Олексій Гончаренко Народный депутат Украины

Комсомольск-на-Ингуле

27 грудня 2015, 15:09

Что главное в декоммунизации? Главное, господа, в декоммунизации – это вместе с коммунизмом не изгнать случайно здравый смысл из наших голов, названий городов, деревень и улиц. Когда-то в такую ловушку попали большевики, когда давали свои кривые названия древним ритуалам и праздникам – чего стоят одни октябрины вместо крестин и Сталинград при жизни "вождя". От подобной же ошибки не застрахован и украинский Институт памяти, взявший на себя ответственность за интеллектуальное сопровождение процесса декоммунизации Украины.

Как родившийся в городе основанном Екатериной, я не вижу никаких проблем в переименовании Кировограда в честь его основательницы – Елисоветград. В честь той самой императрицы Елисаветы, которая вернула Украине упраздненное к тому времени гетманство и всячески покровительствовала козацтву.

Моя инициатива совпадает с мнением подавляющего большинства жителей города – отбросив совковое название, присвоить историческое название – Елисаветград. Так, на днях глава Украинского института национальной памяти подверг меня критике "имперского ренессанса" в Кировограде. Более того, представитель данного института спрашивает меня – понимаю ли я, что своей позицией якобы открываю двери российской армии, которая завтра же прийдет защищать права наследников Елизаветы. Интутит предлагает название, которое не поддерживает большинство жителей Кировограда – Ингульск, в честь реки Ингулец, протекающей по 4 областям Украины.

Осмелюсь напомнить историкам из Института памяти, что название Ингул – по-тюрски "Ени-гел " означает Новое озеро. И боюсь спросить – не означает ли это, что когда-нибудь придут потомки монголо-татарского ига и востребуют себе акваторию Нового Озера (Ени-гела) с прилегающими городами?

Нельзя помогать Путину в его деле присвоения достижений предыдущих поколений, он пытается присвоить своей авторитарной власти и достояния СССР, и Российской империи. На таких исторических "наследиях" он отжал Приднестровье, Кавказ, Крым, Донбасс...

Ведь тогда на таких основаниях могут прийти французы в Берлин и заявить свои права на наследие Франкского королевства, со словами, что все это еще их дед Карл Великий построил. И так до бесконечности и до абсурда.

Давайте же не будем впадать в панику и включим здравый смысл.

powered by lun.ua
Коментарі — 395
_yurkiv_ _ 05.01.2016 23:52
IP: 37.54.71.---
jut:
_yurkiv_ Серед десь 22 фаворитів наш був тільки Завадовський. Який при її онукові став ПЕРШИМ російським міністром освіти... Мабуть, не з останніх був українців.

Взагалі, фаворитизм – не Катькина вигадка. Так тоді жили усі – та тільки чомусь англійці не дорікають цім Єлізавету, а шведи – Христину. Тільки в нас ретельно збирають усі ті помиї, якими її поливала вражена її успіхами Європа, зокрема – поляки, яких вона полишила разом з Австрією та Прусією державності...
Вона дорогу до трону полила кров'ю власного чоловіка і батька своєї дитини, а Ви про помиї...
_yurkiv_ _ 05.01.2016 15:11
IP: 37.54.71.---
jut:
_yurkiv_ То правда, бо в Прусії на неї чекали б Küche, Kinder, Kirche, а в Кацапії "члени" роду "арлових" звели аж на царський престол:) **** Не її одну, не її першу "звели". Але – не Орлови зробили її найуспішнішою правителькою Росії. Втім, вміння підбирати команду – одна з складових її феєрічного успіху.
А вона Вам не доводиться, часом, внебрачной прапрабабушкай?
Може, хтось з "низовиків" протиснувся поміж арловими, патёмкіними, панятовськими...
Хтива сучка доведе до ручки:)
_yurkiv_ _ 05.01.2016 12:36
IP: 37.54.71.---
jut:
"Я тысячу раз говорила Вам (Дидро) что я годна только для России..."
==================
То правда, бо в Прусії на неї чекали б Küche, Kinder, Kirche, а в Кацапії "члени" роду "арлових" звели аж на царський престол:)
++++++++++++++++++++++
"Взойдет звезда Востока, откуда должен воссиять свет, ибо там больше, чем где нибудь хранится под пеплом духа и силы."
==================
На згарищі лише смердить...:)))
_yurkiv_ _ 05.01.2016 00:33
IP: 37.55.35.---
jut:
_yurkiv_ Яким, нахер, царем, "обраним прихоттю многомятежної толпи из баяр Раманових апасля смутнава времени"? ***** На те ж він і Смутний Час, але окрім Міхайли усі до нього – В.Шуйський там, Годунов були таки несправжніми. А після – знову все пішло "за планом"...:))

...як і ваші низовие дварянє:)))

Катька чудово знала, що усі "родоводи", що нашіі представляли на дворянство були виготовлені фахівцями в Бердичіві... Але закрила на це очі, бо вони шляхетство доводили не папірцями, а шаблюками. Тому і генеральскі звання теж без вагань надавала – і Калнишевському, і Чепизі, і Білому, і Головатому і ще десяткам отаманів.
Зауважу також, що статус козака на відміну від РП в Росії визнавався без питань -бо мали власних донців, звикли до нього. Наприклад, коли Дорошенко приїхав до царя з "явкою з покорою" – негайно як боярин поїхав воєводою до Вятки...
Катька чудово знала і свій "родовід", написаний "арловимі":)
_yurkiv_ _ 04.01.2016 22:46
IP: 37.55.35.---
jut:
А ось я стверджую, що українці були в РІ ПРАВОУТВОРЮЮЧОЮ НАЦІЄЮ разом з росіянами, білорусами, грузинами та вірменами. БО – ПРАВОСЛАВНІ, а правоутворюючим чинником там була ВІРА, а не національність.
Пітер в середині 19 ст. жартуючи називали "українською колонією".
=====================
А татари, якою були нацією в РІ?
І чому понизив статус з ІМПЕРІЄУТВОРЮЮЧОЇ до ПРАВО?
Сибір і зараз жартома називають "українською колонією"!
_yurkiv_ _ 04.01.2016 22:39
IP: 37.55.35.---
jut:
Яка могла бути В ПРИНЦИПІ "рівноправна угода" між "старшим війська запорозького Низового" та царем, якій навіть польского круля вважав нижчим за себе, бо той був – "обраний прихоттю многомятежної толпи"?
===============
Яким, нахер, царем, "обраним прихоттю многомятежної толпи из баяр Раманових апасля смутнава времени"?
Там усі царі – "ненастаящие", як і ваші низовие дварянє:)))
_yurkiv_ _ 01.01.2016 20:57
IP: 46.201.115.---
spitfire:
+10500!
_yurkiv_ _ 01.01.2016 20:56
IP: 46.201.115.---
Драган Зубенко:
jut:
Драган Зубенко: Даруйте, щось я не второпав – а хто саме кого зрадив? Поясніть Ваш глибокий висновок, будь ласка...
Предали твои предки,которыми ты так гордишся,которые за звание "малороссийский дворянин" заключили с Московией неравноправный договор,отдав Украину на порабощение.Это если кратко...
Стислість – сестра таланту!
spitfire _ 01.01.2016 16:32
IP: 104.197.239.---
"Нельзя помогать Путину в его деле присвоения достижений предыдущих поколений, он пытается присвоить своей авторитарной власти и достояния СССР, и Российской империи..."

а от я особисто не бачу в назві Лісапетград ніяких особливих досягнень попередніх поколінь.
я бачу бажання обмеженого, сервільного і запопадливого чиновництва вислужитись і підлестити начальнику-самодуру.
це явище було розповсюдженим в ті часи, і лишається таким зараз.
але тут нема чим хизуватись.

скажіть, пане Гончаренко, Ви дійсно так сильно відчуваєте свою спорідненість із Російською імперією?
то фантомний біль за втраченою кінцівкою, напевно.
імперія вкрала в України її історію, її майбутнє, використала її народ як біомасу для власного посилення, імперський брудний послід досі смердить на сторінках УП та навіть обирається в Раду.

а пан В'ятрович та комісія вчинили як справжні державні діячі: вони спробували відновити природній стан речей, продовжили власну історію країни Україна.
_yurkiv_ _ 31.12.2015 14:10
IP: 94.179.239.---
jut:
Miki2 _ Галичанський випадок відомий ще з Біблії: там йдеться про людину, яка побачила змерзлу гадюку. Пожаліла вона її, узяла за пазуху та відігріла. А та відігрілася та відразу її ж і вкусила...

І ще мимоволі згадується схожий випадок: бачив я в Африці таких собі "кольорових" кобр ч. Так вони, зарази плювалися отрутою. Метра на 2-3, при цьому влучали точно в око, зазвичай раніше, ніж її помітиш. Ну хіба не галичанські звички?!
Була б вона галичанською, вже був би'c без ока, хоча і так сліпий на обидва, "кутузов-2":)
Miki2 _ 31.12.2015 11:13
IP: 178.94.50.---
Alex Nazim:
_yurkiv_:
Alex Nazim:
_yurkiv_:
jut:
Alex Nazim:
jut:
Полностью согласен с вами!
Львов вообще во всех восстаниях Богдана был против него...за поляков...
Так він споконвіку (з 14 ст.) і був суто польским містом. І є кам"яною поемою ПОЛЬСКОЇ КУЛЬТУРИ.
І не тільки польської, але і австрійської також, і яке щастя, що не кацапської, бо цим вистачило 45 -ти років, аби спотворити Львів до невпізнання.
Заводы вам построили... из села немного вывели...
Пішли на хер з вашими заводами, які виявилися нікому не потрібними, а "Старе Місто" стояло і стоятиме.
Село... и есть село...
Жиди вона і є жиди
_yurkiv_ _ 31.12.2015 00:05
IP: 94.179.239.---
Alex Nazim:
_yurkiv_:
jut:
Alex Nazim:
jut:
Полностью согласен с вами!
Львов вообще во всех восстаниях Богдана был против него...за поляков...
Так він споконвіку (з 14 ст.) і був суто польским містом. І є кам"яною поемою ПОЛЬСКОЇ КУЛЬТУРИ.
І не тільки польської, але і австрійської також, і яке щастя, що не кацапської, бо цим вистачило 45 -ти років, аби спотворити Львів до невпізнання.
Заводы вам построили... из села немного вывели...
Пішли на хер з вашими заводами, які виявилися нікому не потрібними, а "Старе Місто" стояло і стоятиме.
_yurkiv_ _ 30.12.2015 23:46
IP: 94.179.239.---
jut:
Alex Nazim:
jut:
Полностью согласен с вами!
Львов вообще во всех восстаниях Богдана был против него...за поляков...
Так він споконвіку (з 14 ст.) і був суто польским містом. І є кам"яною поемою ПОЛЬСКОЇ КУЛЬТУРИ.
І не тільки польської, але і австрійської також, і яке щастя, що не кацапської, бо цим вистачило 45 -ти років, аби спотворити Львів до невпізнання.
_yurkiv_ _ 30.12.2015 18:12
IP: 94.179.239.---
jut:
_yurkiv_:
jut:
Роберт Плявин _ Характерна риса романтиків – видавати бажане за дійснє. Ось Дід пише про рівноправний військовий союз Богдана та Олексія... Але царі не вважали рівними собі не тільки "Старшого Війська низового Запорозького", а навіть польских крулей, бо ті були ОБРАНІ і навіть не називали їх в листах "братами"... Той же Грізний прямо писав Баторію: "Аз єсмь государь мілостію Божією, а не прихоттю многомятежної толпи...".

Відповідно, "рівноправний союз" між Богданом та Олексієм був настільки ж реальним, як і законний шлюб Грушевського з дворовою Жучкою... ОЦЕ Я І НАЗИВАЮ РОМАНТІЗМОМ...
Ну, хер вас паймёшь, историков-зимовщиков!
То ніби були ІМПЕРІЄУТВОРЮЮЧОЮ, то ніби ЖУЧКОЮ?:)))
Падляшкі ви невмивані, жодного разу...
:::

Та краще бути українською Жучкою, аніж підляшською болонкою...
Жучка бува лише кацапською!
Матчастину треба знати.
_yurkiv_ _ 30.12.2015 17:50
IP: 94.179.239.---
jut:
Роберт Плявин _ Характерна риса романтиків – видавати бажане за дійснє. Ось Дід пише про рівноправний військовий союз Богдана та Олексія... Але царі не вважали рівними собі не тільки "Старшого Війська низового Запорозького", а навіть польских крулей, бо ті були ОБРАНІ і навіть не називали їх в листах "братами"... Той же Грізний прямо писав Баторію: "Аз єсмь государь мілостію Божією, а не прихоттю многомятежної толпи...".

Відповідно, "рівноправний союз" між Богданом та Олексієм був настільки ж реальним, як і законний шлюб Грушевського з дворовою Жучкою... ОЦЕ Я І НАЗИВАЮ РОМАНТІЗМОМ...
Ну, хер вас паймёшь, историков-зимовщиков!
То ніби були ІМПЕРІЄУТВОРЮЮЧОЮ, то ніби ЖУЧКОЮ?:)))
Падляшкі ви невмивані, жодного разу...
grom2468 _ 30.12.2015 12:04
IP: 104.197.225.---
Miki2:
Да это Вася который трется на УП пару лет! Заходил под никами Эверестов-Гималаев-Перевалов-и.т одно слово погань кацапская!Не удивлюсь если его скоро возьмут в редакцию УП!
Pixel _ 30.12.2015 11:17
IP: 95.69.248.---
Alex Nazim:
grom2468:
Роберт Плявин:
Alex Nazim:
Смех смехом, но тут один украинский канал провёл опрос, кого хотят видеть следующим президентом украинцы. 85 % за Путина.:-) Не помню точно сайт – что-то вроде неделя.ua.
КИССИЛЕВ.TV
Какому политику вы бы доверили управление своей страной:

Путин 85%

nedelya-ua.com/content/kakomu-politiku-vy-doverili-upravlenie-svoey-stranoy
- – - – -
Типичная киселёвщина: фейковый сайт "неделя -ua.com" "косит" под сайт "неделя.ua". Ну и тематика тамошняя фейковая такова, что ставить диагноз фобиям москальского режима можно. Типичные для антиамериканской тематики заголовки:

"Wall Street Journal: США поддерживают тайные контакты с режимом Асада"
"Американцы задолжали за образование более $1 трлн"
"Советник лидера Ирана: США планируют распад Ирака и Сирии на 8 новых государств" – и т.п.

Столько бюджетных денег москальский агитпроп распиливает:)...
бун _ 30.12.2015 10:07
IP: 77.123.166.---
Парадокс в тому, що з 90-х років українські історики отримали доступ др архіві. Книги Н.Яковенко "Українська шляхта", "Паралельний світ" та "Дзеркала ідентичності", праці Н.Старченко, М.Довбищенка, Л.Довгої, І.Ворончук, П.Кралюка та ін. каменя на камені не залишили від цього московського міфу. З часів 8-и українських племен від волинян до сіверців влада на цій території належала українській або руській, як переважно тоді називали, знаті, тобто боярам, князям та шляхті. Звідси і розвиток українських суспільних інститутів, які відрізняються від суслільніх інститутів польських, литовських, московських, турецьких і навіть білоруських. Україна на цей час сформувала свою окремішність, ідентичність. В такому випадку війна Хмельницького без огляду на її мотивацію стала боротьбою проти України, а окупація України Москвою в 1654р. – початком колоніального періоду України.
Цікаво інше, чому керівництво НАНУ ігнорує роботи сучасних істориків на шкоду національній безпеці.
бун _ 30.12.2015 09:49
IP: 77.123.166.---
Все-таки треба подякувати московським тролям за показ того, що є в основі їх гібридної війни.
Все зводиться до трактування періоду в 400 років між кн.Данилом Галицьким та Хмельниччиною. Простіше, кому належала влада на українській території. Московська, радянська українська та офіційна теперішня українська точка зору полягає в тому, що владу тут захопили польсько-литовські пани, які знущалися з українських селян, а селяни 400 років чекали воз"єднання з Москвою. В 1648р. Хмельницький звільнив селян від польсько-литовських панів і в 1654р. воз"єднав їх з Москвою. Практично цю версію історії і сьогодні викладають в українській школі, в тому числі і в вищій. Звідси і твердження про один народ, розмови про українську мову як нарєчіє російської мови, звідси фраза Путіна до Буша "нет такой страны, Украина", звідси прохання зомбованих такою пропагандою українців "Путин, введи войска", звідси твердження про історичну бездержавність українців.
алекс23 _ 30.12.2015 09:41
IP: 104.197.221.---
...що Захiдна Україна не є Україною i там мешкають не українцi. Ранiш, рокiв десять тому, це "завдання" виконував агент КРО...Подiбнi мерзотнi iстоти заслуговують на страту. Чим займайється пiдроздiл КДБ, "наше" СБУ? Охороняє систему. Цей троль сидить у кацапii", мабудь вiдчуває себе у безпецi/
Слава Українi!
Miki2 _ 30.12.2015 09:36
IP: 178.95.18.---
grom2468:
Alex Nazim:
ВАСИЛИСА ПНХ!
grom, а шо за василиса? Я знав одну таку тварь на донецькому сайті, яка модерувала з Німеччини разом з синком під подібним ніком
алекс23 _ 30.12.2015 09:30
IP: 104.197.15.---
Miki2:
Peter Blood:
jut:
===
Твої цифірки, комуняко, неточні: дійсно – перед окупацією назалежної Речі Посполитої у 1939 році бальшнвістско-нацистською мерзотою поляків у Львові було 50%, ж*идів близько 30%, українців- близько 20%. Але навіть славетний польський фантаст Станіслав Лем, попри свою польськість, підкреслював, що Львів – це польське місто серед Українського Моря! Але ж ти, комуно-хохло-кацап із КГБ-ФСБешними чіпами у голові і дупі цього не знаєш...
Ця 100% штатна паскуда роками тут працює з давньою гебістською фішкою розділу українців, аби москалям зручніше було робити те, що вони робили і робл.ять з Україною вже майже 400 років. Ця тварюка гірше самого лютого відкритого ворога, можна тільки уявити собі скільки ворожого Україні він розповсюджує наживо в своєму оточенні. Раніше ця потвора нікувалась Дідом Панасом, а потім ще десятком ніків.
Цей сексот заточений суто на росповсюджуванi "теорii" КДБ, ...
Валерий Чернолуцкий _ 30.12.2015 02:08
IP: 93.76.73.---
Ну-ну...
grom2468 _ 30.12.2015 00:34
IP: 104.197.237.---
Стекловата из Мурманска уже смену закончила?
Miki2 _ 30.12.2015 00:24
IP: 178.95.18.---
Alex Nazim:
Miki2:
Я враг не Украины, а таких свинячих мразей как ты...
Сволота нерусская
Зеленський62 Україна та Європа1122 Корупція1413 Aтака Путіна1279 Свобода слова578
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter