Єгор Соболєв голова комітету Верховної Ради із запобігання та протидії корупції

Люстрація або смерті

30 травня 2015, 01:43

Без вигнання більшості нинішніх крадіїв держави ми не маємо жодного шансу її створити.

На прохання членів Венеціанської комісії мали з ними шестигодинну дискусію для чого Україні люстрація і як саме вона має пройти.

Ця зустріч є останньою у шестимісячних консультаціях з ключовими правознавцями Ради Європи перед їхнім остаточним вердиктом – чи правильно Україна намагається очистити свою владу.

Півроку тому Венеціанська комісія була близька до думки нас засудити. Льовочкін, Ківалов і Ко за мовчазною згодою нинішнього керівництва МЗС переконували європейців, що мета нашої люстрації – політична розправа над порядними посадовцями, яким просто не пощастило працювати в роки президентства Януковича. Що ми люструємо стареньких керівників КПРС і офіцерів КДБ ледь не в їхніх могилах. А виписана в законі "Про очищення влади" вимога до кожного судді, правоохоронця та чиновникаетш НД а пояснити майно його родини або бути люстрованим взагалі є зайвою. Тому що в нас і так прекрасне антикорупційне законодавство. І ним просто треба користуватися.

Зустріч за зустріччю ми пояснювали членам Венеціанської комісії, що "порядні посадовці часів Януковича", які за нашим законом мають бути люстровані автоматично – це він сам, його голова Адміністрації із заступниками, його прем'єр, міністри, губернатори, голови райдержадміністрацій та очильники СБУ, ГПУ, МВС, податкової та митниці до рівня заступника начальника обласного управління. Що саме люди на цих посадах були і в багатьох випадках залишаються щупальцями клептократичного спруту, що душив і душить Україну. Що "старенькі комуністи і кедебешники" – це Симоненко, Єфремов, Сивкович і величезна армія колишніх колег Путіна по КДБ. Які колишніми не бувають. Але яких впритул не бачить нинішній голова СБУ Валентин Наливайченко. Що сам після ухвалення закону "Про очищення влади" показав документи, що не закінчував елітний інститут КДБ, а був відрахований на останньому курсі.

Головне, що ми старались донести європейським правникам: так, наше антикорупційне законодавство все краще і краще. Але воно зовсім не працює. І не буде працювати, доки прокуратурою, судами, міліцією керують "бізнес"-партнери колишніх і нинішніх керівників держави. Які мало того, що ними прикриті, так ще й мають між собою таку кругову поруку, що один нікого не запідозрить, другий нічого не порушить, а третій ніколи не посадить, навіть якщо вони на очах всієї Венеції втрьох Палац дожів пограбують.

Ні, сказали ми шанованим членам Венеціанської комісії, наша люстрація не антикомуністична. І вона точно не є помстою Партії регіонів. Її лідер утік, а соратники перебрендувалися. Чи перефарбувалися і тепер очолюють Генштаб, та в інші способи вірно служать новому Президенту.

Наша люстрація має значно важливішу мету. Вона спрямована проти всього клептократичного спруту, незалежно від того, яке його щупальце обернуте в мантію судді, яке – начепило погони, а яке ховається під партійним прапором. Мета нашої люстрації – очистити місця для приходу справжніх суддів, правоохоронців та державних діячів. І саме тому зараз ми пропонуємо поширити дію закону на кандидатів в місцеві ради, народні депутати та на посаду Президента.

Так, ми не створили спеціальну люстраційну комісію, як радить Рада Європи. По-перше, уряд вже саботував створення такого органу одразу після Євромайдану. По-друге, скільки десятиріч має працювати така комісія, якщо їй треба перевірити 8 тисяч суддів, 20 тисяч прокурорів, 30 тисяч есбеушників, 300 тисяч міліціонерів, не кажучи про сотні тисяч чиновників? Закон "Про очищення влади" виписаний так, щоб включити суспільство як головного рушія люстрації. Саме тому про початок кожної перевірки має повідомлятися на сайтах державних органів. Саме тому одночасно там де ж має оприлюднюватися декларація про майно всієї родини посадовця. І брехня в цій декларації є підставою для негайної люстрації.

Саме суспільство, його журналісти, справжні ГО і переймаються зараз найбільше справою очищення української влади. Разом ми домагаємося відставок тих, кого клептократичний спрут намагається приховати від люстрації. Юлдашев, Франтовський, Сакал, Чеботар, Єршов – це останні приклади успішних зусиль громадян з цивілізованого очищення своєї влади.

Альтернативою якому є суди Лінча. Про що я вже рік закликаю не забувати тих, хто вчепився у крісла.

Венеціанська комісія оголосить свою думку про українську люстрацію на засіданні 19-21 червня

powered by lun.ua
Коментарі — 65
Владимир Беспалов _ 30.05.2015 22:21
IP: 176.36.100.---
антивірус:
1. Тимошенко не побоялась перша оголосити боротьбу з режимом Януковича...
2.Перша почала збирати підписи за вступ України в НАТО...
3. Тимошенко перша оголосила боротьбу з олігархією...
4.Тимошенко не побоялась перша обнародувати нарахування завищених тарифів для населення...
На жаль, народу тільки через деякий час доходить, що ВОНА права...
5. Тимошенко и Ющенко первыми в одностороннем порядке разорвали соглашение, дающее Украине газ по $50/куб
6. Тимошенко не побоялась подписать новое соглашение на газ с ценами, выше рыночных:-) Конечно и Ющенко хорошо приложился, но факт остаётся фактом – подписала она.
антивірус _ 30.05.2015 22:11
IP: 91.124.213.---
1. Тимошенко не побоялась перша оголосити боротьбу з режимом Януковича...
2.Перша почала збирати підписи за вступ України в НАТО...
3. Тимошенко перша оголосила боротьбу з олігархією...
4.Тимошенко не побоялась перша обнародувати нарахування завищених тарифів для населення...
На жаль, народу тільки через деякий час доходить, що ВОНА права...
Владимир Беспалов _ 30.05.2015 21:47
IP: 176.36.100.---
Ольга Панченко:
Владимир Беспалов:
Какое же это обсуждение? Вы уже четко расставили свои акценты,сформировали свои убеждения и явно не нуждаетесь в полемике. Я вот с Вами абсолютно не согласна,но вряд ли Вы способны на адекватные аргументы.
Ну я принимаю аргументы как сделать из нынешних "хозяев жизни" послушных скотов.
Если у вас есть какие-то варианты как это сделать – буду рад поучаствовать в полемике.
А все эти "надо подождать", "давйте поборемося", "надо чего-то строить и чего-то делать" в нынешней аморально-политической среде нежизнеспособны.
Система должна быть сломлена на корню и подчинена воле того, кто является источником власти по Конституции.
Меня удивляют (мягко говоря) люди, которые для построения "жити по-новому" избрали старого олигарха и мальчика, который был всегда на побегушках у различных "дядь".
Можно сколько угодно заниматься онанизмом с огурцом, но ребёнка не зачать, как ни старайся. Нужен только реальный секс:-))
Ольга Панченко _ 30.05.2015 20:15
IP: 93.78.84.---
Владимир Беспалов:
Какое же это обсуждение? Вы уже четко расставили свои акценты,сформировали свои убеждения и явно не нуждаетесь в полемике. Я вот с Вами абсолютно не согласна,но вряд ли Вы способны на адекватные аргументы.
Kos_tya _ 30.05.2015 20:04
IP: 185.11.28.---
Пане Єгоре! Ви робите дуже багато, за що Вам честь і хвала. Тільки не збавляйте обороти, особливо в судовій гілці влади. Ви, певно, і самі не знаєте скільки людей Вас підтримують. Якщо судді спокійно не пройдуть люстрацію в законному порядку, то ми їм влаштуємо суд Камбіса. Тільки кликніть. Удачі!
Владимир Беспалов _ 30.05.2015 19:33
IP: 176.36.100.---
Ольга Панченко:
Владимир Беспалов:
Как показал опыт 2х Майданов, без тел высшего руководства, болтающихся высоко на ветках, никаких изменений не будет.
За год никого серьёзного даже не посадили – о чём тут вообще говорить можно?
Круговая порука, которую может разорвать только тётка с косой (не ЮВТ:-), другая).
Типа,смерть?
Если есть другие варианты тёток с косой – давайте рассмотрим:-)
Но я убеждён что единственный вариант, при котором у нас могут начаться изменения к лучшему – это когда власть будет испытывать животный страх перед народом.
Никакие "демократия", "гражданское общество" и т.д. уже не помогут.
Вариант "депутатская сотня" сделает всё гораздо быстрее и качественнее.
Все другие варианты из серии "дурень думкой богатие".
PS: я ни к чему ни призываю, просто предлагаю обсудить другие варианты, если они есть:-)
Віктор Скоп _ 30.05.2015 19:01
IP: 93.72.222.---
Пане Єгоре, створіть з однодумців офіційну міжфракційну антикорупційну чи люстраційну групу депутатів, в яку, на мій погляд, можуть увійти більше 60 депутатів разом з незалежними. Це вже сила, з якою не можна не рахуватися чинній владі.
Тільки створивши потужну групу однодумців ви почнете отримувати більш дієві результати очищення владних авгієвих конюшень.
Поки ж ви (маленькі роз"єднані групки ентузіастів) маєте до себе відношення Гройсманів, Парубіїв, Луценків, Тетеруків, Яценюків, Порошенків, Шокіних, Авакових...: "собака гавкає, а караван беззакоників і корупціонерів іде" старою протоптаню дорогою зловживання владою.
Бажаю успіху.
tyomich _ 30.05.2015 18:34
IP: 46.98.108.---
Ольга Панченко:
tyomich:
tyomich:
Термин "суд Линча" уходит в историю Америки. Все же под этим термином сегодня подразумевают самосуд,т.е. расправу без суда и следствия. Применительно к нашему прошлому, это объяснялось революционной целесообразностью. Храни нас Господь от такой дороги.
Ты можешь подразумевать что тебе угодно...)) У нас демократия.
P.S. А народ Украины уже, тем временем, мыслит более прогрессивно и церемониться вряд ли будет.
А ты конечно подразумевай что хочешь – твоё дело.
Ольга Панченко _ 30.05.2015 17:48
IP: 93.78.84.---
tyomich:
tyomich:
Термин "суд Линча" уходит в историю Америки. Все же под этим термином сегодня подразумевают самосуд,т.е. расправу без суда и следствия. Применительно к нашему прошлому, это объяснялось революционной целесообразностью. Храни нас Господь от такой дороги.
Ольга Панченко _ 30.05.2015 17:34
IP: 93.78.84.---
Владимир Беспалов:
Как показал опыт 2х Майданов, без тел высшего руководства, болтающихся высоко на ветках, никаких изменений не будет.
За год никого серьёзного даже не посадили – о чём тут вообще говорить можно?
Круговая порука, которую может разорвать только тётка с косой (не ЮВТ:-), другая).
Типа,смерть?
wictors _ 30.05.2015 17:34
IP: 77.52.51.---
Сергей Лукьянец:
Не желание и не умение мыслить системными мировоззренческими принципами, не желание понять правовые, экономические и административные алгоритмы, работающие в цивилизованном мире. Это касается прежде всего категорий СВОБОДА,РАВЕНСТВО, КРИТЕРИИ ЧЕСТНОЙ КОНКУРЕНЦИИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ и ЭКОНОМИЧЕСКОЙ.
Пане Сергію. Чи не могли б Ви доступніше пояснити "маленькому українцю" свою геніальну думку.
Що, красти вже не можна?
Чи можна, отримавши відповідний дозвіл?
Владимир Беспалов _ 30.05.2015 17:21
IP: 176.36.100.---
Как показал опыт 2х Майданов, без тел высшего руководства, болтающихся высоко на ветках, никаких изменений не будет.
За год никого серьёзного даже не посадили – о чём тут вообще говорить можно?
Круговая порука, которую может разорвать только тётка с косой (не ЮВТ:-), другая).
Ил Сус _ 30.05.2015 15:54
IP: 62.205.141.---
... Доооооолго...
Святослав Петрук _ 30.05.2015 14:52
IP: 194.44.168.---
" клептократичний спрут. " Добра назва сучасної влади, Сергію. Її не треба очищати, її треба зачищати!
tyomich _ 30.05.2015 14:51
IP: 46.98.108.---
Ольга Панченко:
tyomich:
Суд Линча, однако, самый действенный вариант.
Этот вариант уже проходили,начиная с 1917 года. Без суда и следствия уничтожены тысячи патриотов,интеллигенция (в т.ч. и просто потому,что ты в очках),крестьяне. Этот вариант породил голодоморы,гулаги. Так,как Вы,уважаемый даже шутить нельзя,включайте мозги,хотя бы изредка.
А то о чём ты пишешь в истории назвали красным террором и репрессиями.
А суд Линча был направлен на поддержание общественного порядка в условиях общественно-политической нестабильности и по сути являлись упрощенным правосудием военного времени, с той лишь разницей, что вердикт выносился гражданским судьей.
Время как раз подходящее:
1 – у нас де факто – война с РФ
2 – общественно политическая нестабильность на фоне военной агрессии РФ
3 – и самое главное – до политической "элиты" ни как не дойдёт, что главный в Украине – народ Украины.
Так что всё может быть дорогуша......
Кирилл Корженко _ 30.05.2015 14:43
IP: 95.134.213.---
Конечно, венецинцы виноваты, кто же ещё. Ребята из Небесной сотни иначе рассуждали.
tyomich _ 30.05.2015 14:43
IP: 46.98.108.---
Ольга Панченко:
tyomich:
Суд Линча, однако, самый действенный вариант.
Этот вариант уже проходили,начиная с 1917 года. Без суда и следствия уничтожены тысячи патриотов,интеллигенция (в т.ч. и просто потому,что ты в очках),крестьяне. Этот вариант породил голодоморы,гулаги. Так,как Вы,уважаемый даже шутить нельзя,включайте мозги,хотя бы изредка.
Ты читать умеешь? Способна ещё?
Так вот читай что я писал –... если общество (большинство имеется в виду) в процессе своего развития придёт к применению методов суда Линча, то спрашивать уже не будут ни тебя, ни меня, ни кого либо другого...
Большинство на то и большинство, что если приходит к определённому мнению и методам, то потом только действует, а не спрашивает, разводит базар, ковыряется в носу и т.д. и т.п.
Так что успокойся – всему своё время......
Ольга Панченко _ 30.05.2015 12:58
IP: 93.78.84.---
Сергей Лукьянец:
СВОБОДА это свобода от ГОСУДАРСТВА, а задача самого государства регулировать не СВОБОДУ и ПРАВА, а АДМИНИСТРИРОВАТЬ РАВЕНСТВО как потенциал, как одинаковые условия-правила.
Суха теория,мой друг,а древо жизни вечно зеленеет. Вы же не за кафедрой. Ваши,вернее не Ваши,а просто всем известные, тезисы все знают и с ними согласятся,думаю,тоже все. А ближе к жизненным реалиям нельзя?
Ольга Панченко _ 30.05.2015 12:53
IP: 93.78.84.---
Шамиль Абдулахман:
Если не затруднит,нельзя ли чуть подробнее,какие конкретно,шаги могла бы сделать Тимошенко сегодня,получив власть президента. Ваши видение и ожидание,как ее сторонника. Без общих фраз,лозунгов,конкретно.Умоляю только,обойтись без упоминания тарифов на газ в хозяйствах без счетчика. Еще раз, СЕГОДНЯ.
Ольга Панченко _ 30.05.2015 12:44
IP: 93.78.84.---
Сергей Лукьянец:
Вашей последней фразой "Проблема в том,что не из кого пока..." перечеркивается все ранее Вами написанное.
Ольга Панченко _ 30.05.2015 12:41
IP: 93.78.84.---
tyomich:
Суд Линча, однако, самый действенный вариант.
Этот вариант уже проходили,начиная с 1917 года. Без суда и следствия уничтожены тысячи патриотов,интеллигенция (в т.ч. и просто потому,что ты в очках),крестьяне. Этот вариант породил голодоморы,гулаги. Так,как Вы,уважаемый даже шутить нельзя,включайте мозги,хотя бы изредка.
Woman_00 _ 30.05.2015 11:15
IP: 46.119.175.---
руслан49:
...Але те, що члени комітету зробили, це позиція слизнів, до яких і доторкатися огидно. Звичайно, за виключенням двох жіночок, які чітко окреслили свою позицію і Папієва.
Добре ви їх назвали. І навіщо вони в нашому парламенті???
Woman_00 _ 30.05.2015 11:10
IP: 46.119.175.---
novicky:
Я думаю, що в більшості випадків люстрація нічого не вирішує...
ЇЇ мета – не вирішувати, а створювати умови для майбутнього. Щоб нам дихати було де і чим.
Аж тоді вибір за нами – право працювати, або дурня зоображати.
Виктор Сим _ 30.05.2015 11:04
IP: 46.160.99.---
Альтернативою якому є суди Лінча. Про що я вже рік закликаю не забувати тих, хто вчепився у крісла.
--
Они как бы знают, но не могут остановиться. Авось...
novicky _ 30.05.2015 10:50
IP: 95.132.15.---
Я думаю, що в більшості випадків люстрація нічого не вирішує. З тої ж "колоди" беруться ті ж "карти" і продовжують звичну гру, мета якої – особисте збагачення і передача грошей нагору. Будуються маєтки, купується нерухомість за кордоном, дорогі машини і все інше, чого душа забажає! Чим цю звичку можна подолати? Ажде вона усім учасникам вигідна. Крім тих бідних людей, які зі своєї кишені вимушено оплачують цей процес концентрації грошей у невеликої кількості дуже богатих людей. Яка альтернатива: жити на одну зарплату? А хіба на неї можна прожити сім"ї, яка звикла до роскошів? Можливо, наші яценюки і порошенки добре це розуміють і навіть не пробують нічого міняти. Тому реформи і не рухаються, що це лише спосіб відтягнути час розплати і ще трохи збогатитися... Спочатку все повинно бути добре продумано і зважено, має бути реальний план, розписаний в часі і просторі,
знайдені виконавці. І образ того, що будуємо.
Aтака Путіна1200 Зеленський2 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter