Осман Пашаєв журналіст

"Фундуки" Олега Ляшка

11 січня 2011, 14:20

Чиїм коштом Янукович, Ющенко, Тимошенко та Яценюк вітають людей зі святами, завдячують за підтримку на виборах та розповсюджують інший спам на зовнішніх рекламних носіях України, мені невідомо. Цікаво, для кого пан Ляшко розповідає про свої "щирі вчинки для людей" і дозволяє собі не відповідати про походження джерел на такі ж витрати?

Розповім лише про те, що знаю особисто. Десяткі разів робив репортажі для українських телеканалів з Туреччини, тому поділюся знаннями про встановлення "бігморд" політиками цієї не найдемократичнішої країни Євразії, але яка прагне європейських стандартів у публічних взаєминах.

Турецька еконоімка належить до двадцятки найпотужніших у світі.

Населення країни майже 75 мільйонів, а партії зазвичай виникають навколо ідеологій.

І там партійні лідери не гребують таким видом пропаганди, як "бігморда" поза виборами – у "мирний час".

В Туреччині це можуть дозволити собі партійні каси лише трьох політичних сил: правлячої Партії Справедливості та Розвитку (буржуазні ісламісти) та її лідер Реджеп Ердоган, опозиційної Республіканської народної партії (соціал-демократи Ататюркісти) і її лідер Кемаль Киличдароглу та Партії Націоналістичного Руху (праві) та її лідер Девлєт Бахчелі. Ані демократи, ані курди, що мають потужні партійні структури та мільйонні внески від членівпартії та спосорів, не можуть собі дозволити витрати на зовнішню рекламу поза виборами... бо це дорого... і неефективно.

Чимало турецьких політиків-одинаків намагалися йти шляхом Жириновського і пропагувати свій сканадльний образ на грошах "анонімних" олігархів через "бігморди" та джинсу. Утім жоден подібний проєкт не мав успіху. Турецьке суспільство впродовж століття обирає між політиками, що пропонують європейські – ліберальні або соціал-демократичні – ідеї, загальнотюркські націоналістичні та консервативні (мусульманські) цінності; друга етнічна група країни – курди – обирає між загальнотурецькими силами та власними національними партіями.

"Бігморди" Ляшка ймовірно могли б справити враження на кількох тисяч фермерів Східної Фракії, стамбульский пролетаріат Каракьоя, чорноморських заготівельників фундука та невеликої частини гірських курдів, які не читають турецьких газет.

Кого в Україні пан Ляшко вважає фундуком?

powered by lun.ua
Коментарі — 49
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 06:45
IP: 93.74.19.---
немає захисників Ляшка?:)
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 20:20
IP: 93.74.19.---
Селянка:
Осман Пашаєв:
850 – це якщо Ви гаруєте без вихідних всі 365 днів. І навіть якщо так спробуйте перейти цю межу торгуючи кавою з власної точки, ремонтуючи взуття і таке інше.
А завітайте на будь-яку меблеву фабрику, зробіть замовлення. Договір з Вами скоріш за все укладе не фабрика, а СПД "Такий-то". Тобто в наших умовах єдиний податок перетворився на легальний спосіб ухиляння від податків і фабрикою і самим підприємцем. Бо він купує у фабрики напівфабрикат за 150 гривень, Вам продає по 1500, а Держава отримує свої 200 гривень єдиного податку і щаслива від того.
я вам розповів як подолати ухиляння від податків у роздрібній торгівлі увязавши ставки з коефіціентами торговельної спроможності та площею обєкту торгівлі. Згоден, що можна перейти всім на касові апарати, тим більше зараз чимало портативних моделей. але лякає не сам апарат, а адміністрування. у нас не так страшні податки як їхня зарегульованність. Скажіть навіщо вести окремий журнал з касового апарату і щодня вклеювати туди дані виручок в потім здавати ще окремий звіт по касовим апаратам. Чи не легше всі касові апарати привязати до єдиної бази і нехай податкова онлайн бачить надходження у торгову точку. зараз лякає не витік інформації про обсяги торгівлі, а відволікання часу та людей на ведення купи звітів, журналів тощо. Щодо кави – навть торгуючи кавою ви здатні перетнути межу у 300 тисяч. Окрім того рідко хто має одну точку з продажу кави. жодна торгова точка не закривається на вихідні, про вихдіні не реба мене смішити- стверджую як досвідчений торгівецт як по Криму так і в Києві. Оренда платня не має вихіднирх, а бувають місяці: квітень, листопад – коли навіть валові надходження не покривають орендних платежів. В Україні та Росії надмірно високі орендні ставки бо девелопери монополісти і справжні підприємці заручники монополій та корумпованого державного апарату. щодо "прокладок" у вигляді приватних підприємців у виробництві, так питання прокладок стоїть не тількі по єдиному податку. Поцікавтеся де осідає додана вартість від продажу продукції металургії і як вона досягалася всі ці роки без єдиного податку. ЄП – лише інструмент. а як він працює це вже інше питання і азарівщиною через контроль усього та усіх і всебічне страхання – не робиться ані бізнес ані країна ані держава
krabat-m _ 11.01.2011 19:06
IP: 93.73.92.---
ukr100 _ 11.01.2011 18:43
"На украине останутся только её сыны-малоросы."ї

Ей! Козлік-малорослік не набридло флудити? Флядь така...
krabat-m _ 11.01.2011 19:04
IP: 93.73.92.---
Селянка _ 11.01.2011 17:33
Осман Пашаєв:
"...А завітайте на будь-яку меблеву фабрику, зробіть замовлення. Договір з Вами скоріш за все укладе не фабрика, а СПД "Такий-то"..."

Чим вас, шановна Катерино Тимофієвно, так травмувала та "меблева фабрика" і її СПД, що кожного разу їх до діла й до не діла приплітаєте
vts-m _ 11.01.2011 18:55
IP: 91.154.252.---
Селянка:
Ну і накінець щодо Вашої "не реакції" на Віцепрем*єра, Міністра освітуи і Мурки. Даремно: все дуже просто:

- Подумаєш, використав своє становище: не вкрав би він, вкрав би хтось інший
- Ну якщо про ліжко – це навіть і неправда, то чому не можна відкрито висловити гіпотезу?
- Не має значення, що вони грали. Головне – показали, що вміють грати.

До речі, репліка пані Герман, що осудження носіння предметів розкоші на руках у вищих чиновників в голодній країні – це проблема суспільства багато чого може сказати навіть пересічному психологу. Не кажучи навіть про те, що жінка не знала, скільки коштують її подаринки. Але це так, до слова...За словом буде стояти посада пані Герман, її вплив на апарат Президента і порівняння інтелектуальних можливостей пані Герман і пана Президента.
vts-m _ 11.01.2011 18:39
IP: 91.154.252.---
Селянка:
2. Прем*єр.
"дапашліви" – це, звісно, докір. Але психолог Вам дуже багато чого розкаже про власника цього докору, включаючи рівень професіоналізму.
3. Пан Хорошковський.
Дурних питань не буває, шановна Селянко. У відповідь же пан Хорошковський відкрито визнав, що він не проти конфлікту інтересів. На такій посаді це абсолютно неприпустимо, якщо Ви хочете мати дійсно менеджерів а не іммітаторів. пан Хорошковський не звільнений, і знову виникає питання чому? Хоча, як я вже писав, відсутність реакції інколи важить більше, ніж сама реакція.

Розумієте, шановна Селянко, все речі пов*язані, тому, дивлячись на верхівку айсберга, можна скласти уявлення про підводну частину. Ви ж маєте колосальну властивість дивитись на явища дуже гостро, покриваючи при цьому малу площу і не заморочуючись обмеженостями методу. Робите Ви це спеціально, виступаючи в ролі апологета чинної влади, чи це Ваш метод пізнавання світу – мене не цікавить.
vts-m _ 11.01.2011 18:19
IP: 91.154.252.---
Селянка:
vts-m:
А давайте робити висновки разом:
Ну, давайте робити висновки разом.
1. Президент.
Згоден, не кожна грамотна людина здатна зорганізувати роботу держапарату. Але, неграмотна людина не може зробити це в ПРИНЦИПІ. Чому? Тому що тут потрібен певний світогляд, який неможливий без базової грамотності. Крім того, "грамотність" Президента стосується не лише правопису, а й інших речей, що формують світогляд. В принципі, можна ремонтувати авто, не вміючи читати, але вміючий читати зробить це ефективніше.
Щодо менеджменту – Ви переборщили. Заявляю: людина не може розбиратись в менеджменті, не маючи базової грамотності. В принципі.
Щодо організаторства. А що, власне, Президент організував? Пригнув Констутуційний Суд і перетворив Парламент на групу кнопкодавів? Але це називається іншим словом, а не організацією.
Критикан-2 _ 11.01.2011 17:55
IP: 46.30.167.---
Османчику! Чому Ви так вперто претеся у когорту записних ідіотів? Чи Ви досі при Бодуні? При чому Ляшко до Ваших турків? На хрін вони йому здалися, дитятко? Якщо ви такими стрімкими темпами будете прямувати до параної. то мети своєї досягнете дуже швидко.
Охолоньте, займіться справою. Напиляйте дров, наносіть води в хату...
Селянка _ 11.01.2011 17:33
IP: 82.193.114.---
Осман Пашаєв:
850 – це якщо Ви гаруєте без вихідних всі 365 днів. І навіть якщо так спробуйте перейти цю межу торгуючи кавою з власної точки, ремонтуючи взуття і таке інше.
А завітайте на будь-яку меблеву фабрику, зробіть замовлення. Договір з Вами скоріш за все укладе не фабрика, а СПД "Такий-то". Тобто в наших умовах єдиний податок перетворився на легальний спосіб ухиляння від податків і фабрикою і самим підприємцем. Бо він купує у фабрики напівфабрикат за 150 гривень, Вам продає по 1500, а Держава отримує свої 200 гривень єдиного податку і щаслива від того.
Abadi Al Johar _ 11.01.2011 17:16
IP: 46.35.251.---
Судя по тому, что вы съехали на "Велику Шляхетну Москву" (как тот подросток, который всё время думает о сексе, а все окружающие предметы напоминают ему женскую грудь).
То вынужден сделать вам замечание. Не лайте как моська на слона, пан бандеровский табаки. И не обзывайте волка сволочью из-за куста. В многовековой истории вашего народа обязательно должен быть свод мудростей на такие случаи. Я же могу добавить на этот счёт высказывания из своего свода: "После драки кулаками не машут", "Не рой яму другому – сам в неё попадёшь", "Сколько верёвочке не виться, конец обязательно будет". Это вам о 1783 годе и о переосмыслении результатов событий по 18 век включительно задним числом в выгодном для себя свете. У Ющенко со товарищи научились? (И где тот Ющенко???).
П.С. А об экзотическом (на первый взгляд) союзе необандеровцев и курултаевцев на объединяющей платформе коллаборационизма есть такая поговорка – "Рыбак рыбака видит издалека".
Abadi Al Johar _ 11.01.2011 17:16
IP: 46.35.251.---
"...багато чого про... Крим ми знатимемо не з табачніківських версій, які є продовженням сталіністських, царистських історій-міфів про "Велику Шляхетну Москву".

Давайте ознакомимся с одной из "нетабачниковских версий". Скажем, с "версией" Эриха фон Манштейна:"...Большинство татарского населения Крыма было настроено весьма дружественно по отношению к нам. Нам удалось даже сформировать из татар вооруженные роты самообороны, задача которых заключалась в охране своих селений от нападений скрывавшихся в горах Яйлы партизан. Причина того, что в Крыму с самого начала развернулось мощное партизанское движение, доставлявшее нам немало хлопот, заключалась в том, что среди населения Крыма, помимо татар и других мелких национальных групп, было все же много русских... Татары сразу же встали на нашу сторону."
Abadi Al Johar _ 11.01.2011 17:15
IP: 46.35.251.---
Физкульт-Привет из прошлого блога.

"...а кримців... блитзько 5 мільйонів в туреччині...".

Большая часть ассимилировалась и считает себя не крымскими татарами, а турками крымского происхождения (Türkiyedeki Qırımtatar milliy areketiniñ seyri, Bahçesaray dergisi, Mayıs 2009).
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 17:15
IP: 93.74.19.---
Селянка:
bmi:
Якщо в Англії навіть автобусні білети продаються через касовий апарат, то чому у нас його введення знищить крамара з Троєщини? Чи не тому, що він торгує контробандою з Китаю?
Згідно Податкового Кодекса єдиний податок – тільки для тих хто заробляє до 300 тис.грн. в рік. Ви особисто пробували заробити 1200 гривень на день в майстерні чоботаря, чи перекладами? Повірте це важко і це є справжні малі підприємці. А ті хто на запитання банківського працівника при оформленні кредита:"Який Ваш дохід?" відповідають "А скільки треба?" не малий бізнес і хай сплачують податки як всі.
300 тисяч це не заробіток а валовий дохід, селяночко. Тобто ваш вал має бути не більше 850 гривень на день або 25 тисяч гривень на місяць, а порахуйте скількі обійдеться оренда навіть невеликої крамниці чи приміщення для кавярні без алкоголю. Тому про якій китай викажете, рідненька? задля протидії контрабанді треба створювати умови для різноманітного виробництва, а не лише для "гірських металургів" рятох олігархів, аткож треба мати нетерористичну митницю. де ставки складатимуть невеликі ввізні мита, які для більшості товарів варто зробити автоматичними щодо сплати і отримання. наприклад я займаюся недорогоцінними прикрасами. У вірменії підприжємець платить до бюджету на митниці 6 доларів за кілограм біжутерія зі вставками зі скла та покритого сріблом (посріблення) в україні якщо йти за методикої розмитнення підприємців це буде складати5 % мита віт митної вартості на 20% ПДВ, вас змусять запросити вашим коштом гемолога, що доведе що скло то не є діамант за потреби змусять провести радіолоічний та санітарний контролі. тобто якщо ви не знайдете шлях до серця митника ваш товар місяцями лежатиме на складі. якщо ми підете шляхом розмитнення невеликої партії як приватна особа, то троїхи швидше але податтки складатимуть 44% від митної вартості. таким чином кілорам біжутерії по податках вам обходитиметься від 20 до 100 доларів за кілограм. тобто виробництва свого нема і воно невигідно легально ввозити не можна бо прогориш. які ваші пропозиції. підтримувачі "реформ"?
Северянин _ 11.01.2011 17:12
IP: 193.138.246.---
Осман Пашаєв:
Селянка:
Пан Ляшко не може розповісти про походження коштів, бо стидається.
Невже всю країну сповіщати про заробітки за допомогою чергового Борі?
тоді або треба стидатися способів заробітку або їхнього використання на загал, а що й для кого робить Боря то є їхня особиста справа:)
--------------------------------
Так у Ляшка ни совести ни мозгов не наблюдалось, ... борьба за место "Жириновского в Украине" усиливается, вот и суетятся персонажи.
Селянка _ 11.01.2011 17:03
IP: 82.193.114.---
bmi:
Якщо в Англії навіть автобусні білети продаються через касовий апарат, то чому у нас його введення знищить крамара з Троєщини? Чи не тому, що він торгує контробандою з Китаю?
Згідно Податкового Кодекса єдиний податок – тільки для тих хто заробляє до 300 тис.грн. в рік. Ви особисто пробували заробити 1200 гривень на день в майстерні чоботаря, чи перекладами? Повірте це важко і це є справжні малі підприємці. А ті хто на запитання банківського працівника при оформленні кредита:"Який Ваш дохід?" відповідають "А скільки треба?" не малий бізнес і хай сплачують податки як всі.
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 16:52
IP: 93.74.19.---
вибачайте за очепятки, як завжди багато, маю йти... до зустрічи
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 16:51
IP: 93.74.19.---
Селянка:
vts-m:
Доведіть, що Україні не потрібне:
- введення касових апаратів на кожному торговому місці;
- обмеження кількості працюючих на "єдиному" податку;
- скорочення кількості чиновництва;
Якщо це не зміни, не рух, то запропонуйте якусь цікавинку Ви.
Юля і Вітя для мене – попередня влада, що влаштувала наріду на Печерських пагорбах серіал "Рабыня Изаура тоже плачет". И всі 5 років було так цікаво:"Тихо, мама, постановка йде!".
касові апарати на кожному тороговому місці не потрібні, бо це додаткові навантаження на дрібний і мікробізнес. Можна йти шляхом торгової площі та коефіціетів населенного пункту. наприклад я торгую в Києві в торговому центрі де оренда складає X разуйте, що оренда зазичай має складати від 10% до 20% валового доходу. беріть по мінімум, щоб у всіх був стимул платити. зробіть єдиний плдаток скажимо від 1 по 5 % від орендної плати і це можна обрахувати як за валом так із площею. тоді скажімо за 1 квадратний метр в найдорожчому торговому центрі столиці плата складатиме 20 гривень. Якщо ваш магазин 10 метрів то платитимете податку 200 гривень як зараз. а якщо 1000 квадратів – то 20000 гривень. таким чином єдиний полдакток буде непрямим за фаомою. але за фактом він буде близьким до істини. якщо хтось з підприємців вирішить що непряме єдине опадкування для нього дороге, тоді він реєеструє касовий апарат йде на повну бухгелтерію і платить податки з прибутку. Але щоб зробити оподаткування інвестиційним і стимуляційним як для бізнесу так і для соціальних фондів реба мати клепку, знання і голорвне – бажання і наміри мають бути чесними. Що стосується тих видів підприємництва де високій рівень доданої вартості: всикокі технології да дизайн, насамперед, то там загальна ситема опадкування так саме ефективна як і єдина, яка просто якщо підприємець обирає єдиний податок, то в залежності від видів дяльності та обсягів має бути мати різною ставка, а розрахунку мають бути електронними або за касовим апаратом
vts-m _ 11.01.2011 16:47
IP: 91.154.252.---
Селянка:
Вибачайте, мушу відлучитись, повернусь за 40 хвилин, і зробимо висновки
Селянка _ 11.01.2011 16:34
IP: 82.193.114.---
vts-m:
А давайте робити висновки разом:
- я на відміну від Президента дуже грамотна. Можу годинами говорити на будь-яку тему, цитуючи класиків по пам'яті. Але роботу державного апарату зорганізувати – хіба що на рівні Ющенка з Тимошенко. Так хто нам потрібен "язиката Феська" чи людина що знається на менеджменті?
- "дапашливи" – це дуже м'який докір нашим депутатам, що здатні хіба що "лапти" носити до трибуни. І мені не раз хотілось, спостерігаючи роботу Ради, взяти том Законів потовще і застосувати його як слід... Згадайте наприклад як під час розгляду Бюджета опозиціонери переймались – чи випустять Юлю в Европу. То як їх можна не обзивати й не бити?
– на дурне питання Хорошковський вибрав відповідь до смаку. А Ви б воліли бути корупціонером ніж конфліктувати з товаришами?
bmi _ 11.01.2011 16:20
IP: 195.24.131.---
vts-m:
_____________________- видається, шо толку, коли головою в стовпа – буде більше, ніж вести розмову з т.з. сілянкамі...
bmi _ 11.01.2011 16:17
IP: 195.24.131.---
Селянка:
- введення касових апаратів на кожному торговому місці;____________ це ви заставляєте всих купить по два? (шось з того можете мати,,,, це з приводу – шо це – саме главне...)._____- обмеження кількості працюючих на "єдиному" податку;____________ бажано, шото пояснити..., бо в кінці шеренги – голови з шапками позносять...____________ – це ви намікаєтє на кількість т.з. охоронців і шушери різної, шо в ескортах урок-рєхворматарав тиняюцця, дороги перекривають (сус.блог)? Так світа ж короля...
vts-m _ 11.01.2011 16:12
IP: 91.154.252.---
Селянка:
Доводити не стану, бо потрібне.
Але, якщо Ви математик, то:
-огласіте весь спісок, пожалуйста (в сенсі перерахуйте і інші кроки влади)
-зінтегруйте все разом.
якщо Ви не математик – просто просумуйте.

Якщо Ви – психолог, то зробіть висновок з ряду:
Президент – влаштовує ток-шоу на молебні, путає Абхазію з Осетією і в слові професор робить помилку
Прем*єр – посилає жінок на кухню а всіх на дапошліви і збільшує майнові статки у вигляді київської нерухомості
Віцепрем*єр забирає фонд Інновацій і Інвестицій в свою приватну фірму
Шеф СБУ відкрито заявлає, що краще вже бути з конфліктом інтересів, ніж корумпованим
Міністр Освіти публічно проголошує на вхід Тимошенко в велику політуку через ліжко
Прокурори грають гімн криминального світу – славнозвісну Мурку

Невже Ви думаєте, що хлопці з таким рівнем розвитку можуть щось толкове зробити окрім як десь щось вкрасти?
Селянка _ 11.01.2011 15:58
IP: 82.193.114.---
vts-m:
Доведіть, що Україні не потрібне:
– введення касових апаратів на кожному торговому місці;
– обмеження кількості працюючих на "єдиному" податку;
- скорочення кількості чиновництва;
Якщо це не зміни, не рух, то запропонуйте якусь цікавинку Ви.
Юля і Вітя для мене – попередня влада, що влаштувала наріду на Печерських пагорбах серіал "Рабыня Изаура тоже плачет". И всі 5 років було так цікаво:"Тихо, мама, постановка йде!".
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 15:56
IP: 93.74.19.---
NovorosOdessa:
була скасована заборона на використання курдської мови

А как это был запрет? Не разрешали даже говорить на курдской мове?
Тогда действительно Турция далеко пошла!!! Европа не нарадуется!! Особенно, Германия!
была, за концерты на курдском могли посадить в тюрьму, многое было в Турции. Закрытие мечетей и попытка молиться только та турецком исключив арабский язык Корана тоже была. Запрет на учубу в универах если у тебя борода 9признак мусульманства для мужчины) тоже было. 20-й век был богат на эксперименты по искусственному созданию нового типа человека. В росси это был "советский человек", в Турции – "современный турок". Но россия по-прежнему в угаре своей некой миссии. а Турция определилась с тем, чтобы быть самостоятельным государством и страной с европейскими ценностями в государственной сфере, сохраняя индивидуальность частной жизни семьи и громад (общин)
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 15:48
IP: 93.74.19.---
NovorosOdessa:
Осман!
Вам предлагали когда-либо поехать в Израиль, Палестину, Сирию, Иорданию корреспондентом освещать ближневосточные коллизии?

В Турции конечно приятней вам работать, но надо было в Израиле поработать, чтобы дать отличную от других точку зрения (типа Си-Эн-Эн и Аль-джазира).
А то отдали на откуп, а те и рады пропаганду свою втюхивать...
освещал операцию "Литой свинец" вокруг газы в январе 2009 года. Не могу сказать, что я хорошо вник в тонкости ближневосточных тем, а пропагандировать поверхностные клише мне неинтересно. Как по мне арабы и евреи самые близкие родственники и я не пойму почему весь мир должен быть заложником их противостояния. пусть сами строят свой Израиль и Палестину, не втягивая в конфликт остальных. Но это опять таки эмоциональная сторона дела. У меня есть трое лучших друзей из Крыма в Израиле, есть пару друзей среди сирийских арабов, но даже их взгляды на проблему подсказывают мне этой войне, к сожалению, быть еще 3000 лет
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter