Тарас Березовець Політтехнолог, директор компанії персонального та стратегічного консалтингу "Berta Communications"

Свобода слова на ICTV: враження від вчорашнього ефіру

08 вересня 2009, 17:01

Насамперед, Свобода слова Куликова, як на мене, цілком заслужено здобула перемогу на "Телетріумфі-2009". Порівняно з своїми конкурентами шоу Савіка Шустера на ТРК "Україна" і Ганни Безулик з "Я так думаю" панові Андрію завжди вдавалося і тримати тонку інтригу, і не вдаватися до відвертих маніпуляцій.



Що стосується вчорашнього ефіру, то зважаючи на скандальну тему з падінням гривні очікувалися гострі дискусії і розкриття. Ні першого, ні другого глядачі не побачили, хоча з урахуванням запрошених гостей – Петро Порошенко, Арсеній Яценюк, Юрій Бойко і Сергій Соболєв – можна було розраховувати на високий градус дискусії.

Я завжди з інтересом дивлюся ефіри лідера ФЗ. І не лише тому, що сам він цікавий як спікер (конкуренцію йому в країні за красномовством складе 2-3 політиків). Але й тому, що в промовах Яценюка останнім часом чітко простежується вплив російських методологів.

Цікаво, як Яценюк слово в слово озвучує прописані йому тези одразу на кількох різних ефірах. Я спеціально чиіав розшифровки і виходило так, що на "Эхе Москвы" і на ТВі він слово в слово повторював тези і про ЧФ, і про газ, і про ЄП.

Росіяни вправно натаскали Арсенія Петровича і спостерігати за ним – справді задоволення. Перед кожним ефіром, я переконаний – вони готують для нього перелік приблизних питань, які йому можуть поставити експерти.

Особливо це помітно, коли йому треба йти від незручних питань. Учора йому задали принаймні два неприємних запитання. Одне – про те, чому він йде в Президенти, якщо сам каже, що не знає, як побороти кризу. А друге – про те, чому він як депутат, не подає антикризових законопроектів і чому відмовився в кризовий час піти на посаду глави Нацбанку. Предметної відповіді на ці питання суспільство так і не почуло, крім типової для Арсенія Петровича фрази "те, що ви питаєте, людям не цікаве".

Це при тому, що сам Арсеній Петрович каже, що має план боротьби з кризою. Зрештою, і виборці Яценюка, і експерти нетерпляче чекають цього документа. Мені здається, що якраз це і є своєрідним лакмусовим папірцем на неготовність Яценюка довести свій професіоналізм в економічній та банківській сферах і намагання втекти від будь-якої відповідальності у важкий для країни час.

Я вирішив переконатися, чи правда Яценюк-депутат сумлінно виконує свої обов'язки законотворця. Зрештою, він направду може не ходити, яка каже сам, у Раду, бо вона заблокована. Але писати закони – то інша справа.

На офіційному сайті Верховної Ради видно, що останній документ від А.П.Яценюка зареєстрований апаратом ВР 3 вересня ц.р. і боротьби з кризою він ніяк не стосується (див. скріншот сторінки).



А останній антикризовий законопроект від Яценюка значиться аж 24 жовтня 2008 року – майже рік тому назад. Називається він "про заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи". Сподіваюся, що весь цей рік нардеп Яценюк провів над написанням практичного антикризового плану для країни. І ми побачимо невдовзі детальний фаховий документ, а не 4 лаконічних ініціативи з білбордів, які назвати планом язик не повернеться.

powered by lun.ua
Коментарі — 38
Іванько _ 13.09.2009 19:03
IP: 94.179.198.---
Іванько:
Пане Обиватель!
Де це Ви побачили в "Українській правді" проющенківську позицію?
Порівняйте заголовки тих самих новин, які подаються на УП та в УНІАН-і. Їдливо протипрезидентські – саме на "Українські правді".
Не важливо, врешті, що розказують, а важливо – що показують.
Ви не могли не помітити, що в обидвох агенціях на правому та лівому берегах сторінки щодня подаються підретушовані фотогорафії Вашої політичної симпатії. Тим самим кодуючи відвідувачів на позитивне її сприйняття. А як показують Ющенка – то ненайкращі фотографії, ненайкращі ракурси (це постійно вже 5 років робить тимошенківський перший телевізійний канал)
Obuvatel _ 10.09.2009 21:15
IP: 91.200.107.---
"Украинская правда" и свобода слова.

УП стала большой канализационной трубой, сплошное дерьмо... По заказу, поливают грязью политических оппонентов, удаляют неугодные комменты, просто блокируют ("Добавление комментариев запрещено модератором")... Не нравится чужое мнение. А выдают себя за демократов, особенно Притула ("Мне просто претят грязные методы работы. И что-то мне подсказывает, что если лидер поддерживает такие методы работы, то это в том числе и ее характеристика."). Самое время переименовать "Украинскую правду" в "Правду Ющенко" или "Правду Притулы"...

Когда ваши горе-журналисты выдают желаемое за действительное, при этом прикрываются "правом не раскрывать источник информации", когда ваши блогеры (Монтян и пр.) оскорбляют премьер-министра и просто женщину (тЮлька и пр.), откровенно хамят – в ответ получают комментарии, которые вам не нравятся. С вами начинают разговаривать на "вашем языке".
Jurdumm _ 09.09.2009 11:17
IP: 93.72.137.---
Оскільки зараз мода цитувати "улюблених поетів", то серед моїх улюблених є й такий собі М.В.Ломоносов. Як вам такі його рядки?

"...Какую может дать Надир уж мне отраду?
Селима больше нет! Мамай вдруг ополчен!
Иль скверного себе его ждать буду взгляду?
И дам себя жива чудовищу во плен?
Одно спасенье мне – не ожидать спасенья "
Gelen _ 09.09.2009 00:00
IP: 94.178.126.---
korin3:
К сожалению, мне так не кажется.
...
Приди он к власти...
К счастью, приход Сени к власти – к настоящей, электорально подтвержденной
власти, а не к исполнению ответственных функций по поручению своего босса
- совершенно невозможен.

Для этого в нашей стране есть 99 причин.
Бегемот69 _ 08.09.2009 23:08
IP: 194.146.230.---
korin3:
Бегемот69:
korin3:
"Как только количество тех кому нече жрать (не говоря – лечиться...) превысит критическую массу...
Мне кажется, ничего не будет. Слишком сильны потребительские приоритеты в боществе. Да и ментальные особенности играют не последнюю роль. Мы думаем в первую очередь о себе, надеясь, что меня-то уж точно пронесет
Что касается инвестиций, то средства можно найти. Например, путем проведения частичной национализации
Не будет. Пока. Только кризис продолжается... Кредиты пока дают. Которые частично разворовываются, частично обеспечивают прожиточный уровень элиты – вот те пенсии и льготы... Пока что. Будем посмотреть дальше – это интересно.
После 91-го было куда тяжелее и никто и не рыпнулся. Увы, Украина обречена. И не спасет даже поглощение одной из империй: европейской или евразийской. Мы не показали свою жизнеспосбность (((
korin3 _ 08.09.2009 21:52
IP: 94.178.95.---
Gelen:
Яценюк – это виртуальный политический персонаж, существует исключительно
в виртуальном же медиапространстве. Если бы его тупые заявления не
индуцировали в головах работников пера новые, посвященные этим пустышкам
посты, энергетически подпитывающие его аватару, то Сеня был бы почти не виден.
К сожалению, мне так не кажется. Он реальный, более того – закономерный выкормыш уже нашей системы морали – системы Хаббарда. Той, которая в нормальных странах запрещена как разрушительная.
Приди он к власти – и все без исключения будут со слезой вспоминать не только ющенко но и чучму. И не потому, что он жесток или бесчеловечен – он глуп и самомнителен. А как курсанту саентологии, ему вдолбили, что нужно делать для собственной значимости... плюс незнание экономических законов в обществе... плюс кризис... – пир во время чумы.
korin3 _ 08.09.2009 21:44
IP: 94.178.95.---
Бегемот69:
korin3:
"Как только количество тех кому нече жрать (не говоря – лечиться...) превысит критическую массу...
Мне кажется, ничего не будет. Слишком сильны потребительские приоритеты в боществе. Да и ментальные особенности играют не последнюю роль. Мы думаем в первую очередь о себе, надеясь, что меня-то уж точно пронесет
Что касается инвестиций, то средства можно найти. Например, путем проведения частичной национализации
Не будет. Пока. Только кризис продолжается... Кредиты пока дают. Которые частично разворовываются, частично обеспечивают прожиточный уровень элиты – вот те пенсии и льготы... Пока что. Будем посмотреть дальше – это интересно.
Gelen _ 08.09.2009 21:31
IP: 94.178.118.---
Яценюк – это виртуальный политический персонаж, существует исключительно
в виртуальном же медиапространстве. Если бы его тупые заявления не
индуцировали в головах работников пера новые, посвященные этим пустышкам
посты, энергетически подпитывающие его аватару, то Сеня был бы почти не виден.
Бегемот69 _ 08.09.2009 21:29
IP: 194.146.230.---
korin3:
"Как только количество тех кому нече жрать (не говоря – лечиться...) превысит критическую массу...
Мне кажется, ничего не будет. Слишком сильны потребительские приоритеты в боществе. Да и ментальные особенности играют не последнюю роль. Мы думаем в первую очередь о себе, надеясь, что меня-то уж точно пронесет
Что касается инвестиций, то средства можно найти. Например, путем проведения частичной национализации
korin3 _ 08.09.2009 21:02
IP: 94.178.95.---
TPP:
- боеспособная красная армия.
- образованная голубая молодежь.
- новая желтая индустриализация.
Странно, я предполагал – мир, дружба, процветание...
Ну, да бог с ним... хуже, что он не знает как это сделать... зато честно об этом говорит.
Но и это не главное... остальные кандидаты – против этого... или даже не подозревают о существующих проблемах... – "неординарные" ведь...
Хотелось два слова...
Скажем об армии... для войны с Румынией? Так она в НАТО... С Россией?... вот вопрос.
Если не помнить, что армия – куча лохтората по приказу...
Образование? Сделали максимум – тестирование. Теперь находят обходные пути... Только Сеня сюда каким боком?
А вот индустриализация, извините, это откровенная пиздежь.
Для этого нужны инвестиции, а для них – гарантии.
Какие гарантии может предложить кролик, если 80% население на низком старте? Как только количество тех кому нече жрать (не говоря – лечиться...) превысит критическую массу...
TPP _ 08.09.2009 20:44
IP: 95.133.191.---
korin3 _ 08.09.2009 19:13
Пару-тройку "неординарных" от Яценюка, будьте любезны.

Будьте любезны, пожалуйста:
- боеспособная красная армия.
- образованная голубая молодежь.
- новая желтая индустриализация.
апупеть _ 08.09.2009 19:33
IP: 94.158.32.---
Да что Яценюк? Тарас, а как вы выступление Соболева оцениваете? Вот где демагог, куда там кролегу. Ему кто пишет тезисы, или он сам так виртозно верт? Ну просто как поет. Его послушать, так газовый контракт и правда победа. Если бы мы не помнили наставление Козьмы Пруткова насчет того, что написано на клетке со слоном...
MaximS _ 08.09.2009 19:16
IP: 195.95.211.---
Я не захисник ЇХ. Я – проти УСІХ. АЛЕ, чому ніхто не говорить про Бойка? Що, знімати "слівки" з кожної тисячі кубів це правильно? Видно, що для вас усіх це правильно. І ви, "панове", при подібній нагоді, робили б так само. Гнилий ви матеріал, і не називайте тому себе українцями. Для мене ТАКІ суб"єкти просто жидо-москальська сволота, яка паразитує на "тілі" УКРАЇНИ. З таким "шлаком" – тільки ВІЙНА за свободу і дійсну незалежність України. Що, дуже різко, а наболіло вже. Так от і подумайте хто ВИ є і чи хочете жити в країні під назвою УКРАЇНА?
korin3 _ 08.09.2009 19:13
IP: 94.178.95.---
YM:
Ви хочете сказати, що сам Яценюк вже й не здатен такі неординарні думки сформулювати? І перелік проблем, що стоять перед країною
Пару-тройку "неординарных" от Яценюка, будьте любезны.
Обізнаний _ 08.09.2009 18:40
IP: 89.162.217.---
Виступ Сєні на "Свободі" засвідчив, що з'явилось ще одне базікало з беззмістовними тезами, які не мають ніякої користі для розуміння причин кризи і подолання її наслідків.
Головна причина української кризи-це безмежна і всепоглинаюча корупція.
Саме корупція передумова такого ганебного стану економіки і фінансів.
А тому, президентом має стати той хто запропонує шляхи знищення корупції і буде робити конкретні дії по її знищенню.
YM _ 08.09.2009 18:27
IP: 193.200.69.---
Тарас Березовець:
Цікаво, як Яценюк слово в слово озвучує прописані йому тези одразу на кількох різних ефірах. Я спеціально чиіав розшифровки і виходило так, що на "Эхе Москвы" і на ТВі він слово в слово повторював тези і про ЧФ, і про газ, і про ЄП.
Ви хочете сказати, що сам Яценюк вже й не здатен такі неординарні думки сформулювати? І перелік проблем, що стоять перед країною, треба озвучувати в залежності від того, в якому ЗМІ це публікується. А статтю краще було б назвати "Деякі роздуми про виступи А.Яценюка в ЗМІ і його депутатську діяльність". До чого тут вчорашня "Свобода слова" – тіпа музика навєяла?:)
Pernach _ 08.09.2009 18:03
IP: 212.40.37.---
ariks:
Так вот чтоб определиться, кто же способен хоть какой-то порядок в стране навести или хоть что-то сделать для людей, ты сам подумай и посмотри. Попробуй пойти от противного: назови два самых чмошных политика, демонстрирующих исключительно свою пыху и неспособность быть полезным хоть кому-нибудь хоть в чем-то? Правильно, ющ и яцик.
фригат _ 08.09.2009 17:52
IP: 93.74.29.---
Как то получилось у Вас как с тем автоматом, что ни собираем, а получается автомат – хотели о передаче рассказать, а получилось о "Я ценю К". Оно то конечно здорово, что Вы цените количество, похвально. А как быть с качеством?-)
ariks _ 08.09.2009 17:50
IP: 80.92.226.---
Pernach, да нет дружок, тебе просто иногда надо подумать и посмотреть вокруг! Если нравится то диагноз очень хреновый!
Бегемот69 _ 08.09.2009 17:49
IP: 194.146.230.---
ariks:
Нахера Укр. правда с такими блогами, ну просто детский сад на лужайке 1
Вы что??? И не стыдно вам? Это же сам Березовец, знаменитый политтехнолог. Я представляю сколько сил затратила Притула, чтобы завлечь его на свои страницы
ariks _ 08.09.2009 17:47
IP: 80.92.226.---
Нахера Укр. правда с такими блогами, ну просто детский сад на лужайке 1
Pernach _ 08.09.2009 17:46
IP: 212.40.37.---
Национальный банк Украины не осуществлял необеспеченную эмиссию гривны. Об этом на пресс-конференции заявил председатель правления Нацбанка Украины Владимир Стельмах. Он, в частности, отметил, что за 8 месяцев 2009 г. монетарная база в Украине уменьшилась на 9% и в настоящее время составляет 184 млрд грн при плановом показателе 210 млрд грн.

Так что яцик и ющ просто 3,14здоболили.
МАРТ _ 08.09.2009 17:41
IP: 77.242.168.---
p_alex _

смотрелись нормально)))) – погоджуюся

пытались отвечать)))) – також погоджуюся
а відповіді ніхто так і не почув
Pernach _ 08.09.2009 17:41
IP: 212.40.37.---
Та ясно, что яцик как попка повторяет все, что ему велят говорить хозяева.
МАРТ _ 08.09.2009 17:37
IP: 77.242.168.---
в тарасичка ін задача. не може він про медалі розказувати.
він журналіст професійний, йому сеньку і фьодоровіча треба очорнити
перегляньте останні блоги
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter