10 грудня 2015, 21:57

Децентралізація та демонополізація адміністративних послуг: відкладати злочинно

26 листопада Верховна Рада після довгих обговорювань та дебатів нарешті підтримала пакет законопроектів, які забезпечать демонополізацію та децентралізацію адміністративних послуг та передачу функцій з реєстрації бізнесу та майна місцевим органам влади та нотаріусам. Мова йде про Закон "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансової забезпеченості) ", Закон "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".



Документи були розроблені Мін'юстом спільно з представниками усіх без винятку фракцій коаліції та громадськими організаціями, перш за все експертами Реанімаційного Пакету Реформ та Центру політико-правових реформ. Нині цей пакет передано на підпис Президентові України.

Дуже важливо, щоб підписання цього пакету відбулося без затягування, щоб вже з 2016 року всі ці ініціативи були втілені. Бо для частини них потрібні ще рішення місцевих органів влади, а відтак відкладення підпису Президента може мати дуже серйозні наслідки.

Останнім часом оточення Президента затягує з підписанням важливих законів, як це наприклад було з законом про прозорі партійні фінанси. А важливий для переселенців 2166 взагалі було повернуто з відкладеним вето Президента, з достатньо розмитою аргументацією. Ми дуже сподіваємося, що цього разу чиновники Адміністрації не будуть через затягування чи, не дай Боже, бажання вдосконалити і так дуже ефективні пропоновані зміни, відкладуть втілення такої важливої реформи. Закликаємо Президента чимшвидше підписати законопроекти, які передадуть місцевим органам влади понад 1 млрд грн. додаткових коштів. Затягування чи ветування вищезгаданих документів призведе виключно до реставрації корупції, яка існувала досі.

Пане Президенте, підпишіть!

powered by lun.ua

Операція "Тоталітаризація". Як влада намагається стежити за українцями

Спроба українського уряду використати сучасні технології для боротьби з поширенням COVID-19 перетворилася на небезпечну й невдалу пародію на досвід розвинених країн Українська влада не втомлюється щодня доводити свою некомпетентність та приймає дедалі більш абсурдні рішення...

Запобігати чи карати. Яку тактику обирає уряд?

У сюрреалістичному серіалі "Українська влада проти коронавірусу" новий епізод – "Кара без злочину" В чому ключова помилка уряду при введенні карантинних заходів? В тому що він намагається за свої недопрацювання карати громадян...

Коронавірус та адекватність заходів запобігання епідемії

Як вже відомо, зараз міжфракційна група на базі Комітету ВРУ з питань здоров'я нації, медичної допомоги та медичного страхування напрацьовує пакет рішень щодо запобігання епідемії коронавірусу...

Про Сивохо, Данілова та "приватну позицію" радника Секретаря РНБОУ

Радник офіційної особи чи то на державних, чи то на громадських засадах ніколи не буде сприйматися як приватна особа. Просто подивіться інформаційні повідомлення – проросійську мірну платформу створює не громадянин Сивохо, а саме радник Секретаря РНБОУ Сивохо (співпадіння прізвищ не випадкове, це одна людина)...

Правда і маніпуляції щодо відставки генпрокурора або хто зупиняє реформу ГПУ

Ініціатори висувають претензію, що генпрокурор провалив роботу щодо посадки топ-корупціонерів і навіть називають конкретні справи: справа Садового, справа короля контрабанди Альперіна, справа Мангера, тобто не активий у намаганні знайти відповідь на питання "Хто замовив Катю Гандзюк?" Упустимо що справи по топ-корупції веде Спеціалізована антикорупційна прокуратура, а рішення про посадки приймає суд...

Гра в довгу: сценарію швидкого миру немає. Його блокує Росія.

12 пунктів мюнхенської змови, "формула Штайнмаєра", Мінськ-2,3 та іже з ними – плани написані для України без України. Але це на нас напала Росія, це у нас окуповано Крим та окремі райони Донбасу...