Андрій Білецький Лідер партії «Національний Корпус», засновник полку Азов, народний депутат України (VIII скликання)

МінВЕТ та МінТОТ – гібрид бульдога з носорогом

29 серпня 2019, 21:30

В Україні формується новий уряд. Напередодні з'ясувалося, що Офіс президента в рамках оптимізації Кабміну зливає міністерства ветеранів і тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб. Попередньо ветеранам пообіцяли зовсім інше – міністра, якого підтримують профільні спілки та ради і гарантії збереження міністерства. В результаті усушки та утряски уряду, ветеранів посилають вирішувати їх проблеми в те саме міністерство, куди приходитимуть в тому числі сепаратисти. Можливо західні партнери підказали Зеленському з Богданом, що це буде елегантно і толерантно. Але ні, це хамство і приниження.

МінВет 5 років вибивали у попередньої влади тисячі людей, які пройшли війну. "Попередники" створили систему, яка викидала ветерана на узбіччя життя. У підсумку – скотське ставлення до тих, перед ким держава в боргу, зіграло свою роль – армія навіть під тиском не підтримала Порошенка на виборах.

Кожен боєць, який йде на передову, повинен знати, що потім держава не поставить його та його рідних у принизливу позу прохача, а ЗМІ не повісять клеймо суспільно небезпечного елемента.

Ветеранський День незалежності, на який прийшло більше людей, ніж на гламурний офіціоз Зеленського, мав би показати новій владі, що зневажати солдатів не треба. Йому ще їм пояснювати про "мирні плани" і розрядку з Росією.

powered by lun.ua
Коментарі — 42
Tarahtun _ 02.09.2019 11:10
IP: 35.235.226.---
Елена Величко:
Віктор Совщак:
Які були профілі у римлян, які до речі, в основному були блондини...Й що?
Які були греки розумні...ВИБИЛИ генофонд через невірне ставлення до майна. Самі себе знищили.
- Потому что были Блондинками:)))
Anatolii Borodaiev _ 02.09.2019 09:02
IP: 35.235.226.---
Служил солдат своей Родине честно и преданно, как говорится, не щадя живота своего.
Но... Случилась Революция, пришли новые патриоты и старый солдат стал для них не нужен, стал олицетворением прошлой злочинной влади. Какое уж там уважение, какое уж там денежное довольствие... Хорошо, если не репрессировали...
Прошло еще сколько-то лет и... опять смена власти... и опять бывший солдат, в прошлом патриот, превратился в хлам.
Потом Майдан... еще Майдан... И каждая такая волна выбрасывала на берег очередных патриотов руками новых патриотов.
Слышал, что в Германии офицерам (солдатам) вермахта до последнего платили пенсии как и современным военным. Потому, что в свое время они были патриотами своей Родины, а Родина осталась та же, менялась только власть.
У нас же патриотизм не может быть гарантией даже человеческого уважения. Потому как история начинается с начала после каждой смены власти. И солдат должен это знать.
Патриотизм – это когда ты для Родины, а не Родина для тебя.
Log Log _ 31.08.2019 11:41
IP: 35.235.226.---
Сидор Хомутенко – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области.
Тупая скотина с интеллектом четырёхлетнего ребёнка несёт бред на языке,
далёком от русского как Воронеж от Владивостока.
Ни о частице "то", ни о запятых дегенерат не имеет ни малейшего понятия.
Своей страной интересуйся, недоумок. Учи русский язык, и не суй свой татаро-монгольский нос в Украину.
Mike_Kharkov _ 30.08.2019 13:22
IP: 35.235.226.---
Елена Величко:
Щодо пози "прохача"... Так це омана, що окремо узяте міцністерство вирішить...
Уся система державна працювала на викачування грошей з людей...СТІНА...- мабуть саме про таку співали Діпи.
Я имел ввиду другое – каждый солдат должен знать кого и что он защищает, за что жизнь может отдать. И эти тылы должны быть основаны на правде, а не болоте патрио-вранья.
Кстати, Пинки пели..., и сейчас у нас примерно такая же стена лжи, но петь и рушить некому.
нормальне відношення та вирішення проблем громадян владою, а не створення проблем, ПОВИННО БУТИ у суспільстві для УСІХ ГРОМАДЯН – у тому демократія. В нас продовження, коли комуняки для себе окремо робили – для людей окремо...
Нет, не те 70 лет (из сотен) всё испортили, нет. У нас не было ничего, что можно было бы испортить, в этом дело. Демократию строят, а не дарят. Это результат цивил-го взросления, что нам только предстоит.
Olena Rimarchuk _ 30.08.2019 12:50
IP: 35.235.226.---
Ветерани мають право на окреме врядування, на міністерство, яке буде профільно займатися виключно їх проблемами, а не розглядати їх разом з проблемами окупованих територій, внутрішньо переміщених осіб і т.д.
Елена Величко _ 30.08.2019 12:48
IP: 35.235.226.---
Виправлення, щодо тексту нижче
"2% від ВВП Німеччини – то СОТНІ мільярдів євро, в нас 2% – 2 мільярди.
Ми у СОТНІ разів менше робимо й для громадян теж – тут все."
Елена Величко _ 30.08.2019 12:46
IP: 35.235.226.---
Може не по темі, але для порівняння.
У нас кажуть, що капіталізм – ідіть...ніякого "патерналізму"... (читай усе собі загребемо).
У Німеччні, влада сплачує по 3000 євро у рік на 15 мільйонів дітей, ще й на імігрантів,
тобто 45 мільярдів євро, тільки на дітей – то ще не все стосовно ПРАВ дітей.
Сама була вражена. мільярди... От і подумайте – ДЕ МИ.
2% від ВВП Німеччини – то мільярди євро, в нас 2% – 2 мільярди. Ми у СОТНІ разів менше робимо й для громадян теж – тут все.
Сиділи й балакали...хто більше-менше...- сіли та й заплакали.
Елена Величко _ 30.08.2019 12:40
IP: 35.235.226.---
Mike_Kharkov:
Щодо пози "прохача"... Так це омана, що окремо узяте міцністерство вирішить...
Уся система державна працювала на викачування грошей з людей, на ВІДМОВИ ГРОМАДЯНАМ
вирішувати справедливі та законні питання, що входять до опису того, що повинна посадова особа робити.
ПРАКТИЧНО, знищений механізм "давання " людям – НЕМА ТАКОГО механізму – усюди працює механізм – іди на..."не турбуй зайнятих людей"...СТІНА...- мабуть саме про таку співали Діпи.
Тому, для того, щоб ВЕТЕРАНИ не стояли прохачами, а були належно вшановані та обслуговані – нормальне відношення та вирішення проблем громадян владою, а не створення проблем, ПОВИННО БУТИ у суспільстві для УСІХ ГРОМАДЯН – у тому демократія. В нас продовження, коли комуняки для себе окремо робили – для людей окремо...
Mike_Kharkov _ 30.08.2019 12:30
IP: 35.235.226.---
1. "Кожен боєць, який йде на передову, повинен знати, що потім держава не поставить його та його рідних у принизливу позу прохача, а ЗМІ не повісять клеймо суспільно небезпечного елемента."
2. "зневажати солдатів не треба. Йому ще їм пояснювати про "мирні плани" і розрядку з Росією."
==
Первое абсолютно верно.
А 2-е требует комментария. Кто, спрашивается, "объяснил" солдатам в 14-м, что Россия есть вечный враг? не укр. ли националисты под диктовку олигархов и посольств? не они ли развязали войну? не они ли стояли в проходах ВР требуя радикализации и хороня и Крым и Восток?
Вот пусть они же теперь и покаются.
Olga Kostenko _ 30.08.2019 12:15
IP: 35.235.226.---
Це кардинально неправильне ставлення до ветеранів, владі потрібно враховувати їх бажання в першу чергу, адже саме вони ризикують найбільше заради збереження держави.
_ABM_ _ 30.08.2019 12:04
IP: 35.235.226.---
Сергей Папков:
...а чом би не зробити наявність досвіду в обороні країни необхідною умовою для набуття топ-посад в різних секторах державного управління, як в Ізраїлі, де без ЦАХАЛ в біографії практично нікуди?).
Хм... Слушна пропозиція. Але при таких умовах майбутні зеленські навіть теоретино не зможуть займати топ-посади?
В День Незалежності України Президент познущався над одним із головних символів України – Гимном України: спотворена музика, організовані пляски під Гимн та співи сидячі у кріслі...
Чи то недолугість, чи обмеженість, чи повне нерозуміння, що під Гимн України люди йшли та йдуть на смерть? Я не знаю...
Недолугий фотограф сфотографував дупу Президента при покладанні квітів загиблим героям.
На фоні цього якось і не дивує спроба злиття ветеранів з сепаратистами...
Але і розкол в "СН" неминуче відбудеться!!!
Елена Величко _ 30.08.2019 11:47
IP: 35.235.226.---
Віктор Совщак:
Я вам хочу сказати, що люди ніколи й не були рівні, бо ще є самооцінка та інше.
І в союзі не були рівні, і в армії та інше. Але не вірно, коли дебільне усе захапає та й
ще такі закони зробить – це відкинуло людство на роки назад через війни та знищення, у тому числі ГЕНОФОНДУ. Які були профілі у римлян, які до речі, в основному були блондини...Й що?
Які були греки розумні...ВИБИЛИ генофонд через невірне ставлення до майна. Самі себе знищили.
Елена Величко _ 30.08.2019 11:41
IP: 35.235.226.---
Віктор Совщак:
Як бувший комуніст я колись вважав що всі люди повинні бути рівні Але тепер коли знаю природу людини впевнений що то була помилкова думка ЛЮДИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ рівними Хоча можна думати і думають як так – це ж не справедливо (вважай зло) Але це природа І з цього треба виходити Як? Ну наприклад помякшуючі це зло шляхом застосування людяності, совісті, любві і іншого властивого людині. Але віддаючи хворій людині приорітет повністю ми спонукаємо людство на вимирання – порушуємо природній відбір
Ну яка дурня. Це ТОМУ ЩО НЕ ПРО ВАС...Скільки дітей бува у дитинстві на грані...через інфекції – так що вони померти повинні? Те, що ви написали – то ДИКІ ЗАКОНИ, проти людей. Не треба тоді суспільство – от так само й знищення буде, коли сильніший, але дебіліший правий...Закони зробили саме сильніші та й за розумом ДЛЯ СВОЇХ дітей, щоб вони могли жити – бо вбивали усіх за майно й дітей теж. Зробіть НЕВІРНІ закони – й ДЕРЖАВИ та людей – НЕ БУДЕ.
Олег Камінний _ 30.08.2019 11:31
IP: 35.235.226.---
Дивно, що нова влада вирішила, що економити на ветеранах це слушна думка
barmaley _ 30.08.2019 11:10
IP: 35.235.226.---
Настоящий патриот должен поддерживать свою страну в сложное время, а не висеть бременем итак на скудном ее бюджете.
Evgeniy Tarnavskiy _ 30.08.2019 11:00
IP: 35.235.226.---
Такий підхід, це не повага до ветеранів, вони заслуговують на нормальне ставлення до себе, на повноцінне життя після війни. А таке об'єднання, може позбавити їх цієї можливості.
Сергей Папков _ 30.08.2019 10:59
IP: 35.235.226.---
Віктор Совщак:
Як бувший комуніст я колись вважав що всі люди повинні бути рівні Але тепер коли знаю природу людини впевнений що то була помилкова думка ЛЮДИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ рівними Хоча можна думати і думають як так – це ж не справедливо (вважай зло) Але це природа І з цього треба виходити Як? Ну наприклад помякшуючі це зло шляхом застосування людяності, совісті, любві і іншого властивого людині. Але віддаючи хворій людині приорітет повністю ми спонукаємо людство на вимирання – порушуємо природній відбір
"Бог створив людей абсолютно різними, а С. Кольт, створивши свій 6-зарядний револьвер, урівняв всіх". Можливо саме тому США є лідером сучасного світу?
Сергей Папков _ 30.08.2019 10:56
IP: 35.235.226.---
Державницький підхід до ветеранів має базуватися на двох взаємопов'язаних принципах:
По-перше, Ми тут (у воюючій армії) не за гроші, бо ані в раю, ані в пеклі жодна валюта світу не функціонує (а якщо немає ані раю, ані пекла, то й поготів).
По-друге, те, що люди ризикують своїм життям і здоров'ям заради інтересів держави, народу, має ннадавати цим людям та їх родинам достатньо суттєві привілеї в суспільстві (Наприклад, а чом би не зробити наявність досвіду в обороні країни необхідною умовою для набуття топ-посад в різних секторах державного управління, як в Ізраїлі, де без ЦАХАЛ в біографії практично нікуди?).
Віктор Совщак _ 30.08.2019 10:52
IP: 35.235.226.---
Як бувший комуніст я колись вважав що всі люди повинні бути рівні Але тепер коли знаю природу людини впевнений що то була помилкова думка ЛЮДИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ рівними Хоча можна думати і думають як так – це ж не справедливо (вважай зло) Але це природа І з цього треба виходити Як? Ну наприклад помякшуючі це зло шляхом застосування людяності, совісті, любві і іншого властивого людині. Але віддаючи хворій людині приорітет повністю ми спонукаємо людство на вимирання – порушуємо природній відбір
Сергей Папков _ 30.08.2019 10:46
IP: 35.235.226.---
Повністю погоджуюся з Білецьким.
Ветерани ж є не лише російсько-української війни, а, наприклад, Афганістану, Чорнобилю, В'єтнаму, миротворчих місій, збройних сил, нарешті є ще якась кількість ветеранів 2-ї світової (включно з УПА), то яке всі вони мають навіть опосередковане відношення до ТОТ?
Та й злиття деяких інших міністерств теж дивне. Наприклад, якщо вже зливати мінекології, то логічніше це було робити з мінпромполітики, а не з міненергетики (не лише ж енергокомпанії гроблять екологію).
Та й об'єднання культури з молоддю і спортом теж не виглядає логічним (можливо, автори ідеї керувалися ланцюжком "спорт-фізКультура-культура).
_ABM_ _ 30.08.2019 10:43
IP: 35.235.226.---
Евгений Герасимюк из Воронежской области:
Log Log:
Евгений Герасимюк – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области
-... является столбом нашего общества...!
- Безграмотный недоумок, ...Умственно отсталый, ...Пошёл вон, тупая скотина.
- Моя безграмотность как то меняет ситуацию с тем, что ЗЕ творит откровенную фигню?
А какое тебе дело до Украины в целом и до Зе в частности? Все свои проблемы решили на России? Уровень жизни подняли, пожар в Сибири потушили, радиацию ликвидировали, а виновных наказали, и пр, и пр?...
Со своими зеленскими мы сами разберемся, без безмозглых россиянцев о которых Петр 1 писал: "Я имею дело не с людьми, а с животными, которых хочу переделать в людей".
Віктор Совщак _ 30.08.2019 10:42
IP: 35.235.226.---
Люди живуть завжди в оточені добра і зла Ці поняття є філософсьими Тому що в одному випадку добро є злом а зло є добром Наприклад, вовк вбив овечку З одної сторони це добро з іншої сторони це зло І це все природа треба зауважити Так от чи можливо зробити добро не зробивши зло Питання? Як показує життя це неможливо І оскільки правильним є звязок цієї дії (утворення добро посредством зла) з природою То все що робиться за природою то є добром а що ні – то зло І на практиці з історії так і випливає – що не природнє то зло Я притримуюсь цієї думки і вважаю при прийнятті рішень треба цим і керуватися
Андрій Прокозюк _ 30.08.2019 10:35
IP: 35.235.226.---
Мені здається, основним залишається факт не виконаної обіцянки перед ветеранами і взагалі, якщо ми не готові витрачати кошти на тих завдяки кому країна по суті існує, тоді навіщо це все?
Елена Величко _ 30.08.2019 10:12
IP: 35.235.226.---
Продовж...
Ну а справи МінТОТ можливо треба перенести як департамент у МЗС чи Мінсоц,
чи створити і там і там відділи – нащо усюди міністерства плодити – достатньо функціональності у існуючих – АБИ ПРАЦЮВАЛИ. До речі й ветерани могли бути теж у відповідних міністерствах – РОБИТИ ТРЕБА, а не робиться – от у чому справа...Тому що неробство – то загальна проблема.
ВЛАДА – то не тільки розподіл чи роздача майна. ОСНОВНА функція влади – ОРГАНІЗАЦІЯ роботи, у тому числі і перерозподіл ресурсів та використання ресурсів НА КОРИСТЬ громадянам.
Елена Величко _ 30.08.2019 10:03
IP: 35.235.226.---
"МінВет 5 років вибивали у попередньої влади тисячі людей, які пройшли війну. "Попередники" створили систему, яка викидала ветерана на узбіччя життя. У підсумку – скотське ставлення до тих, перед ким держава в боргу, зіграло свою роль – армія навіть під тиском не підтримала Порошенка на виборах." (с)
Щодо "скотського ставлення" – то це РОЗВЕЛИ УСЮДИ – це одна з основних проблем.
Чи ви гадаєте, що коли збивала людей п'яна нажрана "успішна" би-та та їх відпускали такі самі за гроші – то не скотське ставлення? А прожитковий мінімум? ВСЕ, що розведене – те саме. Тому й тут...
НЕМОЖЛИВО змінити якийсь шматочок у цілісній системі ДЛЯ СЕБЕ та думати, що все вже добре та отримати щось хороше. Учора з'явився НОВИЙ УРЯД – треба подивитись, що вони зроб.лять для ветеранів теж, можливо не буде там сепаратистів, а будуть думати про ветеранів.
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter