Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Хресний хід 28 липня – українська маніфестація у Києві

20 липня 2011, 16:04

28 липня в день Хрещення України-Руси за традицією відбудеться Хресний хід від Володимирського собору УПЦ КП до пам'ятника Володимирові Хрестителю. Так повелося в останні роки, що значення цього Ходу виходить за межі церковного життя. Минулого та позаминулого липня по півтора десятка тисяч учасників Хресного ходу перетворили цю подію на справжню українську маніфестацію громадян, які не хочуть, щоб Україна була провінцією "Русского мира", яким опікується московський Патріарх Кіріл. Цього разу нас знову має бути багато, щоб ніхто не сумнівався, що український народ подібно іншим православним народам хоче власної незалежної православної церквм, яка опікується ним перед Господом, а не обслуговує геополітичні фантазії керівників сусідніх держав. Приходьте самі й гукайте друзів та знайомих. Служба у Володимрському розпочинається о 10-00, а сам Хресний хід – о 12-00..

powered by lun.ua
Коментарі — 81
Ukrainiann1 _ 20.07.2011 18:24
IP: 212.26.134.---
Нічого сказати не можу щодо Москви, але від полковника КДБ СРСР М.А. Денисенка (лжепатріарха філарета), що тривалий час обманює та збурює народ України треба триматись осторонь.
стефан сим _ 20.07.2011 18:23
IP: 91.124.182.---
Олег Медведєв
...щоб ніхто не сумнівався, що український народ...
Що мені оглядатись на їхні суміви – незалежно від них, я самостійно (з Божою поміччю), пізнаю Його Соборність у завітах. Приєднуююсь до тих, хто буде вцій ході.
ізр_додому _ 20.07.2011 18:22
IP: 89.189.167.---
Logic2009:
Я Вас скажу, що відвертість і чесніть це рідкісна риса в будь-який час існування людської цивілізації. Особливо сьогодні, коли люди надивившись телебачення, фільмів, начитавшись книг і журналів почали видавати бажане за дійсне.
лісовийчорт _ 20.07.2011 18:06
IP: 91.124.187.---
Геть від Москви! – це гасло Хвильового актуальне сьогодні як ніколи
ізр_додому _ 20.07.2011 17:53
IP: 109.200.97.---
Попереднє повідомлення до Побвбивавби.
ізр_додому _ 20.07.2011 17:51
IP: 109.200.97.---
Ви не спішіть з висновками. Це праведний вчинок – бути відверти. Не кожен може дозволити собі бути відвертим і щирим. Брехня на кожному кроці зустрічається – люди використовують священні поняття для багатьох, щоби здобути собі рейтинг чи популярність, зробити кар'єру.
Наливайко _ 20.07.2011 17:40
IP: 95.133.108.---
харківський:
Прочитав публікацію С.Лещенка про вертольоти Януковича, які він бере в аренду за державні гроші у своєї ж воровитої сімейки. І стало прикро – а чому наша опозиція про це мовчить? Чому нічого суттєвого не робиться, а лише йдуть докори ум пасивності щодо суду над Тимошенко? Думаю, що суд судом, але не треба забувати і про те який контингент при владі. А то поки суд закінчиться, то "донецкие крепкие хозяйственники" роздягнуть країну до нитки.
Суд – це своєрідний Сталінград у війні режиму Януковича проти власного народу. Відстоїмо лідерів опозиції – далі всі разом підемо у наступ і не дамо банді схаменутися аж до самого розгрому. А як віддамо Луценка і Юлю – то далі нас усіх швиденько переламають поодинці, а країна стрімко скотиться до кримінальної диктатури. Все в наших руках. Але діяти треба швидко, рішуче і саме ЗАРАЗ. Щоб потім не скиглити довгими роками по кухнях і не скреготіти зубами від люті, розпачу й безсилля.
Влод Черкаси _ 20.07.2011 17:37
IP: 109.227.69.---
loooc _ 20.07.2011 17:33
Создал Бог Адама и Еву,народили они Каина и Авеля,Каин убил Авеля. Остались они на первозданной земле втроем. Цитата из Библии: "И сказал Бог Каину:пойди в землю Мод и познаешь там жену свою.И пошел Каин в землю Мод и познал там жену свою"
Объясните,знатоки,откуда оня взялась?______________________________
Якщо довго шукатимеш, то жінку обов"язково знайдеш – такий закон.
Наливайко _ 20.07.2011 17:33
IP: 95.133.108.---
Дякую, пане Олеже. Обов'язково буду.
Слава Україні!
loooc _ 20.07.2011 17:33
IP: 95.132.116.---
Создал Бог Адама и Еву,народили они Каина и Авеля,Каин убил Авеля. Остались они на первозданной земле втроем. Цитата из Библии: "И сказал Бог Каину:пойди в землю Мод и познаешь там жену свою.И пошел Каин в землю Мод и познал там жену свою"
Объясните,знатоки,откуда оня взялась?
із_додому _ 20.07.2011 17:32
IP: 85.235.204.---
Є суспільства, як єврейське, яке формувалося навколо релігійного Закону. Тому я віру, що верховна влада в Ізраїлі повинна належати Синедріону – релігійним суддям. В Україні історія складна, релігійна і конфесійна не монолітність, тому в Україні і Ізраїлі, наприклад, форма вищої організації верховної влади повинні бути різними. Кожна релігійна, мовна спільнота в Україна боротися за владу – як результат перманентна трансформація в нікуди. 20 років незалежності пройшло, але ніхто не знає: що робити, як робити, навіщо робити.
Logic2009 _ 20.07.2011 17:30
IP: 95.132.46.---
887766:
Хоч є безбожником. Підтримую.Україні -українські Церкви всіх конфесій і Хрещеня Руси це українське свято, а ніяк не московське. Єдине що погано це намагання жидо-соціялістичної зграї Б"ЮТ в особі Б"ЮТовського борзописця Медвєдєва приватизувати це дійство. Але є шанс що після відправки Кримінальниці у "кримінал" Б"ЮТоті почнуть виправлятись.
Ага. Це вони у всьому винні. Хрещення України-Русі перший прояв сионізму,
носіями якого вони є.

А якщо серйозно, то у Вас в голові не тільки Бога,
а багато чого не хватає.
А замість потрібного сміття.
із_додому _ 20.07.2011 17:28
IP: 85.235.204.---
Morgenstern:
Є суспільства, як єврейське, яке формувалося навколо релігійного Закону. Тому я віру, що верховна влада в Ізраїлі повинна належати Синедріону – релігійним суддям. В Україні історія складна, релігійна і конфесійна не монолітність, тому в Україні і Ізраїлі, наприклад, форма вищої організації верховної влади повинні бути різними. Кожна релігійна, мовна спільнота в Україна боротися за владу – як результат перманентна трансформація в нікуди. 20 років незалежності пройшло, але ніхто не знає: що робити, як робити, навіщо робити.
із_додому _ 20.07.2011 17:22
IP: 85.235.204.---
Morgenstern:
Я віру у право кожної громади самостійно розпоряджатися власною долею: бюджетом, законодавством, поліцією, медициною. Україна не є гомогенним, не є однорідним, не є монолітних суспільство. В таких умовах слід дати, на мою думку, право будувати своє життя, але в рамках однієї держави.
із_додому _ 20.07.2011 17:17
IP: 82.199.113.---
Morgenstern:
Мені тяжко відповісти на питання – яким чином організувати українське суспільство. Сама прийнятна форма в моїх очах – це конфедерація, коли кожен об'єкт конфедерації буде мати свій законодавчий орган, судову владу, виконавчу владу. Об'єкти будуть перераховувати певну кількість з власних бюджетів у федеральний бюджет. Із федерального бюджету будуть фінансуватися: армія, національні проекти (Олімпійські ігри, Євро).
із_додому _ 20.07.2011 17:11
IP: 109.191.37.---
до Моргенштерн
Закон він стійкий, він надійний. Закон він апробований досвідом мільйонів людей протягом тисячоліть. За спиною в Закону є досвід випробуваний часом. Важливе питання – це хто ті люди, які формували Закон.
із_додому _ 20.07.2011 17:10
IP: 109.191.37.---
Мені задавали якось питання: що важливіші закон чи віра? Я переконаний, що закон – це контури існування суспільства, форма організації суспільства. Віра може бути сьогодні одна, а завтра інша. Віра – вона, як правило, ситуативна. Коли змінюють обставини – змінюється віра. Я переконаний, що у прийнятті рішень не можна керуватися вірою, оскільки віра формується від ситуативного настрою. Хороший настрій – віра одна, поганий настрій віра інша. Вона не стійка, не стабільна, вона ненадійна, вона зрадлива. Віра вона ходить, як литок по вітру – куди дує вітер туди дує і віра.
887766 _ 20.07.2011 17:05
IP: 91.229.205.---
Хоч є безбожником. Підтримую.Україні -українські Церкви всіх конфесій і Хрещеня Руси це українське свято, а ніяк не московське. Єдине що погано це намагання жидо-соціялістичної зграї Б"ЮТ в особі Б"ЮТовського борзописця Медвєдєва приватизувати це дійство. Але є шанс що після відправки Кримінальниці у "кримінал" Б"ЮТоті почнуть виправлятись.
Morgenstern _ 20.07.2011 17:03
IP: 195.189.241.---
До речі, сьогодні Перунів День! Чули, як гриміло в ночі і зранку? Це не просто так. Це Громовержець про себе нагадує. Ось побудують "Десятидолларову гіпсокартонну церкву" біля Капища, тільки наб"ють її електроною аппаратурою для підслуховування, все облаштують, а Він по ній блискавкою і вмаже – а не треба було біля Капища будувати!
Morgenstern _ 20.07.2011 17:00
IP: 195.189.241.---
із_додому:
Morgenstern:
Я, наприклад, вірю, що верховна влада в межах спільноти повинна належати релігійним лідерам. Я віру в теократичну форму правління.
Ага, тобто Хомейні краще ніж Шах. Клас!
Morgenstern _ 20.07.2011 17:00
IP: 195.189.241.---
із_додому:
Morgenstern:
Я Вам скажу, що неоднозначно Ви трактуєте слова Біблії.
А я не про Біблію. Я про реальну практику, якою займається реальна церква. До чого тут Біблія? Що, попи в бога вірять? Ага, так саме як райкомівці в комунізЬм.
харківський _ 20.07.2011 16:56
IP: 195.5.7.---
Прочитав публікацію С.Лещенка про вертольоти Януковича, які він бере в аренду за державні гроші у своєї ж воровитої сімейки. І стало прикро – а чому наша опозиція про це мовчить? Чому нічого суттєвого не робиться, а лише йдуть докори ум пасивності щодо суду над Тимошенко? Думаю, що суд судом, але не треба забувати і про те який контингент при владі. А то поки суд закінчиться, то "донецкие крепкие хозяйственники" роздягнуть країну до нитки.
із_додому _ 20.07.2011 16:55
IP: 92.50.152.---
Morgenstern:
Я, наприклад, вірю, що верховна влада в межах спільноти повинна належати релігійним лідерам. Я віру в теократичну форму правління.
із_додому _ 20.07.2011 16:52
IP: 89.189.167.---
Morgenstern:
Я Вам скажу, що неоднозначно Ви трактуєте слова Біблії.
Morgenstern _ 20.07.2011 16:45
IP: 195.189.241.---
zmaylo:

Я додав би ще слова німця Канта, що той, хто вважає себе черв"яком не може жалітися, що його розчавили.

А ще є слова Василія Буслаєва "Мой Бог меня рабом не кличет".

І росіянина Розанова: "Попробуйте распять Солнце, и вы узнаете, кто Бог".

І нарешті, ще один німець, дехто Адольф Гітлер:

"Ветхий Завет, Новый Завет – все то же самое, старое еврейское надувательство! Нам нужны свободные люди, которые знают: Бог в них самих".

----
Для віри в Бога церква НЕ потрібна. Церква потрібна владі, і влада потрібна церкві, щоб експлуататувати народ і дурити його. Але чи треба це народу?

Я не войовничий Безбожник, не проти віри, і жодним чином не за антицерковну боротьбу, але віра в Бога є приватною, особистою справою кожної окремої людини, церква не має права лізти в державні справи, в світську освіту, в світську культуру, тим більше – в політику.Христос вчив, що Богу богове, а кесарю кесареве, а церкви всі чомусь хочуть саме кесаревого, тобто влади.
Корупція1399 Україна та Європа1117 Донбас26 Уряд реформ419 Зеленський56
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter