Альона Шкрум Народний депутат України

Новий Мінськ: агресія РФ проти ''громадянський конфлікт''

13 березня 2020, 21:17

1.

Disclaimer:

Я виступала проти і Першого Мінську (який був підписаний у надскладних умовах та у часи поразок української армії), і другого Мінську Порошенка.

В першу чергу, я не могла погодитись із модальністю документу, де виведення російських військ йде після проведення виборів.

Але найголовніше:

я щиро вважала і вважаю, що Мінськ у разі одностороннього виконання його Україною (а саме таке виконання від нас вимагається) – міг привести нас не до миру, а лише до нової більш масштабної війни АБО втрати нових територій та державності.

2.

Ні я, ні моя фракція Батьківщина – жодного разу НЕ голосували за Закон про особливий статус Донбасу (чи продовження його дії), який легитимізує політичний процес переговорів Мінську у наше українське законодавство.

Цього не можна було робити категорично.

Але це робили 5 років депутати від Порошенка та Народного Фронту, продовжуючи дію Закону, а цього року – дію Закону про особливий статус продовжили депутати від Слуги Народу.

Якщо хочете згадати сам документ, аргументи за/проти та закон, прошу на мій телеграм канал, де цьому присвячено декілька постів з аналізом документів: https://t.me/AlonaShkrum/377 та https://t.me/AlonaShkrum/364

3.

Але сьогоднішній пост – про вже Новий Мінськ.

Бо всі описані питання Мінську та Закону – Зеленському дісталися у спадок від Петра Порошенка. Він міг змінити переговорний процес та запропонувати інші площадки, але не зробив цього.

А сьогодні – Зеленський фактично підписав – власний Мінськ. За який він відповідає самостійно.

І у цьому власному новому Мінську – він пішов ще на крок далі у задоволенні вимог РФ, ніж Порошенко.


У новому Мінську підписане утворення так званої "Консультативної ради" – до якої увійдуть 10 представників України, і 10 – "уповноважених" представників ОРДЛО.

А підписи під документом – стоять не лише представника РФ та України і ОБСЄ, а якихось нових "повноважних представників ДНР та ЛНР".

Якщо це не буде зупинене, то Україна такими діями – фактично робить крок до визнання якоїсь суб'єктності окупованих ДНР, ЛНР, та іх якоїсь "самостійності" у прийнятті рішень чи збройних діях.

Звісно, ніяких "повноважних" представників ДНР чи ЛНР не існує (ким і як вони обрані!?), це лише окупаційні органи РФ на захоплених територіях.

Як і не існує "ополченцев", а є збройний міжнародний конфлікт України та РФ, яка напала на Україну, анексувала Крим, а тепер веде війну проти нас, озброює та фінансує бойовиків та власних кадрових військових на Донбасі.

4.

Ми не маємо права робити жодного кроку для надання РФ аргументів у кваліфікації війни, як "громадянського конфлікту на Українє" – та повторення мантри про "нас там нет".

Юридично такі підписані документи та утворення "Консультативної Ради" – можуть також покласти відповідальність за відновлення Донбасу – не на країну агресора (як це визначено міжнародним правом), а на нас.

А санкції – тоді потенційно можуть бути взагалі зняті.

Брєдні пана Сивохи – я сприймаю, як брєдні. І буду вимагати якнайшвидше позбавити його статусу будь-якого радника голови РНБО. Бо радники не мають "власної" позиції, а наносять шкоду органу та владі, якій "радять".

Але на відміну від його висловлювань, представники України у Мінській групі – це офіційна представники, визначені Президентом.

5.

Якщо пану Єрмаку чи Зеленському здається, що задоволення вимог РФ – є шляхом до миру, то маю погані новини – це шлях або до нової війни, або до припинення існування України, як незалежної держави.

І подібні кроки роблять Україну лише слабшою. А відсутність публічної позиції Президента з цього приводу – є неприйнятною.

Українське суспільство зробило помилку під час Першого та Другого Мінську, коли ми не спромоглися разом чітко заявити неприйнятність підписаних політичних меморандумів та вимагати від Президента пояснень і дій.

Та ми вчимося.

Більше на таку помилку ми не маємо права.

-

Позиція Фракції Батьківщина та Юлії Тимошенко тут.

А більше я пишу, як завжди, у своєму телеграмі.

powered by lun.ua
Коментарі — 14
Vasyl Shtager _ 14.03.2020 11:49
IP: 128.124.137.---
Olexiij Babenko:
"Порошенко мав ввести військовий стан замість підписання Мінську. Він же знав на що йшов коли обирався Президентом? В Конституції все є."

Перш ніж прийняти якесь відповідальне рішення, відповідальна людина, яка має право прийняти таке рішення, повинна мати повну інформацію стосовно ситуації чи проблеми, професійно її проаналізувати і оцінити і оцінити наслідки прийнятого рішення. В той час прийняття рішення про введення військового стану однозначно стояло. Але, коли Ви говорите "мав ввести", Ви всю цю роботу виконали, щоб зробити таку заяіу? Чи Ви ніколи не були в ситуації, коли треба прийняти відповідальне рішення, коли ти знаходишся не дивані, а в реальній ситуації. Порошенко, мабуть, зробив багато помилок, але він за 5 років не здав України Путіну, сформував потужну коаіцію на Заході. Ця лялька рзвалила західну коаліцію і здає Україну Путіну.
Breda _ 14.03.2020 11:05
IP: 46.201.28.---
... І буду вимагати якнайшвидше позбавити його (Сивохо) статусу будь-якого радника голови РНБО. (с)

РНБО зайняло теж гібридну позицію. Нам ще не вистачало цього гібридного сюру, що лізе з Мордору.
Vasyl Shtager _ 14.03.2020 11:05
IP: 128.124.137.---
iip:
Повністю Вас підтримую. Якраз через невиконання Путіним цього пункту, Порошенко і зміг створити анти путінську коаліцію на Заході. А для Путіна – це основна зброя, яким він шантажує нашу ляльку, бо вона не розуміє нічого в політиці.
Vasyl Shtager _ 14.03.2020 10:59
IP: 128.124.137.---
Yuri Dubov:
І хто ж на Вашу думку справжній патріот, хто по вулицях з гумовими поросятами бігає по указці Путіна? Чи Ваша Юля, яка весною минулого року разом з такими "патріотами" здала країну Путіну і коломойському? А відносно зомбування – Ваш жаргон ярликів і говорить, хто зомбований.
iip _ 14.03.2020 10:26
IP: 31.40.110.---
Усіх недолугих критиків мінських угод треба мордою тикати у ПЕРШИЙ пункт угод.
Панове критики – повозіть пальцем по цих рядках, а потім постарайтеся хочь у пів-сили увімкнути мізки:

1. Негайне і всеосяжне припинення вогню в окремих районах Донецької та Луганської областей України і його суворе виконання починаючи з 00 год. 00 хв (київський час) 15 лютого 2015 року.

Скільки усього "зашито" у цей пункт? Тільки примітивний гороховий шут це зрозумів на рівні свого інтелекту – "просто перестаь стрелять". А скільки "підводних процесів" та зрушень на користь України відбулося би, якби цей пункт був виконаний настправді. І цей пункт був "зашити" СПЕЦІАЛЬНО – бо у ньму і уся суть. А що зараз? Усі тупо починають читати мінські угоди з 2-го пункту.

Наші західні партнери ніколи не були дурнями. А Зеленський – навпаки...
Yuri Dubov _ 14.03.2020 10:04
IP: 178.95.11.---
Vasyl Shtager:
"...дурні в політиці" – це ви про себе? І просто цікаво, чиєю "маріонеткою" ви вважаєте Юлію Тимошенко? Невже вас так зазомбували "патріоти панами" і "фронтовики крілика", які оголошували всіх справжніх патріотів України "агентами кремля"?
hrim _ 14.03.2020 08:34
IP: 91.225.201.---
Vasyl Shtager:
Альона, думаю, не має ні одного українця, патріота, якому б сподобались мінські угоди. Але є, як мінімум, 2 але: 1) цей документ – це результат 17 годин тяжкого діалогу Порошенка з Путіним, який кожну хвилину розстрілював залишки нашої армії. Це вимушений документ, щоб зупинити бойню. 2) Угоди – не простий документ і Порошенку на протязі 5 років вдалося запровадити санкції проти РФ, сформувати на Заході про українську коаліцію, якій він довів, що Путін ніколи не виконає ці угоди на умовах України. Тому, ще 2-3 роки і Путін пішов би з Донбасу. І це зрозумів Путін. Тому він зробив все, щоб знищити Порошенка на виборах. А Ви, Альона, і Ваша політична сила в цьому йому допомогли. Розуміла це Юля? – так, вона класний політик, але маріонетка. Розуміли це Ви і такі як Ви безвідповідальні "патріоти-політики", наприклад, команда Тягнибока? – думаю, що ні, бо ви всі не політики, або простіше дурні в політиці.
Особливо важливим є на сьогодні розуміння п.2
Olexiij Babenko _ 14.03.2020 08:07
IP: 80.93.119.---
Vasyl Shtager:
Порошенко мав ввести військовий стан замість підписання Мінську. Він же знав на що йшов коли обирався Президентом? В Конституції все є.
Александр 1 _ 14.03.2020 08:03
IP: 188.163.12.---
Vasyl Shtager:
Альона, думаю, не має ні одного українця, патріота, якому б сподобались мінські угоди. Але є, як мінімум, 2 але: 1) цей документ – це результат 17 годин тяжкого діалогу Порошенка з Путіним, який кожну хвилину розстрілював залишки нашої армії. Це вимушений документ, щоб зупинити бойню. 2) Угоди – не простий документ і Порошенку на протязі 5 років вдалося запровадити санкції проти РФ, сформувати на Заході про українську коаліцію, якій він довів, що Путін ніколи не виконає ці угоди на умовах України. Тому, ще 2-3 роки і Путін пішов би з Донбасу. І це зрозумів Путін. Тому він зробив все, щоб знищити Порошенка на виборах. А Ви, Альона, і Ваша політична сила в цьому йому допомогли. Розуміла це Юля? – так, вона класний політик, але маріонетка. Розуміли це Ви і такі як Ви безвідповідальні "патріоти-політики", наприклад, команда Тягнибока? – думаю, що ні, бо ви всі не політики, або простіше дурні в політиці.
++++ Цілком погоджуюсь.
Olexiij Babenko _ 14.03.2020 08:01
IP: 80.93.119.---
Вітаю і дякую.
Oleg NullDev _ 14.03.2020 07:22
IP: 195.149.108.---
Никто из президентов не собирается защищать государство Украина, в пределах своих полномочий.
Порошенко и его семья прокляты навеки, за его зеленый коридор и парад.
Мирослав Дністрянський _ 14.03.2020 00:49
IP: 93.77.157.---
Дуже добрий аналіз. Але Єрмак підписав документ, де єознаки здачі українських інтересів, які стосуються не лише визнання сепаратистів суб'єктами переговорів, але й можливості проведення виборів на окупованих територіях до їх деокупації, що означає легалізацію сепаратистських утворень. Є там і згода на зміни Конституції України в інтересах сепаратистів. А це вже прояви державної зради.Тому добре було б, щоб фракція "Батьківщини" вимагала негайної відставки Єрмака і притягнення його до відповідальності за перевищення своїх повноважень.
Mikhail Grinberg _ 14.03.2020 00:23
IP: 12.133.212.---
Vasyl Shtager 100% за!
Vasyl Shtager _ 13.03.2020 23:41
IP: 128.124.77.---
Альона, думаю, не має ні одного українця, патріота, якому б сподобались мінські угоди. Але є, як мінімум, 2 але: 1) цей документ – це результат 17 годин тяжкого діалогу Порошенка з Путіним, який кожну хвилину розстрілював залишки нашої армії. Це вимушений документ, щоб зупинити бойню. 2) Угоди – не простий документ і Порошенку на протязі 5 років вдалося запровадити санкції проти РФ, сформувати на Заході про українську коаліцію, якій він довів, що Путін ніколи не виконає ці угоди на умовах України. Тому, ще 2-3 роки і Путін пішов би з Донбасу. І це зрозумів Путін. Тому він зробив все, щоб знищити Порошенка на виборах. А Ви, Альона, і Ваша політична сила в цьому йому допомогли. Розуміла це Юля? – так, вона класний політик, але маріонетка. Розуміли це Ви і такі як Ви безвідповідальні "патріоти-політики", наприклад, команда Тягнибока? – думаю, що ні, бо ви всі не політики, або простіше дурні в політиці.
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter