Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Про лідера Майдану. Ви всі ЇЇ знаєте

21 січня 2014, 12:26

Про лідера Майдану. Ви всі знаєте її ім'я. Ця людина саме тому і сидить, що синергія її особиста та сотень тисяч людей є смертельно небезпечною для Януковича.

Щодо інших. Лідерами Майдану не призначються, і навіть не обираються. Ними стають за сукупністю рис і діянь. При всій мої повазі до Арсенія, Віталія та Олега (вони ризикують свободою не менше, ніж ті, хто кидає каміння в "Беркут") ніхто з них як одноосібний лідер Майдану не відбувся, і вже не сформується, тому що Майдан перейшов в іншу фазу, в якій концепція ненасильницького спротиву стала, на жаль, вчорашнім днем.

Принагідно хочу зазначити, що помиляються і ті, хто вважає, ніби на зміну теперішній опозиції, яку ганити модно більше, ніж самого Януковича, прийде нова, загартована на вулиці Грушевського. Вибух гніву і крах стратегії ненасильницького спротиву розчистили шлях до іншого, тепер вже безальтернативного сценарію, за якого політичної опозиції за кілька років просто не стане. Тих, кого зараз так невзлюбили, посадять, інші діятимуть в підпіллі.

Як ніколи радий буду помилитися.

powered by lun.ua
Коментарі — 233
Volodymyr Parkhomenko _ 21.01.2014 14:17
IP: 82.207.122.---
Т для Я не альтернатива.
Обоє антидемократи – це не лікується. А Майдан – це демократія.
Обоє, м'яко кажучи, непроукраїнські. Т лише маскується. І це також не лікується. А Майдан – за українську Україну.
Обоє замазані в корупції (див. напр. журналістське розслідування С.Лещенка "Американська сага Павла Лазаренка") – це не лікується! А Майдан – проти корупції.
Обоє проросійські – і це також не лікується. А Майдан – проти втягування України в орбіту імперської політики Росії
То як Т може бути лідером ТАКОГО Майдану?
uzol _ 21.01.2014 14:17
IP: 178.165.60.---
Два дня назад на УП я призывал к забастовке...Если забастовки не будет--будет диктатура с партизанской войной...
Костянтин Кулак _ 21.01.2014 14:16
IP: 195.189.17.---
Volodymyr Ovod:
"А ви тут мусолите про Лідера!"

Завважте – пан політолог першим розпочав таку дискусію!
Дивно, що він сам, певно дотепер працюючи на заказ, не бачить на Майдані інших достойних поваги людей, крім Вони.
Дмитро Купач _ 21.01.2014 14:15
IP: 95.135.98.---
Ти б, Алєжка, похмелився...
uzol _ 21.01.2014 14:14
IP: 178.165.60.---
tuskarora:
hattori_hanzo:
"Батьківщина" це жидівське кодло, яке керується олігархами, та відстоює їх інтереси.
+100%
додам тільки, що у Янка, Кличка, Яценюка і навіть Тягнибока-Фротмана також ж/д кола... просто в когось ж/д начало очевидніше...
Смотришь-21 век--а людей мучают кровя--считайте меня чистокровным чернокожим жидом-чтоб вам легче спалось!
Volodymyr Ovod _ 21.01.2014 14:13
IP: 74.125.18.---
Костянтин Кулак:
polyglot:
Месії не буде, але той хто знає, що робити далі і візьме на себе відповідальність за подальшу долю народного опору, мусить з'явитись!
Навіть люди з середнім рівнем освіти, чесні і моральні, знають, що робити!! Маса прикладів демократичних держав, Фінляндія наприклад. Дивіться як вони побудовані, як працює там самоврядування, як контролюється влада. Це так просто!! А ви тут мусолите про Лідера! Не робіть проблему там, де її нема! Потрібно починати формувати план роботи нового уряду. Навіть в Росїї починають мінятися, наприклад: "Глава Следственного комитета РОССИИ Александр Бастрыкин предложил вернуть в уголовное законодательство конфискацию имущества в качестве меры наказания. По его словам, это самая действенная санкция по предупреждению коррупции". ЭТО САМАЯ ДЕЙСТВЕННАЯ мера, дествительно!
Александр Ляпун _ 21.01.2014 14:11
IP: 46.63.64.---
ПМП "Оупен Систем" (Open System) г. Хмельницкий с 1 февраля 2014 г. временно прекращает производственную деятельность.
Таким образом, мы выражаем свое отношение к политике нынешней власти на Украине.
Призываем производственные и коммерческие структуры, тем которым не безразлична судьба Украины, любыми возможными способами воздействовать на беззаконие (голосование в парламенте, водометы, Беркут, сдача интересов граждан Украины...).
Мы призываем оппозиционеров, направить свои силы на формирование Всеукраинской забастовки.
Экономические методы борьбы могут изменить ситуацию, все остальное это продолжение тренировки Беркута, Титушек, наработка опыта милиции, прокуроров и судьев.
uzol _ 21.01.2014 14:10
IP: 178.165.60.---
Я не сторонник Тимошенко!
Несмотря,что голосовал за нее...Почему не сторонник--да потому,что с бандой под названием партия Регионов она вела таемни переговоры...от народа!Признаю её политической заключённой.здоровья и свободы ей...,а сторонником уже никогда.
polyglot _ 21.01.2014 14:08
IP: 94.248.86.---
Олексій Голярчук:
Автору: Йуля вже давно не лідер, вона просрала можливість стати ним, ще будучи прем"єром:) Не смішіть:)
ВАНА лидер только для челяди типа Турчинова, которые без нее – ноль без палочки. Об источниках обогащения ВАНЫ молчат только потому, чтои прочие обогащались путем спекуляций энергоносителями, так что поднимать этот вопрос опасно. Скинут Януковича – и ВАНА выйдет. Требование о ее освобождении только отвлекало силы от главной задачи – борьбы с режимом.
Костянтин Кулак _ 21.01.2014 14:06
IP: 195.189.17.---
polyglot:
Месії не буде, але той хто знає, що робити далі і візьме на себе відповідальність за подальшу долю народного опору, мусить з'явитись!
Hryhory _ 21.01.2014 14:06
IP: 91.209.51.---
Вона, і там "працює"?:-))
seloiludy _ 21.01.2014 14:04
IP: 176.38.153.---
Юля, может и лидер. Но таких как Медведев ей лучше не иметь в своем войске. Такие сдаются до боя!
polyglot _ 21.01.2014 14:02
IP: 94.248.86.---
kolibri:
Велика помилка багатьох українців в тому,що вони досі вважають Ю.Тимошенко лідером.Треба віддати належне, що харизма в неї є неабияка. Але це харизма корисливої авантюристки, яка вміло грати на національних почуттях. В плані любові до народу, то між Ю і гарантом В треба ставити знак рівності. Тільки Ю набагато хитріша ніж В.
МЕССИЯ

Разочарованный в законе,
Протест на убыль не идет,
И у Майдана в мирном лоне
Восстаний новых зреет плод.
И как поля в период сева
Томит предчувствие дождя,
Во власти праведного гнева
Народ привычно ждет вождя.
Обманутый бандитской кастой,
Под властью жадных воротил,
Он ждет – явится добрый пастырь
Под шелест серафимьих крыл.
Пообещает правды царство,
Мечтою головы вскружит...
Прозренья горькое лекарство,
Дай силу нам, чтоб дальше жить!
tuskarora _ 21.01.2014 14:00
IP: 5.248.188.---
hattori_hanzo:
"Батьківщина" це жидівське кодло, яке керується олігархами, та відстоює їх інтереси.
+100%
додам тільки, що у Янка, Кличка, Яценюка і навіть Тягнибока-Фротмана також ж/д кола... просто в когось ж/д начало очевидніше...
Ljuba Markovets _ 21.01.2014 13:59
IP: 74.125.181.---
Йосип Решко:
Цілком згоден, п. Олеже!
Єдиний справжній Лідер і Чоловік серед всіх політиків – Юлія Тимошенко.
Якби вона була на волі, то Янек давно б приєднався до Чаушеску, Хусейна, Каддафі. Ті вже посунулись, чекаючи поповнення з України. Вона б не їздила б до Межигіря, а була б на Грушевського.
Вона не боялась раніше бути заарештованою, тим більше зараз би не злякалась.
Якби трійця була бойовою, то "Водохреща" влаштувала б регіоналам щонайпізніше 16 січня.

Якесь комуністичне чмо з кутка щось верещало, а другий урод виголошував нібито кількість голосів.
А ці сиділи і розводили руками.
Краще було б начисти пики один одному у ВР, тоді б не полу насильства на вулицях.
Причому так начистити, щоб жодній скотині з депутатським мандатом більше навіть в думці не захотілось порушувати закони!
Ljuba Markovets _ 21.01.2014 13:59
IP: 74.125.181.---
Йосип Решко:
Цілком згоден, п. Олеже!
Єдиний справжній Лідер і Чоловік серед всіх політиків – Юлія Тимошенко.
Якби вона була на волі, то Янек давно б приєднався до Чаушеску, Хусейна, Каддафі. Ті вже посунулись, чекаючи поповнення з України. Вона б не їздила б до Межигіря, а була б на Грушевського.
Вона не боялась раніше бути заарештованою, тим більше зараз би не злякалась.
Якби трійця була бойовою, то "Водохреща" влаштувала б регіоналам щонайпізніше 16 січня.

Якесь комуністичне чмо з кутка щось верещало, а другий урод виголошував нібито кількість голосів.
А ці сиділи і розводили руками.
Краще було б начисти пики один одному у ВР, тоді б не полу насильства на вулицях.
Причому так начистити, щоб жодній скотині з депутатським мандатом більше навіть в думці не захотілось порушувати закони!
Энджи Кпи _ 21.01.2014 13:58
IP: 194.125.244.---
Олег Медведев прав
Олексій Голярчук _ 21.01.2014 13:57
IP: 94.248.51.---
Автору: Йуля вже давно не лідер, вона просрала можливість стати ним, ще будучи прем"єром:) Не смішіть:)
Гоцка _ 21.01.2014 13:57
IP: 46.149.94.---
"Вибух гніву і крах стратегії ненасильницького спротиву розчистили шлях до іншого" – до повалення диктатури та установлення народовладдя. Народні революції завжди перемогали, якщо ззовні не допомогали задушити їх як це було в Угорщині у 1956 році, чи в Чехословаччині у 1968 році інш.
Абыр _ 21.01.2014 13:54
IP: 94.178.75.---
Пошел ты НАХРЕН со своей бешеной крысой вместе.
hattori_hanzo _ 21.01.2014 13:53
IP: 31.43.108.---
"Батьківщина" це жидівське кодло, яке керується олігархами, та відстоює їх інтереси.
Jerzy Maczulianski _ 21.01.2014 13:52
IP: 130.185.5.---
Костянтин Кулак:
Нема довіри лише до деяких лідерів Майдану.
Тимошенко (як і Яценюк, Турчинов та інші їм подібні) не є тією особою, за яку люди зараз борються на вулиці Грушевського.
Тимошенко сама прагне не допустити до влади Кличка, який попри спробу бютівця Бриченка заборонити його участь у президентських виборах, є найбільш вірогідним переможцем.
Якщо ж з'явиться інший потенційний кандидат від опозиційних сил, то можливо шанси Кличка лише зменшаться, але Тимошенко втратить їх назавжди.
Говоріть лише за себе.
Тимошенко вже "ніхто і звуть її ніяк".
Петро Верхуша _ 21.01.2014 13:50
IP: 92.112.114.---
Yarema Gora:
Вона програла вибори, все баста.
А ви?
lumana _ 21.01.2014 13:49
IP: 213.179.232.---
Лариса Сердиченко:
Да,действительно -это ОНА,и великая и отечественная,и единственный настоящий мужчина в украинской политике – и изменить никто этого не может!
А хоть изойдете вы желчью и задохнетесь от злобного шипения,все равно -это так!
Всем нынешним рэволюционерам до ледиЮ очень далеко. Они еще очень хотят заниматься "сбором денежных знаков", а не отстаивать власть народу.Тимошенко уже бы взяла власть в свои руки, Поэтому они ее и засадили. И планируют сгноить в тюрьме. Но человек предполагает, а Бог располагает.Леди Ю – силы и мужества!
Olexiij Babenko _ 21.01.2014 13:49
IP: 82.207.35.---
Юрій Юрченко:
вячеслав:
Юлька так само у свій час не платила податків крала як скажена,купалася в офшорах-нехай посидить хоч трохи,щоб ще більшої біди не наробила.Допа,гепа,турчинов,юлька і далі можна продовжувати вже задовбали.Тут хоч гроші заробляв,бо бив морди,попробуємо...
А хто нет крав? Ні, ви скажіть!
Може ви? Я вас не знаю, нажаль. А інші всі трошки того.
Всім потрібно піти на зміни, насамперед себе. Але таке можливо за умови, що значна кількість людей сприйме, підтримає і застосує в повсякденному житті принципи морального життя. Це буде легше зробити, якщо люди зможуть спертися один на одного. Тому і потрібна над політиками громадянська надбудова, яку так не хочуть будувати.
ну и где же оно? ряжьё награбленное? Три режима пинкертонов его искали, в чем дело? Оно же несметное?
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter