Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

США показують владі України, як перемогти Московію

12 серпня 2018, 11:06

До уваги влади "жирафів-колаборантів".

США посилюють санкції проти Кремля і вимагають упродовж 90 днів "зупинити використання всієї хімічної зброї та дозволити перевірку для підтвердження її ліквідації". У разі невиконання цієї вимоги – Штати можуть навіть призупинити дипвідносини з Москвою, заблокувати торгівлю між країнами та заборонити посадку літаків російських авіаліній (https://www.washingtonpost.com/world/national-security/trump-administration-to-impose-new-sanctions-on-russia-for-nerve-agent-attack-in-england/2018/08/08/7c66b45e-9b3e-11e8-b60b-1c897f17e185_story.html?noredirect=on&utm_term=.2a551689235b).

На цю заяву фактично миттєво зреагувала Британія: там подякували американцям за твердість позиції і заявили, що Кремль мусить "платити ціну" за свої дії.

А тепер, товариство, дві речі, на які слід звернути увагу.

Перше: підстава цього чергового натиску на Москву – отруєння двох осіб – Юлії та Сергія Скрипалів. За 5 років війни на Донбасі загинули понад 10 000 людей. А олігархічна влада в Україні не спромоглася зробити НІЧОГО, аби бодай якось відмежуватись від ворога. Більше того, аби приховати свою імпотентність, Банкова намагається вкотре дурити українців: мовляв, нові санкції – це результат підтримки Америкою недолугого і злочинного закону про особливий статус Донбасу. І що їм до Держдепу США, який говорить прямо: ці санкції пов'язані лише зі "справою Скрипалів" (https://www.eurointegration.com.ua/news/2018/08/9/7085431/).

Складається враження, що цинізм бариг взагалі безмежний: у нас чинний договір про дружбу і партнерство, в нас відкритий кордон, в нас зростає товарообіг з агресором і навіть державні компанії "затарюються" в урядових структурах Московії. (http://vgolos.com.ua/news/ukrzaliznytsya_zatovaryuietsya_v_uryadu_rf_326942.html).

Друге: влада колаборантів ніяк не може (чи, вочевидь, не хоче) допетрати, з ким їй слід мати справи у цьому світі. Вона досі бавиться у формат "Росія і її бізнес-партнери проти України" (так звані "мінський" і "нормандський" формати). А нам потрібен формат "Україна і її друзі проти Кремля"! Це ж ясно, як Божий день!

Тому "Свобода" вкотре наголошує: ми мусимо вимагати підтримки у боротьбі із Московією від гарантів Будапештського меморандуму – США та Британії. Адже саме вони є найпослідовнішими у протидії Кремлю.

Звісно, наївно сподіватися, що ці гендлярі нарешті схаменуться – до цього їх може змусити лише тверда вимога української нації.

Коментарі — 23
Сергей Папков _ 15.08.2018 18:20
IP: 35.235.227.---
Остап Шило:
Сам факт застосування автором терміну "Московія" – держава яка існувала тільки у мізках його хазяїв – поляків та покладання перемоги над "Московією" у центр власної ідеології – наочно демонструє, що автор є рупором багатосторічних ПОЛЬСКИХ забаганок. За які зараз розплачується уся Україна.
Взагалі-то назва Росія (точніше Російська імперія) з'явилася лише, здається, за Петра І (тобто у 18 ст.). До цього держава на цій території офіційно називалася спочатку Велике князівство Московське, потім при Івані IV Грозном – Московським царством. Тобто до 18 ст. назва Московія, як скорочена форма, була єдино поширеною не лише в Речі Посполитій, а й в усій Європі загалом. І жодної Росії не існувало. А потім Петро І, щоб надати собі ваги, як правителю древньої держави, запозичив (а реально -вкрав) древню назву Русь, але чомусь в голандсько-німецькій транскрипції. Пізніше так само вчинила і Румунія, частина території якої колись була частиною Римської імперії.
Анатолій Дмитрук _ 13.08.2018 12:18
IP: 94.230.200.---
Цілком згоден.
Багато чого можна було і ще досі можна зробити при наявності Сильної Політичної Волі.
Але... Історія з фільмом про Василя Стуса, звідки вилучаються кадри про мерзенну роль Медведчука в судовому процесі проти нашого поета під тиском Не Тільки самого Медведчука, а й того, хто погодився на роль "перемовника в мінському форматі" цього холуя і агента Кремля.
Завдання перед нами стоять ті самі – шукати Кращих Реалізаторів нашої Національної Ідеї, яка полягає у побудові Української Цивілізації та утвердженні власного Українського Способу Життя.
Анатолій Ханко _ 13.08.2018 11:49
IP: 35.235.226.---
Все вірно!
Nikolai Ivachtchenko _ 13.08.2018 04:33
IP: 35.235.229.---
Нарочницкий Кирилл:
Пояснюю що таке московія. Московія це клоака людства з ценром в кремлі...
polpot tavriheski _ 13.08.2018 03:54
IP: 109.86.127.---
кто там кричал не отдадим трубу газовую на продажу Тягнибок,скоро мокшане запустят вторую ветку и трубе хана предлагаю ее подарить Свободе,да а кто собирал людей протестовать против сланцевого газа упс опять Свобода,что то опять и везде и главное вовремя вредят Украине
Vadim Vitovsky _ 13.08.2018 03:38
IP: 35.235.228.---
Кстати, где-то 15-20 фармкампаний Украины поставляют лекарства в Россию. Среди них Киевский ЗМП, Борщаговка, Дарница, Чернигов, Черкассы, Николаев и др. Так что в том, что товарооборот с Россией растет, Тягнибок прав. Вопрос в другом: что этим кампаниям Тягнибок может предложить взамен? Продавать в Европу и США? Не купят. Остается им загнуться как Южмаш, Антонов, Николаевский судостроительный? Не хватит ли?
Dercu _ 13.08.2018 02:25
IP: 35.235.229.---
Пане Олеже, я не знаю звідки ви узяли таке пояснення введдення США санкцій проти Росії. Насправді
санкції аж ніяк не пов'язані з підтримкою Закону України про особливий статус Донбасу, як стверджує, можливо, це влада в Україні. Хоча я не впевнений, що влада коли-небудь це казала. Я погоджуюсь з вашим твердженням про недолугість цього закону. Більше того, вважаю його нікчемним і непотрібним, навіть дуже шкідливим для унітарної держави. Але пов'язувати санкції з цим законом – це, щонайменше, вводити людей в оману. Справа Скрипалів – це лише дуже мінімальна частина з усього переліку підстав для прийняття рішення про санкції. Говорити, що це основна причина чи підстава санкцій – знову вводити людей в оману. Я не розумію для чого ви це робите, якщо це навмисно. Якщо у вас недостньо джерел щодо подібної інформації, то найміть собі перекладача Амерканських ЗМІ. Санкції введені переважно на підставі доведеного факту втручання Росії у вибори США, інших країн та війну Росії в Україні.
Сергей Левин _ 12.08.2018 23:34
IP: 109.108.83.---
Ого мрази кацапской собралось тут))
На безобидный текст Тягнибока)
Ни спится? засранцы?))
Сергей Левин _ 12.08.2018 23:31
IP: 109.108.83.---
Нарочницкий Кирилл:
Это родина рашистов если коротко.
mix_ko _ 12.08.2018 18:02
IP: 35.235.226.---
polpot tavriheski:
А ти все спостерігаєш – мабуть живеш на місяці, або в Росії?!
mix_ko _ 12.08.2018 17:59
IP: 35.235.227.---
polpot tavriheski:
А ти все спостерігаєш – мабуть живеш на місяці, або в Росії?!
Александр 1 _ 12.08.2018 17:17
IP: 188.163.12.---
Anatol Zubenko:
Якщо Україна не пройде стадію диктатури-вона приречена!...
Я теж за сильну владу.

Але зараз у нас диктатура неможлива, тому що немає об'єктивних умов для цього. Крім того немає на горизонті і "професійного" диктатора, тобто, немає людини (типу Саакашвілі), яка б була носієм якоїсь чистої ідеї і користувалась підтримкою абсолютної більшості населення країни.

Може вистачить авторитарного режиму, до якого прагне Порошенко. Але я невпевнений, що саме Порошенко підходить на цю роль як найкраще (можу помилятись). Подивимось, коли прийде час.
polpot tavriheski _ 12.08.2018 17:09
IP: 35.235.227.---
вот и осень наступила...патриоты подтянулись с островов...думал когда эта кремлевская консерва вскроется...ждем новых пер от Фарион ну что бы точно всполыхнуло
stork _ 12.08.2018 17:06
IP: 35.235.229.---
Петя Болбат:
Что бы не быть преследуемым в России, хитрый Тягнибок, пишет статьи о несуществующей стране"московии", к этому приёму прибегают многие свободовцы и радикалы.
В их памяти ещё не стёрлись времена разоблачения бендеровцев и их наказания на Украине, и нести ответственность за свою антигосудаственную деятельность, никто из них не хочет.
Не "бендеровцев", а бАндерівців. В чому злочин бандерівців? В тому, що вони хотіли звільнення України від СРСР? Вони прийшли воювати в Калугу, чи навпаки? Твій пост – детячий лепіт.
stork _ 12.08.2018 17:02
IP: 35.235.229.---
Петя Болбат:
Anatol Zubenko:
Антошка сынок, всё правильно ты пишешь этому порохожополизу.
Поначалу вы украинцы, должны признать честно, кто у вас устроил переворот и главное с какой целью.
Естественно это сделали США, только для своих корыстных целей давить на Россию, дабы избежать потерю ими однополярного мира, чем они занимались с развала СССР, бомбили кого хотели, раздавали чужие земли, кого хотели миловали, кого хотели наказывали.
Украина для них стала разменная монета, а ленивый и избалованный народ украинцы, лёгкая добыча.
Теперь пожинаете плоды своего легкомыслия, ведёте войну со своим народом, блокуете, отрубаете и делаете все те действия, которые делали фашисты на Украине.
Пойти войной на России у вас нет сил и духа, а блеять как Александр 1, всему миру, что нас напали уже не прокатывает.
Об вас просто вытерли ноги как о предателях.
Признаємо чесно, ми зробили "переворот", щоб відмежуватись від Мордору. Що далі? Це що, злочин?
Антон Рогач _ 12.08.2018 16:48
IP: 178.93.148.---
Банда! Колишній Генпрокурор Мохніцкий від політпартії "Свобода", якого використали і викинули на смітник, привів її авторитет до нульової позначки... Через це вона не потрапила до складу нинішнього парламенту, де вкрай була б потрібна. Московія- асоціюється з Ордою, а галицькі Хруні кому служать?
Александр 1 _ 12.08.2018 16:37
IP: 188.163.12.---
Anatol Zubenko:
Якби Сталін питав у народу... Та ми тільки те й робимо, що питаємо...От вам народ скаже, що краще здатися, ніж терпіти таку ганьбу, то що ви тоді заспіваєте?...
Сталін тримав народ як матеріал для всесвітньої революції. Кількість жертв його ніколи не цікавила. Народ перетворив в рабів і тримав у страху. А потім міг робити з ним все що завгодно.

В наш час в Україні таке беззаконня, на щастя, неможливо.

А ви б хотіли жити при владі сталінського типу?
Александр 1 _ 12.08.2018 16:11
IP: 188.163.12.---
Сергей Папков:
Зазвичай після подібних дій розриваються всі без винятку стосунки з ворожою країною, кордон з нею отримує статус лінії фронту..., конфіскується все майно резидентів ворожої країни, ... тощо...
Це все було б правильно, як би світ був чорно-білим.

А в реальності все складніше. Ви не спитали народ, чи готовий він йти на всі ці заходи/жертви, які ви запропонували. Треба ясно розуміти, що фактичний перевід країни на військовий стан дуже болісно вдарить і по економіці, і по будь-яким свободам. І по людським втратам на війні. Ви самі готові жити по продовольчих картках і працювати по 12 годин на добу задля перемоги?
Viktor Zubov _ 12.08.2018 14:48
IP: 188.163.3.---
Борьба и Уничтожение Коррупции, развитие ЭКОНОМИКИ, вот Реальный и Единственный способо одоления Мацквы-московии. Москава-Кремль это КОРРУПЦИЯ и Криминал, кто пособничает Коррупции тот ПОСОБНИК КРЕМЛЯ. Весь мир уже показал, китай показал, а ВЫ ДЕПУТАТИШКИ за кремлёвские Бабаосики уничтожаете Экономику для Новых НАСТОЯЩИХ Украинцев, а не ВАС недобитых совдеповцев, ВерховноСоветчиков.
Maria Novykova _ 12.08.2018 13:12
IP: 35.235.227.---
" Отечество" у кожного раз у раз на язиці, -та тільки ж під отечеством вони (гнобителі) розуміють " нові петлиці та муштри ще новіші", а з люду сердешного точать кров, як воду. А дрібна "братія",розуміється, не хоче і не сміє навіть забороняти їм се, мовчить собі, витрівщивши очі, як ягнята... Нехай, - каже, -може так і треба!" (І. Франко, Темне царство)
Як це актуально сьогодні!!!
Николай Олейник _ 12.08.2018 13:05
IP: 195.78.246.---
Господа...тут работают деньги и ничего личного...Пока барыги у власти – ничего не поменяется...А вот они (БАРЫГИ) больше всего на свете боятся утратить контроль а значит власть, а значит приход других, а там суд – сибирь...Так что прячут наворованные тяжким трудом капиталы...Скупают "хатынки" по миру, где кто может...закапывают на дачах трехлитровые банки с алмазами и янтарем...Тяжелая жизнь все таки у слуг народных...Сами же их избрали...что бы они "мучились" ТВАРИ...
Сергей Папков _ 12.08.2018 12:17
IP: 35.235.227.---
Чинний Договір про дружбу з країною, яка відтяпала у тебе 10% території (при тому, що ти офіційно не погоджуєшся з анексією), то є якийсь дипломатичний абсурд, якого ніколи не було в світовій історії до "українського ноу-хау". Зазвичай після подібних дій розриваються всі без винятку стосунки з ворожою країною, кордон з нею отримує статус лінії фронту (з усім, що з того випливає), конфіскується все майно резидентів ворожої країни, інтернуються громадяни ворожої країни і в кращому випадку висилаються (причому через треті країни), припиняються будь-які безпосередні контакти з владою ворожої країни (лише через міжнародних посередників) тощо. А тепер запитаймо себе: "А що з того усього вчинила Україна за ЧОТИРИ РОКИ ВІЙНИ та КОЛИ КРИМ ПРИШВИДШЕНО КОЛОНІЗУЄТЬСЯ РФ?". А нічого, ЗОВСІМ НІЧОГО!
Vyacheslav Panchuk _ 12.08.2018 11:23
IP: 46.63.69.---
Все вірно. Але що ж насправді може змінитися у діях влади, якщо майже всі високопосадовці-чиновники, які були при владі при януковичі зараз "працюють" на порошенка.
Корупція1191 Україна та Європа973 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Сергій Лямець

Банковская революция от НАБУ в деле Березкина. Теперь можно посадить всех работников госбанков

10
Альона Шкрум

СМІЛА. МОРАТОРІЙ НА РОЗУМ (с).

Віктор Уколов

Напад на Козьякова сповільнить формування Антикорупційного суду

Сергій Лямець

Рейдерский конвейер. Как АРМА именем революции помогает спрятать активы одессита Леонида Климова

Юрій Мірошниченко

Відновлення духовності та моральності – ключові передумови для розбудови України!

3
Костянтин Матвієнко

Професійний День інформації

Альона Гетьманчук

Україна-США: перезапуск стратегічного партнерства. Чи стратегічного патронажу?

1
Айдер Муждабаєв

"Тарифный геноцид", "террор холодом" – негодный политический лексикон

41
Сергій Лямець

Сериал "Продан". Делаем вместе

Ірина Федорів

Врятуй #БіличанськийЛіс відправ сьогодні смс з текстом 08 на номер 3399 після 22:30

2
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter