Осман Пашаєв журналіст

"Фундуки" Олега Ляшка

11 січня 2011, 14:20

Чиїм коштом Янукович, Ющенко, Тимошенко та Яценюк вітають людей зі святами, завдячують за підтримку на виборах та розповсюджують інший спам на зовнішніх рекламних носіях України, мені невідомо. Цікаво, для кого пан Ляшко розповідає про свої "щирі вчинки для людей" і дозволяє собі не відповідати про походження джерел на такі ж витрати?

Розповім лише про те, що знаю особисто. Десяткі разів робив репортажі для українських телеканалів з Туреччини, тому поділюся знаннями про встановлення "бігморд" політиками цієї не найдемократичнішої країни Євразії, але яка прагне європейських стандартів у публічних взаєминах.

Турецька еконоімка належить до двадцятки найпотужніших у світі.

Населення країни майже 75 мільйонів, а партії зазвичай виникають навколо ідеологій.

І там партійні лідери не гребують таким видом пропаганди, як "бігморда" поза виборами – у "мирний час".

В Туреччині це можуть дозволити собі партійні каси лише трьох політичних сил: правлячої Партії Справедливості та Розвитку (буржуазні ісламісти) та її лідер Реджеп Ердоган, опозиційної Республіканської народної партії (соціал-демократи Ататюркісти) і її лідер Кемаль Киличдароглу та Партії Націоналістичного Руху (праві) та її лідер Девлєт Бахчелі. Ані демократи, ані курди, що мають потужні партійні структури та мільйонні внески від членівпартії та спосорів, не можуть собі дозволити витрати на зовнішню рекламу поза виборами... бо це дорого... і неефективно.

Чимало турецьких політиків-одинаків намагалися йти шляхом Жириновського і пропагувати свій сканадльний образ на грошах "анонімних" олігархів через "бігморди" та джинсу. Утім жоден подібний проєкт не мав успіху. Турецьке суспільство впродовж століття обирає між політиками, що пропонують європейські – ліберальні або соціал-демократичні – ідеї, загальнотюркські націоналістичні та консервативні (мусульманські) цінності; друга етнічна група країни – курди – обирає між загальнотурецькими силами та власними національними партіями.

"Бігморди" Ляшка ймовірно могли б справити враження на кількох тисяч фермерів Східної Фракії, стамбульский пролетаріат Каракьоя, чорноморських заготівельників фундука та невеликої частини гірських курдів, які не читають турецьких газет.

Кого в Україні пан Ляшко вважає фундуком?

powered by lun.ua
Коментарі — 49
bmi _ 11.01.2011 15:47
IP: 195.24.131.---
Селянка:
bmi:
Іделіст той, хто не бачить очевидного – розвитку всіх Держав, народів за однією траекторією. Тільки творчій молоді Росії вдалось відхилитись на хвильку від загальносвітового напрямку зі своїм комунізмом.
__________ оте – творчій молоді расссєї... До чого се? А зараз – десь є РФ... І шо? Вони вєдут прадалжітільниє і кравапралітниє баї з Україною і всі ми, жителі України, оддаємо послєднє захисникам, одтого і бідно, і примітивно живем... Чи шо то не так?...
Гладчук Вадим _ 11.01.2011 15:47
IP: 91.205.81.---
Гроші Ляшку дає тендерна мафія.
Колись охоронці офісу-конверту Ляшка навіть побили мого друга – журналіста Юрія Шеляженко.
Інколи Ляшку краще смоктати Борису Соболєву чим говорити. Відео:)
bmi _ 11.01.2011 15:43
IP: 195.24.131.---
Осман Пашаєв:
сьогодні багато чоту треба повчитися саме у турків______________ дякую... А шо, хіба в Турції не вибирають руссскаязічьних хамів, іноземних зайд, шо не в змозі розмовляти турецькою і подібне? А як вони бєз опсчєпанятнава і вілікай культури руссскава міра? Як, ото, вони так?
vts-m _ 11.01.2011 15:40
IP: 91.154.252.---
Селянка:
vts-m:
Ніколи!
"Вставание с колен" не про нас.
Але я завжди була і буду за рух, зміни в суспільному житті. Бо тільки практикою ми можем перевірити чи нам під лінію запропоновані реформи.
А сидіти й спостерігати за тупими сварками Юлі й Віті... Боже рятуй Україну від такого марнотратства часу.
І знову згоден: виясняти, хто кращий Юля чи Вітя в даний момент ще смішніше, ніж переконувати спецботів у вірності другого закону термодинаміки.
Але я б не назвав би Реформами процес Самозбагачення, Переділення і Закріплення переділеного. Саме цим, як на мій погляд і займається чинна влада, а Ви: реформи, рух...
Нехарашо!
Селянка _ 11.01.2011 15:39
IP: 82.193.114.---
bmi:
Іделіст той, хто не бачить очевидного – розвитку всіх Держав, народів за однією траекторією. Тільки творчій молоді Росії вдалось відхилитись на хвильку від загальносвітового напрямку зі своїм комунізмом.
Селянка _ 11.01.2011 15:36
IP: 82.193.114.---
vts-m:
Ніколи!
"Вставание с колен" не про нас.
Але я завжди була і буду за рух, зміни в суспільному житті. Бо тільки практикою ми можем перевірити чи нам під лінію запропоновані реформи.
А сидіти й спостерігати за тупими сварками Юлі й Віті... Боже рятуй Україну від такого марнотратства часу.
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 15:33
IP: 93.74.19.---
bmi:
Осман Пашаєв:
Турция 70-х Турция 80-х турция 90-х и турция последних десяти лет ______________ та ви шо? А шо ж змінилося? Чи як посадили курда відомого, так і настало уміротворєніє і всі стали жить-поживать та туристів приймать?...
була скасована заборона на використання курдської мови; курдам надали загальножержаний телеканал курдською мовою, більшість національних меншин: греки, курди, асирійці, вірмени, лази, черкеси отримали радіостанції та слоти на місцевих телеканалах рідною мовою. асирійці зігнані з рідних місць на початку 20-го століття мають право поернутися на свою батьківщину і це фінсує туреччина разо з європейським союзом. На Ахтамарі відновлена святиня вірменів Церква Ахтамар. так, Оджелан відбуває покарання на острові Імрала за організацію вбивст мирних мешканців і туристів у 80-ху, втім з ним ведуть перемовини на найвищому рівні і влада Туреччини не приховує факту співпраці з Оджаланом, бо він має вплив на велику частину курдів.
Скасовані білшість норм 301 статті кримінального кодексу Туреччини, що насамперед переслідували свободу слова. В курдські регіони уряди туреччини направляють державні інвестиції непропорційно податкам з тих регіонів і сьогодні найкрщі дороги, школи та університети Анкараі будує в курдських провінціях Туреччини. І курди і турки на шляху порозуміння і будівництва спільної країни з цінностями свободи та взаємоповаги. Росії і Україні, щов 20-му столтті інтелектуально і промислово випереджали Туреччину, сьогодні багато чоту треба повчитися саме у турків
vts-m _ 11.01.2011 15:28
IP: 91.154.252.---
Селянка:
vts-m:
Саме так і буде.
Все, що має хоч якусь вартість поділять. Потім ще трохи погризуться, викидаючи з ринку голим-босим слабаків. А потім прийде час Закону, придирливого дотримання його Букви й Духу, сильної Держави, що пильнує інтереси всіх громадян.
Ну, не знаю чи так буде чи ні, але згоден, що все до цього йде. А Ви кажете: держава встає з попелу і наступає Порядок. Нехарашо!
bmi _ 11.01.2011 15:25
IP: 195.24.131.---
Селянка:
vts-m:
Саме так і буде.
Все, що має хоч якусь вартість поділять. Потім ще трохи погризуться, викидаючи з ринку голим-босим слабаків. А потім прийде час Закону, придирливого дотримання його Букви й Духу, сильної Держави, що пильнує інтереси всіх громадян.
_____________ ідіалістка й начьоточьніца...
bmi _ 11.01.2011 15:24
IP: 195.24.131.---
Селянка:
vts-m:
Відповідаю.
Я проти первісного нагромадження капітала за рахунок Держбюджета.
Вважаю, що моряки зарізані лиховісним капітаном Морганом (засновником династії багатіїв-благодійників) теж заперечували його методу капіталізації. Але як і ми (з Вами) вдіяти нічого не могли – вони йшли на поживу рибам, а ми хіба що можем пожалітись один одному на УП-івських блогах.
____________ та ні... От ше 21 рік тому, якби вам сказали, шо сесесер розпадеться – ви б повірили? Чи ви тоді маленька були?...
Селянка _ 11.01.2011 15:23
IP: 82.193.114.---
vts-m:
Саме так і буде.
Все, що має хоч якусь вартість поділять. Потім ще трохи погризуться, викидаючи з ринку голим-босим слабаків. А потім прийде час Закону, придирливого дотримання його Букви й Духу, сильної Держави, що пильнує інтереси всіх громадян.
bmi _ 11.01.2011 15:21
IP: 195.24.131.---
Осман Пашаєв:
Турция 70-х Турция 80-х турция 90-х и турция последних десяти лет ______________ та ви шо? А шо ж змінилося? Чи як посадили курда відомого, так і настало уміротворєніє і всі стали жить-поживать та туристів приймать?...
bmi _ 11.01.2011 15:18
IP: 195.24.131.---
NovorosOdessa:
NovorosOdessa _ 11.01.2011 14:34___________ шось нагромадили... Воно, конєшно, не до мене питання було..., так висить же для всих... Ага, так шо ви хтіли сказать? За кого і на кого?
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 15:17
IP: 93.74.19.---
NovorosOdessa:
Осман!
Не надо относится к азиатской Турции с европейских позиций. Курды ввиду их угнетенности и государственного террора против них будут голосовать за своих по крови (так делают баски, армяне, чеченцы, евреи вне Израиля,многие народы Азии, Кавказа).
Вчера где-то по Дискавери смотрел интервью с американцем, который в 70-гг. попал в турецкую тюрьму за провоз гашиша. Фильм был снял по этим мотивам. Так что такое Турция знают многие (это самая светская из мусульманских стран).

Я тут на Ихельсона сильно обижен и у меня вопрос к вам: Вам предлагали когда-либо поехать в Израиль, Палестину, Сирию, Иорданию собкорром освещать ближневосточные коллизии?

А то, что Ляшко ведет избират. кампанию, то и у нас в Одессе ездит грузовая машина с его бигмордой!! а МОЖЕТ ЭТО ЗА педерастические деньги? Ведь в каждом большом городе есть гейская громада!!
Так у нас около 7 км (куда едут со всей Украины) висит огромный плакат: Суркиса- в отставку!"
Турция 70-х Турция 80-х турция 90-х и турция последних десяти лет это все-таки очень разные турции от отношения к национальным меньшинствам, конфессиональному многообразию, правам человека и свободе слова. так что не надо подходить к азитской и европейской но свободной и очень динамично развивающейся турции с позиции ваших клише и антипатий
vts-m _ 11.01.2011 15:10
IP: 91.154.252.---
Селянка:
vts-m:
а ми хіба що можем пожалітись один одному на УП-івських блогах.
Ну, є ще метод Фелікса Едмундовича (причому лайт: для захисту не ідеології, а лиш законності)
Селянка _ 11.01.2011 15:04
IP: 82.193.114.---
grafo:
Та ні.
Це знайомець на питання:"Вип'єте ще чогось?", відповів:"Хіба що шампанського, бо завтра на Одесу".
Селянка _ 11.01.2011 14:59
IP: 82.193.114.---
vts-m:
Відповідаю.
Я проти первісного нагромадження капітала за рахунок Держбюджета.
Вважаю, що моряки зарізані лиховісним капітаном Морганом (засновником династії багатіїв-благодійників) теж заперечували його методу капіталізації. Але як і ми (з Вами) вдіяти нічого не могли – вони йшли на поживу рибам, а ми хіба що можем пожалітись один одному на УП-івських блогах.
grafo _ 11.01.2011 14:52
IP: 194.44.153.---
Селянка:
vts-m:
Ні. За межі Погребищенського района – ані руш.
===

А мені нахвалялася про вояжі на Одесу
Підманула, євина дочка
:)
vts-m _ 11.01.2011 14:45
IP: 91.154.252.---
Селянка:
vts-m:
Ні. За межі Погребищенського района – ані руш.
Тоді я Вам маю сказати по дружбі, що я Вам залишив декілька питань без Вашої відповіді. А по законам Рочестера не стільки цікавими є відповіді на запитання, скільки невідповіді.
antyzek _ 11.01.2011 14:43
IP: 188.163.52.---
До речі, його бігморди, то зняла регіональна бидлота і повісили зеківську морду – янучара. він сам про це говорив.
Селянка _ 11.01.2011 14:36
IP: 82.193.114.---
vts-m:
Ні. За межі Погребищенського района – ані руш.
vts-m _ 11.01.2011 14:33
IP: 91.154.252.---
Селянка:
Шановна Селянко,
у мене до Вас приватне питання: Ви ніколи не жили в Рочестері?
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 14:30
IP: 93.74.19.---
Селянка:
Пан Ляшко не може розповісти про походження коштів, бо стидається.
Невже всю країну сповіщати про заробітки за допомогою чергового Борі?
тоді або треба стидатися способів заробітку або їхнього використання на загал, а що й для кого робить Боря то є їхня особиста справа:)
Селянка _ 11.01.2011 14:28
IP: 82.193.114.---
Пан Ляшко не може розповісти про походження коштів, бо стидається.
Невже всю країну сповіщати про заробітки за допомогою чергового Борі?
Корупція1412 Aтака Путіна1279 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter