Олексій Данилов Мер м. Луганська, Губернатор Луганської області, Народний депутат України V скликання, фракція БЮТ, Голова громадської культурно-мистецької організації «Духовна спадщина України», Фотохудожник.

Підпишуть не підпишуть або ворожіння на кавовій гущі

02 листопада 2007, 16:01

В черговий раз наша "політична еліта" розпочала гру з власним народом.

Чи будуть стояти підписи народних депутатів "НУ-НС" під коаліційною угодою? Вже третій день поспіль, як розтривожений бджолиний вулик, політики "гудять": хто не підписав? Чому? Дають коментарі, привертаючи увагу всього суспільства до цієї події, переходять на особистості, вигадують хто керує цим процесом, чи то Ющенко, чи то Балога, чи то регіонали, чи ще не відомо хто..., а насправді все набагато простіше. Від того чи підпишуть цей документ чи ні ті чи інші особи для держави немає ніякого значення, так само як і немає значення якою буде коаліція.

Доки наші політики на перше місце не будуть ставити державні інтереси та професіоналізм, а так і будуть продовжувати грати в свої брудні політичні ігрища, держава буде перебувати в зоні небезпеки.

Насправді, як я неодноразово наголошував, це не політична криза, а морально-нравственна і будь – якими підписами з неї вийти не можливо, треба дивитися наваго ширше на проблему, яка сьогодні існує в Україні.

Для бажаючих ознайомитись з моїм баченням сьогодення, пропоную ознайомитись зі статтею на "Українській правді" від 30.10.2007 "Для тих, хто хоче будувати державу Україна" .

Запрошую до дискусій.



powered by lun.ua
Коментарі — 27
zinik _ 07.11.2007 15:10
IP: 99.225.175.---
mavkamavka
"Немає бажання дискутувати із зрадником"

"Зрадником" можно назвать кого-угодно, было бы желание. Это из басни, "ты виноват лишь тем, что хочется мне кушать".
Например, могу вас тоже назвать "зрадником", потому что вы взяли ник у двух обезьян /я так понимаю первый ваш, а второй вашего отца, то бишь имя и отчество/, а говорите, всем, что вы человек.
zinik _ 07.11.2007 14:48
IP: 99.225.175.---
Алексей Данилов
"ім'я та по-батькові"

Ну имя, понятно. А зачем вам отчество? Вы же себя не называете по отчеству. И правильно делаете. И вообще, не пережиток ли это из прошлого? Вы думаете, что называя человека по отчеству, это признак уважения? Сомневаюсь. Не пора ли, тогда, переходить на цивилизованное обращение друг к другу? Алексей, Лариса, Сергей, Всеволод, Мустафа. Можно, конечно, добавить пан Алексей, или сказать просто "мадам" или "сэр". Всё равно лучше, чем "СтепанСтепаныч" или бу-га-га.
Звучит, как ж...а, да ещё и с ручкой.
Олексій Данилов _ 07.11.2007 13:31
IP: 77.122.39.---
06.11.2007 21:19___ mavkamavka
Немає бажання дискутувати із зрадником. Хотів до корита, а втрапив в...

Нажаль не знаю Вашого ім'я та по-батькові, щоб так до Вас звернутися з питанням: Кого я зрадив? І до якого корита я хотів? Ви, мабуть, погано знаєте мою біографію і моє ставлення до всього, що відбувається в Україні. Якщо Вам не завадить – надайте, будь – ласка, відповідь.

P.S. Шкода, що в інтернеті можна спілкуватися під різними ніками. Було б чесніше, якщо було би прізвище, ім'я та по-батькові, щоб розуміти з ким спілкуєшся.
mavkamavka _ 06.11.2007 21:19
IP: 91.124.84.---
Немає бажання дискутувати із зрадником. Хотів до корита, а втрапив в...
zinik _ 06.11.2007 15:35
IP: 99.225.175.---
Справедливый
"Это же все относительно, один "юзер" скажет что вот тото и тото справедливо, а другой наоборот скажет что несправедливо и так практически во всем"

Согласна. Всё относительно. Но вы же не назвали себя бу-га-га или бо-ба.
Хотя, могли бы быть СтепанСтепанычем. А я, нет.
Cправедливый _ 06.11.2007 15:17
IP: 77.109.39.---
05.11.2007 23:07___ zinik
Меня многие вещи интересуют, уважаемый борец за справедливость, не только тема никнеймов. Люблю задавать вопросы, и признательна, если люди на них отвечают. А вы?

Борцами за справедливость любят называть себя политики. Я лишь только придумал никнейм, как вы выразились. Это же все относительно, один "юзер" скажет что вот тото и тото справедливо, а другой наоборот скажет что несправедливо и так практически во всем.
zinik _ 05.11.2007 23:18
IP: 99.225.175.---
Справедливый
"да у кого только нет концепции социальной или национальной справедливости? У всех партий в той или иной интерпритации присутствует этот мотив"

Исходя из своего жизненного опыта, могу сказать, что "этого мотива", в своей жизни, не наблюдала. Слышала о нём в раннем детстве, от воспитателей и учителей, но в настоящей, реальной, взрослой жизни, добивалась всего сама, не надеясь на этот самый "мотив", то бишь, справедливость.
Поэтому и спросила вас про ник, пытаясь понять юзера, хотя интуитивно почувствовала симпатию. Наивная? Нет, просто ностальгия за детством.
zinik _ 05.11.2007 23:07
IP: 99.225.175.---
Справедливый
"zinik, а скажите почему вас так интересует эта тема никнеймов?

Меня многие вещи интересуют, уважаемый борец за справедливость, не только тема никнеймов. Люблю задавать вопросы, и признательна, если люди на них отвечают. А вы?
Cправедливый _ 05.11.2007 20:35
IP: 77.109.39.---
04.11.2007 15:24___ zinik
Справедливый
"КПУ"
А что, КПУ, тоже гребут бабло? Кто бы мог подумать!
А чё, тогда взяли их гл.лозунг себе, кak nickname?

Почему только у КПУ? У БЮТа помните лозунг "Справедливость есть и тд", да у кого только нет концепции социальной или национальной справедливости? У всех партий в той или иной интерпритации присутствует этот мотив.
zinik, а скажите почему вас так интересует эта тема никнеймов?
Олексій Данилов _ 05.11.2007 19:08
IP: 77.122.39.---
05.11.2007 16:17___ zinik
Oleksiy Danilov
"Може і будуть, але що від цього зміниться?"

А что бы вы хотели сами? Конкретно, вы, Алексей Данилов, гражданин Украины.
Каких позитивных изменений вы ждёте от дем.коалиции?
Только, пожалуйста, без философских, научных или исторических отступлений.
Потому что, если я напишу свои мысли, то это уже будет мой блог, а не ваш.

Сейчас, к сожалению, в командировке, в среду буду на Блоге и обязательно напишу, что я хочу сам в первую очередь.
zinik _ 05.11.2007 16:17
IP: 99.225.175.---
Oleksiy Danilov
"Може і будуть, але що від цього зміниться?"

А что бы вы хотели сами? Конкретно, вы, Алексей Данилов, гражданин Украины.
Каких позитивных изменений вы ждёте от дем.коалиции?
Только, пожалуйста, без философских, научных или исторических отступлений.
Потому что, если я напишу свои мысли, то это уже будет мой блог, а не ваш.
Олексій Данилов _ 05.11.2007 10:09
IP: 77.122.39.---
03.11.2007 16:02___ zinik
"Чи будуть стояти підписи народних депутатів "НУ-НС" під коаліційною угодою?"

Конечно будут. Куда они денутся? Покривляются, и подпишут. Ну, а нет.
Пошли они все в ж...у. Может это и к лучшему.
Эта "НУ", заколебала даже незаколёбанных.

Може і будуть, але що від цього зміниться?
Олексій Данилов _ 05.11.2007 10:08
IP: 77.122.39.---
Олексій Данилов

Для бажаючих ознайомитись з моїм баченням сьогодення, пропоную ознайомитись зі статтею на "Українській правді" від 30.10.2007 "Для тих, хто хоче будувати державу Україна".
Запрошую до дискусій
Попытайтесь сначала ответить на комментарии к статье, "морально-нравственный" Вы наш.

Дискутую на блозі, для цього його і робив. І Вас запрошую.
Олексій Данилов _ 05.11.2007 10:06
IP: 77.122.39.---
03.11.2007 01:40___ Ф-Всеволод
А с кем дискутировать? Разве можно дискутировать с бродьскистами, отбросами политики?

Блог Бродського знаходиться на ЖЖ, там Ви з ним можете подискутувати. А моє прізвище Данилов. Стосовно того хто є "отбросами политики" є велике питання з якого кута Ви дивитесь на українську політику.
Олексій Данилов _ 05.11.2007 10:03
IP: 77.122.39.---
02.11.2007 20:08___ Кость_Гілка
Цілком згоден з вами. Але окрім моральних проблем для пояснення перманетної кризи в нашій державі треба не забувати, що Україна ще не пройшла фазу дикого капіталізму. А це багато значить...

Україна зараз не проходить фазу дикого капіталізму. На мій погляд, вона його минула після 2004 р., а зараз в державі повна анархія.
Reader_ _ 04.11.2007 15:24
IP: 80.91.186.---
03.11.2007 20:35___ Unique
"Кучерявство" заразне.
zinik _ 04.11.2007 15:24
IP: 99.225.166.---
Справедливый
"КПУ"
А что, КПУ, тоже гребут бабло? Кто бы мог подумать!
А чё, тогда взяли их гл.лозунг себе, кak nickname?
Cправедливый _ 04.11.2007 12:11
IP: 77.109.33.---
03.11.2007 01:40___ Ф-Всеволод

А с кем дискутировать? Разве можно дискутировать с бродьскистами, отбросами политики?

А кто у вас сливки политики, моральные авторитеты? Несомненно это ПР, БЮТ, НУНС, КПУ, ничего не скажешь, забрались высоко, нагребли бабла. Вот с ними вы подискутируете.
zinik _ 03.11.2007 20:57
IP: 99.225.166.---
Unique
"шкода часу, ми – старієм, діти – ростуть, а жити хочеться сьогодні"

Не кажіть так. Все буде ОК.
Unique _ 03.11.2007 20:35
IP: 91.124.91.---
02.11.2007 17:09___ Reader_

Ну навіщо так "кучерявити"? Суспільству потрібна свобода слова і детінізація економіки, зупинити ці процеси вже неможливо.
Все решту почне регулюватися само собою, здоровим глуздом і добросовісною конкуренцією, як у всьому світі...
Unique _ 03.11.2007 20:30
IP: 91.124.91.---
http://www.nov-grani.com.ua/exp.php?ni=19023&type=2&PHPSESSID=4fa090aa29737c8e869bb711d64e24f6, -
таким чином необхідність дострокових президентських виборів розуміє все більше і більше відповідальних членів суспільства: шкода часу, ми – старієм, діти – ростуть, а жити хочеться сьогодні.
Це ж яким треба бути лицеміром, щоб ще раз про черговий універсал загикатися?
Мессія ти наш хоружівський...
zinik _ 03.11.2007 16:02
IP: 99.225.166.---
"Чи будуть стояти підписи народних депутатів "НУ-НС" під коаліційною угодою?"

Конечно будут. Куда они денутся? Покривляются, и подпишут. Ну, а нет.
Пошли они все в ж...у. Может это и к лучшему.
Эта "НУ", заколебала даже незаколёбанных.
Alex_r _ 03.11.2007 02:00
IP: 91.124.46.---
Олексій Данилов
Для бажаючих ознайомитись з моїм баченням сьогодення, пропоную ознайомитись зі статтею на "Українській правді" від 30.10.2007 "Для тих, хто хоче будувати державу Україна".
Запрошую до дискусій
Попытайтесь сначала ответить на комментарии к статье, "морально-нравственный" Вы наш.
Ф-Всеволод _ 03.11.2007 01:40
IP: 91.192.136.---
А с кем дискутировать? Разве можно дискутировать с бродьскистами, отбросами политики?
Reader_ _ 02.11.2007 20:49
IP: 80.91.186.---
02.11.2007 20:08___ Кость_Гілка
Україна ще не пройшла фазу дикого капіталізму
По-перше, це дуже сумно, бо ми його можемо проходити років кількасот. По-друге, є великий сумнів, що це саме капіталізм, я більше схиляюсь до терміну неофеодалізм.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter