Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

З порохоботами не дискутую – людям пояснюю

04 квітня 2016, 10:19

Президент не має морального права на офшори. Президент уникає сплати податків своїй країні. Країні, якій кошти вкрай потрібні. Країні під час кризи і війни. Коли усіх громадян обкладають додатковим військовим податком. Коли селян додатково оподатковують за хлів, кошару і туалет у дворі. Коли навіть пенсіонерів обкладають додатковим податком. А він, Президент, у цей час "мінімізує" податки в офшорах і максимізує свій власний прибуток (за рік війни збільшив статки на 100 мільйонів доларів) за рахунок несплати податків своїй країні. От це, аморальне – і є головним в оприлюдненому Громадське ТБ матеріалі. Так діють бариги і жлоби – Президент по відношенню до своєї країни, до своїх громадян, до своїх солдат так аморально діяти не має права!

powered by lun.ua
Коментарі — 272
-vts-m- _ 04.04.2016 12:55
IP: 23.236.56.---
Светлана Иванова:
Чого визвірились? У кого из нас нет маленького слепоглухонемого траста в Панаме?
Думаю, потому, Свєточка, шо то, что позволено Юпітеру, не позволено Презіденту...
Сергей Папков _ 04.04.2016 12:54
IP: 93.73.27.---
Олександр Палій:
"Експертна громадськість" сама не знає, чого хоче – то щоб Порошенко не керував своєю компанією, то щоб керував.
А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Це все горе від ума, тобто його відсутності в умовах знання букв великою частиною населення.
Громадськість, напевно, була б не проти, щоб особа, яка вирішила зав'язати з бізнесом та податися в політику (політика це теж така професія), приблизно за рік до цього розпродала б свій бізнес, прозоро поклала виручені грошики в надійний незалежний від нього банк (або віддала на благодійність) і почала нове політичне життя "з чистого аркуша і чистою совістю". Ось після таких дій з'являється харизма і моральний авторитет, які мають бути невід'ємними якостями політика.
Tamara Stefanova _ 04.04.2016 12:51
IP: 93.72.34.---
САНДРО:
Елена Величко:
В ШТАТАХ РОДИВШАЯ МАМА через 3 месяца обязана идти на работу- никаких выплат.
В Германии мама в семье с двумя детьми не может позволить себе ни отпуска, ни авто, ни ноутбука и т.д...
Чисто российская пропагандисткая брехня.
Дорогой мой, в ФРГ,США и др. нормальных странах молодая мама НЕ ОБЯЗАНА идти на работу. Она имеет право жить как она хочет не нарушая при этом права ребёнка.
В ФРГ живут мои родственники, уехали в 94, у них трое детей, две машины, дом, старшая дочь заканчивает университет (образование кстати бесплатное) в Кёльне, где родители купили ей квартиру т.к. она вышла замуж и тоже родила мальчика. Все работают. Ездят с детьми по миру. Здоровы и счастливы! Так что оставьте свою ложь для жителей воронежской области.
Logic2009 _ 04.04.2016 12:49
IP: 91.196.177.---
Не знаю чи віднесе мене Анатолій Степанович до "порохоботів",
але ні за Порошенка, ні за Гриценка я не голосував.
Знаю тільки те (і маю відеозапис), що у 2007, виступаючи на передвиборному мітингу,
Гриценко за 10 хвилин 5 раз згадав Президента (ясне діло позитивно), а через 2 місяці,
коли Ющенко не призначив його на посаду, почав обливати брудом.
Напрошується логічний висновок – був би А.С. при посаді, такого не писав би.
LYCIV_OLGA _ 04.04.2016 12:48
IP: 109.251.42.---
Александр 1:
Ctarperch:
Пане Александр, ви договорились до того що Порошенко звичайний олігарх?))))
А хто це не визнавав? Звичайний олігарх, який відрізняється від інших лише тим, що створював головним чином промислові підприємства, а не займався фінансовими спекуляціями з цінними паперами чи крадіжками з держбюджету.
Не спокушайтеся на його рахунок! (А то "чиїсь капці" почнуть дуже "сміятися") Все у Порошенка в минулому – точнісінько так, як і в усіх інших олігархів (не гірше й не краще)!

А ось Президент з нього – "так собі" (м'яко кажучи)! Тобто – цей "порох" виявився – чи то занадто вологим, чи – просто придорожнім пилом.
mihaylenco _ 04.04.2016 12:47
IP: 37.54.126.---
САНДРО
Ну нельзя же быть таким принципиальным до неприличия.

Не переварюю рускій дух. Кирилівський. А Гриценкові слід було подумати. В Україні повно храмів Київського Патріархату.
Сергей Папков _ 04.04.2016 12:47
IP: 93.73.27.---
Олександр Палій:
Сергей Папков:
Абсолютно згодний з усіма тезами Гриценка. Президент – це президент, а бізнес є бізнесом, і це абсолютно різні професії і вимоги до тих, хто їх обіймає у суспільства абсолютно різні. Людина, яка є гарантом Конституції, має бути взірцем моральності, порядності, чесності та інших загальних чеснот. Тим більше, що йти в політику ніхто нікого не примушує і дуло автомата не наставляє. Біда України в тому, що в бізнес у 90-ті переважно пішли або бандюки, або рад-парт-номенклатура – і ті, і інші до жодних обмежень не звикли по життю.
А продавати місця у списку за грубі гроші (до речі – мільйони) – це не бізнес?
А це вже питання до створеної політико партійної системи і до тих, хто сприяє її збереженню: "Чому в нас немає ідеологічних партій, виборчі списки яких формуються виключно знизу партійними організаціями і виключно з членів партій?".
-vts-m- _ 04.04.2016 12:43
IP: 104.154.110.---
Олександр Палій:
Елена Величко:
Олександр Палій:
-vts-m-:
Олександр Палій:
.
... А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Ну це вже ні! За всім цим стоять гріхи осіб, що хочуть усе мати за рахунок інших та руйнують іншим житя. До речі Карла- Марла -то не створив Порошенко, то місту фабрика належала та сплачувала гроші у бюджет – треба ж щось повертати, а не хапати усе.
Про руйнування життя. Якби не наша Армія, якою кереує Порошенко як верховний головнокомандувач, ви б, може, і ще безліч людей зараз у підвалі сиділи.
А еслі, Саш, подойті к маніпулятівной фантазіі с другой сторони, допустім, так: "еслі би Главнокомандующій ВСУ не імел бізнес-контактов в РФ, то РФітяне, може, уже б давно Кітаю сдалісь би"...
Олександр Палій _ 04.04.2016 12:43
IP: 93.72.53.---
"Експертна громадськість" сама не знає, чого хоче – то щоб Порошенко не керував своєю компанією, то щоб керував.
А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Це все горе від ума, тобто його відсутності в умовах знання букв великою частиною населення.
sagredo _ 04.04.2016 12:43
IP: 37.229.254.---
Олександр Палій:
sagredo:
21 серпня в результаті інтенсивного обстрілу з російської зброї загинули 27 українських солдатів, а події тих днів невдовзі назвуть "Іловайським котлом".Саме цього дня був офіційно зареєстрований офшорний холдинг Петра Порошенка на БВО.
Ви справді думаєте, що він сам ходив реєструвати?
Ні не сам, але в ці драматичні дні президент знаходив час, щоб займатися своїми офшорними структурами на іншому кінці світу.
-Vesna- _ 04.04.2016 12:43
IP: 93.72.134.---
P712:

Це я до того – що ця синхронізація подій по датам... Іловайськ – реестрація офшору... це популізм.
Рішення про відкриття Порошенком могло буи прийняте набагато раніше... а далі працюють інші люди.

А Іловайськ... це окрема тема. Там багато складових.
Елена Величко _ 04.04.2016 12:42
IP: 46.201.28.---
САНДРО:

и не забвать. что человек – сам кузней своеего счастья.
Согласна, там, где можно наковать...
А не там, где воры и брехуны. У меня тоже вклад был, а где он? А у Яценюка почему то не пропал и у Порошенко, его детям больше надо и ему? Скромнее надо быть, не грести все.
Кстати, ООН говорит о 6 часовом рабочем дне.
САНДРО _ 04.04.2016 12:42
IP: 82.193.99.---
Олександр Палій:
sagredo:
21 серпня в результаті інтенсивного обстрілу з російської зброї загинули 27 українських солдатів, а події тих днів невдовзі назвуть "Іловайським котлом".

Саме цього дня був офіційно зареєстрований офшорний холдинг Петра Порошенка на БВО.
Ви справді думаєте, що він сам ходив реєструвати?
Шановний!
Сам – не сам.- не напускайте тень на плетень, можно по доверенности запустить кого угодно, и самому не обязательно пылить башмаки
LYCIV_OLGA _ 04.04.2016 12:42
IP: 109.251.42.---
Georg73:
Алексей Веремеенко:
Вопрос к Гриценко, на фига ты армию развалил – пора начать отвечать за себя а не пальцами тыкать в кого то.
Алексей, факты в студию! Что конкретно Гриценко продал, развалил, присвоил, освоил??
А навіщо це йому???...
Бо ж він з тих, хто "чув дзвін, але не знає звідкіля він"!
Тому він і не знає, що Гриценко був Міністром оборони у той час, коли Україна формально/декларативно домагалася досягти/виконати ПДЧ у НАТО. Згідно цьому – Україна і позбавлялася від непомірно великий за чисельністю (на той час) армії і застарілого озброєння-металобрухту. Тож всі тогочасні скорочення української армії були не власною ініціативою Гриценка з "розвалу/знищення" армії, а виконанням державних зобов΄язань (!) України, щодо вимог НАТО по приведенню нашої армії до натівських стандартів.
Huala _ 04.04.2016 12:41
IP: 94.178.58.---
barantchuk:
Сина – від АТО сховав у Верховній Раді, гроші – в офшорах, а я за нього голосував. Є такий вираз, не пам'ятаю чий: Історія – це книга розчарувань, в ній діють або покидьки, або чесні дурні Таке враження що за всі роки незалежності всі ці прокурори, прем"єри, президенти до чесних дурнів не належали і 40 років по пустелі, як Моісей, не вийде. Нема нас кому водити
Я перепрошую, а ви голосували за нього з яких міркувань?
kren _ 04.04.2016 12:41
IP: 37.52.241.---
Олександр Палій:
-vts-m-:
Олександр Палій:
Саша, ну ответьте на крітіку народа...
Народ сам не знає чого хоче – то зоб він не керував компанією, то щоб керував. А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
...ну якраз народ знає чого хоче,хоча,й не всі можуть дати стисле пояснення.
Скоріш за все,в масі своїй,відповідь буде.як і 2.і 3 т.р. тому;-щоб було по справедливості-.
Що в нинішніх умовах значить,щоб гарант конституції-був гарантом конституції,а не своєї кишені
за рах платника податків і громадян від чийого імені гарант і уряд зараз беруть кредити по всьо
му світі залишаючи виплату багатомільярдних боргів-проблемою на покоління вперед для неорганізованної більшості,найменш захищеного прошарку українського соціуму,котрий в кінеч
ному результаті за все і відповідатиме.
Олександр Палій _ 04.04.2016 12:41
IP: 93.72.53.---
Сергей Папков:
Абсолютно згодний з усіма тезами Гриценка. Президент – це президент, а бізнес є бізнесом, і це абсолютно різні професії і вимоги до тих, хто їх обіймає у суспільства абсолютно різні. Людина, яка є гарантом Конституції, має бути взірцем моральності, порядності, чесності та інших загальних чеснот. Тим більше, що йти в політику ніхто нікого не примушує і дуло автомата не наставляє. Не бажаєш сам на себе накладати обмеження, то зоставайся в бізнесі і чекай, коли на тебе інші обмеження накладе суспільство. Біда України в тому, що в бізнес у 90-ті переважно пішли або бандюки, або рад-парт-номенклатура – і ті, і інші до жодних обмежень не звикли по життю.
А продавати місця у списку за грубі гроші (до речі – мільйони) – це не бізнес?
Сергей Папков _ 04.04.2016 12:40
IP: 93.73.27.---
Олександр Палій:
Елена Величко:
Олександр Палій:
-vts-m-:
Олександр Палій:
.
... А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Ну це вже ні! За всім цим стоять гріхи осіб, що хочуть усе мати за рахунок інших та руйнують іншим житя. До речі Карла- Марла -то не створив Порошенко, то місту фабрика належала та сплачувала гроші у бюджет – треба ж щось повертати, а не хапати усе.
Про руйнування життя. Якби не наша Армія, якою кереує Порошенко як верховний головнокомандувач, ви б, може, і ще безліч людей зараз у підвалі сиділи.
Ось тільки не треба про бога-головнокомандувача, який всім керує. В усі часи головнокомандуючі визначали лише стратегію, а справу робили прості солдати і офіцери. А ось саме осмисленої стратегії перемоги ані по Криму, ані по Донбасу не дуже помітно.
САНДРО _ 04.04.2016 12:40
IP: 82.193.99.---
mihaylenco:
САНДРО
Если кому-то что-то не нравится на досрочных выборах можно сказать.

Я на всіх попередніх виборах голосував за Гриценка. На наступних – подумаю.

Так вот оно как.
Что же тогда говорить про тушек в ВР?
Вот именно на следующих и надо проявить последовательность и стойкость.
Неужели простому человеку уже и обвенчаться нельзя?
Ну нельзя же быть таким принципиальным до неприличия.
-Vesna- _ 04.04.2016 12:39
IP: 93.72.134.---
P712:
Так от, замість займатись Іловайськом воно керувало бізнесом. Вгадайте з одного разу, що для нього було приірітетнішим.
...та не керує він бізнесом особисто...
Такими бізнес активами керує наглядова рада... з бізнесменів-зубрів.
всіфінанси ведуть окремі компанії...

Він барига. Купити-продати.
P712 _ 04.04.2016 12:39
IP: 92.113.47.---
Олександр Палій:
Елена Величко:
Олександр Палій:
-vts-m-:
Олександр Палій:
.
... А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Ну це вже ні! За всім цим стоять гріхи осіб, що хочуть усе мати за рахунок інших та руйнують іншим житя. До речі Карла- Марла -то не створив Порошенко, то місту фабрика належала та сплачувала гроші у бюджет – треба ж щось повертати, а не хапати усе.
Про руйнування життя. Якби не наша Армія, якою кереує Порошенко як верховний головнокомандувач, ви б, може, і ще безліч людей зараз у підвалі сиділи.
та ви шо?? Керує?? ми всі бачили, як воно керує, на миколаївщині хлопці маршбросок влаштували. і як вони спали у одному наметі. і як їх харчували, все бачили. і не треба про зазрість, ми тут про рило і калашний ряд.
Олександр Палій _ 04.04.2016 12:37
IP: 93.72.53.---
sagredo:
21 серпня в результаті інтенсивного обстрілу з російської зброї загинули 27 українських солдатів, а події тих днів невдовзі назвуть "Іловайським котлом".

Саме цього дня був офіційно зареєстрований офшорний холдинг Петра Порошенка на БВО.
Ви справді думаєте, що він сам ходив реєструвати?
Сергей Папков _ 04.04.2016 12:37
IP: 93.73.27.---
Абсолютно згодний з усіма тезами Гриценка. Президент – це президент, а бізнес є бізнесом, і це абсолютно різні професії і вимоги до тих, хто їх обіймає у суспільства абсолютно різні. Людина, яка є гарантом Конституції, має бути взірцем моральності, порядності, чесності та інших загальних чеснот. Тим більше, що йти в політику ніхто нікого не примушує і дуло автомата не наставляє. Не бажаєш сам на себе накладати обмеження, то зоставайся в бізнесі і чекай, коли на тебе інші обмеження накладе суспільство. Біда України в тому, що в бізнес у 90-ті переважно пішли або бандюки, або рад-парт-номенклатура – і ті, і інші до жодних обмежень не звикли по життю.
Олександр Палій _ 04.04.2016 12:36
IP: 93.72.53.---
Елена Величко:
Олександр Палій:
-vts-m-:
Олександр Палій:
.
... А за всім цим стоять вороги України, які маніпулюють людськими гріхами, тобто заздрістю.
Ну це вже ні! За всім цим стоять гріхи осіб, що хочуть усе мати за рахунок інших та руйнують іншим житя. До речі Карла- Марла -то не створив Порошенко, то місту фабрика належала та сплачувала гроші у бюджет – треба ж щось повертати, а не хапати усе.
Про руйнування життя. Якби не наша Армія, якою кереує Порошенко як верховний головнокомандувач, ви б, може, і ще безліч людей зараз у підвалі сиділи.
Tamara Stefanova _ 04.04.2016 12:36
IP: 93.72.34.---
САНДРО:
Tamara Stefanova:
!
Во-вторых, а жизни более 10.000 наших граждан стоят этих вонючих денег?
Ну, это называется у нас в Украине передергиванием и манипуляцией.
Вы не у того президента спрашиваете, совсем не у того.
Так можно и Саакашвили обвинить за жертвы в войне 2008г
Вы прекрасно понимаете то, о чём я говорю – люди отдают жизни за Украину, а кто-то оптимизирует налогообложение на миллионы долларов, которые не попадают в украинский бюджет. Кто-то отдаёт 5 грн., отправляет продукты, собирает вещи на армию и хоронит сына жизнь которого бесценна. Объясните близким этих людей ваше представление о морали президента.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter