Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Луганщина підготувала подарунок до візиту Кирила. У вотчині регіоналів спалили церкву Київського Патріархату

19 липня 2010, 15:44

18 липня 2010 р. приблизно о 3.30 ранку внаслідок підпалу знищено дерев'яну будову храму на честь Архістратига Божого Михаїла на околиці м. Луганська. Будівництво першого в Луганську дерев'яного храму Київського Патріархату знаходилося на завершальній стадії – залишалося лише встановити купол. За свідченням сторожа вночі до нього вдерлося двоє невідомих, які його побили, а потім з каністр облили будівлю храму та дерево, призначене для будівництва, і підпалили. Внаслідок пожежі будівля згоріла практично повністю. За словами єпископа Луганського Тихона збитки становлять понад 300 тис. гривень.

Сторож знаходиться у реанімації. На місці пожежі працюють правоохоронці та експерти. В міру надходження інформації Церква.info повідомлятиме про подробиці події.

Варто нагадати, що за останній час було спалено храми Київського Патріархату в Шостці (Сумська область) та Маріуполі (Донецька область). В першому випадку було доведено провину священнослужителя Московського Патріархату, який виступив замовником підпалу. В другому випадку винуватців не було знайдено.

Сайт УПЦ КП



powered by lun.ua
Коментарі — 237
IoannKo _ 20.07.2010 20:47
IP: 188.231.144.---
ПРОВОКАТОРЕ Медведєв!
Ви у курсі того, що таке покаяння?
Хотілося б його мати від Вас публічно, бо нагрішили Ви дуже публічно.

Хай Господь Вам дасть покаяння. А ми почекаємо його у Вашому блозі. А до того маємо право мати Вас за безсовісну людину. У чім тут більшість дописувачів і розписУються!
llmmkk _ 20.07.2010 13:27
IP: 89.105.229.---
Медведев, а пожара-то не было...
Натуся _ 20.07.2010 11:58
IP: 178.210.138.---
Віктор_Дніпров:
То виходить Церква заради Церкви? В чому компроміс? В чому відмінність?


Зберегли мову в обряді – а це дуже важливо і не дали себе на поталу Росії – це також не мало значить, особливо в подальшому, коли Церкву схиляли та й схиляють досі до співпраці з владою.
Хіба це не компроміс: програти в малому (підпорядкування Риму), виграти у великому: незлатинитися, зберегти свою ідентичність?
Як на мене, саме на основі греко-католицької Церкви тепер можна будувати Єдину Помісну Церкву – як Ви гадаєте?
Віктор_Дніпров _ 20.07.2010 11:38
IP: 93.73.244.---
Натуся:

Схоже він вже відпрацьований матеріал – Вам так не здається?
Та ж борсається. Комусь потрібен:-)

Іншого робити не міє, тому – лобіює. Щодо роьботи в "опозиції" – то отут він взагалі нічого не тямить. Не розумію, за що його тримають в БЮТ...
Віктор_Дніпров _ 20.07.2010 11:33
IP: 93.73.244.---
Натуся:
lm198:
Натуся:
Але мені приємно, що ми з вами належимо до Церкви, яка не сіє ворожнечі та закликає до взаємоповаги:-)
Саме так, зазнавши шалених утисків, пройшовши важкі випробовування, греко-католицька Церква не зганьбилася і не втратила дух компомісу, завдяки якому, фактично, вона і виникла.
То виходить Церква заради Церкви? В чому компроміс? В чому відмінність?
Натуся _ 20.07.2010 11:29
IP: 178.210.138.---
Віктор_Дніпров:
Натуся:
А Ви вважаєте, що він має на це моральне право?
Та про це писати може кожен...

Але для Олега це слово не знайоме. Він же піартехнолог...

Ну він же не дурень – розуміє, що довіри до таких слів не буде, то нащо писати.
Схоже він вже відпрацьований матеріал – Вам так не здається?
Віктор_Дніпров _ 20.07.2010 11:26
IP: 93.73.244.---
Натуся:
А Ви вважаєте, що він має на це моральне право?
Та про це писати може кожен...

Але для Олнега це слово не знайоме. Вын же піартехнолог...

х
Натуся _ 20.07.2010 11:19
IP: 178.210.138.---
lm198:
Натуся:
Але мені приємно, що ми з вами належимо до Церкви, яка не сіє ворожнечі та закликає до взаємоповаги:-)
Саме так, зазнавши шалених утисків, пройшовши важкі випробовування, греко-католицька Церква не зганьбилася і не втратила дух компомісу, завдяки якому, фактично, вона і виникла.
Натуся _ 20.07.2010 11:15
IP: 178.210.138.---
Віктор_Дніпров:

Коли побачимо звичайну проповідь на тему загальнолюдських моральних цінностей?

Шануймося.
х
___ А Ви вважаєте, що він має на це моральне право?
Віктор_Дніпров _ 20.07.2010 10:48
IP: 93.73.244.---
Цікавво, яка мораль допису. Чи мораль в дописах Олега М. вже давно стала звичайнісіньким лобіюванням УПЦ?

Коли побачимо звичайну проповідь на тему загальнолюдських моральних цінностей?

Шануймося.
х
lm198 _ 20.07.2010 10:37
IP: 178.95.0.---
Натуся:
Є багато святих, які варті того, щоб їх наслідували, як в Західному, так і в Східному обрядах.
Але мені приємно, що ми з вами належимо до Церкви, яка не сіє ворожнечі та закликає до взаємоповаги:-)
Натуся _ 20.07.2010 10:11
IP: 178.210.138.---
lm198:
Натуся:]
У нас також є монастир, де сестри виховують дітей-сиріт, а батьки беруть навіть немовлят до церкви, але, не зважаючи не те, що діти рухливі, можуть заплакати, священики тільки заохочують до цього, бо кожна дитина – свята, наче маленький ангел.
Таких прикладів багато, але люди чомусь схильні говорити про погане.
Я не кажу, що недоліків нема і їх треба замовчувати, але про хороше говорити треба в першу чергу.
І взагалі, греко-католицька Церква у якісних стосунках з вірянами просунулася набагато далі вперед в порівнянні з православною, яку весь світ називає не інакше, як "ортодокс" – а це, як на мене, звучить в унісон з мусульманським "правовірний" і має трохи негативне забарвлення для християн.
lm198 _ 20.07.2010 09:46
IP: 178.95.0.---
Натуся:]

Мені легше, бо всі наші священики монахи – їм і гроші довірити не шкода, вони сиріт 20-ть штук виховують і в нашому Храмі діти – це культ.
Раніше не раз можна було почути: ви там не заглядайте, хто з молодих сидить, а моліться...Привчили – вже присісти може не лише бабуся.

У нас також є монастир, де сестри виховують дітей-сиріт, а батьки беруть навіть немовлят до церкви, але, не зважаючи не те, що діти рухливі, можуть заплакати, священики тільки заохочують до цього, бо кожна дитина – свята, наче маленький ангел.
vts-m _ 20.07.2010 08:43
IP: 91.154.241.---
Deutsch:
grafo
""Погоджуюся цілком.
Але спробуй довести фанатичній людині, що вона помиляється.
Паровоз он мене прозиває фанатиком.

На то он и Паровоз, Он уверен, что его фанатизм, самая, что не на есть, истинная Вера. Ведь и мусульмане, взрывающие других – тоже считают себя верующими и вовсе не фанатиками.
.
Я погібаю.
Юм, ну Ви бачите, що твориться на білому світі? Жара спадає, чи що?
rumata2000 _ 20.07.2010 08:41
IP: 95.133.40.---
Вчера на Эре выступал Кирилл. очень неприятный осадок,не смог слушать...
Натуся _ 20.07.2010 08:26
IP: 178.210.138.---
grafo:
то не дивуюся, що люди відходять від Церкви...
Особливо молодь...
Коли бачать негідну поведінку священика, як їм переламати себе і йти до нього до сповіді.
Тим паче у селі, де все як на долоні.


___ Ви маєте рацію – з досвіду знаю такі випадки, коли спеціально їдуть до міста на сповідь, бо не можуть себе примусити висповідатися місцевому священику.
Але це ж добре – це означає, що віра не проста звичка, а таки відповідальність.
Мені легше, бо всі наші священики монахи – їм і гроші довірити не шкода, вони сиріт 20-ть штук виховують і в нашому Храмі діти – це культ.
Раніше не раз можна було почути: ви там не заглядайте, хто з молодих сидить, а моліться...Привчили – вже присісти може не лише бабуся.
А скільки разів я бачила таку картину: заходить група молоді, видно, що з екскурсії чи в похід, поскидають наплічники в кутку Церкви і моляться, підспівують.
Десь в селі то б зацюкали – а в нас і на таке звикли дивитися: лиш би молодь від Храму не віднадити.
Deutsch _ 20.07.2010 01:23
IP: 109.84.123.---
grafo
""Погоджуюся цілком.
Але спробуй довести фанатичній людині, що вона помиляється.
Паровоз он мене прозиває фанатиком.
Але аргументів викласти не може для підтвердження цієї тези""

На то он и Паровоз, чтобы лишь по однажды, неизвестно кем проложенным, рельсам ездить. И доказательств от фанатика ждать не приходится. Он уверен, что его фанатизм, самая, что не на есть, истинная Вера. Ведь и мусульмане, взрывающие других – тоже считают себя верующими и вовсе не фанатиками.

Спокойной ночи всем полуночникам.
Deutsch _ 20.07.2010 01:12
IP: 109.84.123.---
Вот приедет Кирилл и все могут его послушать. Говорит он красиво и верно. Но и то, что торговал сигаретами и водкой – тоже верно. И чему мы поверим? Его делам или словам? Ведь в душу заглянуть ему и увидеть, что там – мы не сможем. Я уверен, что большинство поверит его словам. Трудно украинским Церквям противостоять красноречивому агрессору.
lm198 _ 20.07.2010 01:09
IP: 178.95.10.---
grafo:
Йдіть відпочивайте:-)
Солодких вам снів.
grafo _ 20.07.2010 01:08
IP: 178.95.30.---
Поки Інет не вибило в черговий раз, усім надобраніч.
grafo _ 20.07.2010 01:06
IP: 178.95.30.---
lm198:
===
Ніби вже і не весна, що не спиться
:)
Так, я бачу і ви не жайворонок:-)
===
Жайворонок. Вже сьогодні встаю о 6:30.
Потім мене хилить на сон між 16 і 17 годиною.
Пересилю себе і знову можу не спати.
Але очі вже таки злипаються
lm198 _ 20.07.2010 01:03
IP: 178.95.10.---
grafo:
lm198:
grafo:
Натуся:
grafo:

lm198:
У боротьбі між добром і злом сили завжди були не рівні.
Щось не спиться:-)
===
Ніби вже і не весна, що не спиться
:)
Так, я бачу і ви не жайворонок:-)
grafo _ 20.07.2010 01:02
IP: 178.95.30.---
Deutsch:
grafo:
ОРТОДОКС – з грецької праворірний – той, хто неухильно дотримується певних переконань, напрямів.

Словник іншомовних слів
с. 608
- Київ, 1985.
Так и я о том же. Просто слово ортодоксальный и православный – синонимы. И по логике русского языка надо говорить не ортодоксальный марксист, а православный марксист, не ортодоксальный еврей, а православный еврей.

Неуклонно придерживаться определённых убеждений, направлений, чем является ортодоксия – православие, никоим образом не говорит об истинности и верности этих убеждений или направлений.

""Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что обходите море и сушу, дабы обратить хотя одного; и когда это случится, делаете его сыном геенны, вдвое худшим вас.""

Евангелие от Матфея 23/15
===
Погоджуюся цілком.
Але спробуй довести фанатичній людині, що вона помиляється.
Паровоз он мене прозиває фанатиком.
Але аргументів викласти не може для підтвердження цієї тези.
Deutsch _ 20.07.2010 00:59
IP: 109.84.123.---
grafo:
ОРТОДОКС – з грецької праворірний – той, хто неухильно дотримується певних переконань, напрямів.

Словник іншомовних слів
с. 608
- Київ, 1985.
Так и я о том же. Просто слово ортодоксальный и православный – синонимы. И по логике русского языка надо говорить не ортодоксальный марксист, а православный марксист, не ортодоксальный еврей, а православный еврей.

Неуклонно придерживаться определённых убеждений, направлений, чем является ортодоксия – православие, никоим образом не говорит об истинности и верности этих убеждений или направлений.

""Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что обходите море и сушу, дабы обратить хотя одного; и когда это случится, делаете его сыном геенны, вдвое худшим вас.""

Евангелие от Матфея 23/15
grafo _ 20.07.2010 00:58
IP: 178.95.30.---
lm198:
grafo:
Натуся:
grafo:

lm198:
У боротьбі між добром і злом сили завжди були не рівні.
Щось не спиться:-)
===
Ніби вже і не весна, що не спиться
:)
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter