Павло Солодько Редактор "Історичної правди"

Колесніченко = Тягнибок

20 жовтня 2011, 18:57

Думається, що Вадим Колесніченко і партія "ВО Свобода" не можуть один без одного.

Це дві сторони одного й того ж обличчя – СОВКОВОГО націоналізму.

А "профашистська риторика "Свободи", яка має замаскувати провали..." = "антифашистська риторика Партії Регіонів, яка має замаскувати провали..."

Так і маскують один одному провали.

PS: читачі просять уточнити, який же такий "український радянський націоналізм" об'єднує ці персонажі. Правильніше буде сказати "совковий" – детальніше про це написав у своєму блозі Остап Сливинський.

"ВО Свобода" використовує риторику ОУН 1930-их, але нутро їхніх політиків (я не сумніваюся, що рядові прихильники цієї партії – щирі і чисті люди, які вболівають за долю країни) – це совок 1970-80-их. "Запретить" и "Не пущать". Ну а Колесніченко – це відвертий застій, уже з маразмом.

Тільки думається мені, що насправді все це – маска для виборців. Совок в одних, застій у іншого. А за цією маскою ховається звичайне для політиків усього світу бажання перерозподілу ресурсів. На жаль, наші політики тільки перерозподіляють, а не створюють.

Абсолютна більшість наших політичних сил є такою – тільки інші так часто не використовують у своїх політичних цілях історичне минуле, як Колесніченко і Тягнибок. Тому вони і є дві сторони однієї медалі, які не можуть один без одного. Як інші блогери УП – Чаленко і Мірошниченко:)

У "ВО Свобода" є чим похвалитися – це фінансування комунального підприємства "Доля", яке копає поховання XX сторіччя, це й виплати ветеранам УПА. Я б радий дізнатися про них ще щось позитивне, але вони постійно озвучують совок. Ще й цим совком хваляться, звинувачуючи дисидента Мариновича (який за СРСР тягнув політичний строк) у якійсь міфічній "неукраїнськості".

Коментарі — 101
Друкарня Вінниця _ 06.03.2012 22:26
IP: 178.93.80.---
ВО Свобода = проект ПР для запугивания собственного лохтората ПР на Востоке страны, который начал разочаровываться в ПР
UA-defender _ 24.10.2011 21:23
IP: 89.105.249.---
6-ий абзац – це постріл в десяточку!!!! Згідний!!!! Ще б додати хотілося, що на одних гаслах народ не нагодуєш і краще жити не заставиш... це стосується як "нових націоналістів", так і "совків-маразматиків"...Поживемо побачимо!
bmi _ 23.10.2011 15:16
IP: 178.219.92.---
Віо:
Судячи з антисвободівської направленності статті – Солодько=Колєсніченко.
____________________________
таке ж саме... Підставля дупу свою й приказує..., ви ж дабрєє, нєжнєє, як в Европі, толєрантнєє, а то порвете зараз...
vin_mitya _ 22.10.2011 00:27
IP: 195.114.151.---
сірість і убогість завжди у більшості. автору так і не вдалось вийти за її межі))))))
Віо _ 21.10.2011 23:30
IP: 95.133.226.---
Судячи з антисвободівської направленності статті – Солодько=Колєсніченко.
Dovbush50 _ 21.10.2011 22:19
IP: 188.230.41.---
887766:
Peyto:
Без минулого немає майбутнього, і та ж Польща має надзвичайно ефективний Інститут національної пам'яті, якому передано функції проведення люстрації. А тепер уявно накладаємо ситуацію на наші реалії – в нас такий інститут би відсторонив від публічної політики таких як Колісниченко миттю ока, і став би на позицію таких як Тягнибок зокрема щодо виставки організованої Колісниченком "волинська різня". Про комуняк в таких умовав звісно уже б забули. Оце і є цивілізований європейський підхід.
......
Так! І де би тоді були всілякі наші солодькі в европейській Україні?
=====
І не жив би тоді той що на псевдо "554433" з Лисичанська "на уліце Лєніна"
887766 _ 21.10.2011 22:15
IP: 91.229.205.---
Peyto:
Без минулого немає майбутнього, і та ж Польща має надзвичайно ефективний Інститут національної пам'яті, якому передано функції проведення люстрації. А тепер уявно накладаємо ситуацію на наші реалії – в нас такий інститут би відсторонив від публічної політики таких як Колісниченко миттю ока, і став би на позицію таких як Тягнибок зокрема щодо виставки організованої Колісниченком "волинська різня". Про комуняк в таких умовав звісно уже б забули. Оце і є цивілізований європейський підхід.
............
Так! І де би тоді були всілякі наші солодькі в европейській Україні?
Peyto _ 21.10.2011 20:36
IP: 95.135.71.---
Без минулого немає майбутнього, і та ж Польща має надзвичайно ефективний Інститут національної пам'яті, якому передано функції проведення люстрації. А тепер уявно накладаємо ситуацію на наші реалії – в нас такий інститут би відсторонив від публічної політики таких як Колісниченко миттю ока, і став би на позицію таких як Тягнибок зокрема щодо виставки організованої Колісниченком "волинська різня". Про комуняк в таких умовав звісно уже б забули. Оце і є цивілізований європейський підхід.
Peyto _ 21.10.2011 19:59
IP: 95.135.71.---
Якщо зіставити Солодькові статті, то складається цілком виразне уявлення про автора, який готовий навіть фотокалажі і відеомонтажі використовувати, аби вилити бруд на Свободу. Але він навіть готовий українську позицію виставляти у неприглядному світлі на догоду зовнішній кон'юнктурі.
http://www.istpravda.com.ua/articles/2011/10/3/57503/ – тут він протиставив Голодомор як такий, що робився українцями без натяку на організацію, і голокост. Це при тому, що організатори його були в основному причинної національності. Абсолютно в стилі Шустера який в себе на передачі розповів казочку про те, що львівяни знищували євреїв під час фашистської окупації.
Це ж треба мати клепку в голові, щоб поставити поряд Колісниченка, який організував українофобську виставку "волинськ різня" і Тягнибока, який відкривав очі населенню на цей цинізм. Такі персонажі як Колісничено взагалі немислимі у європейських сусідів тим більше, що наприклад ті ж поляки проводять уже 4 хвилю люстрації.
Kotia _ 21.10.2011 17:34
IP: 195.138.81.---
пАВЛЕ! Слабко з аритметикою???
Ратибор _ 21.10.2011 16:57
IP: 213.111.67.---
Павло Солодько, колись член ульттралівої організації, тому ненавидить націоналістів по суті, і ще тому, що налякався їх у Холодному яру, де свободівець надавав йому по рилу.

Чим похвалитися може Солодько – ніхто не знає.

От і пише просто образи. А Сливинський здивував, приписав Свободі ініціативу Фронту змін, думає, що розумніший за професора у мистецтві, захищає дегенеративну мазанину студента, в якого чомусь (?) вклав гроші олігарх Ахметов.

Ех, Павлуша, стрибай-стрибай...
887766 _ 21.10.2011 16:14
IP: 91.229.207.---
constbal:
887766:
constbal:
Завдання для політичної партії це прихід до влади і питання лише одне, яку ідеологію ця п.сила буде просувати. Ліберальну (европейську) чи соціялістичну (азійську).
Ви помиляєтеся:) Прихід до влади – механізм, пле мета і завдання мають бути саме у моєму викладі. Причому цілей може бути декілька, залежно від галузі.

З іншого боку, якщо влада – мета, то чого ми дивуємося?!:)
.........
Так і є і не інакше, мета це гроші і шлях до грошей через владу,влада+ гроші ось головні цінности ВСІХ політиків.Без винятків. Для одних влада на першому місці, а гроші на другому, а для других навкаки, але симбіоз однозначний.
Барбаросса _ 21.10.2011 15:56
IP: 94.27.11.---
Паша красавчик;)
шо ж тебе так розізлило? ну з канонічним колісніченком ясно – він тут постійно позориться, а тягнибок ніби не таке вже і тупе пише, правда, риторика присутня
constbal _ 21.10.2011 12:48
IP: 188.163.16.---
і взагалі, з цим приходом до влади, як з множенням:) Прийшла партія до влади – множимо її результат на 10, але якщо до приходу 0, то і після теж буде 0.

Звідси висновок: партія повинна успішно здійснювати статутну діяльність ще ДО приходу до влади, щоб бути ефективною. А ті, хто каже., що нічого не може без влади, збираються множити на 10 свій нуль.
constbal _ 21.10.2011 12:20
IP: 188.163.103.---
887766:
constbal:
Завдання для політичної партії це прихід до влади і питання лише одне, яку ідеологію ця п.сила буде просувати. Ліберальну (европейську) чи соціялістичну (азійську).
Ви помиляєтеся:) Прихід до влади – механізм, пле мета і завдання мають бути саме у моєму викладі. Причому цілей може бути декілька, залежно від галузі.

З іншого боку, якщо влада – мета, то чого ми дивуємося?!:)
887766 _ 21.10.2011 12:18
IP: 91.229.205.---
constbal:
Завдання для політичної партії це прихід до влади і питання лише одне, яку ідеологію ця п.сила буде просувати. Ліберальну (европейську) чи соціялістичну (азійську).
887766 _ 21.10.2011 12:15
IP: 91.229.205.---
Жила:

Я з вами згідний. "Свобода " і Тягнибок це наше, воно може не подобатись але корені в Україні, а не в Москві. Це як противага московському агресивному тиску, зменшщиться тиск і зменшуться "свободи" Але ставити знак рівности між українським в Україні і московським в тій же Україні не варто. Хай ПР стане партією з українським змістом, відмовиться від промосковської начинки і тоді можна рівняти Провідника ПР з Провідником української партії. Поки в ПР будуть табачники, колісніченки, лєжвчєнкі ця партія не буде мати майбутніх перспектив в Україні. Я особисто з задоволеням підтримаю своїм голосом ПР в такому випадку.
constbal _ 21.10.2011 12:13
IP: 188.163.103.---
простий приклад (що на мою думку мада б робити нормальна націонал. сила):
візьмемо найпростіше – мову. Отже мета партії: просувати укр. мову. Тоді завдання: 1) популяризація 2) стимулювання та ін. Конкретні дії: 1) напр., розробка законопроекту спрощеного книговидання (прорахованого з експертами і всяке таке) 2) фундування\підтримка конкурсів типу Яцика 3) залучення коштів на важливі мовні проекти (та хоч би на навчання у київських \ західноукр. університетах для студентів східної України)
Далі хто може, той додумає.
Я не політик і накреслив цей план за три хвилини. Тянгибок і К сидять у студіях і патякають про життя (та ще й манері, яка уможливлює існування Колісніченка).
Жила _ 21.10.2011 11:52
IP: 109.254.25.---
Є така штука в нормальному суспільстві, як його інституалізація. В Україні є нормальна право-радикальна партія, яка використовує нормальну право-радикальну риторику та ідеологію. Проблема – не у Свободі. Інші-то політичні ніші (ліві, центристи) – порожні. Де там наш націонал-комунізм на штиб Шумського чи Скрипника? Їх заповнюють московською начинкою. Та вже ліпше поганеньке, та своє, аніж гарненьке, та чуже.
Северянин _ 21.10.2011 11:40
IP: 193.138.246.---
бун:
887766 _ 21.10.2011 10:12
Лисиче, повірте, мені, як і Павлові, – вихідцям із трикутника Берестечко – Луцьк – Володимир Волинський, що споконвіку є прохідним двором для всіх європейських ідеологій, народів і народностей, дуже добре видно фальш певних типів націоналізму. В моєї мами в УПА загинули у віці 18 – 22 роки восьмеро двоюрідних братів. Мій дід Максим все життя страждав від ран, отриманих в армії Петлюри. Ми з цього тіста, ми націоналісти, але наш націоналізм стоїть на любові до свого та повазі до інших народів. Ми любимо свій народ таким, яким він є, а не таким, яким би його хотіли бачити якісь вожді. Ми наголошуємо на праві людини, даному Богом, а не на зобов"язанні бути вірним самопроголошеним вождям. Цілком розумію, що з і Сходу це виглядає інакше.
-----------------
Та ні. Все теж саме.
887766 _ 21.10.2011 11:23
IP: 91.229.207.---
бун:
Та що ви виправдовуєтесь? Я за принцип, а не окремішности. Немає "совкової" ментальности, є московська, азійська ментальність, а намагання винайти "совковість" це намагання московитів перекласти відповідальність за недоліки своєї ментальности на мітичну "совковість". Так само як перейменування своє то в великоросів, то в руССкіх. то в росіян. Це зветься просто, прилаштування, заміна фани. Злодії таким чином замінивши прізвище намагаються відійти від відповідальности за здійсненні злодійства, а тут ми бачимо злодійство цілої Держави, народу.
бун _ 21.10.2011 10:59
IP: 91.124.59.---
887766 _ 21.10.2011 10:12
Лисиче, повірте, мені, як і Павлові, – вихідцям із трикутника Берестечко – Луцьк – Володимир Волинський, що споконвіку є прохідним двором для всіх європейських ідеологій, народів і народностей, дуже добре видно фальш певних типів націоналізму. В моєї мами в УПА загинули у віці 18 – 22 роки восьмеро двоюрідних братів. Мій дід Максим все життя страждав від ран, отриманих в армії Петлюри. Ми з цього тіста, ми націоналісти, але наш націоналізм стоїть на любові до свого та повазі до інших народів. Ми любимо свій народ таким, яким він є, а не таким, яким би його хотіли бачити якісь вожді. Ми наголошуємо на праві людини, даному Богом, а не на зобов"язанні бути вірним самопроголошеним вождям. Цілком розумію, що з і Сходу це виглядає інакше.
Краснолапчатый _ 21.10.2011 10:54
IP: 212.82.212.---
Все верно. Только это бесполезно. И на той и на другой стороне полным полно людей, которые уверены что если хорошие люди объединятся и построят забор между ними, красивыми, классными, трудолюбивыми, и ненавистными "жид-ми и моск-лями"/"галиц-йскими р-гулями" (нужное подчеркнуть), то и фонари на улицах загорятся, и к звездам мы полетим.
constbal _ 21.10.2011 10:51
IP: 188.163.103.---
887766:

То де повага? Людина висловила думку. у відповідь з першого смітника вилізли по декілька "правильних комуністів" і "правильних націоналістів" і за браком розуму вилили примітивний вміст своїх мізків у коменти блогу.

По-друге, сов. ментальність однозначно існувала. Така система агітації ще з дитячого садка не могла не діяти:)
mykolap _ 21.10.2011 10:45
IP: 194.150.192.---
Але при цьому Тягнибок – це персоніфікований ПРОТИВСІХ, тому на виборах голосуємо за нього
Корупція1155 Уряд реформ337 Україна та Європа955 Aтака Путіна1123 Свобода слова550
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте