Олексій Данилов Мер м. Луганська, Губернатор Луганської області, Народний депутат України V скликання, фракція БЮТ, Голова громадської культурно-мистецької організації «Духовна спадщина України», Фотохудожник.

Цугцванг Віктора Ющенко

12 листопада 2007, 10:29

Коаліції не буде. А ні помаранчевої, а ні будь-якої іншої.

Сьогодні тільки сліпий не може бачити те, що відбувається в українській політиці. Після антиконституційних дій стосовно розпуску парламенту п'ятого скликання наш президент не перед чим зупинятися не буде. Він буде діяти тільки для нього зрозумілими кроками не звертаючи уваги, а ні на конституцію, а ні на закони України. Він волав про подолання політичної корупції, а насправді вирішував тільки своє власне, особисте питання, в якій спосіб ще хоч трішечки залишитись на посаді, не допустити туди, а ні Тимошенко, а ні Януковича, а ні будь-кого іншого?

Сьогодні всі "політичні сили", які знаходяться на орбіті втрачають кожного дня через своє мовчання стосовно ролі президента в цих подіях. До чого все це буде призводити цілком зрозуміло. Не витримає народ, політики у нас товстошкірі. У 2008 році нас чекають нові вибори. Єдине питання, чи то будуть вибори президента, парламенту, чи це будуть вибори одного та другого? В антиконституційний спосіб подолати морально – нравствену кризу, в якій знаходиться все суспільство не можливо. Це тільки відтяжка часу і не більше.

Найближчим часом знайдеться той хлопчик із казки, який скажіть, що король наш голий і хоче зробити голими всю країну.

powered by lun.ua
Коментарі — 29
Alex_r _ 12.12.2007 14:04
IP: 193.93.184.---
Ну что, Алексей, будете и дальше после этого говорить о морали?
Или все же наберетесь мужества написать заявление о выходе из партии Бродского?
АндрійСC _ 30.11.2007 11:22
IP: 62.80.178.---
Ну що, пане Данілов! Коаліція є. Чекаємо від вас коментарів. Чи ви просто помилились, чи були недалекогядним, чи просто дуже хотіли щоб коаліції не було. Відповідайте!
Alex_r _ 21.11.2007 20:21
IP: 193.93.184.---
20.11.2007 18:29___ Олексій Данилов
...все решения принимаю самостоятельно. И до сегодняшнего дня готов отвечать за каждый свой поступок.
Сами себе противоречите.
Решение внести Вас в список ПВД, по Вашим же словам, принял кто-то за Вас.
А если готовы отвечать, то ответьте: насколько это честно, морально, порядочно МОЛЧАТЬ И НЕ РЕАГИРОВАТЬ, зная, что Вас без Вашего ведома включили в предвыборный список?
А если бы Вас (без вашего ведома) включили бы в предвыборный список одной из коммунистических партий, Вы бы тоже молчали?
Олексій Данилов _ 20.11.2007 18:29
IP: 77.122.39.---
16.11.2007 19:56___ Alex_r
16.11.2007 15:04___ Олексій Данилов

ЦВК регистрирует любые документы.
Моей подписи в документах, на выборы 30 сентября 2007г., там нет.

Ну, тогда все еще серьезней, чем я думал.
Партия ВД совершила преступление: подала в государственный орган (ЦВК) подложные документы.

Кримінальний кодекс України.
Стаття 158. Неправомірне використання виборчих бюлетенів, підлог виборчих документів або неправильний підрахунок голосів чи неправильне оголошення результатів виборів.
Стаття 358. Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів
И Вы, Алексей Данилов, тогда тоже – преступник. Являясь должностным лицом партии и кандидатом в депутаты (кстати, удостоверение кандидата тоже не брали?), знали об этом преступлении и скрыли.
Так это еще хуже, чем аморальность и безнравственность.
Куда Вы катитесь, Алексей? Вот куда Вас втянул Бродский!

Как легко Вы разбрасываетесь обвинениями: "преступник", "совершил преступление", "скрыл его"... Если бы это помогло нашей стране, я бы сделал явку с повинной. Мое не участие в выборах было обусловлено только одним, я не воспринимал и не воспринимаю лозунг "Заставить этих ублюдков быть честными". Я считаю, что кого-либо заставить не возможно. Можно только объяснить, подсказать, но не заставить. У нас в партии была очень сложная и тяжелая дискуссия по этому поводу. Я, к сожалению, остался в меньшинстве. Вот и вся интрига.
Относительно Вашего тезиса, что меня Миша Бродский куда-то втянул, то я взрослый человек у которого четверо детей и две внучки и все решения принимаю самостоятельно. И до сегодняшнего дня готов отвечать за каждый свой поступок.
НМЗ _ 20.11.2007 00:37
IP: 77.123.56.---
Коментарі зайві!
Alex_r _ 16.11.2007 19:56
IP: 193.93.184.---
16.11.2007 15:04___ Олексій Данилов
ЦВК регистрирует любые документы.
Моей подписи в документах, на выборы 30 сентября 2007г., там нет.
Ну, тогда все еще серьезней, чем я думал.
Партия ВД совершила преступление: подала в государственный орган (ЦВК) подложные документы.
Кримінальний кодекс України.
Стаття 158. Неправомірне використання виборчих бюлетенів, підлог виборчих документів або неправильний підрахунок голосів чи неправильне оголошення результатів виборів.
Стаття 358. Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів
И Вы, Алексей Данилов, тогда тоже – преступник. Являясь должностным лицом партии и кандидатом в депутаты (кстати, удостоверение кандидата тоже не брали?), знали об этом преступлении и скрыли.
Так это еще хуже, чем аморальность и безнравственность.
Куда Вы катитесь, Алексей? Вот куда Вас втянул Бродский!
Олексій Данилов _ 16.11.2007 15:04
IP: 77.122.39.---
16.11.2007 13:29___ Alex_r

Не надо только говорить, что Вас включили в список без Вашего согласия и Вы ничего не знали: без личной подписи кандидата ЦВК документы НЕ РЕГИСТРИРУЕТ.

К сожалению или к счастью, ЦВК регистрирует любые документы.
Моей подписи в документах, на выборы 30 сентября 2007г., там нет.

P.S. Для меня, после вчерашнего награждения Кивалова, что Кивалов, что Шаповал тождественные понятия.
Alex_r _ 16.11.2007 13:29
IP: 193.93.184.---
Алексей! Ну как Вы не поймете!
НЕЛЬЗЯ говорить о морали и нравственности тому, кто ВРЕТ (значит сам аморален).
Не поленился, зашел на сайт ЦВК, нашел избирательный список партии Свободных демократов. Неужели, это не Вы в нем под 6-м номером:
Данілов Олексій Мячеславович
1962 року народження, член Партії Вільних Демократів, освіта вища, народний депутат України V скликання, проживає в місті Луганську
Дата реєстрації – 23.08.2007
Не надо только говорить, что Вас включили в список без Вашего согласия и Вы ничего не знали: без личной подписи кандидата ЦВК документы НЕ РЕГИСТРИРУЕТ.
Олексій Данилов _ 16.11.2007 12:14
IP: 77.122.39.---
16.11.2007 09:57___ Alex_r
15.11.2007 10:05___ Олексій Данилов

Относительно выборов 30 сентября – убежден в том, что их не было. Было очередное попрание Конституции,
Демагогия.
Зачем же Вы участвовали в том, чего "не было"?

Привести еще примеры Вашей "моральности"? Пожалуйста.
В ответ на логичный вопрос читателя:

[URL=http://blogs.pravda.com.ua/authors/danilov/472b2dc365e12/#form]___ zinik.
А что бы вы хотели сами? Конкретно, вы, Алексей Данилов, гражданин Украины.
Каких позитивных изменений вы ждёте... Только, пожалуйста, без философских, научных или исторических отступлений[/URL].
Вы сами пообещали ответить:

05.11.2007 19:08___ Олексій Данилов. Сейчас, к сожалению, в командировке, в среду буду на Блоге и обязательно напишу, что я хочу сам в первую очередь.

Понимаю, вопрос сложный. Но, тогда НЕ ОБЕЩАЙТЕ!
Поймите, в таких мелочах (участие в выборах, которых не было, невыполнение обещаний) проявляется суть (моральность) политика.
А Вы еще пытаетесь высокопарно поучать "тих, хто хоче будувати державу Україна":

Єдина можливість – це засвоїти новий рівень складності, як людини, так і співтовариства, а це вимагає іншого, ніж зараз, рівня освіченості всіх, ліквідації пробілів у соціалізації і, найважливіше, іншого розуміння суті життя.
Попытайтесь, сначала, все Ваши рекомендации обратить к себе и реализовать.
В первую очередь, обратите внимание на свою моральность, и моральность Вашего окружения.

По – перше, у виборах я участі не приймав. Навіть не здавав свої документи до ЦВК. І залишаюсь на тій самій позиції, що в такий спосіб вийти із кризи не можливо.

Стосовно того, що в середу не почав викладати своє бачення, нажаль, не вистачає часу. Був зайнятий підготовкою презентації книги "Українська ікона XI-XVIII століть", яка відбулася 13 листопада 2007 року у приміщенні Національного художнього музею України.
Олексій Данилов _ 16.11.2007 12:06
IP: 77.122.39.---
15.11.2007 22:43___ akop
Ваші граматичні помилки:
1. "морально-нравственна криза" – в укр.мові російське "нравственность" перекладається як моральність. Краще було використати морально-етична криза
2.відтяжка використовується в значенні дрота, троса, мотузка, або ж ще в значенні кулінарної складової рідких страв, для надання їм прозорості. В вашому контексті доречно використати "відтягування" Словник укр. мови т.1ст.652
3."знайдеться той хлопчик із казки, який скажіть, що король" – потрібно використати "який скаже". Навіть у Вашому зверненні до мене вказати на помилки Ви їх не уникли. А воно вже написано на рос. мові. Що підтверджує моє припущення, що російської Ви також не знаєте. Слово "пожалуйста" треба було виділити комами. З найкращими побажаннями. Учіться.

Дуже вдячний за надану допомогу. Не буду заперечувати, якщо Ви і надалі будете мені допомагати виправляти мої помилки.
Alex_r _ 16.11.2007 09:57
IP: 92.112.44.---
15.11.2007 10:05___ Олексій Данилов
Относительно выборов 30 сентября – убежден в том, что их не было. Было очередное попрание Конституции,
Демагогия.
Зачем же Вы участвовали в том, чего "не было"?

Привести еще примеры Вашей "моральности"? Пожалуйста.
В ответ на логичный вопрос читателя:
[URL=http://blogs.pravda.com.ua/authors/danilov/472b2dc365e12/#form]___ zinik.
А что бы вы хотели сами? Конкретно, вы, Алексей Данилов, гражданин Украины.
Каких позитивных изменений вы ждёте... Только, пожалуйста, без философских, научных или исторических отступлений[/URL].
Вы сами пообещали ответить:
05.11.2007 19:08___ Олексій Данилов. Сейчас, к сожалению, в командировке, в среду буду на Блоге и обязательно напишу, что я хочу сам в первую очередь.
Понимаю, вопрос сложный. Но, тогда НЕ ОБЕЩАЙТЕ!
Поймите, в таких мелочах (участие в выборах, которых не было, невыполнение обещаний) проявляется суть (моральность) политика.
А Вы еще пытаетесь высокопарно поучать "тих, хто хоче будувати державу Україна":
Єдина можливість – це засвоїти новий рівень складності, як людини, так і співтовариства, а це вимагає іншого, ніж зараз, рівня освіченості всіх, ліквідації пробілів у соціалізації і, найважливіше, іншого розуміння суті життя.
Попытайтесь, сначала, все Ваши рекомендации обратить к себе и реализовать.
В первую очередь, обратите внимание на свою моральность, и моральность Вашего окружения.
akop _ 15.11.2007 22:43
IP: 82.207.19.---
Ваші граматичні помилки:
1. "морально-нравственна криза" – в укр.мові російське "нравственность" перекладається як моральність. Краще було використати морально-етична криза
2.відтяжка використовується в значенні дрота, троса, мотузка, або ж ще в значенні кулінарної складової рідких страв, для надання їм прозорості. В вашому контексті доречно використати "відтягування" Словник укр. мови т.1ст.652
3."знайдеться той хлопчик із казки, який скажіть, що король" – потрібно використати "який скаже". Навіть у Вашому зверненні до мене вказати на помилки Ви їх не уникли. А воно вже написано на рос. мові. Що підтверджує моє припущення, що російської Ви також не знаєте. Слово "пожалуйста" треба було виділити комами. З найкращими побажаннями. Учіться.
Олексій Данилов _ 15.11.2007 10:22
IP: 77.122.39.---
14.11.2007 09:29___ Пересмешник
"Найближчим часом знайдеться той хлопчик із казки, який скажіть, що король наш голий і хоче зробити голими всю країну."
Да бросьте, на самом деле Вы боитесь, что прийдет страшная тетька-Юлька и в первую очередь начнет оголять зады меров, перов и прочих депутатов. А страна и так давно голая Вашими же стараниями:)))
14.11.2007 09:24___ Пересмешник
"Коаліції не буде. А ні помаранчевої, а ні будь-якої іншої."
Сильно хочется, да?:)))
"Сьогодні тільки сліпий не може бачити те, що відбувається в українській політиці."
Это точно! Голубые пришли к власти благодаря предательству Мороза. Теперь пролетели на выборах, что вполне прогнозируемо. Отрываясь от корыта готовы расплющить и корыто и всю страну. Они готовы выбростить миллионы для подкупа армии Даниловых, чтобы те без устали строчили, что каолиции не будет, каолиции не будет, не будет...

Во – первых, Юлька не страшная тетка, как пишете Вы, а симпатичная, милая женщина. Относительно того, что она будет как Вы выражаетесь "кому-то, что-то драть", то Вы, к сожалению, ошибаетесь. Она ж не сможет "драть" губских", "фельдманов", и прочих, прочих, прочих, которые от Кучмы срочно перебежали в помаранчевый лагерь. Это такая порода людей, без морали и совести. И когда у Юли будет плохо – убегут первые.

Относительно подкупа Данилова, у Вас просто мало информации обо мне.
Олексій Данилов _ 15.11.2007 10:17
IP: 77.122.39.---
13.11.2007 14:38___ akop
Уважаемый господин Данилов!!! Неужели Вы так бедны, что не в состоянии дать корректору свой опус для исправления грамматических ошибок. Ну стыдно же!!! Получается, что Вы не только в школе плохо учились, но и прессу не читаете. А если Вы такой невнимательный, то платить надо. Проверка одной страницы машинописного текста не подорвёт ваш бюджет. Или не лукавьте, а пишите на русском. Или Вы и по-русски так же пишете? Это же показывает Ваш общеобразовательный уровень. Куда же Вы с таким "багажом" да советы давать. Не дай Бог дадут должность, а Вы и написать её не сможете.

Уважаемый пользователь, если Вы заметили грамматическую ошибку подскажите пожалуйста где она? Обязательно исправлюсь! Извините.
Олексій Данилов _ 15.11.2007 10:15
IP: 77.122.39.---
12.11.2007 13:20___ Vlad_iz_Kharkova
1. Действия Президента по роспуску ВР были в полном соответствии с Конституцией
2. Окончательный роспуск произошел после сложения мандатов 150депутатов, что также соответствует Конституции
3. Все остальное написанное автором – личное мнение не основанное ни на чем. Как Ющенко мешает создать коалицию? За ноги держит кого-то?
4. Бродский с 2000г.в украинской политике занимается провокациями, причем все его провокации направлены против Ющенко. Раньше – на благо Медведчука. Теперь – ПР.
Жалко, что бывший мэр Луганска докатился до роли подручного провокатора. Начинал г-н Данилов значительно лучше.

Я не есть чей то подручный. Если у Вас есть факты огласите пожалуйста. Огульно вешать ярлыки самое простое.
Олексій Данилов _ 15.11.2007 10:13
IP: 77.122.39.---
12.11.2007 11:49___ carbil
То добре, що за ініціаитивою Юлії Тимошенко (а вже потім – Ющенка) країна пішла на дочасні вибори, бо вже існувала пряма загроза незалежності країни в разі набрання "донецькими" та іїніми "моськами-прибічниками"300 голосів. Коли під загрозою незалежність України, а законодавча база – аморфна, то потібно захищати незалежність, а не "жувати соплі". І добре (на моє здивування), що Ющенко таки пішов на вибори, цим самим захистивши незалежність. За це йому спасибі. Інша справа – переляк від сили Тимошенко як діагноз. Краще уже б пішов на союз із нею і не заважав їй навести в країні порядок. Навіть такими діями, як це зробив Михаїл Саакашвілі. Бо чим далі дивитися й нічого не робити, тим більше крові буде. А зіткнення з "прорусскими" вже не уникнути. Докерувалися...
Сергій Зінченко. м. Кривий Ріг.

Пане Сергію, згоден з Вами, що не треба, як Ви висловились "жувати соплі", але не треба державу доводити до такого стану. Я впевнений, якщо б після помаранчевих подій Всі, ще раз наголошую, Всі, казали Правду і віконували професійно та сумлінно свої обов'язки, такого стану в якому зараз знаходиться держава у нас би не було.
Олексій Данилов _ 15.11.2007 10:05
IP: 77.122.39.---
12.11.2007 11:33___ Alex_r
Олексій Данилов

Коаліції не буде. А ні помаранчевої, а ні будь-якої іншої.
Ничего нового. Таких прогнозов полно в СМИ.
Вы случайно не стажируетесь у Глобы? Помню Ваш прогноз, что выборов 30 сентября не будет.
А вот с тем, что должен наступить момент, когда все политические силы перестанут заигрывать с президентом, и дадут ему честную объективную оценку, я согласен. Надеюсь, что такой момент наступит скоро.

У Глобы я не стажируюсь. Относительно выборов 30 сентября – убежден в том, что их не было. Было очередное попрание Конституции, которое ни к чему хорошему страну не приведет.
Unique _ 14.11.2007 18:00
IP: 91.124.82.---
12.11.2007 13:20___ Vlad_iz_Kharkova
"1. Действия Президента по роспуску ВР были в полном соответствии с Конституцией"
Абсолютна брехня. Це було якраз згвалтування Конституції її гарантом з особливою жорстокістю і цілком неприродним способом.
Але вони були доцільні, як єдиний більш-менш цивілізований вихід з унікально ідіотської ситуації, в яку суспільство загнав саме Ющ. своїм меморандумом і відставкою найуспішнішого за всю історію України уряду.
Чим в перекреслив своє політичне майбутнє. Зараз приходить саме цього усвідомлення: за все треба платити...
Unique _ 14.11.2007 17:53
IP: 91.124.82.---
До парламентських – особливих претензій не має, демкоаліція – неминуча, але наслідком детінізації еклнлмікине можуть не бути президентські і дочасні...
Дуже було би логічно.
zinik _ 14.11.2007 16:59
IP: 99.225.175.---
Пересмешник
"Отрываясь от корыта готовы расплющить и корыто и всю страну"

Если корыто расплющат, то бог с ним, не жалко, новое можно поставить.
Пересмешник _ 14.11.2007 09:29
IP: 91.189.129.---
"Найближчим часом знайдеться той хлопчик із казки, який скажіть, що король наш голий і хоче зробити голими всю країну."
Да бросьте, на самом деле Вы боитесь, что прийдет страшная тетька-Юлька и в первую очередь начнет оголять зады меров, перов и прочих депутатов. А страна и так давно голая Вашими же стараниями:)))
Пересмешник _ 14.11.2007 09:24
IP: 91.189.129.---
"Коаліції не буде. А ні помаранчевої, а ні будь-якої іншої."
Сильно хочется, да?:)))
"Сьогодні тільки сліпий не може бачити те, що відбувається в українській політиці."
Это точно! Голубые пришли к власти благодаря предательству Мороза. Теперь пролетели на выборах, что вполне прогнозируемо. Отрываясь от корыта готовы расплющить и корыто и всю страну. Они готовы выбростить миллионы для подкупа армии Даниловых, чтобы те без устали строчили, что каолиции не будет, каолиции не будет, не будет...
akop _ 13.11.2007 14:38
IP: 82.207.24.---
Уважаемый господин Данилов!!! Неужели Вы так бедны, что не в состоянии дать корректору свой опус для исправления грамматических ошибок. Ну стыдно же!!! Получается, что Вы не только в школе плохо учились, но и прессу не читаете. А если Вы такой невнимательный, то платить надо. Проверка одной страницы машинописного текста не подорвёт ваш бюджет. Или не лукавьте, а пишите на русском. Или Вы и по-русски так же пишете? Это же показывает Ваш общеобразовательный уровень. Куда же Вы с таким "багажом" да советы давать. Не дай Бог дадут должность, а Вы и написать её не сможете.
amalik _ 12.11.2007 13:51
IP: 77.109.7.---
Сергій Зінченко. м. Кривий Ріг., Vlad_iz_Kharkova сказали много из того, что хотел сказать и я. Значит я не один так думаю. Но как участник, вместе с Даниловым, прошлых событий с 2002 года, подтверждаю, что немного обидно, – верил человеку, а оказалось – ошибся... он не такой каким казался. А так, ничего...
Vlad_iz_Kharkova _ 12.11.2007 13:20
IP: 195.26.93.---
1. Действия Президента по роспуску ВР были в полном соответствии с Конституцией
2. Окончательный роспуск произошел после сложения мандатов 150депутатов, что также соответствует Конституции
3. Все остальное написанное автором – личное мнение не основанное ни на чем. Как Ющенко мешает создать коалицию? За ноги держит кого-то?
4. Бродский с 2000г.в украинской политике занимается провокациями, причем все его провокации направлены против Ющенко. Раньше – на благо Медведчука. Теперь – ПР.
Жалко, что бывший мэр Луганска докатился до роли подручного провокатора. Начинал г-н Данилов значительно лучше.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter