Ростислав Павленко Політичний аналітик

Чи дотримає Тимошенко умов перемир'я?

15 березня 2010, 16:03

Юлія Тимошенко "просить лідерів опозиційних сил утриматися від взаємних образ та суперечок". Цікаво, наскільки вірить у ці умови сама Тимошенко – і скільки вона сама (а також її почет) їх дотримуватиметься?

Увесь минулий тиждень із завзяттям, гідним кращого використання, Тимошенко і її речники не так борються із "фальшивою владою", як намагаються утопити тих, кого вважають конкурентами за голоси виборців демократичних сил.

Особливої ненависті удостоївся екс-президент Ющенко. І Юлія Володимирівна особисто, і її штатні радники та vip-спікери, і представники численної братії дрібніших підспівувачів тиражують обрАзи на його адресу.

Паралельно, щоби не розслаблялися інші, дістається і їм – зокрема, у праві називатися опозиціонером відмовляють Яценюку.

Тепер чуємо від Тимошенко заклик створювати опозицію "без внутрішнього взаємопоборювання". Цей заклик із тим самим завзяттям підтримали речники БЮТ усіх рівнів.

Ідея правильна – хоча і висловлена пізнувато, після того, як на партнерів уже вилито чимало бруду.

Однак головне – щоби обіцянка "жодного слова, жодної дії, жодної репліки, спрямованої на розкол опозиційних сил" не стала черговою з обіцянок Тимошенко, невиконання яких уже увійшло в прислів'я.

На жаль, Тимошенко завжди діяла за принципом "зозуленяти": вважала своїм обов'язком викинути з гнізда, до якого потрапляє, усіх інших. Варто згадати лиш заготовку щодо "любих друзів" 2005-го (потім практично всі вони опинилися на орбітах самої Тимошенко) чи нереалізовані обіцянки підтримати президентство Ющенка 2007-го.

Цей скепсис можна було би розвіяти одним – дією. А це означає не тільки "цілити лише в Януковича" на найвищому рівні.

Це також означає припинити тиражувати тезу про те, що Тимошенко – єдина опозиція. Країна справді поставлена в умови, коли "роботи вистачить усім". А потім хай громадяни судять по результатах.

Це також означає відмову коментаторів усіх рівнів від образливих пасажів щодо партнерів – будь-якими способами, які добре відомі PR-спеціалістам.

Це означає і необхідність дотримання перемир'я і у центрі, і на місцях – під час поїздок, зустрічей з виборцями, місцевих акцій.

Тоді можна говорити про щирість перемир'я і захист демократії. Тоді можна не чекати пострілів у спину.

От тільки чи готова до цього Тимошенко?

powered by lun.ua
Коментарі — 114
Gelen _ 15.03.2010 23:30
IP: 94.179.182.---
Для преодоления кризиса все должны работать – больше и лучше.

Положительным примером увеличения своего объема работы может
вполне служить наш политтехнолог. Даже в своем личном блоге (про
который он не вспоминал с лета 2009 г.), пан Павленко продолжает
своё дело – пытается "промывать мозги" туповатому электорату. Значит,
финансирование антиюлианского проекта возобновилось.

Насчет второго тезиса – работать лучше – дело обстоит хуже.
Аргументация автора – привычный примитив, доходящий до прямой
лжи, что для высокого профессионала недопустимо.
marie77777 _ 15.03.2010 23:27
IP: 77.123.100.---
Тимошенко – отработанный материал. У нее нет политического будущего. Это Н.Витренко-2.
vam _ 15.03.2010 22:22
IP: 92.113.190.---
jurko239:
Гуртуватися навколо діючого президента, йти на вибори з цього стартового майданчика, а ВОНА лише після поразки закликає до мараторію на критику, обливши при цьому багном потенційних партнерів. за не коректне використання класики перепрошую.
brdm _ 15.03.2010 21:57
IP: 77.52.30.---
фофудья _ 15.03.2010 21:49
Гораздо интересней чем статья, самооценка аффтора. Лидер самых опупенных аналитиков.:)))))))
И озимые оне поднимали, и УНП, и Ющенко (президентскую?:)
А я думал эффективность = результат а не процесс:).
.
Вам,фофудья, большой плюс!!!)))
ontario _ 15.03.2010 21:49
IP: 173.32.48.---
А Кролик побегал, попрыгал, поторговался, соснул – не соснул, но пустышку почмокал... уши обвисли – теперь и в оппозицию.
Не, ну правильно: что Арсенька, что Ющенко еще будут свою службу ПРдонам служить. Эту власть, готовую асфальтовым катком прикатать всё, что несанкционированно шевелится, может сдерживать только мощная, согласованная в действиях оппозиция.
Именно мощная и слаженная, а не дерущаяся промеж себя и рвущая страну на части. Поэтому что? Все известные уроды будут по-прежнему рвать. Задача у них такая.
Не, ну, горячих оппозиционеров прибыло. Как там Жвания на народе обрисовал: я, грит, голосовал за премьера, чтоб было к кому в оппозицию встать.
И так, поди, самому захеровело – пока обмысливал "и шо ж такое я пиздю", не догнал Андрея Сенченко: "Душевные терзания Жвании связаны с тем, что он вовремя не понял – у Януковича есть свои "любі друзі".
фофудья _ 15.03.2010 21:49
IP: 213.5.199.---
Гораздо интересней чем статья, самооценка аффтора. Лидер самых опупенных аналитиков.:)))))))
И озимые оне поднимали, и УНП, и Ющенко (президентскую?:)
А я думал эффективность = результат а не процесс:).
brdm _ 15.03.2010 21:04
IP: 77.52.30.---
Чертоффка _ 15.03.2010 19:04
Почитаю ещё комментариев и пойду в ПР вступать.
Серьёзно, ребята из БЮТ и сочувствующие, нежеланием не видеть свои же ошибки вы себя ещё больше дискредитируете!
.
Дык...,в добрый путь...
Только не подскользнитесь...)))
SIM5 _ 15.03.2010 20:15
IP: 62.221.55.---
Проблема в том, что мир с Ющом невозможен. Он никогда не согласится на роль ниже Мессии, которого все долждны слушать. А уж с Юлей у него такие счеты и такой характер. что... Многие нанайцы еще от Юща не освободились, наверно, чувствуют себя без него как на помойке. Кролик – такой же оппозиционер, как я штангист. Не взяли в премьеры – обиделся, что-нибудь дадут – обрадуется. Тигипко еще проще: рад всему, что можно ухватить, может, даже не для себя, а для босса.
И всё же Юля не права, что не пытается заключить честный союз с нормальными людьми, хотя их и мало. как и Ющ: Я – самая-самая. А по уму, не очень-то.
Uilfred _ 15.03.2010 20:13
IP: 78.26.128.---
grafo:

Uilfred:
Мабуть не дуже потужний, інакше вона б виграла перегони.
===
Значить, не була судьба.
Навіть Глоба помилився.
Потім нарікав, що через Тимошенко.
Оракул
А коли Глоба не помилився? Але якби губернатори були покірні, то не ігнорували б селекторні наради.
grafo _ 15.03.2010 19:39
IP: 194.44.153.---
Uilfred:
Мабуть не дуже потужний, інакше вона б виграла перегони.
===
Значить, не була судьба.
Навіть Глоба помилився.
Потім нарікав, що через Тимошенко.
Оракул
Uilfred _ 15.03.2010 19:35
IP: 78.26.128.---
grafo:

Uilfred:
Тимошенко була проти політреформи. Але я не вважаю лише наглядовими функціями такі потужні інструменти як призначення губернаторів і накладання вето. Крім того він може сам подавати законопроекти.
===
Самий потужний інструмент – розподіл бюджету.
Перед ним всі губернатори покірні.

А стосовно Ющенка, то він, пригадується мені, написав зміни до Конституції, оби усунути дисбаланс у гілках влади.
Але це, як зясувалося, нікому не потрібно.
І маємо те, що маємо (с). Л. Кравчук
Мабуть не дуже потужний, інакше вона б виграла перегони.
grafo _ 15.03.2010 19:28
IP: 194.44.153.---
Uilfred:
Тимошенко була проти політреформи. Але я не вважаю лише наглядовими функціями такі потужні інструменти як призначення губернаторів і накладання вето. Крім того він може сам подавати законопроекти.
===
Самий потужний інструмент – розподіл бюджету.
Перед ним всі губернатори покірні.

А стосовно Ющенка, то він, пригадується мені, написав зміни до Конституції, оби усунути дисбаланс у гілках влади.
Але це, як зясувалося, нікому не потрібно.
І маємо те, що маємо (с). Л. Кравчук
Uilfred _ 15.03.2010 19:21
IP: 78.26.128.---
grafo:

Uilfred:
Помиляєтеся, президент може призначати ВО губернаторів, зупиняти постанови уряду і накладати вето на закони.
===
Тобто, у середині країни в президента більше наглядова функція.
Чи він мав би бути цілком декоративним?
Тимошенко була проти політреформи. Але я не вважаю лише наглядовими функціями такі потужні інструменти як призначення губернаторів і накладання вето. Крім того він може сам подавати законопроекти.
Uilfred _ 15.03.2010 19:18
IP: 78.26.128.---
Чертоффка:
Почитаю ещё комментариев и пойду в ПР вступать.
Серьёзно, ребята из БЮТ и сочувствующие, нежеланием не видеть свои же ошибки вы себя ещё больше дискредитируете!
Сейчас посмотрим на работу ПР.
Майдан _ 15.03.2010 19:18
IP: 92.242.116.---
Чертоффка:
Почитаю ещё комментариев и пойду в ПР вступать.
Серьёзно, ребята из БЮТ и сочувствующие, нежеланием не видеть свои же ошибки вы себя ещё больше дискредитируете!
Вы были бы правы, если бы были в состоянии признать собственные и не подыгрывать ПРдунам.
И, возможно, Мартыненко, Жвании, Ющенко, Яценюку действительно честнее было бы вступить в ПР. Как сделал это (фактически) Тигипко. Всё-таки перманентная критика Тимошенко, которая уже не при власти, при практически полном отсутствии критики власти, естественнее со стороны ПР, как провластной партии.
grafo _ 15.03.2010 19:16
IP: 194.44.153.---
Uilfred:
Помиляєтеся, президент може призначати ВО губернаторів, зупиняти постанови уряду і накладати вето на закони.
===
Тобто, у середині країни в президента більше наглядова функція.
Чи він мав би бути цілком декоративним?
Чертоффка _ 15.03.2010 19:04
IP: 85.198.145.---
Почитаю ещё комментариев и пойду в ПР вступать.
Серьёзно, ребята из БЮТ и сочувствующие, нежеланием не видеть свои же ошибки вы себя ещё больше дискредитируете!
Uilfred _ 15.03.2010 19:03
IP: 78.26.128.---
grafo:

Uilfred:
Не країна, а центральні чиновники на чолі з президентом.
===
В Україні є три гілки влади: законодавча (ВР), судова і виконавча (уряд).
Президент, завдяки реформам, виведений поза ці структури.
Чи я помиляюся?
Помиляєтеся, президент може призначати ВО губернаторів, зупиняти постанови уряду і накладати вето на закони.
grafo _ 15.03.2010 19:02
IP: 194.44.153.---
jurko239:
Так країна поки що не доросла до Тимошенко, вона поки що доросла до Януковича
===
Хай доростає.
Подивимося, до якого рівня доросте.
Uilfred _ 15.03.2010 19:01
IP: 78.26.128.---
grafo:

Uilfred:
Якого прем"єра? Літаки це не пиріжки і за годину не робляться. А зсилка не відкривається навіть на головну сторінку.
===
У статті мова йде про осінь 2009. Про тендер компанії "Аеробуд"
Тоді Тимошенко ще була премєром.
Шкода, що стаття не відкривається.
Щоб повірити статті треба довіряти автору чи вона має містити зсилки на документи.
jurko239 _ 15.03.2010 18:56
IP: 93.220.80.---
grafo:

Бо не хотіли випускати з центру грошові ресурси до людей.
===
І Тимошенко, як водиться, була поза центром влади.
Вона хотіла тільки добра.
Країна знову її не зрозуміла.
Так країна поки що не доросла до Тимошенко, вона поки що доросла до Януковича
Майдан _ 15.03.2010 18:50
IP: 92.242.116.---
Ростислав Павленко!
Отзовись и ответь на мой пост – Майдан _ 15.03.2010 17:36

Готовы ли Ющенко, Яценюк, Костенко, Мартыненко, Жвания и т.д. быть настоящей (а не ручной) оппозицией именно к Януковичу, а не к Тимошенко?

Пока же вся их принципиальность направлена на оппонирование Тимошенко, а не на ПРдунов.
Кстати, на Вашем блоге, Ростислав Павленко, нет ни одого критического слова в отношении Януковича. Все Ваши мысли -оппонирование ЮВТ.
В чем же выражается Ваша (и Ющенко, Костенко, Мартыненко, Жвании) оппозиционность к Януковичу?

И ещё, Ростислав Павленко, обрати внимание, даже здесь, на твоем блоге, твои же единомышленники вовсе не оппонируют с ПРдунами, а напротив ВМЕСТЕ с ПРдунами мочат Тимошенко.
Вы единомышленники с ПРдунами? Если оппоненты, то почему действуете так согласованно с ПРдунами?

Так к кому Вы в оппозиции, Ростислав Павленко
Ben_Hur _ 15.03.2010 18:50
IP: 178.93.252.---
ха... яйценюк и ко
продажная фирташка
опозыцыонер:))))
grafo _ 15.03.2010 18:50
IP: 194.44.153.---
Uilfred:
Не країна, а центральні чиновники на чолі з президентом.
===
В Україні є три гілки влади: законодавча (ВР), судова і виконавча (уряд).
Президент, завдяки реформам, виведений поза ці структури.
Чи я помиляюся?
grafo _ 15.03.2010 18:47
IP: 194.44.153.---
Uilfred:
Якого прем"єра? Літаки це не пиріжки і за годину не робляться. А зсилка не відкривається навіть на головну сторінку.
===
У статті мова йде про осінь 2009. Про тендер компанії "Аеробуд"
Тоді Тимошенко ще була премєром.
Шкода, що стаття не відкривається.
Aтака Путіна1167 тітушки14 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter