Андрій Білецький Лідер партії «Національний Корпус», засновник полку Азов, народний депутат України (VIII скликання)

Обстріл "112"

13 липня 2019, 15:31

Не встигла країна оговтатися від тижневої епопеї з телемостом Путіна-Медведчука і феєричної прем'єри українофобського кіно в Таорміні, як та сама кліка показує новий цирк – обстріл каналу "112".

З гранатомета.

Стріляли прицільно – так, щоб пошкодили тільки вивіску. Жертв та руйнувань, слава богу, немає. Вікна цілі, техніка в порядку.

За законами війни, стріляти в журналістів не можна. Зі свого досвіду знаю, що росіянам ці закони неписані. Директор каналу закликав владу засудити обстріл. На мою думку, засудження мало. Вся країна має знати в обличчя негідників, які стріляють медіа.

Тому рекомендую Віктору Медведчуку, Тарасу Козаку і Вадиму Рабиновичу спитати, хто це був під час наступного візиту в Москву. Там точно знають, хто і точно в курсі, для чого.

powered by lun.ua
Коментарі — 35
Сергей Папков _ 14.07.2019 22:58
IP: 35.235.227.---
Linkow Kelvin:
Сергей Папков:
Елена Величко:
Сергей Папков:
Я ж про перемогу й писала. В нас просто різні поняття перемоги.
Перемога у війні це достатньо однозначне поняття. Я це розумію так: Україна повертає, як мінімум, кордон станом на 01.02.2014; всі російські і проросійські збройн формування, а також колаборанти залишають українську територію назавжди; Росія сплачує репарації для компенсації заподіяних збитків.
Многие так хотят, но никто не знает как это сделать.
Якраз багато хто знає як це зробити. Бракує по-справжньому божевільних і відчайдушних, щоб на це наважитися.
Сергей Папков _ 14.07.2019 22:53
IP: 35.235.227.---
Linkow Kelvin:
Елена Величко:
Сергей Папков:
Ви скоріш за все військовий та свою справу знаєте, але отак щоб усе склалось – то треба думати...
Военный не думает о репарации, он дожен думать о освобождение и победе, а это просто тролль.
Я зараз не військовий, але певний проміжок свого життя мав стосунок до військової служби і військового навчання. Тож, наприклад, маю достатні знання, щоб розуміти, що в такий спосіб, як зараз, коли тебе обстрілює артилерія, а ти можеш лише ховатися, війни не виграються. Це може мати якийсь поодинокий характер (в певному місці і в певний час), а не системний протягом 4 років. Взагалі нормальна воєнна стратегія і тактика базуються в роботі на випередження із допомогою розвідки. В ідеалі будь-які ворожі засоби ведення вогню мають знищуватися при наближенні до районів, звідки вони можуть обстрілювати наші позиції (знищуватися до того, як вони зроблять перший постріл). Війна не шахи, там гинуть.
Сергей Папков _ 14.07.2019 22:43
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
Сергей Папков:
Тут ще є методи та їх результат – тобто і ціна дійства і можливості – політика як частина.
От на прикладі економіки – "підняти рівень життя, ВВП 16 тис. дол. на душу" – читаю СТРАТЕГІЮ 2020,
а результат?
Отак, сказати одне, а зробити якісно у строки та без втрат значних на майбутнє – то інше.
Ви скоріш за все військовий та свою справу знаєте, але отак щоб усе склалось – то треба думати...
Фокус в тому, що воююча країна має озброюватися, переводити економіку на воєнний лад. Це до речі не виключає ріст економіки та збільшення ВВП, але розподілятися цей приріст буде не зовсім на підняття рівня життя. Тож без перемоги те, про що Ви написали є неможливим в принципі.
Елена Величко _ 14.07.2019 20:42
IP: 35.235.227.---
Сергей Папков:
Тут ще є методи та їх результат – тобто і ціна дійства і можливості – політика як частина.
От на прикладі економіки – "підняти рівень життя, ВВП 16 тис. дол. на душу" – читаю СТРАТЕГІЮ 2020,
а результат?
Отак, сказати одне, а зробити якісно у строки та без втрат значних на майбутнє – то інше.
Ви скоріш за все військовий та свою справу знаєте, але отак щоб усе склалось – то треба думати...
Сергей Папков _ 14.07.2019 20:26
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
Сергей Папков:
Я ж про перемогу й писала. В нас просто різні поняття перемоги.
Перемога у війні це достатньо однозначне поняття. Я це розумію так: Україна повертає, як мінімум, кордон станом на 01.02.2014; всі російські і проросійські збройн формування, а також колаборанти залишають українську територію назавжди; Росія сплачує репарації для компенсації заподіяних збитків.
Александр 1 _ 14.07.2019 19:35
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
... маю надію,
що він буде слухати НЕ СВІЙ ГАМАНЕЦЬ, а має держане мислення.
На це немає жодної підстави.

Пропозиція надати премії військовим замість проведення воєнного параду – це не державницький, а чисто комерційний, підхід (гроші важливіші).

Які можуть бути професіонали у Зе – блазні "95 кварталу"?
"Решала" Коломойського Богдан?
Чи прес-секретар Мендель, яка вже принизила українських вояків і надала козир ворогу ствердженням про Донбас, про розстріли з боку ВСУ дитячих садочків і шкіл?
Елена Величко _ 14.07.2019 19:11
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Не хочу впадати у дискусію надовго, але все пізнається в порівнянні.
Поки я вірю, що він буде набагато краще, хоча б з погляду на те,
що не тягне все на себе – це дасть змогу професіоналам робити справу, бо маю надію,
що він буде слухати НЕ СВІЙ ГАМАНЕЦЬ, а має держане мислення.
monia_b _ 14.07.2019 18:51
IP: 35.235.227.---
Про сліпих, тупих і ошуканих гоїв.

а Мене цікавить найбільша загадка виборів 2014.

Зорян і Шкіряк зняли свої кандидатури на користь Білецького.

Як це найбільші "ідеологічні вороги "космополіти підмахнули підполковнику націоналісту стати народним депутатом у славному городі Куєві...
Александр 1 _ 14.07.2019 17:56
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
А чи вважаєте ви, що 73% – сліпі?
саме так, і сліпі, і ошукані.
Нормальні люди ніколи не обрали б собі такого президента під час війни: без політичних поглядів, без участі в історичних подіях, без програми, без партії, без досвіду політичної діяльності, без освіти (фактично), з трьома офшорами, з залежністю від олігарха – одного з величезних грабіжників України, без національної свідомості. Та ще й хамовитого на додаток.
Елена Величко _ 14.07.2019 17:10
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Так до того був час показати – зараз вже було би легше...
А чи вважаєте ви, що 73% – сліпі? А може у вас були "не ті окуляри"?
Александр 1 _ 14.07.2019 14:43
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
Путін чомусь усюди все прораховує, А МИ?
І ми прорахували, поки 73% зебілів не проголосували за політичну нікчему – за блазня. Тепер все набагато складніше.
Елена Величко _ 14.07.2019 13:57
IP: 35.235.227.---
Halyna Shpak:
Путін чомусь усюди все прораховує, А МИ?
Елена Величко _ 14.07.2019 13:56
IP: 35.235.227.---
Сергей Папков:
Я ж про перемогу й писала. В нас просто різні поняття перемоги.
Halyna Shpak _ 14.07.2019 13:36
IP: 35.235.227.---
Вистріл із гранатомета в Києві це уже майже звичний про-московський теракт спецслужб Путіна. Пам'ятаєте, як вже чуть не роздавали бойові гранати під ВР від терористів Путіна переданих через Савченко, далі Соболев, Семенченко. Вони хотіли організувати до 500 тисяч жертв в Києві. Про Завуальовані зрадники типу Савченко в Україні діють виключно на користь Москви. Навіть з Тячева приїжджали, як колись тітушки, розхитувати Київ, – напевно на гроші Медведчука, Балог, Путіна, чи угорців? Напевно вже тоді знали по гранати і бомби. "Коли Савченко почала готувати теракт в Раді, на засідання перестала ходити Тимошенко", – Чорновіл. А тепер це відео, а там на 14 секунді хтось з натовпу каже Соболєву, який закликав фізично брати органи влади, як колись сепаратисти в Донецьку: "Якщо гранати дадуть!" Соболев: Тільки фізичним впливом ми досягнемо результату! Голос з натовпу: То шо, гранати дадуть?. Виходить, що про гранати в таборі проплачених Путіном вже знають і питають, коли ж їх дадуть?
Сергей Папков _ 14.07.2019 13:29
IP: 35.235.227.---
Halyna Shpak:
Медведчука як учасника Мінського процесу запропонувала Меркель, а не Порошенко – Безсмерний. А пам'ятаєте як звинувачували Порошенка за кума Ху$ла Медведчука, а він все стерпів. Про це в ефірі радіо "НВ" розповів представник України у Мінській контактній групі Роман Безсмертний. "Розповідають Порошенко такий – сякий. Та не Порошенко. Прізвище Медведчука першою назвала Меркель. Де він взявся? Звідки вона знала його прізвище? Вона почула його від Путіна", – сказав він. Зі слів Безсмертного випливає, що саме Путін просунув Медведчука у Мінській формат", – заявив він.
Запропонувати може хто-завгодно і кого-завгодно, але при визначенні погоджуватися чи не погоджуватися на пропозицію представники України мають керуватися національними інтересами (і не лише актульними в дану хвилину, а й стратегічними, прорахувавши всі наступні кроки на більш-менш віддалену перспективу).
Сергей Папков _ 14.07.2019 13:25
IP: 35.235.227.---
Елена Величко:
Тут основна справа у тому, що ХТОСЬ дозволив собі пальнути з гранатомета...
Отак йшов по Києву – пальнув з гранатомета...Розумієте взагалі?
Нам треба підняти економіку, нові суспільні відносини, бо нам усе поганять – починає людина робити -
тут їй все споганили – бо усюди конюшні – все спочатку треба перероблювати.
Й дивіться – війна – САМИЙ ПРОСТИЙ спосіб вирішити усі проблеми ЗА РАХУНОК людей – а САМЕ ТЕ, що хочуть крадії та олігархія – правити безправним народом, загнати у злидні остаточно та застрахати...
Тому такі справи, що пальнули з гранатомета – ТО БІЛЬШЕ аніж напад – ЗРОЗУМІЙТЕ, в країні ПОТРІБЕН РОЗУМНО встановлений мир, майже негайно.
Країні потрібна розумно організована перемога у війні, без якої ані миру, ані добробуту не буде – це аксіома.
Сергей Папков _ 14.07.2019 13:22
IP: 35.235.227.---
"Стріляли прицільно – так, щоб пошкодили тільки вивіску. Жертв та руйнувань, слава богу, немає. Вікна цілі, техніка в порядку." (Білецький).
Стріляли не просто прицільно, а супер влучно: зважаючи, що 80% площі фасаду займають вікна, це ж треба було влучити в глуху стіну, де особливої шкоди від пострілу не буде! Хоча завдання стрільцю явно полегшувала та обставина, що стріляли практично впритул, з відстанії лише кілька десятків метрів.
!00-відсоткова піар-провокація самих "медведчуковців", шита білими нитками.
Елена Величко _ 14.07.2019 12:04
IP: 35.235.227.---
Тут основна справа у тому, що ХТОСЬ дозволив собі пальнути з гранатомета...
Отак йшов по Києву – пальнув з гранатомета...Розумієте взагалі?
Нам треба підняти економіку, нові суспільні відносини, бо нам усе поганять – починає людина робити -
тут їй все споганили – бо усюди конюшні – все спочатку треба перероблювати.
Й дивіться – війна – САМИЙ ПРОСТИЙ спосіб вирішити усі проблеми ЗА РАХУНОК людей – а САМЕ ТЕ, що хочуть крадії та олігархія – правити безправним народом, загнати у злидні остаточно та застрахати...
Тому такі справи, що пальнули з гранатомета – ТО БІЛЬШЕ аніж напад – ЗРОЗУМІЙТЕ, в країні ПОТРІБЕН РОЗУМНО встановлений мир, майже негайно. Те, що ЗЕ каже про Фонд відновлення ДОНБАСУ – вірно, але треба створити свою економіку – якщо не зробимо – наступні будуть рабами би-ла або поїдуть, бо вони не знають нормального життя та не мають прав, так як і ми.
Halyna Shpak _ 14.07.2019 00:26
IP: 35.235.226.---
Медведчука як учасника Мінського процесу запропонувала Меркель, а не Порошенко – Безсмерний. А пам'ятаєте як звинувачували Порошенка за кума Ху$ла Медведчука, а він все стерпів. Про це в ефірі радіо "НВ" розповів представник України у Мінській контактній групі Роман Безсмертний. "Розповідають Порошенко такий – сякий. Та не Порошенко. Прізвище Медведчука першою назвала Меркель. Де він взявся? Звідки вона знала його прізвище? Вона почула його від Путіна", – сказав він. Зі слів Безсмертного випливає, що саме Путін просунув Медведчука у Мінській формат", – заявив він.
Halyna Shpak _ 14.07.2019 00:23
IP: 35.235.227.---
Українцям цілеспрямовано вселяються дві ідеї. Перша: всі попередні 5 років у Україні при владі залишалася кровожерна "партія війни", а зараз ви повинні голосувати за гуманну "партію миру". Друга: то, що відбувається в Україні, – це не агресія Росії проти України, а внутрішній конфлікт, який українці повинні вирішити між собою.
Андрій Піонтковський: "Контрольний постріл в голову України"
Уранці 22 липня проєвропейська анти-імперська більшість українського народу, не виключено, прокинеться зовсім в інший Україні. Найзначнішою подією червневого саміту G20 була заява Володимира Путіна на його прес-конференції з російськими журналістами про те, що Україна фактично визнала: інцидент в Керченській протоці був провокацією з боку Києва ".
Цю фразу Путін виголосив приблизно опівдні за Осаці 29 червня. З тих пір пройшло більше півмісяця.
Ніякого спростування з боку Зеленського цього твердження, що змінює все в розумінні війни України та Росії і в ставленні до неї навколишнього світу, не було
Grigoriy Onopko _ 13.07.2019 23:49
IP: 35.235.226.---
Олег Ангел:
Справу можна закривати-це Путін затіяв...Як же це все набридло...Своїми мізками ніхто не хоче думати.А коли самі хоч одну справу завершим? Хто стріляв на Майдані? Скільки вбивств в центрі Києва? Хто організував полумяний теракт в Одесі? Хто здав без єдиного пострілу Крим? Хто забеспечив Гіркіну коридор відходу? Хто міг, а не зупинив розширення цієї війни? Хто відповість за смерті не винних людей і дітей на Донбасі?Хто довів Україну до зубожіння--сама бідна в світі? Давайте все спишем на Путіна. А що...слушний вихід...Так смішно, як би не було гірко...Пам'ятаєте-за державу обидно. Як вірно сказано...
Log Log _ 13.07.2019 20:25
IP: 35.235.227.---
Linkow Kelvin – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области.
Давай скотина, с каждым твоим бредом в ЭРЕФИИ катаклизмы.
Пытаешься кого-то унижать, а в ответ гибнут твои соотечественники.
Log Log _ 13.07.2019 20:21
IP: 35.235.226.---
Евген Пригожин –,безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области:
Скромнечает
Безграмотный дегенерат, хоть в одну книгу загляни, посмотри как это слово написать.
Хоть Папой Римским назовись, но умственная отсталость как шило из мешка торчит.
На шестом десятке писать на родном языке хуже третьеклассника может только
идиот.
Подавись копейкой от того, кем сам назвался. Бог не фраер, скоро получишь ответ,
тупая скотина.
korowin _ 13.07.2019 19:34
IP: 35.235.226.---
Меркель закликала наслідувати поведінку організаторів замаху на Гітлера
==
єсть путчісти хорошіє – а єсть плохіє.

фсьо завісіт от места сиденія...

тут многіє ностальгіруют за Піночетом...
таваріщ подпалковнік, услишиш голос народа...???
ілі, все на вибори...???
korowin _ 13.07.2019 19:01
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
треба було б поранити Рабиновича: і не дуже шкода і виглядало б переконливіше.
Караул...!!!!
Голокост...!!!
прямо счас і севодня.

Рабаї в Ізраїле обявілі Голокост...!!!
Євреї ісчезают с ліца землі...!!!
Каждая женітьба єврея на гойке – ето Голокост.!!!
число смешаних єврейскіх браков приближаєтся к голокосту.
закон о запрещенії смешаних браков в ізраїле не работаєт.
євреї уєзжают із страни апартеїда.
а єслі учесть шо число єврейскіх гомосексуалістов в ізраїле сша і європе – 90% от общего чісла.
ето двойной голокост.
немножко не по теме, но пріятно...))))
Корупція1410 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121 Мовне питання187
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter