Мустафа Найем народний депутат України

Индекс отчаяния Владимира Зеленского

05 лютого 2019, 16:36

В последнее время часто спрашивают, как я отношусь к Владимиру Зеленскому. Мол, сейчас многие активно за него "топят", и, наверное, вы с ним тоже о чем-то договариваетесь. НЕТ. Не договариваюсь.

По-человечески мне очень симпатичны сторонники Владимира Зеленского, о чем давно пишу у себя в телеграмм-канале. Они хотят перемен, им многое надоело, и им тоже хочется видеть в политике новые лица. Поэтому даже если вы его, никто вас банить тут не будет.

Команда "слуги народа" делает очень яркий, технологичный, развлекательный проект. Но рейтинги самого Владимира говорят вовсе не о том, что он – хороший политик или человек, способный управлять страной. Да, он стал частью политической реальности, но его популярность – это не успех политика, а скорее индикатор отчаяния тех, кто не может найти своего кандидата в избирательном бюллетене.

И еще. При всем уважении к кандидату и его сторонникам, верить в его независимость от Игоря Коломойского – это все равно, что верить в "слепой траст" Петра Порошенко, фандрайзинг Юлии Тимошенко или, – чтобы совсем было понятно, – независимость Олега Ляшко от Рината Ахметова. То есть, в целом, конечно, можно так считать, но для этого надо либо прикинуться шлангом, либо специально забыть таблицу умножения.

P.S. А вообще, все это еще раз доказывает необходимость объединения адекватных людей. Если не будет единого кандидата сейчас, нам нужно брать инициативу в свои руки. Потому что шанс упущенный на президентских выборах приведет к непониманию, апатии и окончательному проигрышу на выборах в парламент.

Обсуждение тут.

powered by lun.ua
Коментарі — 96
Grenader45 _ 05.02.2019 21:20
IP: 77.123.80.---
Шкода Коломойський не висувається. Оце була б кампанія. Ігор Валерійович, то "сам по сєбє мальчік, свой собствєнний"... Може навіть "в один тур"...)))
Стрелец _ 05.02.2019 21:20
IP: 35.235.226.---
Мустафа Найем, "верить в фандрайзинг Юлии Тимошенко", это уже дело каждого в меру своих знаний и своей порядочности, так же как кто-то верит в безвозмездное попадание Найема (ваше) и Лещенко в БПП...
Maxim Isaev _ 05.02.2019 21:16
IP: 46.98.100.---
Grenader45:
Набраться досвіду как врать и воровать.
Maxim Isaev _ 05.02.2019 21:01
IP: 46.98.100.---
Oleksandr Trukhin:
Зачем все время повторять как мантру "Зеленский – буратино Коломойского". Кто – то придумал, а электорат подхватил. Что нужно кандидатам в президенты от олигархов – деньги. Посмотрите декларацию Зеленского. Зачем ему брать у Коломойского, что бы потом быть ему обязанным. На 1+1 совместный бизнес в котором Беня, как всегда должен, теперь уже "95 Кварталу". Связь с Коломойским – это сегодня гарантированный анти рейтинг. Зачем Бене кандидат который идет на один срок, он и без него выигрывает в наших судах у "Приватбанка", "Нефтегаза" и др. или юристы госкомпаний такие слабые или суд самый справедливый в мире. Не тянет Коломойский на кукловода Зеленского – нет логики.
Корж Микита _ 05.02.2019 20:57
IP: 95.132.135.---
hrim:
"... сторонники Владимира Зеленского... Они хотят перемен, им многое надоело, и им тоже хочется видеть в политике новые лица... " А що "прибічники" робили, чи зробили для змін? Чи "надоїло" та "хочеться" є їхнім основним аргументом?

P. S. Президент – це високопрофесійний політик і державник.
Автора ж особливо не хвилюють такі критерії до кандидата.
"Поют всё песнь одну и ту же,
Не замечая об себе:
Что старее, то хуже.
Где, укажите нам, отечества отцы,
Которых мы должны принять за образцы?
Не эти ли, грабительством богаты?
Защиту от суда в друзьях нашли, в родстве,
Великолепные соорудя палаты."
hrim _ 05.02.2019 20:48
IP: 91.245.79.---
"... сторонники Владимира Зеленского... Они хотят перемен, им многое надоело, и им тоже хочется видеть в политике новые лица... " А що "прибічники" робили, чи зробили для змін? Чи "надоїло" та "хочеться" є їхнім основним аргументом?

P. S. Президент – це високопрофесійний політик і державник.
Автора ж особливо не хвилюють такі критерії до кандидата.
Grenader45 _ 05.02.2019 20:40
IP: 77.123.80.---
Anatol Zubenko:
Не сміши...Там вже прививки Гітлера не діють...Путін скупив все на корню. І взагалі, перестаньте дивитись на світ через рожеві окуляри...
...категоричність – ознака обмеженості. ФРН – це так, навскидку. Ставити в один ряд постсовкові країни і розвинуті європейські демократії – зніми сірі окуляри...
Корж Микита _ 05.02.2019 20:36
IP: 95.132.135.---
Мустафа, ты так нифига и не понял. Когда ты обещал посадить своих обидчиков, народ улыбнулся и подумал – Зеленский это президент Мустафы Найема!
Когда бывшие члены КПСС устроили эвроинтеграцию и взялись за строительство демократии, народ ухмыльнулся и подумал – Зеленский это их президент.
Когда бывшему агенту КГБ Денисенко (Филарет) Пэтро присвоил звання Героя Украины, народ улыбнулся и сделал выбор – Зеленский это ваш президент!
Breda _ 05.02.2019 20:35
IP: 37.53.133.---
Grenader45:
Зеленський, напевне, більше всіх боїться виграти.
...ага. Як Трамп.
Grenader45 _ 05.02.2019 20:34
IP: 77.123.80.---
Зеленський, напевне, більше всіх боїться виграти. Його час – через 5-10 років (поваритись, набратись політ.досвіду, повідсвічувати на міжнародній арені). Якщо не зіпсується, то буде його час. А починати то таки колись треба, чому не зараз...От тільки вигравати вибори зараз, у його плани напевне не входить. Приціл на парламентські і чергові президентські. Імхо.
Anatol Zubenko _ 05.02.2019 20:31
IP: 46.211.86.---
Grenader45:
Anatol Zubenko:
Grenader45:
У нас, що не вибори – то вирішальні, критично важливі, визначальні, останній шанс зберегти...І кожен раз, як останній. І надія. От цього разу нарешті, ну тепер піде діло, перемога шампанське ейфорія...
А за місяць – ті самі пики, які мали б сидіти за гратами, масно вилискуючи, сміються із лоховатого електорату який вчергове розвели... Як не прикро, але роззирнувшись по сусідах, по колегах і знайомим приходить розуміння – тугуватий всетаки наш народ у своїй масі і заслуговує на таке ж керівництво. Шкода...
Назви країну, де не так? Це називається демократія-устрій, при якому нагору спливає все гівно...
...ФРН.
Не сміши...Там вже прививки Гітлера не діють...Путін скупив все на корню. І взагалі, перестаньте дивитись на світ через рожеві окуляри...
Breda _ 05.02.2019 20:31
IP: 37.53.133.---
Я б не сказала – что Лещенко топит за Зеленского... скорее релаксирует на этой теме. Видно так надоели представители полит элиты... что Зеленский просто отдушина. И вообще прикольно. Думаю – симпатики Зеленского думают также. Но конечно – он не тянет на роль Гетьмана Украины. Не потому – что ему чего-то не хватает, а потому – что Украине не хватает.
Oleksandr Trukhin _ 05.02.2019 20:25
IP: 35.235.226.---
Щось не зрозумів хто у Мустафи більш "отчаявшийся"? Ті, "...кто не может найти своего кандидата в избирательном бюллетене", чи Зеленський? Чи може папа карло в особі Бєні Коломойського, який і вистругав оте буратіно з "індексом отчаянія"?
Grenader45 _ 05.02.2019 20:23
IP: 77.123.80.---
Anatol Zubenko:
Grenader45:
У нас, що не вибори – то вирішальні, критично важливі, визначальні, останній шанс зберегти...І кожен раз, як останній. І надія. От цього разу нарешті, ну тепер піде діло, перемога шампанське ейфорія...
А за місяць – ті самі пики, які мали б сидіти за гратами, масно вилискуючи, сміються із лоховатого електорату який вчергове розвели... Як не прикро, але роззирнувшись по сусідах, по колегах і знайомим приходить розуміння – тугуватий всетаки наш народ у своїй масі і заслуговує на таке ж керівництво. Шкода...
Назви країну, де не так? Це називається демократія-устрій, при якому нагору спливає все гівно...
...ФРН.
Anatol Zubenko _ 05.02.2019 20:18
IP: 46.211.86.---
Grenader45:
У нас, що не вибори – то вирішальні, критично важливі, визначальні, останній шанс зберегти...І кожен раз, як останній. І надія. От цього разу нарешті, ну тепер піде діло, перемога шампанське ейфорія...
А за місяць – ті самі пики, які мали б сидіти за гратами, масно вилискуючи, сміються із лоховатого електорату який вчергове розвели... Як не прикро, але роззирнувшись по сусідах, по колегах і знайомим приходить розуміння – тугуватий всетаки наш народ у своїй масі і заслуговує на таке ж керівництво. Шкода...
Назви країну, де не так? Це називається демократія-устрій, при якому нагору спливає все гівно...
yurko_2017 _ 05.02.2019 20:09
IP: 35.235.231.---
Галина Павловская:
Якщо ця Зелень то українці придурки, люди вже вибрали Лещенко Заліщук цього пана зі статті,і що ВОНИ зробили,на чужому імені в РАДУ залетіли,квартирки по мільйону підкупили, і молоді баки забивають.ДОСТАЛИ.
В Росію матушку, в Росію...
Галина Павловская _ 05.02.2019 20:07
IP: 93.126.100.---
Якщо ця Зелень то українці придурки, люди вже вибрали Лещенко Заліщук цього пана зі статті,і що ВОНИ зробили,на чужому імені в РАДУ залетіли,квартирки по мільйону підкупили, і молоді баки забивають.ДОСТАЛИ.
yurko_2017 _ 05.02.2019 20:07
IP: 35.235.231.---
Александр 1:
yurko_2017:
І це, напевне, перший раз, коли я з Вами, Мустафа, не згоден. Це не відчай, це просто недалекі люди повірили в віртуального "слугу" народу. Або приколісти, які будуть за нього голосувати по приколу. Так можна поприколюватися, що потім років з 50 не те що приколюватися, а пікнути не зможемо.
Погоджуюсь з вами. Рейтинг Зеленського це не індекс відчаю. Це індекс ідіотизму виборців.
Лише дуже дурна людина може вважати, що людина, яка жодного дня в своєму житті не присвячувала політиці, не має партії, політичного досвіду, немає чіткої позиції по важливіших питаннях для життя українців, жодного дня не служила в армії, виступає за все хороше проти всього поганого (як для малюків) не може бути ні президентом держави, ні верховним головнокомандувачем, ні, навіть, борцем з корупцією.
Добре сказано!!!
rabbik _ 05.02.2019 19:55
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
У нас, що не вибори – то вирішальні, критично важливі, визначальні, останній шанс зберегти...І кожен раз, як останній. І надія. От цього разу нарешті, ну тепер піде діло, перемога шампанське ейфорія...
А за місяць – ті самі пики, які мали б сидіти за гратами, масно вилискуючи, сміються із лоховатого електорату який вчергове розвели... Як не прикро, але роззирнувшись по сусідах, по колегах і знайомим приходить розуміння – тугуватий всетаки наш народ у своїй масі і заслуговує на таке ж керівництво. Шкода...
+100
Grenader45 _ 05.02.2019 19:54
IP: 77.123.80.---
У нас, що не вибори – то вирішальні, критично важливі, визначальні, останній шанс зберегти...І кожен раз, як останній. І надія. От цього разу нарешті, ну тепер піде діло, перемога шампанське ейфорія...
А за місяць – ті самі пики, які мали б сидіти за гратами, масно вилискуючи, сміються із лоховатого електорату який вчергове розвели... Як не прикро, але роззирнувшись по сусідах, по колегах і знайомим приходить розуміння – тугуватий всетаки наш народ у своїй масі і заслуговує на таке ж керівництво. Шкода...
Александр 1 _ 05.02.2019 19:49
IP: 188.163.12.---
yurko_2017:
І це, напевне, перший раз, коли я з Вами, Мустафа, не згоден. Це не відчай, це просто недалекі люди повірили в віртуального "слугу" народу. Або приколісти, які будуть за нього голосувати по приколу. Так можна поприколюватися, що потім років з 50 не те що приколюватися, а пікнути не зможемо.
Погоджуюсь з вами. Рейтинг Зеленського це не індекс відчаю. Це індекс ідіотизму виборців.
Лише дуже дурна людина може вважати, що людина, яка жодного дня в своєму житті не присвячувала політиці, не має партії, політичного досвіду, немає чіткої позиції по важливіших питаннях для життя українців, жодного дня не служила в армії, виступає за все хороше проти всього поганого (як для малюків) не може бути ні президентом держави, ні верховним головнокомандувачем, ні, навіть, борцем з корупцією.
Олег Ангел _ 05.02.2019 19:39
IP: 213.110.136.---
Потрібен топ менеджер – Садовий або, Тарута, в гіршому випадку Порошенко
Юрий Богданов _ 05.02.2019 19:29
IP: 93.77.89.---
Maxim Isaev:
'Кто Украину поднимать будит?"
Поряд є країна, на прикладі якої можна побачити, що буде з себе представляти Україна, яку ви піднімете з колін. Нах-нах. Йдіть лісом, хоч в Європу, хоч кудись далі. Все в Україні буде добре. "Борітесь-поборете". Так переможемо.
tokar77 _ 05.02.2019 19:21
IP: 35.235.228.---
Мабутьб Зеленський краще Тимошенко.
tokar77 _ 05.02.2019 19:19
IP: 35.235.228.---
Індекс чого, в такому разі Тимошенко? Індес невибагливості, Індекс безтолковості, чи може повної деградації суспільства?
Корупція1288 Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Дмитро Яблоновський

Державні монстри – вбити чи розчаклувати?

1
Сергій Лямець

Авакова и Супрун оставить в правительстве? Зеленский и команда – вы серьезно???

5
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

12
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

21
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

13
Ігор Луценко

Хто стріляв вночі у Голосієво і до чого тут справи Майдану?

Українська правда

Стати депутатом і залишитись людиною. Чому "Слуга народу" неправа в історії із "тупою вівцею"

Сергій Лямець

ZeVulgaris. 🤡 Андрюха, шо там с Кабмином?

16
Тимофій Бадіков

Залишити неможливо звільнити: чи буде в МОЗ новий очільник?

АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter