Віктор Пилипишин Лідер ГО "Кияни передусім"

Варфоломіївська ніч від Леоніда Черновецького

18 травня 2009, 14:05

Пам'ятаєте, як у середньовічному Парижі католики під час Варфоломіївської ночі позначали помешкання своїх релігійних опонентів хрестами, щоб потім прийти і розправитися з ними? Мабуть, щось подібне хотіли зробити і представники Блоку Черновецького минулої ночі в Шевченківському районі. Принаймні методи у них були схожі, єдине, що ножі в хід не пускали. Але почну спочатку.

Учора в Шевченківському районі був день голосування. Ми запропонували людям на референдумі відповісти на три питання, які хвилюють усіх – платна медицина, підвищення комунальних послуг та довіра до міського голови Леоніда Черновецького. Кожному є що сказати з цього приводу.

На Хрещатику, 36, мабуть, думають по-іншому. Інциденти почалися ще під час голосування. На кожній дільниці зареєструвалось по дві особи від газети "Я споживач". Загалом таких лжежурналістів виявилося більше 200. Такому роздутому штату могла б позаздрити навіть "Таймс". Їх роль стала відомою під вечір. Масово вони понесли скарги в ТВК. Дехто вимагав навіть анулювати результати, хоча їх тоді ще не оприлюднили.

Потім на дільниці навідались особи напівкримінальної зовнішності, які хапали людей за руки, мало не силоміць відтягували виборців від кабінок для голосування, крали бюлетені та списки громадян. Скоро їм на зміну прийшли районні та міські депутати від Блоку Черновецького. Вони не соромились виконувати "чорну" роботу для свого шефа. Влаштовували істерики, виривали з рук членів дільничних комісій бюлетені, блокували вхід і вихід до дільниць. Таке відчуття, що їм проводили майстер-класи в якомусь бандформуванні. А може, вони просто беруть приклад зі своїх старших колег з парламенту. За цими критеріями в них є всі шанси опинитися під куполом на вул. Грушевського.

Уночі провладним депутатам теж не спалось. Вони плавно перемістилися до дверей ТВК, де зовсім "випадково" опинилися і журналісти ТРК "Київ". У тандемі вони намагалися затягнути підрахунок голосів. Розігрували скандал за скандалом аж до ранку.

Але колективна свідомість киян перемогла. На 19.00 вчорашнього дня 58% шевченківців прийшли на дільниці. І незалежно від результату це вже перемога. Наприклад, у Лисичанську 3 травня на дострокові вибори прийшло лише 34% громадян, на виборах в Мукачево в листопаді минулого року – 23%, у Рівному – 30%, в Феодосії – 31%. Людям набридли вибори і політики. Але самодіяльність Черновецького так усім допекла, що вони не пошкодували вихідного дня і заявили свою позицію. І це правильно, адже, передусім, влада повинна орієнтуватись на думку киян. Три роки нас переконували, що ми лише гвинтики в системі і наша думка нічого не варта. Декого підгодовували гречкою та пільгами. Проте сьогодні приходить розуміння, що далі так жити не можна.

Власне, подальша доля нашого мера мене мало цікавить. Він повинен піти, оскільки являє собою вчорашній день, а нам треба думати про майбутнє Києва. І справа тут навіть не в його особі, а в системі, яку він створив. Убити дракона легко, важко самому не перетворитися на дракона. Тому референдум у Шевченківському районі – це вакцинація для суспільства. Вакцину прямої демократії вигадали давно і якщо її застосовувати в помірних дозах вона допомагає вберегтися від пандемії. Сподіваюся, що після зміщення Черновецького Київ вже не повернеться до схеми, коли рішення в столиці приймає одна сім'я і розглядає місто як родове "дворянське гніздо". Кияни вже відчули, що можуть щось змінити в своєму місті і назад повертатися не захочуть.

powered by lun.ua
Коментарі — 64
Балабол _ 19.05.2009 13:38
IP: 79.124.193.---
шумахер:У Черновецкого вся комнда либо шизофренутая, либо потерянная, либо криминалы или педики. о каком развитии нашего города может идти речь при таком управлении
Балабол _ 19.05.2009 13:31
IP: 79.124.193.---
Майка:Бабушек Черновецкий любит, точнее любил до досрочных мэрских. Аж денег им каждый месяц доплачивал, а как выборы прошли – так лавочка и закрылась
Євгенія_ua _ 19.05.2009 13:28
IP: 94.248.121.---
Теж дивуюся деяким коментарям
"Принципиально не ходил на этот непонятный референдум" -Про яку це принциповість?
принципово бути соціальнопасивним?

Незрозумілий референдум? що ж тут незрозумілого?хо4 намагався зрозуміти то?)
Ваше право не цікавитися політичним життям району,міста... Тільки яке тоді право Ви маєте критикувати владу)) (як кажуть.сидя4і на кухні...)
Успех _ 19.05.2009 13:18
IP: 195.182.193.---
То что вытворяет Черновецкий дальше терпеть невозможно. Пилипишин правильно сделал что иницировал такой референдум. И столько людей пришло и проголосовало! Пусть теперь Черновецкий попробует заручится такой поддержкой. Думаю, ему никакими подарками и посулами киевлян не заманить. Он уже всех распугал.
шумахер _ 19.05.2009 13:17
IP: 91.124.170.---
У тром я со своей беременной женой пошел на участок, что бы принять участие в референдуме. Возле входа стояли какие то типы криминальной внешности, они пили пиво и матерились. Когда я хотел зайти на участок они попробовали меня не пустить, один из них грубо оттолкнул мою жену. Чуть не завязалась потасовка, но нас разняли люди, которые тоже пришли голосовать. Позже из новостей я узнал, что этих уголовников прислал Чероновецкий для того, что сорвать референдум
moonspell _ 19.05.2009 13:10
IP: 91.124.170.---
З приводу штату журналістів газети "Я – споживач". Вчора ввечері до мене зайшов мій двоюрідний брат і сказав, що його друга студента записали у працівники цієї газети, видали посвідчення, і за день стояння на дільниці він отримав 150 гривень.
Майка _ 19.05.2009 13:07
IP: 79.124.193.---
uik:єто потому что у вас нету одинокой бабушки, которая сама живёт в квартире. Черновецкий спит и видит как переселить всех стариков в дома престарелых а зебе заграбастать их квартиры
Рыбка _ 19.05.2009 13:02
IP: 195.182.193.---
буковка:
такой большой показатель явки жителей района – это действительно шикарный показатель. я сама живу в Шевченковском. и очень хотела сама успеть проголосовать, но из-за работы не успела. но, думаю, Ленька таки доведет, что в следующий раз я отпрошусь у шефа!
Лёнька уже довел.:) Я уже отпрашивалась, что б пойти проголосовать. Хочу, что б все киевляне знали, что многие жители столицы настроены против Черновецкого и ему не удастся заморочить людям голову.
буковка _ 19.05.2009 12:58
IP: 194.0.90.---
такой большой показатель явки жителей района – это действительно шикарный показатель. я сама живу в Шевченковском. и очень хотела сама успеть проголосовать, но из-за работы не успела. но, думаю, Ленька таки доведет, что в следующий раз я отпрошусь у шефа!
Майка _ 19.05.2009 12:57
IP: 79.124.193.---
провести референдум, как Шевченковском районе Киева, в каждом районе. По результатам -отправить Лёню в космос
Креспа _ 19.05.2009 12:35
IP: 93.73.179.---
Вот смотрю я на некоторые комментарии ниже и поражаюсь. Киевляне, похоже, не поняли, что любые действия против Черновецкого похвальны только потому, что они ПРОТИВ ЧЕРНОВЕЦКОГО. Если вам нравится и дальше быть его холопами- на здоровье. Хотелось бы, чтобы главы других райадминистраций тоже последовали примеру Пилипишина. Я лично считаю своей обязанностью проголосовать против Черновецкого.
Дикая _ 19.05.2009 12:34
IP: 95.134.165.---
Да Черновецкого давно пора на марс отправить. Беспредел творит в Киеве. Дошло до того что уже свободу выбора хочет отнять у жителей! Хватит это терпеть – народ должен сказать своё слово!
Гейгер _ 19.05.2009 11:42
IP: 195.64.226.---
uik _ 19.05.2009 00:53

Насколько мне известно, референдум проходит с 7 мая, за 10 дней такую явку набрать вполне можно
fayermark _ 19.05.2009 10:53
IP: 83.170.240.---
ostap_p
Якщо це правда – тебе підтримую!

Ще не повернуто церковній громаді шедевр псевдоготіки (арх.Городецький) – костьол Св.Миколая. Зал органної музики має погану акустику через те, що орган має стояти на хорах, а не на місці вівтаря, стільці з оксамитовим покриттям теж псують звук...

А взагалі дуже багато храмів не відбудовано та не повернуто їх справжнім хазяям.
При Омелі щось робилося, але від мер кінця 20-го століття...
uik _ 19.05.2009 00:53
IP: 94.248.56.---
спокойный:
Очень сомневаюсь по поводу явки 58%! Принципиально не ходил на этот непонятный референдум. Не потому что одобряю действия бригады Черновецкого, а потому что не могу понять чем Пилипишин лучше в своей борьбе за это кресло?. Очень бы хотелось узнать куда ушли голоса мои и членов моей семьи? По телефону доставали аж до неприличия.
Явка в 58% появилась за счет несчастных дворников и других работников ЖЕКов, которые обходили и обзванивали все квартиры в районе, а потом правильно голосовали вместо жителей. На моем участке в воскресенье под вечер во всех урнах для бюллетеней было видно дно – так активно "свідомі кияни" поддержали инициативы мн.ув. Виктора Петровича:)
Карлик _ 18.05.2009 22:50
IP: 194.29.62.---
Кияни не можуть,кияни не хочуть,а хто їх організує?
ostap_p _ 18.05.2009 22:30
IP: 80.78.32.---
Черновецький повинен піти, але ЦЕРКОВНИЙ ЗЛОДІЙ – ПИЛИПИШИН не повинен прийти в мери!!!!! Пилипишин продав Храм Св. Миколи Чудотворця, комплекс пам'яті Жертв Чорнобиля за калим (вул. Нагірна, 1)!!!!! ГАНЬБА ЦЕРКОВНОМУ ЗЛОДІЮ!!!!! Прийшовши в мери ЦЕРКОВНИЙ ЗЛОДІЙ буде продавати далі!!!
Нечто _ 18.05.2009 20:04
IP: 89.252.49.---
"Власне, подальша доля нашого мера мене мало цікавить. Він повинен піти"

А мене цікавить. Куди це піти? А хто буде нести відповідальність за скоєне?
Давайте все забудемо?
Щоб наступник теж мав можливість безкарно продовжувати красти та руйнувати місто в угоду своїм бажанням?

Ай-яй-яй, пане Піліпішин, чи то пане референт, який писав цей текст для пана Піліпішина, який ви великодушний за чужий рахунок...
fayermark _ 18.05.2009 17:59
IP: 83.170.240.---
angy_ml _
А что есть прогресс?
Отчасти с вами согласен – лозунг "Киев для коренных киевлян" не актуален – в 1913г. население было 400тыс., потом 2 мировые войны, голодоморы и индустриализация. Я имел ввиду мер должен быть киевлянином хотя бы в первом, втором колене. Короче, можете считать меня великокиевским шовинистом.
fayermark _ 18.05.2009 17:51
IP: 83.170.240.---
Гейгер _
Кроме менеджерских способностей должно быть хоть что-то святое в душе, как у Терещенко, Караваева, Бродского, Когена (караимская кинасса), Штрома (Владимирский Собор), Городецкого...
angy_ml _ 18.05.2009 17:44
IP: 195.64.226.---
fayermark

если только "коренные" будут балом править, то прогресса в городе нам никогда не дождаться.
только недалекие судят людей по происхождению...
Гейгер _ 18.05.2009 17:41
IP: 195.64.226.---
мне кажется речь не в генной памяти а в менеджерских качествах, этого было бы достаточно. У Черновецкого качества совершенно другие – это умение тупо и нагло воровать корча из себя юродивого.
fayermark _ 18.05.2009 17:35
IP: 83.170.240.---
Гейгер _
Иметь фамилию Иванов – возможны варианты:-)
1) русский из РФ,
2) удмурт, коми или калмык оттуда же
3) болгарин (ударение на второй слог)
4) западенець (в совітськи часи відкорегували призвище Іванів)
5) древний (или не очень) переселенец из Московии.

А если серьезно – я имел ввиду, что всякие Черновецкие (Харьков), Косаковские (Винница) не имеют генной памяти о нашем городе...
Гейгер _ 18.05.2009 17:11
IP: 195.64.226.---
fayermark

прикольно ты по фамилии определил происхождение)
ты слышал о таком явлении как миграция?)
Если моя фамилия Иванов то где я родился, а?
pluma _ 18.05.2009 17:00
IP: 195.64.226.---
Заворушилася банда, почула свій кінець. Та люди вже не дурні і зрозуміли, хто нами керує. Черновецького – геть з "престолу". Київ – у нормальні руки господаря!
ONLINE
Корупція1243 Україна та Європа1015 Aтака Путіна1158 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter