6 листопада 2021, 16:26

Переяславська #Зрада: Повзучий переділ ринку музичного авторського права

Повзучий переділ ринку музичного авторського права в інтересах двох депутатів триває.

Про Потураєва вже багато написано і сказано. Але це мало впливає на його колег, які чемно тягнуть руки за 5572 при погодженні ОП. Його сентиментальна підтримка ГО УААСП викликає у нас неабиякий протест та спротив. Наші колеги навіть опубликували власне розслідування його "сентиментів" на ресурсі #CтопУААСП

Прийшов час звернути увагу на сутужні рухи другого "творця" закону 5572.

Потураєв із Санченком вирішили самопризначитися, тобто Микита настійливо пропонує Олександру, а Олександр чемно погоджується з Микитою "зайнятися індустрією", в тому числі питаннями організацій колективного управління правами.

Хто як не Санченко в курсі, що треба робити, щоб тим організаціям ні хріна не платити. Він по тих справах знаний спеціаліст та експерт. Сам не сплатить та інших "проконсультує".

"Колектори від музики" у Атлас Вікенда не мають жодних шансів щось "вибити". Все залишається "в сім'ї".

А як "консультант" Олександр ще й підробляє на зв'язках з державними органами. Та він сам і є державний орган! Цілий підкомітет збирається очолити!

А шо? І з корупцією бореться, і хабарів не бере! Тільки консультує! Це ж не хабар? Так, Олександре?

Дуже гидко про це писати і за цим всім спостерігати.

Ми б із задоволенням тримались осторонь цього всього, але це ж наша авторська музична сфера! Яким чином ці мутні персони в неї влізли? Та й ще вказують нам, як ми маємо оцінювати та керувати власними правами?

В потужному лобістсько-корупційному конфлікті інтересів з їх боку не може бути ні правди, ні справедливості, про яку вони пишуть більше, ніж про свої недолуго приховані мотиви.

Олександре, ми ж артисти і автори, не вказуємо Вам, скільки і куди платити за звук, світло і сцену, рекламу, інші "консультаційні послуги" та різним посередникам і "прокладкам", як Ви це любите називати. Не радимо, які ціни ставити на квитки та як по них звітуватися. Не рекомендуємо, як вести бухгалтерію і демонструвати свої витрати та доходи. Всі ці речі регулюють ті, хто має опікуватися законністю, працездатністю та ефективністю тих напрямків. Хоча певна, прийшов час тим поцікавитись докладніше.

На сьогодні ми лише називаємо гонорари, райдери та передаємо в керування авторські та суміжні права тим, кому ДОВІРЯЄМО! Ось ЦІ РЕЧІ визначаємо ТІЛЬКИ ми. І не вважаємо правильним бачити Вас в колі "керуючих" та "регулюючих", а простіше "смотрящіх"!

І зрозуміло, чому ми Вам не довіряємо апріорі. Ви не зацікавлені нам платити більше, бо тоді Ви заробите менше.

То як Ви можете "курувати" нашу галузь?

Ваше місце у спостережній раді користувачів, але ніяк не в "куруванні" і "керуванні" нашою сферою. Ваші інтереси з нашими діаметрально не співпадають. Хіба ми почнемо казати Вам, скільки мають коштувати квитки на Атлас Вікенд, множити їх на цифри відвідувачів, які Ви в рекламних цілях оголошуєте назагал, і рекомендувати, як ці цифри розподіляти. Що артистам, що підрядникам, що організаторам і "скільки консультантам". Поки ми до Вашої наглості не доросли.

І ще у мене до Вас, як до "консультанта" особисте питання.

Від Олександра Нікіна нажаль я відповіді так і не отримала.

То може Ви проясните, як публічний борець з корупцією.

По що Вам пропонувати хабар за "затягування" закону 5572, якщо це цілком безглуздо і по закону абсолютно не в Ваших силах та можливостях?

Чи Ви тіньово керуєте профільним економічним комітетом?

Чи може Вас слухає спікер і приймає "під козирьок", кладучи "під стіл" "консалтінгові" законопроекти?

А може Ви, як потужний депутат-сумісник та GR-менеджер вже домовилися з ОП за потенційне вето Вашого приватного закону, якщо депутати здуру проголосують?

Театр абсурду триває. Депутати під шумок "залазять" в керування "потоками". Законопроект пхають без мила. Ще й в Переяславі нам, музикантам, готують "зраду".

Ми звичайно перечекаємо. І Переяславську "зраду". І голосування по законопроекту 5572. І навіть 29 жовтня 2023 року. Чи коли там будуть позачергові?

Може вам стільки того всього не тре, Олександре Володимировичу та Микито Руслановичу?

Краще нині горобець, ніж узавтра голубець.

Гарно про все це розповідає заступниця голови Всеукраїнської профспілки працівників музичної індустрії Анна Степаненко. Хто не дуже в курсі наших галузевих різнобачень, рекомендую до перегляду:

Звернення до Білорусі

Білоруси! Брати та сестри! Я ще сьогодні звертаюсь так, тому що білоруси та українці завжди були братніми народами. Це не пропаганда і не переписана кимось історія...

Коли американські правовласники і український омбудсмен знаходять спільну мову (ще декілька слів про законопроект 5572)

У Сполучених Штатах є впливова організація, що має назву Міжнародний альянс інтелектуальної власності (IIPA). Це Альянс, що об'єднує інші організації (AAP, ESA, IFTA, MPA, RIAA)...

Національні інтереси чи інтереси Потураєва-Санченка? Складне питання українського парламентаризму 🙂

Я вас всіх вітаю і хотіла би, щоби тон нашої розмови був доволі гострий. Події в Україні і навколо наших кордонів не сприяють фокусу суспільства на другорядних для долі держави питаннях...

Сумні роздуми напередодні голосування за #5572

Мені сумно і соромно читати те, як опоненти по питаннях збору авторської винагороди – мої колеги та друзі, мабуть вже колишні, пишуть про мене...

Переяславська #Зрада: Повзучий переділ ринку музичного авторського права

Повзучий переділ ринку музичного авторського права в інтересах двох депутатів триває. Про Потураєва вже багато написано і сказано. Але це мало впливає на його колег, які чемно тягнуть руки за 5572 при погодженні ОП...

Шо то було? Або Потураєвгейт продовжується

А в нашому шоу-бізнесовому болоті пішли ніврочку хвилі. І штучна буря в мутній склянці може стати тригером серйозних потрясінь. Я не певна, що всім цікава тема наших розборок та суперечок на тему, хто буде збирати авторську винагороду за користування музичними творами в Україні...