Арсен Аваков Міністр внутрішніх справ

Голодомор 1932-1933 гг в Харьковской области. Просто документы из архивов...

03 листопада 2007, 15:25

Комментировать никак не стану то немногое из огромного массива документов из харьковских архивов, что выложу тут сегодня.

(Меня все не оставляет мерзостное ощущение от позиций некоторых политиков- маргиналов во вчерашней передаче "СВОБОДА с С.Шустером"...)

.

Только архивные документы (малая толика,что со мной оказалось дома на флэшке):





























--------------------------------------------

Каждый четвертый человек в области умер в эти годы.

Около 2 миллионов людей...

powered by lun.ua
Коментарі — 527
Unique _ 05.11.2007 20:11
IP: 91.124.51.---
"...так к ним относятся в Европе."
До не злодіїв так відносяться в Україні останні 90-сто років...
Завжди були "бічі", "халтурщики" та інші відповідальні перед старими батьками і малими дітьми, які, не вміючи красти, важкою працею забезпечували добробут своїх близьких.
Ваше до них презирство в поєднанні із запопадливістю перед олігархами характеризує не тільки і не стільки комуністів, скільки виплекану вами – в тому числі і через Голодомор – совкову ментальність ("бедные, но честные". Проте крали все що треба і не треба при першій можливості на заводах і фабриках).
Ще пам'ятаю свій будзагін,Сургут, Тюмень, Ханти-Мансійськ. 57 робочих виходів (КТУ – коефіцієнт трудової участі, смерть для совка), 1200 союзних рублів, 115 – місячна платня вчительки і 40 -стипендії...
Ви привчили бути на роботі.
А ми все життя отримували за роботу і мали трошки більше. За це нас і ненавиділи...
Та й відношення до них в Європі – різне. До алкоголіків там, звичайно, терпимості менше...
Reader_ _ 05.11.2007 18:48
IP: 80.91.186.---
Запретить компартию и идеологию можно только запретив при этом католическую церковь и националистические организации,
А я и не предлагал делать такую глупость, как запрет коммунистической идеологии и компартии, это будет для них рекламой. Нужно преградить доступ во власть и к воспитанию молодёжи всем, которые считают что компромисс со злом возможен, исповедую принцип доминирования цели над средствами.
Reader_ _ 05.11.2007 18:39
IP: 80.91.186.---
05.11.2007 14:58___ Unique
Конечно это крайние случаи, но в демократии власть приучена к такому развитию событий, поэтому граждане обычно ограничиваются требованием перевыборов, либо импичмента, либо "прокатывают" на выборах. В Америке Конституция гарантирует владение оружием, это и есть там основная гарантия демократии.
Reader_ _ 05.11.2007 18:34
IP: 80.91.186.---
05.11.2007 14:58___ Unique
Есть такая фраза:"Если бы решение, подобные решениям нашего правительства приняли во Франции, то в Париже уже были бы баррикады". Поэтому, неотвратимость наказания базируется на том, что если насилие не применит государство, то будет либо восстание, либо самосуд. Это и есть категорический императив.
vitstab1979 _ 05.11.2007 15:48
IP: 77.239.167.---
Мой заключительный комментарий...

Сегодня утром шел по харьковским улицам... Старая женщина роется в мусорке... Она не умерла с голода, только потому, что есть у нас такие ющенки, януковичи, тимошенки, аваковы которые не могут все съесть и кое-что выбрасывают... это их шаги на встречу людям, которых как известно больше десяти они сделать не могут...но г-н Аваков этого не знает, не видит, ведь живет он на Марсе... и всякой, по его словам, мрази (т.е. простым людям) он отвечать не будет... ведь до Марса далеко...они ему мешают плакать...
vitstab1979 _ 05.11.2007 15:23
IP: 77.239.167.---
1. Я не называю заробитчан рабами, они таковыми являются, так к ним относятся в Европе. И как это не называй, а от правды не уйти.

2. Запретить компартию и идеологию можно только запретив при этом католическую церковь и националистические организации, повинные в смерти десятков тысяч поляков на Волыни в середине 40-х. Давайте о них тоже поплачем.

3. И Матвиенко и Кравчук политические шлюхи, вечно нужные Кучмам и Ющенкам, всегда востребованные, всегда живые.
Unique _ 05.11.2007 14:58
IP: 91.124.51.---
"...в городе начнут строитьь баррикады если прокурора не накажут."

Це і буде заявка територіальної міської громади на громадянське суспільство.
Саме такою і тільки такою може бути і має бути держава. Коштом платників податків.

"неотвратимость базируется исключительно на государственном насилии. "
Чому тільки в СРСР? В цьому суть держави. Будь-який закон чи правила забезпечуються саме державним насильством, яке застосовується до всіх без виключення у разі їх порушень
Ви маєте право на адвоката...
Unique _ 05.11.2007 14:50
IP: 91.124.51.---
05.11.2007 14:36___ Pavlo_z_Kyeva

Конретних "отрицателей" за конкретні справи садити можна і треба. Спілкування, – якщо без хамства, – не злочин.
Закон про кр.відповідальність за заперечення Голодомору свідчить про недолугість влади і нерозуміння минулого, заперечує право на вільне висловлювання своїх переконань. Це ж не заклики до повалення влади?
Влада має переконувати і переконати своїх громадян в тому, що Голодомор – геноцид.
І світове співтовариство.
І заборонити громадські організації, що сповідують людиноненависницьку ідеологію, на відкати не зважаючи.
Що НАТО – це спочатку морально-етичні критерії та соціальні стандарти, а вже потім – система колективної, в тому числі і військової, безпеки.
Суть в тому, що в морально-етичному плані, в найважливішому, наша влада нічим не краща від організаторів Голодомору...
Поки що.
Але ми вартуємо кращих – і будемо їх мати.
Reader_ _ 05.11.2007 14:45
IP: 80.91.186.---
05.11.2007 14:10___ Unique
Це називається "люстрація"
Не совсем, в Германии это называлось "ограничением на профессию"
Reader_ _ 05.11.2007 14:41
IP: 80.91.186.---
05.11.2007 14:27___ Unique
Заборона зла досягається виключно і тільки (і в нас, і в усьому світі, така людська натура) невідворотністю покарання.
Но только в СССР неотвратимость базируется исключительно на государственном насилии. На самом деле, в указанной вами ситуации, если неприятие зла есть категорический императив, в городе начнут строитьь баррикады если прокурора не накажут.
Pavlo_z_Kyeva _ 05.11.2007 14:36
IP: 91.90.17.---
Комуністичну партію заборонити – нереально, а от садити конкретних "отріцатєлєй" – цілком реально! Хай на 3 місяці – все таки, це є час подумати, особливо, якщо регулярно ставити комуняці касету з записом "Жовтого князя" або чогось подібного. Може, подіє?
Reader_ _ 05.11.2007 14:33
IP: 80.91.186.---
Хочу пояснить ещё один тезис в системе доказательств.
геноцид – скорее сопутствующее, чем основное преступление.
Никто никогда не докажет, что большевики ставили перед собой цель-геноцид, но этого и не требуется, он хорошо доказывается путём разделения целей и методов, достаточно доказать, что геноцид был их методом, но от этого тяжесть преступления только увеличивается. Пример: с целью пополнения партийной кассы РСДРП Джугашвили, Камо и пр. совершили ограбление банка (в Тифлисе или Баку не помню) при этом убили несколько охранников. Тут цель явно экономическая, а убийство нескольких людей – сопутствующее преступление, но оно является более тяжким по сравнению с грабежом банка. Тот же случай. В Нюрнберге доказывали, что геноцид по национальному признаку был ЦЕЛЬЮ, а в случае с Голодомором нужно доказать, что геноцид был МЕТОДОМ режима. У Гитлера был бзик по уничтожению евреев, цыган – это было его ЦЕЛЬЮ. А Сталина использовал геноцид украинцев лишь как метод достижения других целей.
P.S. Если бы не коменты одного защитника коммунизма я б не додумался.
Unique _ 05.11.2007 14:31
IP: 91.124.51.---
05.11.2007 14:26___ СтепанСтепан

Просив не хамити: ми тут не патякаємо, а спілкуємося.
Дауни у нас, зазвичай, в ігнорі.
"Заткніться будь-ласка..." – так до мами власної можна.
До мене – не бажано: не люблю істеричок.
Unique _ 05.11.2007 14:27
IP: 91.124.51.---
Заборона зла досягається виключно і тільки (і в нас, і в усьому світі, така людська натура) невідворотністю покарання.
І свобода – як усвідомлена необхідність, забезпечується саме цим.
Якщо п'яний прокурор травмував Вашу дитину на пішохідному переході навіть після лежачого поліцейського, то не тільки Ви маєте бути стовідсотків переконаними у його покаранні, але й він не може в цьому жодної секунди сумніватися.
Ви – переконані?
А він?
Тоді де вона – форма самоорганізації суспільства, що називається держава?
Що фінансують платники податків?
СтепанСтепан _ 05.11.2007 14:26
IP: 81.95.180.---
05.11.2007 14:18___ Unique

Заткніться будь-ласка...своїми звинуваченнями та ярликами...
І не судіть інших по собі...
Сюсюкайте собі і далі...Дивись, і копієчка обломиться...як "крупноптовому" посереднику при торгівлі жертвами Голодоморів...
Unique _ 05.11.2007 14:18
IP: 91.124.51.---
05.11.2007 11:54___ Ф-Всеволод
"... пока не повесим последнего кровавого комуняку."
Ми вже це проходили. Саме з цим і боремось. Ви запізно народилися. Вас би зі Степаном в 1937-мий, ви б і Сталіна переплюнули...
І зерна – вдвічі більше Москві забезпечили б.
І могил – Україні...
Reader_ _ 05.11.2007 14:13
IP: 80.91.186.---
05.11.2007 14:05___ Unique
Я прихильник другої етичної системи
Это только первый шаг, неприятие зла должно быть категорическим императивом, неприятие на уровне ума ничего не даёт, это должно быть подсознательным актом. По-моему в этом смысл Лефевра.
Unique _ 05.11.2007 14:10
IP: 91.124.51.---
05.11.2007 13:12___ Reader_

Це називається "люстрація"
Неминуче-необхідний і безумовно-обов'язковий етап на шляху до громадянського суспільства. Ну, до "цивілізованого", скажем. Від тутсі до європейців...
І ми йдемо.
Unique _ 05.11.2007 14:05
IP: 91.124.51.---
Я прихильник другої етичної системи: зло має бути покарано. В тому числі і фінансово.
Контрибуції після окупації – це світова практика.
Ваша декларація добра – якраз і має наслідком те, що ми маємо...
Саме вона породила інквізицію, нацизм, фашизм та комунізм.
Саме тут і корінь зла, першопричина, наслідком якої і є унікальна плебеїзація населення.
Чужу працю чесну треба поважати. Торгівля – основа економіки. Виробник без оптової реалізації свого товару не існує. Торгівля – основний роботодавець в Україні.
Як і заробітчани, яких комуніст "рабами" обзиває – основні інвестори нашої економіки.
"Совок" – не маючи досвіду приватної власності і відповідальності за розумну, потрібну людям, а тому й неминуче прибуткову справу, мислить по-пролетарськи.
Чим від комуністів кращі ви?
Ментальність ваша – абсолютно автентична.
алекс23 _ 05.11.2007 13:42
IP: 213.227.219.---
Коммунистами считаю, бзсердечных людей продавших свою душу дьяволу, ЗОМБИ. Не способных воспринять какую либо информацию, а информация существует только одна – ПРАВДА от Бога и Духа Святого Она воспринимается человеком через сердце и душу, и через соопереживание принимается умом,головой. Другим обратным путем через мозги, при спящей душе или ее отсутствие, возникают проблемы, тьма., от лукавого. Это есть суть ПЕРВОРОДНОГО ГРЕХА, когда было утеряно триединство ДУШИ, РАЗУМА И ТЕЛА, в этом и смысл жизни попытаться за наши короткие жизни восстановить это единство или хоть немного к нему приблизиться,
Reader_ _ 05.11.2007 13:12
IP: 80.91.186.---
Следует ставить вопрос о запрещении лицам, обладающим психологией подобной vitstab1979, занимать какие-либо должности на госслужбе и избираться на любые должности. Я рекомендовал бы тестирование по Лефевру. Хочу подчеркнуть, что с членством в КПУ и КПСС, это никак не связано. Было бы грубой ошибкой свести всё к преследованию КПУ, вопрос гораздо шире. Он скорее лежит в плоскоти этики, чем формального членства в любой партии. Не помешало бы изучить опыт денацификации в Германии.
Netko _ 05.11.2007 13:09
IP: 194.44.134.---
05.11.2007 12:45___ Бот
"ХОРОШИЙ КОММУНИСТ – МЕРТВЫЙ КОММУНИСТ!... "
Повністю згодний!
Може висловлю думку крамольну, але є (були) комуністи і комуністи.
Що я маю на увазі:
От яка припустимо різниця між
1.комуністом (діючим) Адамом Мартинюком,
2.комуністом (колишнім 2-м секретарем ЦК КПУ з ідеології) Леонідом Кравчуком,
3.комуністом (колишнім 1-м секретарем ЦК ЛКСМУ) Анатолієм Матвієнком?

Як на мене, то виключно одна: Кравчук і Матвієнко НЕ бачать Для СЕБЕ ПЕРСПЕКТИВИ перебування у КПУ. Як вони там опинилися? Їх же ніхто за вуха не тягнув: це простого робітника могли штовхати у комуністи, а вже наприклад з викладачами вузів, то там була черга!!! Аби стати комуністом. Навіть у 89-90 роках, коли Україна гула, відроджувались ТУМ ім. Шевченка і створювався РУХ. Ці покидьки лізли туди і по тих щаблях, аж поки не доп'ялися верхівки. Скільки ними було зроблено паскудства та злочинів – годі перелічити.

Особисто для мене серед названих 3-х осіб саме Мартинюк виглядає білим лебедем (у порівнянні з рештою двома). Хоча не маю жодного сумніву, що цей лайнюк давно вже повинен висіти на гілляці.

І якби ситуація в Україні (абстрактно) повернулась у другий бік ці двоє знову були б першими в черзі за "перспективою". І жоден моральний чинник не став би на заваді

І тому я можу зрозуміти, що рухає пересічним літнім українцем, коли він голосує за КПУ, чи може тримає свій партквиток вдома під шклом. Злочинці – це ті троє, як діючі так і перефарбовані.
Reader_ _ 05.11.2007 13:02
IP: 80.91.186.---
Мой тезис, что
ЕСЛИ ТВОИ ПРЕДКИ БЫЛИ КОММУНИСТАМИ, КОМСОМОЛЬЦАМИ, А ОСОБЕННО СОЧУВСТВУЮЩИМИ В 30-е, то ты потомок ПАЛАЧЕЙ.
очень хорошо подтвердил vitstab1979 и позволил показать, что они ещё и наследуют психологию палачей.
Бот _ 05.11.2007 12:46
IP: 88.81.252.---
Взагалі-то Аваков хороший матеріал підібрав.
Бот _ 05.11.2007 12:45
IP: 88.81.252.---
"ХОРОШИЙ КОММУНИСТ – МЕРТВЫЙ КОММУНИСТ!... "
Повністю згодний!
Aтака Путіна1160 Уряд реформ369 Корупція1246 Україна та Європа1016 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter