Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Вікторе Андрійовичу, бачили очі що купували? Їжте, щоб повилазили...

10 березня 2010, 16:13

Ющенко написав Януковичу листа. Гнівного, як запорожці турецькому султану. "Шановний пане Президенте!... Разрєшітє абратітца. Так і так. Будьте люб'язні... Звертаюся до Вас, шановний пане Президенте, як до гаранта Конституції України накласти вето на зміни до Закону України "Про регламент Верховної Ради України" і продемонструвати відданість законності і Конституції України".

Поїхав до Львова зустрічатися з інтелігенцією. І головне – із спокійною совістю. Що там, кажуть, виросло у тому місці, де вона була? Цікаво, хоч трохи почервонів, коли виступав? Невже не соромно перед Галичиною за те, що привів до влади Януковича?

Добре днями сказав Мирослав Попович: "Ющенка переслідує нав'язлива ідея, ніби Тимошенко поцупила у нього німб. Він абсолютно неадекватно на Юлію Володимирівну реагує і фактично потопив її".

Шкода не Тимошенко. Шкода, що через користливу чи хай і безкорисну близькорукість Ющенка Україна опинилася на порозі втрати своєї унікальної ідентичності.



Так, Тимошенко не була настільки одержимою темою цієї ідентичності, наскільки на ній вдавав себе поведеним Ющенко, але за її президентства вже чітко окреслений Януковичем поворот до малоросійства був би НЕРЕАЛЬНИМ.

За неї б будувалася б не друга Росія з етнографічними особливостями, як за Януковича, а власне Україна, причому б будувалася так, що не викликала би спровокованого нав'язливими проповідями Ющенка відторгення з боку значної частини мешканців Сходу та Півдня.

Слід визнати, що своєю неоковирною пропагандою, Ющенко більше нашкодив українській справі, аніж користі приніс.

Тут "Україна молода" днями назвала його "будителем". Насправді ж, від його повчань заснули навіть ті, хто не спав. Якщо він когось і розбудив, то зовсім не тих, кого треба, а тих, хто, прокинувшись, з переляку побіг голосувати за Януковича.

А для решти Ющенко сумлінно відпрацював технологію "проти обох". Бачили, Вікторе Андрійовичу, Ваші очі що купували. То що тепер листи Януковичу писати?

Поздно пить боржоми, когда почки отвалились.

powered by lun.ua
Коментарі — 356
murzikmurzik _ 13.03.2010 16:35
IP: 217.20.172.---
унікум:
Програму Ющенка 10 кроків я як раз читала і нещодавнє перечитувала, після чого моє ставлення до цього горе-президента погіршилось остаточно.

Смішно заперечувати, що Ющенко в другому турі працював на виборчий штаб Януковича. Те що ви голосували проти всіх результат цієї його праці в другому турі.

Мені смішно читати, що Тимошенко як і Янукович- московський проект. Я категорично проти Кремля, Путина, ФСБ, совка і т.п. Але ви разом з Ющенком допомогли розвернути Україну назад у минуле.

Я дуже хочу щоб і Ющенко і ви особисто, і такі як ви отримали за це належну дуже страшну кару. Бажаю вам цього, отримайте в цьому житті те, на що ви заслуговуєте.
Samytnyy _ 11.03.2010 14:55
IP: 195.58.247.---
Медведєв, українське прислів'я звучить так: бачили очі, що купували – тепер їжте, ХОЧ ПОВИЛАЗЬТЕ! Ваша ж кінцівка – їжте ЩОБ ПОВИЛАЗИЛИ! Яка брутальність, гидота просто.
Samytnyy _ 11.03.2010 14:43
IP: 195.58.247.---
унікум _ 11.03.2010 10:29 Доєднуюсь до Вас
унікум _ 11.03.2010 12:24
IP: 213.169.72.---
murzikmurzik _ 11.03.2010 12:11
унікум:
Ще питання:
ви вважаєте, що цього, що ви перерахували було достатньо, більш нічого не було потрібно робити?
А як же 10 кроків на зустрич людям?

1.Це (лібералізм) не роблять. Це принципи, якими керуються. І Ющенко ними керувався. Уточнимо: як націонал-ліберал.
2.А по 10 крокам багато чого зроблено. Ви їх просто не читали. Зроблено, звичайно, не все. Передвиборчі програми ніколи повністю не виконуються.
Але Ви почитайте так званий "Український прорив", там взагалі нічого не зроблено.

Чому не виконав жодного кроку?
унікум _ 11.03.2010 12:16
IP: 213.169.72.---
murzikmurzik _ 11.03.2010 12:00
унікум:
Ну добре, він був справжнім українським президентом.
Навіщо він здав Україну Януковичу?
Ви що, не розумієте до чого це призведе?
Який тепер сенс його попередній діяльності?

Йому довелося передати Україну тому, кого обрано наступним президентом. Ні Ющенко, ні я, наприклад, за Януковича не голосували. Не голосували, правда, й за іншу московську версію – Януковича в спідниці.
А за великим рахунком Україну здали Януковичу ті, хто не підтримав проукраїнської політики Ющенка і клюнув на популістську наживку Тимошенко. Адже зрозуміло було, що президентом може бути обрано або Ющенка, або Януковича. Тимошенко обраною бути не могла в принципі.
murzikmurzik _ 11.03.2010 12:11
IP: 95.133.138.---
унікум:
Ще питання:
ви вважаєте, що цього, що ви перерахували було достатньо, більш нічого не було потрібно робити?
А як же 10 кроків на зустрич людям?

Чому не виконав жодного кроку?
унікум _ 11.03.2010 12:10
IP: 213.169.72.---
Віктор_Дніпров _ 11.03.2010 11:22
унікум:
Знайшли "ліберала":))). У нас на телебаченні Бродський дав переклад цього слова "ублюдок"...

У-у, как всьо запущено в БЮТ. Це Ви про Бродського, який розповідав в УП, як Тимошенко суддів розбещувала хабарями?...
А щодо лібералів, то Бродський конєшно большой авторитет. Але ось що говорить теорія:
Ліберал - прихильник або провідник лібералізму.
Лібералізм – філософська, політична та економічна теорія, а також ідеологія, яка виходить з положення про те, що індивідуальні свободи людини є правовим базисом суспільства та економічного порядку.
Ідеалом лібералізму є суспільство:
- зі свободою дій для кожного,
-вільним обміном політично значимої інформації,
-обмеженням влади держави та церкви,
-верховенством права, -
приватною власністю
-і свободою приватного підприємництва.

Це є і моїм ідеалом. Тому я є виборцем ВЮ і не є виборцем ЮТ і ВЯ.

Шануйте дописувачів, пане Дніпров.
Шануймося.
murzikmurzik _ 11.03.2010 12:00
IP: 95.133.138.---
унікум:
Ну добре, він був справжнім українським президентом.

Навіщо він здав Україну Януковичу?
Ви що, не розумієте до чого це призведе?

Який тепер сенс його попередній діяльності?
Віктор_Дніпров _ 11.03.2010 11:22
IP: 93.73.244.---
унікум:

Ющенко економіці й не заважав. Адже він ліберал і покладається на ринкові механізми. Колись Коломойський у інтервю УП сказав, що він позитивно ставиться до Ющенка, бо він в економіку руками не лізе.
Ну тоді – кохайтеся з Ющенко...

Знайшли "ліберала":))). У нас на телебаченні Бродський дав переклад цього слова "ублюдок"... А Коломойський – ну, ... авторитет... лібералізьму...

Шануйте дописувачів, пане унікум.

Шануймося.
х
унікум _ 11.03.2010 10:56
IP: 213.169.72.---
Віктор_Дніпров _ 11.03.2010 10:43
Краще б він економіці не заважав, шановний унікум...

Ющенко економіці й не заважав. Адже він ліберал і покладається на ринкові механізми. Колись Коломойський у інтервю УП сказав, що він позитивно ставиться до Ющенка, бо він в економіку руками не лізе.
Це Тимошенко все намагалася економікою вручну покерувати, ціни фіксувати тощо, а це не приводило ні до чого, крім мясних, бензинових, цукрових, аптечних та інших криз.
Віктор_Дніпров _ 11.03.2010 10:43
IP: 93.73.244.---
унікум:

Краще б він економіці не заважав, шановний унікум...

murzikmurzik:

Щодо ФСБ – то ви круто... своїх здаєте? Вже не потрібні?

х))))
унікум _ 11.03.2010 10:29
IP: 213.169.72.---
murzikmurzik _ 11.03.2010 01:49
не можу уявити патріота, якій би підтримував Ющенко. Я можу пояснити існування двома варіантами:
1. Це найближче особисте оточення
2. Це агенти ФСБ.
Хто не згоден, поясніть.

Пояснюю. Ющ – справжній УКРАЇНСЬКИЙ Президент. Свідченням є ненависть гебешного Кремля аж до спроби його знищення, як колись Коновальця і Бандери. А словесно вони поставили Юща поряд з Мазепою і Петлюрою. Тобто ГБ має кращий нюх, ніж мурзіки.
Президент Ющенко стояв на захисті укр мови. Якби не він, невідомо, коли б на держрівні було вшановано жертв Голодомору.
Ющенко займався важким питанням помісної церкви і витягнув до нас Варфоломія.
Присвоєнням Шухевичу звання Героя Ющенко втягнув українців у важливу для розуміння історії дискусію.
Він працював на перспективу, не зважаючи на рейтинг. Так чинять справжні державці.
А Тимошенко боялася щось робити, щоб не втратити рейтинг. Це ознака політикана.
murzikmurzik _ 11.03.2010 10:05
IP: 95.133.138.---
львів-750:
Мені не треба його особисто знати, щоб розділяти думку 97% українців про цього горе-президента.
А ось ваше відношення до нього я ніяк інакше не можу пояснити.
львів-750 _ 11.03.2010 09:52
IP: 195.211.156.---
murzikmurzik:
львів-750:
Ну ось і адвокат. Скажіть чесно, ви Ющенка особисто знаєте?
Він вам близька людина?
А Ви знаєте близько?
murzikmurzik _ 11.03.2010 09:38
IP: 95.133.138.---
львів-750:
Ну ось і адвокат. Скажіть чесно, ви Ющенка особисто знаєте?
Він вам близька людина?
львів-750 _ 11.03.2010 09:11
IP: 195.211.156.---
murzikmurzik:
Коли на УП заявляються статті про витівки нового президента, вони пишуть у коментах тільки про Тимошенко. А вони здорові психічно?

А ви з Медведєвим здорові, коли у всіх гріхах звинувачуєте одну людину?
Це чистої води параноя
львів-750 _ 11.03.2010 09:07
IP: 195.211.156.---
Критикан-2:
Ще я вмію організувати роботу колективу, спитати з того, хто не виконує своїх обов'язків.

___ А що б Ви, розумненький наш, робили, коли б у колектив затесалася така собі мадама, якій Ваші вказівки, ваша організація і спрос до одного місця?
А вигнати не можете, бо вона дружина якоїсь шишки або просто вагітна.
Ну, давайте відповідь.
yurasja _ 11.03.2010 09:04
IP: 77.239.178.---
Раптом здалося мені, що якби пан Степан, але швидше пан Роман, взнали про дії цього "протиобоха", то віддячили б швидко і влучно. Та ще й папірчика лишили на пересторогу нинішнім і прийдешнім хвойдам із написом "зрадник". Я так розумію, що він тими горезвісними указами намагався і Юлі насолити, і свою ср... прикрити. Мовляв, за що ж МЕНЕ лаяти? Я ж за Україну! Ні, дядьку, більше не надурите!
Критикан-2 _ 11.03.2010 08:28
IP: 82.193.97.---
bmi:
Критикан-2:_ 11.03.2010 01:13____________________________________ судячи по вашому коментарю – ви слабіший за того, про кого написали...
Головна різниця між мною і ющенком та, що на відміну від цього дурника, я вмію визнавати свої помилки і не боюся про це казати. Звісно, якщо мені з аргументами доведуть, де і коли я помилявся. Ще я вмію організувати роботу колективу, спитати з того, хто не виконує своїх обов'язків. Тобто я хочу сказати, що міг би запросто керувати і був би нормальним Президентом, а не таким, як цей нероба і нікчема, який розвалив геть усе. Це новітній суперГерострат, таким він і залишиться у пам'яті народу. після нищівної поразки на виборах йому треба сидіти мовчки і посапувати у ганчірку, а не вітійствувати із труни.
Tamina _ 11.03.2010 08:06
IP: 93.74.51.---
zorrofox:
Может хватит теребить покойника,дайте ему спокойно усопнуть?
Это покойник уснуть не хочет: продолжает ораторствовать из усыпальницы, и совать фиги Тимошенко. Наверное у психоаналитиков скоро появится новый термин – "синдром Ющенко", означающий мучительную слепую зависть государственного деятеля, возомнившего себя Мессией, к более популярному политику.
murzikmurzik _ 11.03.2010 01:49
IP: 95.133.138.---
Ющенко хворий на голову. З двома відсотками рейтингу він звернеться до нації про непокору. Він продовжує мочити Тимошенко навіть зараз.

Всі його прихильники на сайте УП – Лісиче, графо, Андрі – де вони в житті? Чому я не можу зустріти в Києві жодної людини, яка б захищала цю жертву нав'язливої заздрості?

Коли на УП заявляються статті про витівки нового президента, вони пишуть у коментах тільки про Тимошенко. А вони здорові психічно?

Як я не напружую уяву, не можу уявити себе патріота України, якій би підтримував Ющенко. Я можу пояснити існування цих Лісиче, графо і Андрі виключно двома вріантами:

1. Це найближче особисте оточення Ющенко – дружина, коханка, брат, діти, племінники.
Вони плювали на Україну і патріотизм, вони просто як можуть піарять цю особу.

2. Це агенти ФСБ під прикриттям національних патріотів. Вони добре спрацювали на виборах, але справу ще не закінчено.

Іншого я не уявляю ну аж ніяк. Хто не згоден, окрім цих трьох, поясніть мені, якщо можете.
bmi _ 11.03.2010 01:16
IP: 80.93.115.---
Критикан-2:_ 11.03.2010 01:13____________________________________ судячи по вашому коментарю – ви слабіший за того, про кого написали...
Критикан-2 _ 11.03.2010 01:13
IP: 82.193.97.---
До того, що ющенко нікчема і зрадник, так він ще й тупий. Елементарно тупий. Досі не може зрозуміти, що він нікому не цікавий і не потрібний. Політтруп, який завонявся. Чого він кудись лізе? Чому всюди пхається? Листи пише, йопт. От дурненький! Він думає, що хтось буде його опуси читати, тим більш янукович.
Останнє опитування цьому нєдодєлку поставило 2. Що йому ще потрібно? Щоб поставили одиницю? Таки казел...
bmi _ 11.03.2010 00:54
IP: 80.93.115.---
67viktor:
Янукович, підписавши новий закон про регламент, практично здійснив переворот форми правління в Україні з парламентсько-президентської на президентсько-парламентську. Бо, якщо раніше, за конституцією, парламентські фракції задля формування правлячої коаліції повинні були узгоджувати свої програми, то зараз це вже не потрібно. Достатньо купити певну кількість депутатів і питання формування коаліції буде вирішено. Отже, на разі маємо ігнорування волі виборців у явній формі, бо виборці голосували за конкретну програму і ідею, а не за депутатів, яких загалі ніхто не знає. Хто знає, хто такі Каплієнко, Задирко, Рибаков? Чому вони вирішують долю України?
________________________ а для кого це ви пишете? Кому така правда потрібна?Мирним шляхом, дружньо з бандюками не розійтись... Бандюки, на жаль, це не тіко ПР, а вся влада! ВСЯ! Влада в Україні, практично вся, ворожа до України! Бо влада – не тіко система, а ще і конкретні люди, вороги України.
67viktor _ 11.03.2010 00:36
IP: 212.80.33.---
Янукович, підписавши новий закон про регламент, практично здійснив переворот форми правління в Україні з парламентсько-президентської на президентсько-парламентську. Бо, якщо раніше, за конституцією, парламентські фракції задля формування правлячої коаліції повинні були узгоджувати свої програми, то зараз це вже не потрібно. Достатньо купити певну кількість депутатів і питання формування коаліції буде вирішено. Отже, на разі маємо ігнорування волі виборців у явній формі, бо виборці голосували за конкретну програму і ідею, а не за депутатів, яких загалі ніхто не знає. Хто знає, хто такі Каплієнко, Задирко, Рибаков? Чому вони вирішують долю України?
ONLINE
Донбас9 Свобода слова567 Корупція1316 Річниця Майдану79 Aтака Путіна1208
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter