Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Про воєнний стан. Офіційно

26 листопада 2018, 02:45

Заява Всеукраїнського об'єднання "Свобода"

25 листопада 2018 року Російська Федерація вчинила черговий акт відкритої агресії проти України, здійснивши напад на українські військові кораблі. Цей факт на очах всієї міжнародної спільноти вкотре підтверджує: Москва веде проти України війну на всіх фронтах.

Московська агресія проти України вже забрала життя понад десяти тисяч українців. Після анексії Криму, прямого військового вторгнення на Донбас, Іловайської трагедії, Дебальцевого на п'ятому році війни українська влада нарешті почала "помічати" необхідність воєнного стану.

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" нагадує, що націоналісти вимагали запровадження в державі воєнного стану ще в лютому 2014 року, одразу після початку агресії РФ у Криму. На жаль, тоді влада нас не почула. І продовжувала ігнорувати наші вимоги всі наступні роки війни, торгуючи з агресором та підписуючи зрадницькі мінські угоди.

Народні депутати-свободівці будуть голосувати за запровадження воєнного стану. Це необхідно для держави. Але націоналісти застерігають: воєнний стан не має стати політтехнологією для виборчої кампанії. Це повинен бути реальний механізм для боротьби з агресором.

Тому одразу після запровадження воєнного стану "Свобода" вимагає негайних конкретних кроків, про які говорить із самого початку війни:

- розірвати дипломатичні стосунки та всі договри з РФ;

- закрити кордон із РФ;

- знищити промосковську п'яту колону;

- здійснити люстрацію в керівництві ЗСУ та провести через детектор брехні увесь генералітет на предмет здачі державних інтересів Москві;

- припинити торгівлю з агресором;

- припинити діяльність на території України російського бізнесу та розпочати процес його конфіскації;

- терміново офіційно звернутися до США та Великої Британії як держав-гарантів України за Будапештським меморандумом для реалізації конкретних дій на захист українського суверенітету.

"Свобода" не з телевізора знає, що таке війна. Всі ці роки тисячі націоналістів захищали і захищають Україну зі зброєю в руках.

Тому закликаємо всіх українців бути пильними та готовими в будь-який момент дати відсіч ворогу на всіх ділянках.

Слава Україні!

Політвиконком ВО "Свобода"

powered by lun.ua
Коментарі — 69
Yurkiv Ya _ 16.01.2019 21:47
IP: 35.235.227.---
тест
lohik _ 03.12.2018 05:50
IP: 46.133.25.---
Галичани розчарованi у Тягнибокові...Бо підозрюються у співробітництві та фінасуванні Партією регіонів...Тому кандидатом в Президенти цього разу висунутий свободівець Кошулинський...
lohik _ 03.12.2018 05:23
IP: 188.163.32.---
Богдан Розновець:
Цей YURKIV у Москві сидить...Колишній член КПSS...Не вартий вашоі уваги, бо ізольований від украінськоі дійсності омоскалений хронічний Противсіх...
Игорь Васильев _ 03.12.2018 01:25
IP: 77.121.127.---
Олекса Палійчук:
Підтримую вимогу ВО "Свобода".
Согласен!
В стране много людей ко которые будут голосовать за Свободу!!!!!!!
Ya Yurkiv _ 30.11.2018 10:07
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
... Вам уже ОДНАКОВО нічого...НЕдопоможе... ні освіта... ні просте БИДЛЯЧЕСТВО... а як співали "солов"ї"... сподіваюся Наші Діти і Онуки БІЛЬШІСТЬ уже зрозуміли сутність проекту"свобода" Кінець спілкування... актуальність нівельована
Дітей, онуків маєте?
Нехай хоч вони редагують Вашу писанину?
Спеціяльно для Вас цитата: "Якби я був пісатєлєм, я б не став писати того, що написав, а став би читати те, що не прочитав!":)
Ya Yurkiv _ 29.11.2018 23:42
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
Ya Yurkiv:
... типовий ХАМ... нічого дивного...спілкуватися і то Неможете... ото і ВСЯ Ваша сутність... мені Сину уже пізно старий... та і три вищих освіти... так для інфо

а Вам виховання шляхетного бракує... все привикли НАХРАПОМ... такий і РЕЗУЛЬТАТ – НЕдовіра до керівництва ВО Свободи і втрачена підтримка навіть в Галичині... по Ділам судимі будете... а не по словоблуддю...
Навіщо потрібні три вищих, коли бракує однієї середньої?
Ya Yurkiv _ 29.11.2018 20:46
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
Ya Yurkiv:
... Заходьте... ЗАПРОШУЮ на мою сторінку ФБ... і почитайте... що це за маячня про якийсь плагіат... Ви тверезі...?...
Спочатку ще раз до школи, а вже потім на свою сторінку.
Ya Yurkiv _ 29.11.2018 15:23
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
Ну якого дідька ти ліпиш тут цитатами Тягнибока, і тут же об...раєш СВОБОДУ?
Політманіяк чи шо?
Ya Yurkiv _ 29.11.2018 00:14
IP: 46.200.203.---
Виктор Симович:
Ya Yurkiv:
PS. Особенно по-бл**ски выглядит, что ВП ввели не во время Иловайска или Дебальцева, а якобы из-за трёх калош в проливе, но ближе к выборам и при плинтусном рейтинге командующего.
Особенно по-бл**ски виглядало би, якби Порошенко не ввів ВП саме зараз, коли фуйло настільки обнаглів, що робить спробу окупувати і Азовське море.
Якщо Захід не відреагує належним чином, і не заблокує фуйла в Чорному та Азовському морях, а також і на Босфорі, гріш йому ціна!
Виктор Симович _ 28.11.2018 23:12
IP: 94.244.41.---
Ya Yurkiv:
PS. Особенно по-бл**ски выглядит, что ВП ввели не во время Иловайска или Дебальцева, а якобы из-за трёх калош в проливе, но ближе к выборам и при плинтусном рейтинге командующего.
Виктор Симович _ 28.11.2018 23:10
IP: 94.244.41.---
Ya Yurkiv:
Виктор Симович:
Путину конфликт и его итоги был выгоден или нет?
===========
Фуйлові будь який конфлікт не вигідний, але як прожити без нього?
В таком случае Украине выгодно провоцировать конфликты. Всем это ясно. Когда при таких условиях пытаются разыгрывать невинность – не знаю, может, это высокая дипломатия, но выглядит по-бл**ски.
Ya Yurkiv _ 28.11.2018 22:59
IP: 46.200.203.---
Виктор Симович:
Путину конфликт и его итоги был выгоден или нет?
===========
Фуйлові будь який конфлікт не вигідний, але як прожити без нього?
Виктор Симович _ 28.11.2018 22:42
IP: 94.244.41.---
"- терміново офіційно звернутися до США та Великої Британії як держав-гарантів України за Будапештським меморандумом для реалізації конкретних дій на захист українського суверенітету."

Не вопрос. Только куда вас пошлют? А без этого все остальные пункты как-то не смотрятся. Конечно, можно устроить "гордый Варяг", но это, думаю, и Олежке не сильно нравится.

============
Путину конфликт и его итоги был выгоден или нет? Я думаю, что нет. Кому выгодно, тот этого и добивался.

Хотите, чтобы на вас напали еще сильнее – высадите десант в Крыму. Хуле, это же наша территория! Скажете – проводили учения, а на нас напали.
Ya Yurkiv _ 28.11.2018 21:13
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
... ВО"Свобода" – перетворюється у помираючий...проект...
===============
Тебе, часом, не копнули з цього помираючого проекту?:)
Олекса Палійчук _ 27.11.2018 20:20
IP: 93.72.10.---
Підтримую вимогу ВО "Свобода".
Ya Yurkiv _ 26.11.2018 21:42
IP: 46.200.203.---
Стан є, нема станичних!
Людмила Дяченко _ 26.11.2018 19:13
IP: 46.211.53.---
Богдан Розновець:
І аккаунт уже пропав,БОТЯРА!
Богдан Попадин _ 26.11.2018 17:18
IP: 35.235.226.---
Ви почитайте коментарі і зрозумієте скільки кацапорашистських ватних гімнотролів вилізло на сторінки Мордокнижки... До ями! На кіл!
Vyacheslav Panchuk _ 26.11.2018 17:16
IP: 46.63.69.---
Hellgi:
"Розірвати дипломатичні відносини" – особливість правих в їхній сліпій безкомромісності. Наші дипломати там допомагають політв"язням та сотням тисяч українців. По вашому їх треба лишити цієї підтримки?

- терміново офіційно звернутися до США – а хіба цього не робили 5 років тому? Меморандуми писати було легко. Важче їх виконувати.

Як тільки починається двіж – свобода не нехтує погратись популізмом.
Які саме дипломати? Медведчук? Кому з політв'язнів допомогли?
Ya Yurkiv _ 26.11.2018 17:15
IP: 46.200.203.---
Богдан Розновець:
Vyacheslav Panchuk:
... РЯДОВИХ Патріотів ЗАГИНУЛО... треба констатувати... дуже легко розкидпєтесь словами...По ДІЛАМ їхнім СУДИМІ будуть... противсіхство... "своєчасний" мовний закон... і ще...і...і...і...
ПРОТИВСІХСТВО =свободи= що в кінцевому варіанті з іншими факторами привело Війну в Україну... і рядові Патріоти = НЕзалежно від назви = Віддали і віддають Життя і Здоров"я за Україну... "ватажки" націоналістів – УСІ сексоти БЕЗ виключень фсб росії і її КЛОНУ в Україні – РОЗДРОБИЛИ МАРГІНІЗУВАЛИ завели в ТУПІКИ для знищення ЦВІТ Нації і водять рядових Патріотів як козу по-базарі ПРОТИ майбутнього Наших Дітей і Онуків... т по дорозі ЗНИЩУЮЧИ реальних... В.Чорновіл... Лісник...
До школи, Богданцю, до школи...ще не піз (д) но!
Ya Yurkiv _ 26.11.2018 17:13
IP: 46.200.203.---
Hellgi:
"Розірвати дипломатичні відносини" – особливість правих в їхній сліпій безкомромісності. Наші дипломати там допомагають політв"язням та сотням тисяч українців. По вашому їх треба лишити цієї підтримки?

- терміново офіційно звернутися до США – а хіба цього не робили 5 років тому? Меморандуми писати було легко. Важче їх виконувати.

Як тільки починається двіж – свобода не нехтує погратись популізмом.
Сотні тисяч українців при оголошенні воєнного стану тут потрібні, а для захисту політв'язнів є правозахисні організації.
Як тільки почнеться фуйлодвіж, пі (з) дно буде до школи!
Ya Yurkiv _ 26.11.2018 17:06
IP: 46.200.203.---
Рамзес Величний:
Vyacheslav Panchuk:
На сайті словами кідатися свободівці добре навчилися, тільки не полюбляють згадувати про "пупса"-спонсора, та його "свободного" протяже в укрспірті-такого собі Лучка, який спіртяку тарабанить у так невисну гауляйтерам від свободи московію. Да с таким розмахом, що в рАссєї аж дефірамби йому пишуть:"...Даже с Украиной, несмотря на все противоречия, налаживается весьма активное сотрудничество: под руководством нового директора местной спиртовой монополии "Укрспирт" Юрия Лучечко поставки украинского этилового спирта на российские предприятия за первые три квартала этого года выросли на 29,6%..." ВВВ.forbes.ru/biznes/353337-sankcii-pora-otmenyat-kak-vernut-kachestvennye-rossiyskie-produkty-na-prilavki
Якби Лучечко туди хліб-масло постачав, тоді так, це була б зрада, а якщо сивуху, та ще й за гроші... спитий пацак націоналістові брат:)
Hellgi _ 26.11.2018 16:31
IP: 35.235.227.---
"Розірвати дипломатичні відносини" – особливість правих в їхній сліпій безкомромісності. Наші дипломати там допомагають політв"язням та сотням тисяч українців. По вашому їх треба лишити цієї підтримки?

- терміново офіційно звернутися до США – а хіба цього не робили 5 років тому? Меморандуми писати було легко. Важче їх виконувати.

Як тільки починається двіж – свобода не нехтує погратись популізмом.
Рамзес Величний _ 26.11.2018 16:14
IP: 188.163.28.---
Vyacheslav Panchuk:
На сайті словами кідатися свободівці добре навчилися, тільки не полюбляють згадувати про "пупса"-спонсора, та його "свободного" протяже в укрспірті-такого собі Лучка, який спіртяку тарабанить у так невисну гауляйтерам від свободи московію. Да с таким розмахом, що в рАссєї аж дефірамби йому пишуть:"...Даже с Украиной, несмотря на все противоречия, налаживается весьма активное сотрудничество: под руководством нового директора местной спиртовой монополии "Укрспирт" Юрия Лучечко поставки украинского этилового спирта на российские предприятия за первые три квартала этого года выросли на 29,6%..." ВВВ.forbes.ru/biznes/353337-sankcii-pora-otmenyat-kak-vernut-kachestvennye-rossiyskie-produkty-na-prilavki
Анна Павловская _ 26.11.2018 15:26
IP: 35.235.226.---
Після оприлюднення указу гаранта із повним переліком запланованих заходів та роз'яснень Клімкіна про нерозірвання дипвідносин з РФ вам, пане Олеже, залишається хіба що застрелитися.
Корупція1245 Aтака Путіна1159 Україна та Європа1016 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter