Мустафа Найем народний депутат України

Владимир Путин нашел предателей в лице Михаила Добкина и Рината Ахметова

13 квітня 2014, 16:22

Уже понятно, что все события на Востоке – это подготовка к четырехсторонним переговорам в Женеве 17 апреля между представителями Украины, США, ЕС и России. Времени остается все меньше – всего четыре дня. Цель Владимира Путина посадить за стол переговоров две Украины – официальный Киев в лице министра иностранных дел Андрея Дещицы и лидера "желающей отделиться восточной Украины".

Зачем это надо России? Потому что на сегодняшний день в этих переговорах у нее нет союзников. Категорическая позиция США уже очевидна, а последние надежды на умеренную позицию европейцев тают с каждой атакой на административные здания в восточной Украине.

По сути, Владимир Путин ищет предателя, готового представить "другую Украину". Имя этого предателя уже названо – это Михаил Добкин. Насколько это согласовано с самим господином Добкиным остается только догадываться. Ситуация усугубляется тем, что уже сейчас есть достаточно оснований полагать, что события в Славянске, Донецке и Луганске финансируются из кармана сына бывшего лидера Партии регионов – Александра Януковчиа.

В любом случае каждая минута молчания самого Добкина, Партии регионов, которая его выдвинула и ее главного спонсора – Рината Ахметова уже является содействием политике Владимира Путина.

Очевидно, что все планы Владимира Путина, озвученные Сергеем Лавровым, может разрушить заявление Михаила Добкина о том, что он не собирается подыгрывать сепаратизму и не считает возможным свое участие в международных переговорах, поскольку в дальнейшем это может стать основанием для военного вторжения России в восточные регионы.

Главным рычагом влияния на Михаила Добкина является Ринат Ахметов. Именно от этих двух людей сейчас зависит, насколько далеко может зайти Путин. И уже от них самих зависит, попадут ли они историю как предатели, которые пошли на сговор с внешним агрессором.

Ждем заявлений Михаила Добкина, Рината Ахметова и Партии регионов.

powered by lun.ua
Коментарі — 242
Alexander Vasilevsky _ 13.04.2014 19:59
IP: 93.74.188.---
Вангую – эти товарищи возьмут максимальную паузу и сделают свое заявление когда в этом вообще не будет смысла. Какая позиция ПР по вопросу анексии Крыма, например? Кто знает? И какой в этом смысл на данный момент?
Петр Рыженко _ 13.04.2014 19:20
IP: 46.119.220.---
bsgserg:
таки Допа тоже наш человек, как и Колесников?
bsgserg _ 13.04.2014 19:09
IP: 93.72.192.---
Спасибо, Мустафа. Сказано по существу. Именно то, что во вчерашнем блоге не договорил Лещенко. Партия регионов в принципе не могла выдинуть на эту роль никого, кроме Добкина. Тигипко слишком своеволен, а Колесников – лицо явно не славянской национальности. К сожалению, от нас этот сценарий никак не зависит.
petrob _ 13.04.2014 18:50
IP: 46.203.42.---
Gerda Kornet:
Жахливо повільні, неефективні дії РНБО, СБУ та МВС, очолювані Турчиновим О.В., Парубієм А...В., Наливайченком В.О., Араковим А.Б., щодо подій на сході країни. Чому, як тільки появилось 10-50 чоловік сепаратистів, немає значення де, в якому місці, їх не окружити і арештувати (якщо озброєні, діяти відповідно як до терористів чи озброєної банди), а не чекати, щоб їх стало більше????????? Невже не було ясно, що місцеві правоохоронці заодно з сепаратистами, де робота агентури???? НІЧОГІСІНЬКО не було зроблено і надалі не робиться на випередження, адже з самого початку було видно, що до цього йде. Арештовувати і виганяти провокаторів до раші, нема чого їх тут годувати![/
QUOTE]
Правильні слова.І можна б було погодитись з ними,якби ми не знали в якому стані місяць тому ця влада отримала країну! І який пресинг відчуває на протязі цього часу! В тому числі і з боку тих,хто зобовязаний підтримати.
Назар Коник _ 13.04.2014 18:48
IP: 74.125.181.---
Микула Звитяжний:
100%. Чому ми маємо боятися референдуму??!!! Нехай, в першу чергу, саме жителі "юго-востока" дадуть відповідь самим собі: "хто вони-українці чи советскіє люді"?
Микула Звитяжний _ 13.04.2014 18:35
IP: 77.52.72.---
r_i_n_a:
Микула Звитяжний:И я с вами совершенно согласна.И покончить с этим вечным противостоянием партий.Только народ стравливают, а сами за свои капиталы держутся и не дают стране развиваться.
На такі питання має давати відповідь саме народ. Народ у нас мудрий. Він вирішить вірно. Але малоросів насильно тримати в Україні не слід.Це інший народ.Народ-антагоніст по відношенню до українського народу.
Микола Думич _ 13.04.2014 18:34
IP: 213.5.193.---
Може й треба буде замочити москаля.
І, як буде, – замочать, звичайно. Діло нехитре, але.
Варто ще витримати паузу.
Хоча б до 17 квітня.
Спостерігаючи істерику мародерів у вишиванках.
Медведчук і Порошенко бабло їм сипати почали мішками...
Поки що кожен із вас вже завинив по 15 000 $.
Разом із ненародженими іще.
За все треба платити.
І за ваш спільний із блатними шабаш.
В 2010-му поклали ви мєнта під тітушка.
І Україну – під москаля.
А нині – час розплати.
Гниль і падлина – то переможці 2010-го: мародери у вишиванках.
nick7680 _ 13.04.2014 18:33
IP: 94.153.17.---
цікаво лише кого буде представляти цей дебл? є 140 депутатів від ПР – що немає кому ввійти в комісію?
petrob _ 13.04.2014 18:33
IP: 46.203.42.---
Вот и есть повод Майдану,Автомайдану,активистам и просто болеющим за свою страну людям прийти к офисам предприятий Рината Леонидовича в Киеве,Донецке,Лондоне!!!
Микула Звитяжний _ 13.04.2014 18:32
IP: 77.52.72.---
lola:
НапМикула Звитяжний _ 13РЕферендум не всеукраінський,а східноукраінський.Центальна та західна Украіна і так за унітарну державу,що яскраво доказали пролитою кровю на Майдані.Спитати треба у жителей Славянска.Донецка і ін.Це вони хочуть ГАСПАДІНА на свою жопу.
Ні, референдум, це право висловитися всьому народу України, отож він має бути всеукраїнським. Але Закон про референдум слід змінити так, щоб про вихід із складу України проголосувало не менше 70 відсотків від тих хто має право голосу. І лічильні комісії всіх рівнів в своєму складі мають мати по одному представнику від кожної області.
Михаил Бай _ 13.04.2014 18:27
IP: 95.135.53.---
Freebooks Finegraphics:
"Ещё 30 лет назад и русский, и украинский народ ходили дружно на выборы и голосовали единогласно за нерушимый блок коммунистов и беспартийных."
Так же дружно народ ходил и в печи Освенцима. Забыли или не хотете вспоминать?
lola _ 13.04.2014 18:26
IP: 74.125.181.---
Невже на посаду міністра МВС не знайшлось нікого окрім підозрюваного у розбещені неповнолітніх Авакова.Я не звинувачою його,але навіщо призначати на посаду сумнівну особистість.Що в Украіни немає більше нікого на цю посаду?А Ярема?
Виктор Мельниченко _ 13.04.2014 18:25
IP: 213.109.234.---
1qaz:
Владіміру Владіміровичу цього не заклали... Так, що ж нам тепер робити?
lola _ 13.04.2014 18:22
IP: 74.125.181.---
НапМикула Звитяжний _ 13РЕферендум не всеукраінський,а східноукраінський.Центальна та західна Украіна і так за унітарну державу,що яскраво доказали пролитою кровю на Майдані.Спитати треба у жителей Славянска.Донецка і ін.Це вони хочуть ГАСПАДІНА на свою жопу.
Олександр Антипець _ 13.04.2014 18:22
IP: 46.149.94.---
не у Путлера а у України 4 дні
r_i_n_a _ 13.04.2014 18:19
IP: 93.72.163.---
Микула Звитяжний:И я с вами совершенно согласна.И покончить с этим вечным противостоянием партий.Только народ стравливают, а сами за свои капиталы держутся и не дают стране развиваться.
Gerda Kornet _ 13.04.2014 18:19
IP: 46.8.81.---
Ось чому Симоненко, замість того, щоб бути присутнім на сесії ВР, активно "працював з виборцями", не відстають і регіонали, Немає сумніву і в тому, що раша є головним замовником і активно приймає участь в цих провокаціях. На сесії ВР комуністи надалі тільки пасивно сидять, не голосують на "за", ні "проти", ні "утримався". ЗА ЩО КОМУНЯКИ ОТРИМУЮТЬ ЗАРПЛАТУ!!!??? Задля чого їх утримувати за наші податки??!! Чечетову пора відбити руку: у ВР депутати мають працювати над законами задля України, а не диригувати проти України. Як виборець, я хочу знати, чому на сесії відсутні третина депутатів??? Всі захворіли, у відрядженнях???
Gerda Kornet _ 13.04.2014 18:18
IP: 46.8.81.---
Жахливо повільні, неефективні дії РНБО, СБУ та МВС, очолювані Турчиновим О.В., Парубієм А...В., Наливайченком В.О., Араковим А.Б., щодо подій на сході країни. Чому, як тільки появилось 10-50 чоловік сепаратистів, немає значення де, в якому місці, їх не окружити і арештувати (якщо озброєні, діяти відповідно як до терористів чи озброєної банди), а не чекати, щоб їх стало більше????????? Невже не було ясно, що місцеві правоохоронці заодно з сепаратистами, де робота агентури???? НІЧОГІСІНЬКО не було зроблено і надалі не робиться на випередження, адже з самого початку було видно, що до цього йде. Арештовувати і виганяти провокаторів до раші, нема чого їх тут годувати!
Микула Звитяжний _ 13.04.2014 18:09
IP: 77.52.72.---
Саша Алексеенко:
Не на Україні Сашко, а в Україні. Бо на може бути на хмарі, на горі, на стільці, на столі... А в – в полі, в домі, в місті, в селі...
Микула Звитяжний _ 13.04.2014 18:06
IP: 77.52.72.---
А ви Мустафа хіба мали щодо них якісь сумніви? Я ніколи не мав сумніву у неукраїнськості (непатріотичності) ні Добкіна ні Ахметова.
Все ж українськ авлада має не боятися, а навпаки, терміново провести всеукраїнський референдум де задати два питання: 1. Ви за унітарну Україну з єдиною українською державною мовою? (так, ні) 2. Ви за вихід зі складу Української держави? (так, ні). І якщо на якихось територіях народ проголосує понад 70 відсотків від кількості тих що мають право голосу за вихід – дати їм таке право. А тих що не захочуть жити у відокремившійся території Україна прийме, тих що не захочуть жити в Україні після референдуму – тримати не будемо. Можна навіть провести обмін житла одних емігрантів на житло інших емігрантів. Крім Донбасу (по Харків на півночі включно і по Павлоград на півдні включно) відокремитися від України не буде бажання в жодної території. Але ми таким референдумом назавжди покінчимо з мовним питанням і сеператизмом.
Kurt Kern _ 13.04.2014 18:03
IP: 37.52.205.---
Так УП приняло участие в этом, блокируя критику в адрес тимошенковцев. Надо было начинать с ареста Авакова
Сергій Цап _ 13.04.2014 18:02
IP: 74.125.181.---
Истинно!
Club Dnipro _ 13.04.2014 18:01
IP: 74.125.183.---
Аваков до сих пор не посадил ни царькова,
ни дупкина, ни кернеса...
аПчиОм рЕчь???
Саша Алексеенко _ 13.04.2014 17:52
IP: 178.94.92.---
Freebooks Finegraphics:
Вы просто многого не знаете об Украинцах и знать не хотите. Вот мои предки родом из села черниговской области, но село это было казацки и с 17 века входило в сотню прилукского полка реестрового казачьего войска. Такое было устройтсво на Украине до 19 века, а статус казачьего сохранялся до 1917 года. А казаки не были крепостными, а были вольными людьми и управление на гетьманщине было не таким как в России. А еще на Украине много городов магдебургского права. Почитайте об этом. Очень жаль, что вы пользуетесь только той историей, которую вам дают. Стыдно вам должно быть, дядя!
Сергей Сирацкий _ 13.04.2014 17:48
IP: 94.178.251.---
сажать их надо,а не сопли жевать
Уряд реформ407 Корупція1350 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter