Тарас Березовець Політтехнолог, директор компанії персонального та стратегічного консалтингу "Berta Communications"

Арешт у прямому ефірі

25 березня 2015, 23:03

Дві топ-новини середи. Президент прийняв відставку дніпропетровського губернатора Ігоря Коломойського та прямо на засіданні уряду було арештовано керівника державної служби з надзвичайних ситуацій Сергія Бочковського і його заступника Василя Стоєцького. І якщо відео з першої події продемонструвало мало емоцій, то друге вже стало хітом мережі, за один день набравши майже 400 тис переглядів.



Ще ніколи в історії сучасної України арешти не відбувалися у прямому ефірі. Тим більше арешти чиновника в ранзі міністра. Тим більше під час засідання уряду.

Судячи з відомих фактів, ініціаторами чистки апарату уряду виступили дві людини. Арсеній Яценюк та Арсен Аваков. Поки що це виглядає як найбільш сильна та ефективна антикорупційна ініціатива уряду. До речі, по цьому та іншим відео було видно, як напряглися обличчя багатьох чиновників. Будемо вважати, щеплення від корупції відбулося успішно:)

Чому це було зроблено настільки публічно? Очевидно, на цю ідею наштовхнув досвід Грузії. Там арешти чиновників найвищого рангу після приходу до влади Михаїла Саакашвілі теж відбувалися максимально відкрито. Фігурантів корупційних проваджень арештовували під телекамери часто на робочому місці, під час нарад.

Але то була маленька Грузія. Для великої України такі речі незвичні. Судячи з реакції соцмереж, люди вимагають продовження банкету. Тобто нових гучних арештів. Якщо це буде одноразова акція, або не дай Боже, якийсь Печерський суд завтра відпустить Бочковського та Стоєцького під смішну грошову заставу, сьогоднішній успіх може обернутися провалом.

Ситуацію з довірою людей може змінити тільки продовження практики відкритих та гучних арештів. Це свого часу усвідомив Сааакашвілі, і йому вистачило політичної волі карати навіть своїх соратників. Якщо шоу триватиме, воно поб'є рейтинги всіх п'ятничних ток-шоу.

До речі, пане Аваков, арешти можна проводити прямо у ефірі Куликова, Шустера та Кисельова. Може тоді бажання займатися популізмом у багатьох чиновників та політиків стане менше.

Коментарі — 146
Маша Затірко _ 27.03.2015 13:17
IP: 93.73.198.---
P712:
Я не намагаюсь довести білість і пухнастість, а намагаюсь довести, що це необхідні речі і вчиняють їх належним чином. Я не знаю, чи відбирають вони цукерки у дітей на вулицях, але прискіпуватись до затримання такого резонансного штибу щодо сумнівних упущень в процедурі – моветон.
P712 _ 27.03.2015 10:15
IP: 95.134.22.---
Маша Затірко:
P712:
Маша Затірко:
я спростовую написане вами – що підозру оголошено. а взагалі можна побажати тільки одного – вам спробувати на собі нашу правоохоронну систему. отримаєте все те, що законом не передбачене.
Ну, таке, знаєте. Злили. Бо до чого тут "випробувати на собі" – не розумію. Якщо ви стараєтесь довести по процедурі – то чи володійте інфою, чи зізнайтесь, що так, намагаєтесь найти, що вам тут, у цьому арешті, не подобається. А так усе вчинено, якщо дивитися і з нормативної точки зору, без порушення КПК. Тому арешт законний і дуже вчасний, аби не встигли втікти.
Тому що ви перекручуєте факти (намагаючись нам тут довести білість і пухнатість авакова-яценюка), а по простому брешете, нагадаю, у першою пості ви писали, що все було ОК, оголосили підозру й затримали. Що мною і було спростовано. Бо брехня, то така штука, раз-другий збрехав, і тобі вже потім не вірять (як Пецо-Сєнькє – патологічним брехунам)
19Yurkiv21 _ 27.03.2015 09:20
IP: 91.200.224.---
Юрий Воронов:
Фрейдовская проговорка гетмана-зрадныка: "Цинічні бандери, бандити зі зброєю в руках..."

Оговорка ли? Слышится явная запятая или тире...
К тому же в более ранних выступлениях Порошенко (см. в Ю-тьюбе по этой же теме) мы слышали и прямые, явно гэбэшно-агитпроповского толка, заявления с обвинениями героев УПА и подпольщиков ОУН в преступлениях против человечности, в частности в соучастии в Холокосте, которых они не только не совершали, но и не могли совершать, а, наоборот, плечом к плечу с побратимами-евреями сражались сначала с нацистами (спасая в том числе и украинских евреев). а потом со сталинскими карателями из НКВД-МГБ...
++++++++++++++++++++++=
Згідний з Вами в тому, що Президент має стійке "щеплення" проти Українського Націоналізму, як і мільйони пересічних грамадян України, але це лікується часом, пропагандою...і виборами, але не згідний з тим, що Президент – зрадник.
19Yurkiv21 _ 27.03.2015 09:14
IP: 91.200.224.---
Yury Voronov:
19Yurkiv21:
Юрий Воронов:
Далеко неповний перелiк агентів-іуд, що найбільш відзначилися в спецпропагандистском забезпеченні удару в спину "Дніпровської фортеці"...
Нi в якому разi не можна забути. Це тавро має бути довiчним.
А може, щось у фортеці треба поправити?:)
Це в пана такий жарт?
Щоб "поправити" фортецю – її треба перше вщент зруйнувати на очах у озброєного до зубiв ворога?
А чи не краще було б поруч (наприклад у Харковi) зробити спробу побудувати другу?
Нi, команда з Москви була зовсiм iнша: "Роззброюйтесь!" Саме її зрадники з Банкової пiд пiгалдикування зграї найманцiв-спецагiтпроповцiв i виконали. I ще мають iуди нахабство брехати, що це була "вимога Європи"...
У Правовій Державі не може бути незаконних озброєних формувань, тим більше – фортець.
Добровольчі ОЗБРОЄНІ невишколені батальйони при наявності військ МВС та ЗСУ – це була помилка тодішнього керівництва, що призвела до фатальних втрат.
19Yurkiv21 _ 27.03.2015 09:03
IP: 91.200.224.---
Маша Затірко:
19Yurkiv21:
Немає такого ЗАКОНУ, панове, щоби щось постало із нічого:)
Навіть, з беззаконія, яке чинив Саакашвілі, постало грузинське чудо, чи тільки міф про нього?
Таким, хто всюди пише "погано", не треба і сподіватись догодити. І грузинське чудо таки постало, тільки я не зрозуміла, а яке там було беззаконня? Ну і зараз яке беззаконня ви бачите? І так діють максимально близько до всіх процедур, і так народ жаліється – того випустили під заставу, той утік...
Міхо сам з радістю признавався, як "витрушував" гроші із своїх олігархів та бандитів, такий собі, грузинський "робін гуд".
Якщо ти не поважаєш Закон, навіть, у стосунках зі злочинцями, Закон рано чи пізно тобі помстится.
Я з великою повагою відношуся до Президента Ющенка саме за це його кредо – Закон понад усе.
Пам'ятаєте, він жодного разу не чинив тиску на слідство навіть тоді, коли йшлося про розслідування злочину, скоєного проти нього особисто.
Justme _ 27.03.2015 07:14
IP: 74.125.73.---
Очень смахивает на популлизм или замыливание глаз...Типа народ требует хлеба и зрелищ...НО...народ уже не тот, такая процедура успокоения народных масс не подействует, слишком долго люди ждали когда же наконец они смогут смести всю эту наволочь с Олимпа. И цена за это была уплачена слишком высокая. Украина – не Россия. Для украинцев самым ценным является человеческая жизнь, и смерть даже одного человека воспринимается очень близко и болезненно. Поэтому если все эти действия окажутся простой бутафорией, то придется менять лошадей даже на переправе. И еще очень важный момент: необходимо срочно внести изменения в УК: никаких застав для ворья, жуликов и им подобных. Как сказал Жиглов: "ВОР должен сидеть в тюрьме", а не в Кабмине, ВР и других прибыльных креслах. И никаких исключений тут быть не может. Все мы- граждане одной страны, начиная от простого рабочего, и заканчивая президентом. И законы для всех одни.
Маша Затірко _ 27.03.2015 02:46
IP: 93.73.198.---
123456:
Вибіркова? А як щодо знять ДФС та ДФІ, знять по залізниці, відсторонення ГПУ-шників, всіх обласних ДСНС – і це лише за 2 дні? А сьогодні підняті питання до Мохника і Швайки, через які вони так перелякалися, що почали все спирати і на Авакова, і на Яценюка? Цього мало і це вибірково?
123456 _ 27.03.2015 01:43
IP: 74.125.73.---
в коррупции погрязла вся государственная система, более того это ее суть. выборочная посадка, неоднократно проводимая пиар акция не первого украинского президента, ничего не изменит. рецепт был известен – люстрация
Маша Затірко _ 27.03.2015 01:24
IP: 93.73.198.---
Денис Остапенко:
Як мінімум Польща, Ірландія начебто, у Грузії, по-моєму, теж практикували. Так що хоч і проторена доріжка, але ефективна. Та й у світі, судячи зі ЗМІ, відреагували позитивно, побачили, що боротьба з корупцією вийшла на новий, найвищий рівень.
Роман О. _ 27.03.2015 01:20
IP: 178.158.251.---
Конечно, для Яценюка, который инициировал подобный метод борьбы с коррупионерами, существует определенный риск, если "недоработает" Генпрокуратура или суд "сочтет" их отпустить. Но это уже другая история. Важно то, что такой метод стартовал и я уверен, что среди тех, кто в тот момент сидел на совещании, не умеет никакого желания оказаться на месте Бочковского и его зама, даже если не на долго! Стоит отметить, что Яценюк таки продемонстрировал всем, что не намерен ломать схемы и при этом делать это публично! Поддерживаю идею с арестами на эфирах Куликова, Шустера и Киселева!
Денис Остапенко _ 27.03.2015 00:41
IP: 93.73.212.---
Практика громких публичных арестов есть во многих странах как Европы так и Азии. У украинцев явно была в этом потребнось. Все хотели понимать,что Кабмин работает, а не штаны протирает. Плюс – это был посыл для Запада, что сдвиг есть и изменения идут полным ходом.
Маша Затірко _ 26.03.2015 23:47
IP: 93.73.198.---
Larisa Brodnik:
Ряди дійсно численні:) До того, щоб почати будувати абсолютно і якісно нову команду, ще далекувато, звичайно, але початок закладено. Якщо Арсеній проявить ту політичну волю, що демонструє протягом останнього року – то шлях цей буде пройдено дуже швидко.
Юрий Воронов:
Нащо ви постійно піаритесь тут?
Юрий Воронов _ 26.03.2015 22:35
IP: 74.125.18.---
Фрейдовская проговорка гетмана-зрадныка: "Цинічні бандери, бандити зі зброєю в руках..."

Оговорка ли? Слышится явная запятая или тире...
К тому же в более ранних выступлениях Порошенко (см. в Ю-тьюбе по этой же теме) мы слышали и прямые, явно гэбэшно-агитпроповского толка, заявления с обвинениями героев УПА и подпольщиков ОУН в преступлениях против человечности, в частности в соучастии в Холокосте, которых они не только не совершали, но и не могли совершать, а, наоборот, плечом к плечу с побратимами-евреями сражались сначала с нацистами (спасая в том числе и украинских евреев). а потом со сталинскими карателями из НКВД-МГБ...

См. также:
"Еще немного исторического ликбеза... Антигерманский фронт УПА в 1943-44г.г."
"ПЛЕВОК В ГИРША КЕЛЛЕРА"
"Газопровод Дашава-Киев и УПА. Одно жизненное свидетельство..."

Думаю, что доказательств очевидности, что во главе Украины на роль гетмана-зрадныка Старой площади и Лубянке удалось поставить именно гэбэшника-провокатора – достаточно.
Larisa Brodnik _ 26.03.2015 22:04
IP: 74.125.18.---
Маша Затірко:
Александр Пратт:
Яке безробіття? У 2009 було вдвічі більше. Не несіть глупства. Наразі в Україні ще й нові робочі місця створюють, при участі урядових установ і місцевої влади.
Зараз будуть проведені чистки в рядах численних чиновників-хабарників і нарешті ми почнемо будувати сильну, чесну, європейську владу з молодою професійною командою
Маша Затірко _ 26.03.2015 21:49
IP: 93.73.198.---
Александр Пратт:
Яке безробіття? У 2009 було вдвічі більше. Не несіть глупства. Наразі в Україні ще й нові робочі місця створюють, при участі урядових установ і місцевої влади.
Larisa Brodnik _ 26.03.2015 21:27
IP: 74.125.73.---
Александр Пратт:
В этой стране понимают, что реформы нужны и то что Яценюк начал так жестко их проводить, это правильно. Заодно среди чиновников почистит продажных марионеток Кремля. А если вы боитесь ответственности, то путь вам на Рассею...
Yury Voronov _ 26.03.2015 21:12
IP: 74.125.18.---
19Yurkiv21:
Юрий Воронов:
Далеко неповний перелiк агентів-іуд, що найбільш відзначилися в спецпропагандистском забезпеченні удару в спину "Дніпровської фортеці":
М.Найем, С.Лещенко, С.Иванов, А.Аваков, В.Наливайченко, А.Гончаренко, В.Гацько, С.Таран, А.Гриценко, А.Курина, А.Гетманчук, Д.Тузов, С.Дацюк, Ю.Луценко, Т.Монтян, С.Андрушко, Т.Березовец,
Нi в якому разi не можна забути. Це тавро має бути довiчним.
А може, щось у фортеці треба поправити?:)
Це в пана такий жарт?
Щоб "поправити" фортецю – її треба перше вщент зруйнувати на очах у озброєного до зубiв ворога?
А чи не краще було б поруч (наприклад у Харковi) зробити спробу побудувати другу?
Нi, команда з Москви була зовсiм iнша: "Роззброюйтесь!" Саме її зрадники з Банкової пiд пiгалдикування зграї найманцiв-спецагiтпроповцiв i виконали. I ще мають iуди нахабство брехати, що це була "вимога Європи"...
антивірус _ 26.03.2015 21:04
IP: 92.112.109.---
Маша Затірко:
Служитель Ягве:
Тут згодна. Але, на жаль, правоохоронна система в усьому світі все ж більше бореться із наслідками – весь наш КПК не про попередження злочинів, а про їх розслідування. Для цього треба досконала правова система, а для неї – громадянське суспільство. Але і в тій ситуації, що є, і Аваков, і Яценюк досягають максимум можливого – таке затримання здавалося нам рік тому неможливим.
І що там такого неможливого?...Заманути чиновників, які нічого не підозрівають, що спалились, на засідання Кабміну ніби для звіту, а потім прийти і надіти наручники...Кому потрібно це шоу в прямому ефірі?...Тільки світ насмішили...
Маша Затірко _ 26.03.2015 20:52
IP: 93.73.198.---
Служитель Ягве:
Тут згодна. Але, на жаль, правоохоронна система в усьому світі все ж більше бореться із наслідками – весь наш КПК не про попередження злочинів, а про їх розслідування. Для цього треба досконала правова система, а для неї – громадянське суспільство. Але і в тій ситуації, що є, і Аваков, і Яценюк досягають максимум можливого – таке затримання здавалося нам рік тому неможливим.
Служитель Ягве _ 26.03.2015 20:26
IP: 95.133.1.---
Маша Затірко:
Вища юридична справедливість полягає не у покаранні, а у унеможливленні скоєння злочину. Для цього на держслужбі є вищі посадові начальники. Прямим їх обов'язком було попередження їх підлеглими злочинних дій.І якщо щось трапилось, то Аваков повинен сам подати у відставку, як відповідальний начальник. І що ми бачимо, що Яценюк і Аваков офіцерів підставили, а потім в грубій публічній формі здали їх вертухаям. Це жах. І хто тепер піде служити цим іудам. Це як розстріл Нємцова в спину. Найшли кого посадить. Фахівців-пожежників в тюрму, а на господарство вже закарпатських діловарів знов призначать.Люби Боже правду Маша, але такі дії не від здорового глузду. А Бог все бачить і дуже нелюбить неправедних діл. Відплата прийде за це. Амінь!
Larisa Brodnik _ 26.03.2015 19:55
IP: 74.125.18.---
Маша Затірко:
Radist2010:
Ну звичайно сусід Януковича по Межигіррю із всього лише 6000 грн зарплати може бути лише кристально чиста людина.
Я не говорю про КРИШТАЛЕВУ чистоту. Ви зараз заявляєте, що він 100% накрав, нечесно заробив перший мільйон і таке інше. Я такого не знаю, знаю, що він починав із банківського бізнесу і вже мав певний стартовий капітал ще до того, як став працювати на державу. Просто наразі такі розмови спрямовані на те, щоб розхитати під Яценбком крісло, змусити піти, а на його місце посадовити когось лояльного, вірогідніше за все, східному сусіду.
сусід східний так боїться, що ще пару таких активних місяців роботи уряду Яценюка і їм хзовсім скрутно буде. Накриються всі їхні геніальні плани з приводу зробити Україну енергозалежною, але не тут то було, Арсеній Петрович дасть відсіч
Маша Затірко _ 26.03.2015 19:39
IP: 93.73.198.---
Radist2010:
Ну звичайно сусід Януковича по Межигіррю із всього лише 6000 грн зарплати може бути лише кристально чиста людина.
Я не говорю про КРИШТАЛЕВУ чистоту. Ви зараз заявляєте, що він 100% накрав, нечесно заробив перший мільйон і таке інше. Я такого не знаю, знаю, що він починав із банківського бізнесу і вже мав певний стартовий капітал ще до того, як став працювати на державу. Просто наразі такі розмови спрямовані на те, щоб розхитати під Яценбком крісло, змусити піти, а на його місце посадовити когось лояльного, вірогідніше за все, східному сусіду.
Маша Затірко _ 26.03.2015 19:37
IP: 93.73.198.---
Larisa Brodnik:
Яка там швейцарська прокуратура? Вони жодних офіційних заяв з приводу Мартиненка, Яценюка, Порошенка чи радіста Васі взагалі не надавали. Це все вигадки й інсинуації, наразі – спрямовані на вбивання клину між гілками влади та політичними елітами в Україні для дестабілізації ситуації всередині неї.
Larisa Brodnik _ 26.03.2015 19:09
IP: 74.125.18.---
Radist2010:
это у вас данные случайно не Лещенком предоставлены или может швейцарская прокуратура? на словах много чего можно сказать, предоставляйте документы, декларации и факты, а не разводите пустые разговоры, как прокремлевцы
anno_domini _ 26.03.2015 19:07
IP: 109.106.20.---
Зрозумійте, панове, одне: наша Україна ще зовсім нещодавно проходила путі сталінізму-комунізму, коли ось так брали людей з місця їх роботи чи служби або ж прямо з ліжка. В даному випадку "во главу угла" поставили не якесь діло корупції, а метод, як силовики себе повели з таким корупціонером. Де тоді різниця поведінки НКВД сталінского часу з МВД порошенківського часу. І не має гарантії в тому, що силовики не можуть себе повести так і по відношенню сьогоднішніх провладних чинів. Потрібно мати розуміння в порядності. Все робити так, щоб і ворог почав поважати вас у справах по відношенню до нього – крав, брехав – будь ласка, йди до відповідальності перед Законом. Але справи вести розумно по відношенню до Закону та людини. Може тоді і крадії почнуть розуміти, що таке добре, а що погано. Треба ж десь вчитися. Ось друг у друга і треба вчитися.
Aтака Путіна1114 Уряд реформ315 Україна та Європа931 Корупція1116 Свобода слова545
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте