Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Україномовний Київ існує. Інколи навіть виходить із підпілля

05 червня 2011, 11:10

Україномовний Київ існує. Іноді він виходить з підпілля, навіть у буквальному сенсі. Позавчора, піднімаючись із метро до Палацу спорту, був приємно вражений кількістю людей, які навколо мене говорили українською. Зазвичай, мову чути значно рідше, бо більшість утаємничується з нею десь вдома, чи ще деінде у своїх україномовних гетто. Для багатьох говорити українською – процес такий же інтимний як займатися сексом. Не кожний поціновувач э т о г о готовий злягатися на людях. І коли вже людину застукано, то, подібно тому як судомно натягає на себе штани чи спідницю, вона переходить на російську.

А 3-го всі наші сунули на "Гадів". Концерт пам'яті Сергія Кузьмінського зібрав найкращих вітчизняних виконавців. Скрика, Вакарчук, ТНМК, Чубай на миицях та інші, всіх і не назвеш. Я пропустив "Гадюкіних" тоді, бо мене тут не було, хоча вперше почув їх там: здається, 1989 року вони виступали у Пугачової на "Рождественских встречах". Тепер надолужував втрачене. Давно не було такого гарного настрою.

P. S. На концерт ходив не лише з сім'єю, але і з начальством. Мене тішить, що воно, начальство, чи б то вона, останнім часом радо відгукується на пропозиції таких суто українських культпоходів

P. S.2 Сьогодні зрання з родиною висадилися у Львові на останній день джаз-фесту. Це формальний привід. А взагалі мене це далеке від моєї малої батьківщини місто, але ментально таке близьке, енергетично посилює, хоча б і своєю україномовністю.

P. S.3 До речі, лише 2% випускників зголосилися на тест з російської мови.

P. S. 4 Ще дві приємних новини. У Херсоні! "Нація" Матіос зібрала аншлаг, а в Одесі чимало людей прийшли на Шкляра.



Коментарі — 155
антивірус _ 07.06.2011 19:59
IP: 91.214.32.---
887766:
унікум _ 06.06.2011 18:39

Народна мудрість говорить " какой поп,такой і пріход".
В Тимошенко на минулих виборах пріход був 12 млн. виборців?...А у вашого попа який був пріход?...
887766 _ 07.06.2011 11:18
IP: 195.191.200.---
унікум _ 06.06.2011 18:39

Радий такій підтримці свого попереднього поста. Дякую, друзі!
А ви що скажете, Юрій Медведєв?
Я вас за вашими постами і діями сприймаю як свого однодумця. Тільки не розумію, що у вас спільного з Ваною? Хоч би пояснили.
............
Це весело. Народна мудрість говорить " какой поп,такой і пріход".
унікум _ 06.06.2011 23:20
IP: 109.162.93.---
антивірус:
Нікому більше про це не признавайся, а то поставиш хрест на своїй дальнійшій кар*єрі... робота в АП Ющенка – це негатив в твоїй біографії...будуть питати "А ти також бездипломний?"...А відносно Тимошенко, то в неї АЙКЬЮ вище, ніж у вас всіх разом взятих...
Я пишаюся тим, що працював у секретаріаті Українського президента. А кар"єра... У брехухи? У шапкокрада? Тьху!
Щодо айк"ю Тимошенко, то якби він у неї був, вона б не допустила тих промахів, що видали її з головою як антиукраїнку і поставили хрест на її політичній кар"єрі.
антивірус _ 06.06.2011 20:28
IP: 91.214.32.---
антивірус:
унікум:
Мені довелося попрацювати певний час у Секретаріаті Президента часів Ющенка...
Тому не дивно, що дякуючи такому його "інтелектуальному" оточенню Ющ на президетських виборах набрав всього 5%...
антивірус _ 06.06.2011 20:16
IP: 91.214.32.---
унікум:
Мені довелося попрацювати певний час у Секретаріаті Президента часів Ющенка.
Нікому більше про це не признавайся, а то поставиш хрест на своїй дальнійшій кар*єрі...Хто пропрацював разом з непорядними тупими Ющем, Балогою і Кислинським взагалі не мають майбутнього і кар*єри?...Ці "діячі" взагалі без "папірця" взагалі говорити не вміють...Ти такий самий?...Так що робота в АП Ющенка – це негатив в твоїй біографії...Більше нікому про це не говори...А то будуть питати "А ти також бездипломний?"...А відносно Тимошенко, то в неї АЙКЬЮ вище, ніж у вас всіх разом взятих...
унікум _ 06.06.2011 18:48
IP: 46.211.20.---
AL2:
пне Олеже, це правда, що в офісі "Батьківщини" всі розмовляють на українській мові? кажуть що такого не було навіть в секретаріаті Ющенка? якщо правда, а говорили авторитетні люди, то тоді респект і моя повага.
Мені довелося попрацювати певний час у Секретаріаті Президента часів Ющенка. Всі, з ким довелося там спілкуватися, говорили українською (кажуть, російськомовним був Третьяков, але це було до мене). Частина апарату (трохи вузьких фахівців) працювали з часів Кучми. Вони ж залишаються там і тепер. І гидко було дізнатися, з якою готовністю вони "назад абрусєлі".
В офісі "Б" побувати і почути їхню мову не довелося. Однак навряд, щоб у російськомовної Багіні ("Всьо прапало!") був суціль україномовний офіс. Адже з шефом зазвичай говорять його мовою.
Чи як, Ю.Медвєдєв?
унікум _ 06.06.2011 18:39
IP: 46.211.20.---
Радий такій підтримці свого попереднього поста. Дякую, друзі!
А ви що скажете, Юрій Медведєв?
Я вас за вашими постами і діями сприймаю як свого однодумця. Тільки не розумію, що у вас спільного з Ваною? Хоч би пояснили.
ice 7 _ 06.06.2011 18:11
IP: 93.74.237.---
унікум:
1.Живу в Києві і вже давно в україномовному середовищі. Вдома, на роботі і скрізь. Ніколи не переходжу на російську. Це зі мною переходять на українську.Кожен може створити україномовне середовище навколо себе. А потім вони зіллються в єдине середовище.
2.Тимошенко так давно прагне керувати Україною, і оце тільки зацікавилася українським? Дійшло, що без цього президентом не стане? І так вже не стане. Їй насправді нецікаво ніщо з стратегічних напрямків розвитку України. Ні НАТО з ЄС, ні помісна церква, ні українізація, ні виведення російських баз. Це було видно з усієї її дотеперішньої діяльності. А прикинутись, звичайно, можна. Тільки нєєдіножди солгав, кто тєбє повєріт? Хтось повірить, але цього не вистачить.
=1000%
AL2 _ 06.06.2011 18:05
IP: 96.246.62.---
пне Олеже, це правда, що в офісі "Батьківщини" всі розмовляють на українській мові? кажуть що такого не було навіть в секретаріаті Ющенка? якщо правда, а говорили авторитетні люди, то тоді респект і моя повага.
tarasuk9 _ 06.06.2011 15:35
IP: 62.205.156.---
І все таки вона (українська мова і пісня українська) не помре, ніколи. Допоки Дніпро тече,допоки дощі ідуть і вітри гудуть. Патетично? Так, але це правда... На 1/3 частині території України перемагає українська,на 1/3- російська. Ще 1/3 буде двомовною.
Можливі інші пропорції,в залежності від того чи до Митного союзу ми приєднаємося з автократичними традиціями чи до ЄС з демократичними традиціями. Від політичного режиму,демократичних традицій багато що залежить.Так, в Канаді укр.мова може зберігатися століттями-там не є небезпечним бути іншим. В Росії виділятися якось,бути не таким як інші дуже небезпечно,тому там українці пристосовуються,асимілюються.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
branickaya _ 06.06.2011 14:21
IP: 93.72.242.---
Я имею "счастье"10 лет наблюдать,как "эволюционируют"студентыКНУХТ,а также студенты др универов-этот передовой отряд укр молодежи.Хочу поделится результатами своих наблюдений.Ввиду того,что ни с одним человеческим языком,как-то:украинский,русский,хинди,английский и др.означенные особи не знакомы,предлагаю полемику о рус. и укр. языке перевести в др.плоскость: какой МАТЕРНЫЙ ЯЗЫК для нас есть более ПАТРИОТИЧНЫМ – русский мат " чи украiнськi матюки"? Ибо,как верно кто-то подметил,"они матом не ругаются, -они на нем разговаривают!!!Далеки вы от народа,сразу видно.Один раз в метро проехались и делаете такие оптимистические выводы.
Гайди До Байди _ 06.06.2011 12:43
IP: 91.19.42.---
Український Київ не існує. Україна буває в стані займанщини.

От, найкращі і найгарніші українки не живуть у Києві, як ось вдова Ґонґадзе. Та від її мовлення вийде, що українськомовний Київ не існує, а скоріше такого як чарівне розмахання рученьками.

Що існує, це така наявність мертвомовного знання української, як таке буває з латинською або старогрецькими говорами.

Це також душівна, психологічна складовина, коли не розмовляти прилюдно і в буденщині, а лише скрито, для оздоблення.

Таке явище змогли б і порівнювати з тубільним оздобленням у США. Томагавк і Сенкс Ґівінґ:)

Небезпечно, коли таке радянське мовлення як по Радіо Свободи сприймати українською мовою, бо це засоби, щоб у дійсності відчужувати укр. мовця від рідної мови.
shwiec _ 06.06.2011 10:37
IP: 91.218.106.---
Веддаарди:
-------------------------------відкрийте словники французської,німецької та латини і ви дізнаєтесь БАГАТО про походження могучено русского...
bumbastic _ 06.06.2011 09:30
IP: 87.238.157.---
Веддаарди _ 06.06.2011 02:50
bumbastic:
Ну гаразд, припустимо, що української мови не існує (на думку росіян). Чому ж мешканці України визнають, що ця країна так саме називається? Визнають атрибути українські, гімн... Де логіка?
Вот иди к посольству Австрии и расскажи им об австрийском языке. Мол, есть название, гимн и флаг, значит они своё наречие немецкого языка должны обязательно отдельным независимым языком назвать!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ага! Це означає, що Ви визнаєте атрибути державности такими, якими вони є і гімн українською (неіснуючою) мовою. Так в чому ж справа?
Тетяна Куц _ 06.06.2011 08:34
IP: 178.94.50.---
887766:
унікум:
1.Живу в Києві і вже давно в україномовному середовищі. Вдома, на роботі і скрізь. Ніколи не переходжу на російську. Це зі мною переходять на українську.Кожен може створити україномовне середовище навколо себе. А потім вони зіллються в єдине середовище.
2.Тимошенко так давно прагне керувати Україною, і оце тільки зацікавилася українським? Дійшло, що без цього президентом не стане? І так вже не стане. Їй насправді нецікаво ніщо з стратегічних напрямків розвитку України. Ні НАТО з ЄС, ні помісна церква, ні українізація, ні виведення російських баз. Це було видно з усієї її дотеперішньої діяльності. А прикинутись, звичайно, можна. Тільки нєєдіножди солгав, кто тєбє повєріт? Хтось повірить, але цього не вистачить.
......
А я живучи на Донбасі з тобою повністю згоден в усьому.
Я теж підтримую. Я з Харківщини.
887766 _ 06.06.2011 08:09
IP: 195.191.200.---
унікум:
1.Живу в Києві і вже давно в україномовному середовищі. Вдома, на роботі і скрізь. Ніколи не переходжу на російську. Це зі мною переходять на українську.Кожен може створити україномовне середовище навколо себе. А потім вони зіллються в єдине середовище.
2.Тимошенко так давно прагне керувати Україною, і оце тільки зацікавилася українським? Дійшло, що без цього президентом не стане? І так вже не стане. Їй насправді нецікаво ніщо з стратегічних напрямків розвитку України. Ні НАТО з ЄС, ні помісна церква, ні українізація, ні виведення російських баз. Це було видно з усієї її дотеперішньої діяльності. А прикинутись, звичайно, можна. Тільки нєєдіножди солгав, кто тєбє повєріт? Хтось повірить, але цього не вистачить.
................
А я живучи на Донбасі з тобою повністю згоден в усьому.
Правдомат _ 06.06.2011 00:41
IP: 95.81.0.---
Sekas:
А "беруші" з вух не пробували витягти?
Корупція1192 Україна та Європа974 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter