Андрій Білецький Лідер партії «Національний Корпус», засновник полку Азов, народний депутат України

Мінський формат – отрута для української безпеки

20 червня 2019, 14:01

П'ять років нам нав'язують міф про безальтернативність "Мінську" для вирішення війни на Донбасі. П'ять років – етап за етапом цих переговорів Україна лише втрачає. Втрачає час, ресурси, людей, території. П'ять років. Весь цей час Україна веде переговори з позиції слабкості. А слабких не поважають. Слабкі ніколи не досягають результатів.

Сьогодні черговий етап недолугого цирку під назвою "Мінський переговорний процес" провалився знову. Змінився президент, але спадщина "великого дипломата" Порошенка у вигляді капітуляційних переговорів висить на Україні мертвим вантажем. І, на жаль, поки що немає підстав говорити, що президент Зеленський збирається щось змінювати.

Зрештою, немає значення прізвище високого начальника на Банковій – головне, щоб Україна, нарешті, припинила наступати на одні й ті самі мінські граблі.

У програмі об''єднаних націоналістів одним з найважливіших пунктів є перегляд формату переговорів та перехід від недолугого "Мінську" до зрозумілого і логічного в нашій ситуації Будапештського формату.

Ми на цьому наполягаємо і ми це зробимо!

powered by lun.ua
Коментарі — 28
Dercu _ 23.06.2019 19:27
IP: 35.235.226.---
Корж Микита: Войну Росси можно было бы обьявить только в том случае, если бы Украина от этого что-то выиграла или когда её вооружение в колличественном и качественном отношении значительно превзойдёт вооружение России. А сейчас банкует Россия, типа, ану, обьявите нам войну, (и мы на вас попрём).
Елена Величко _ 21.06.2019 13:28
IP: 35.235.226.---
Lobo:
Й ще, "московський" чи "європейський" або інший – КРІПАК – то стиль життя, що наразі в Україні ЗРОБЛЕНО, – от з чим я й борюся, й повірте ця боротьба не менш значуща та не проста.
Елена Величко _ 21.06.2019 13:24
IP: 35.235.226.---
Lobo:
Ви дійсно застарілі та "готові вмерти", але ДАЙТЕ й пожити молоді та тим, хто готовий боротись заради життя.
Lobo _ 21.06.2019 11:56
IP: 35.235.226.---
Елена Величко:
"А може все ж ми за ЖИТТЯ воюємо"
"ви ж з передової пишете: так чи ні?"
Лише дві цитати.І повний абсурд.
Так, я не на фронті. Застарий,та ще й каліка.
Але за Україну згоден вмерти. І не вагатимусь.
А от ви, за яке таке життя "воюєте"?
За життя московського кріпака?
Життя у рабстві не варте нічого.
Корж Микита _ 21.06.2019 08:27
IP: 35.235.226.---
Укр наци то цитируют железного канцлера – договор с Россией не стоит той бумаги на которой он написан. То призывают к Будапештскому меморандуму с Россией.
Билецкий, вы уже или объявите войну России или заткнитесь, в конце концов. Виляете бедрами как дэвушка легкого поведения.
Вы уже всем анастап...дели.
Сергей Папков _ 20.06.2019 21:34
IP: 35.235.226.---
При голосуванні розумний виборець мав би керуватися двома підходами:
1. Держава має забезпечувати соціальну справедливість. Інакше навіщо вона потрібна?
2. В умовох пануючого егоїзму і цинізму в міжнародній політиці соціальну справедливість може лише сила, яка сповідує націоналізм, тобто захищає інтереси свого народу (в т.ч. і соціальні) перед всіма іншими народами та державами. Це міф, що існують якісь дружні (чи тим більше братські) народи. Існують лише тимчасові попутники на шляху розвитку країни. Україні потрібні такі люди при владі, які використовуватимуть інші країни в інтересах українського народу, а не ті, що даватимуть іншим державам використовувати Україну в своїх цілях.
Сергей Папков _ 20.06.2019 21:23
IP: 35.235.226.---
Україна мала б вийти з "мінських угод" ПІСЛЯ ПЕРШОГО Ж обстрілу позицій ЗСУ з боку ОРДЛО, використавши цей обстріл як формальну юридичну підставу.
Kostya Nikitin _ 20.06.2019 20:35
IP: 35.235.226.---
йдіть будь-ласка до ради, разом зі всім націоналістичним блоком і вирішуйте то все, бо без націоналістів в раді буде кепсько...ще п'ять років такого знущання країна не витримає...а бачучи скільки крадунів туди лізе, то ще страшніше стає
Log Log _ 20.06.2019 19:31
IP: 35.235.226.---
Kelvin Linkow – безмозглый дебил унитаз Семижопов из Воронежской области
Невежда, шестой год тебе, идиоту, раз за разом демонстрирую твоё слабоумие.
Амёба с интеллектом четырёх летнего ребёнка, в третьем классе учат различать прямую
речь от цитаты. Но ты читать не умеешь, о знаках препинания знаешь меньше моего кота.
Мне в голову не пришло бы слушать вашего брехливого пигмея.
Я в кавычках привёл цитату радио Свобода.
Путлер сказал, что ты не существуешь.
Вешайся, дегенерат.
Елена Величко _ 20.06.2019 18:21
IP: 35.235.226.---
Щодо ТЕМИ.
Мінський формат – поганий? А ЩО Є ІНШЕ?
Можна довго казати: поганий, поганий...а дії?
Чи роками чую про те, який "добрий" Будапештський – а толк який з цього? Для того, щоб спрацював Будапештський НЕ ПОТРІБНО хаяти та відміняти Мінськ. Треба готувати Будапештський формат, договори та ЯКИЙ результат потрібно продумати. А якщо нічого нема та не готово – то нащо оці всі приказки та казки розказувати та причитати РОКАМИ, що до речі в усіх сферах так само: ох! погано, ох! погано – та ті, що відповідають НІЧОГО не робл.ять. От Зеленбуд є? -Є, Мінприроди -є? – Є...а чого ж дерева та ліс вирубують??? та так усюди. Починати треба з відповідальних за конкретну справу. А управляють в нас у державі (якщо не знаєте) – МІНІСТЕРСТВА. Тобто Уряд несе відповідальність, але не треба рокам чекати, коли вони НІЧОГО не роб.лять та ні за що НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ.
Елена Величко _ 20.06.2019 18:13
IP: 35.235.226.---
Lobo:
Виграє війну той, хто воює.
Воювати треба всіма силами, що є у суспільства, держави і кожного патріота.
Якщо кожного дня гинутиме більше ворогів, ніж наших захисників, то ми переможемо.
Кожен, хто каже про мир – ворог і зрадник.
Україна або смерть.
LOBO: ви ж з передової пишете: так чи ні?
"Якщо кожного дня гинутиме більше ворогів, ніж наших захисників, то ми переможемо."- (ваша цитата).
А якщо ворогів буде менше гинути, а їх може у рази стати більше?
А може все ж ми за ЖИТТЯ воюємо та якісне, а не за смерть, що й у нас тут є у "тилу" через безалаберність, непрофесійність, неробство, корупцію та таке далі – це теж війна за життя. Тобто ми кожен день теж ризикуємо та воюємо, щоб життя стало нормальне.
Анатолий Самсонов _ 20.06.2019 17:24
IP: 35.235.226.---
просто действуйте, и все, пока что это у вас лучше всего получается, кошмарьте их там всех как и Свинарчуков...там куча таких подлых мудаков
Log Log _ 20.06.2019 16:58
IP: 35.235.226.---
Kelvin Linkow – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области.
прискакали!!!!
Точно.
Амёба, ты тут "хвалился" своей зарплатой, а
"Путин усомнился в том, что могут быть зарплаты в 10 тысяч рублей в месяц."
Он приказал тебе вешаться. Тебя уже нет.
Ха-Ха-Ха.
Lobo _ 20.06.2019 16:49
IP: 35.235.226.---
Виграє війну той, хто воює.
Воювати треба всіма силами, що є у суспільства, держави і кожного патріота.
Якщо кожного дня гинутиме більше ворогів, ніж наших захисників, то ми переможемо.
Кожен, хто каже про мир – ворог і зрадник.
Україна або смерть.
Oleg NullDev _ 20.06.2019 16:31
IP: 35.235.226.---
Андрею Билецкому- необходимо провести рецензию действий Порошенко при заключении Минского договора в 2014 года и выяснить причины, которые повлияли на решение заключения Минских договорняков.
Viktor Golubitsky _ 20.06.2019 16:24
IP: 35.235.226.---
Минский формат – спецоперация, проведённая агентом Кремля Петром Порошенко.
Janko Askatasuna _ 20.06.2019 16:11
IP: 35.235.226.---
Заперечення другу Андрію зовсім недолугі. А Будапештський формат необхідний. І зовсім не для того,про що теревенять різні коментатори та аналітики.
Grenader45 _ 20.06.2019 15:25
IP: 35.235.226.---
"...перехід від недолугого "Мінську" до зрозумілого і логічного в нашій ситуації Будапештського формату."
...секундочку, балаболе. А ну з цього місця детальніше. Як то Білецький має це зробити???
1. Грюкнути у Мінську дверима? Так.
2. Заставити підписантів будапештського меморандуму...??? Що???
"Будапештом" – уже всі кому не лінь підтерлися. І ніхто з підписантів воювати з рашкою за неньку не збирається.
Для української безпеки, отрута у першу чергу – горлопани і пустодзвони, які зненацька уявили себе спасителями нації.
Myro Huk _ 20.06.2019 15:19
IP: 35.235.226.---
Що може Україна протиставити Росії? Тільки одне – розвинути ракетні технології! Порошенко і Турчинов безпосередньо займалися їхнім розвитком. Команда ЗЕ цього не розуміє. Так чому ж Ви знищували рейтинг Порошенка, чому Ваші "Національні дружини" бігали за ним по всій Україні? Вам бракує здібностей прорахувати ситуацію на три ходи вперед???
Ирина Крицкая _ 20.06.2019 15:19
IP: 35.235.226.---
тому що ці 5 років ніяких дій, ввзагалі, нуль... беріть ситуацію в свої руки, тисніть і вирішуйте це питання, якщо є політична воля, а вона у вас є, та і взагалі бажання, то все вийде!!!!!!
Вадим Новиков _ 20.06.2019 15:15
IP: 35.235.226.---
Мінські домовленості – це погано для України (саме "домовленості" а не "формат", бо домовленості у Мінську були породжені Нормандським форматом). Це факт, бо там все записано від диктовку Путіна. Але є речі, які складно відіграти назад: зубну пасту вичавити з тюбика легко, а запхати назад – то як? Мінські домовленості – це паста з тюбика, назад не запхати, а треба думати, як з ними жити. Під Будапештським меморандумом стоїть підпис Росії, тому тільки з її згоди до нього можна апелювати, а згоди Росії на це не буде ніколи. Ну й що робити з Будапештом, якщо його намертво блокує Росія??
Nikolay Yudin _ 20.06.2019 15:00
IP: 35.235.226.---
Згоден.
Андрей Козорог _ 20.06.2019 14:59
IP: 35.235.226.---
"Минск" это капитуляция Европы а для нас это возможность восстановить ВСУ и санкции для России хоть пыня и думал что это Версальский договор и все как в Судетах. В Минске Украина говорила при Порошенко через ОБСЕ и Россию с мартышками из ОРЛДО. Никаких прямых переговоров не было. После выборов и видя как националисты проглатывают дераш рыгов в Харькове, "новое лицо" Кучмы и Лутковской, скупку ТВ Медведчуком кумом пыни то даже страшно подумать что было бы в 2014 году прийди "либертарианцы" или как там их к власти...
Halyna Shpak _ 20.06.2019 14:56
IP: 35.235.226.---
Vladimir Zaichikov – Не втомлюся повторювати очевидне: Америка ніколи не залишить Україну без допомоги. Просто від українських лідерів буде залежати її розмір. Україна з часів Гаранта Порошенко являється стратегічним партнером США в Східній Європі. Процес зближення відбувається як до НАТО в ЄС. В сучасних умовах ситуація вимагає збоку США ще й суровий контроль за ефективністю використання коштів наданих Україні на оборону. Американський Сенат схвалив бюджет Пентагону з 250 млн доларів військової допомоги Україні. Пентагон оголосив про військову допомогу Україні на суму $250 млн. Міністерство оборони США оголосило сьогодні, що планує виділити Україні $250 млн в рамках співробітництва у сфері безпеки для нарощування потенціалу Збройних сил України. "Це підтверджує давні оборонні відносини між Сполученими Штатами та Україною і загальний обсяг допомоги Україні в галузі безпеки з 2014 року складе 1,5 мільярдів доларів". Кошти для підтримки поточних навчальних програм та оперативних...
Halyna Shpak _ 20.06.2019 14:46
IP: 35.235.226.---
ЦЕНТРАЛЬНОЮ, МАГІСТРАЛЬНОЮ МЕТОЮ СЬОГОДНІШНЬОЇ РОСІЇ (РФ), – Є ЗНИЩЕННЯ УКРАЇНИ ЯК ДЕРЖАВИ!
АБО УКРАЇНА БУДЕ ІСНУВАТИ ЯК ДЕРЖАВА НА МАПІ СВІТУ, АБО ЗНИКНЕ І БУДЕ КОЛОНІЄЮ, А МИ РАБАМИ РОСІЇ!...
Георгій Яровий
ONLINE
Україна та Європа1058 тітушки18 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158 Уряд реформ386
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter