Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Порошенко = Янукович? Ні.

13 грудня 2016, 09:22

В часи правління Януковича, після зміни за одну ніч Конституції і запровадження системи "смотрящіх", так само в студії Савіка Шустера я публічно заявив: "За вчинені злочини Партія Регіонів має бути розпущена і вона буде розпущена, а вище керівництво ПР (Янукович, Азаров та ін.) – піде під суд". Так врешті й сталося.

Але, буду об'єктивним – після тої заяви зі звинуваченнями на адресу вищих посадових осіб мені ніхто не перекрив доступу на центральні канали, тим більше – не запускав проти мене проплачених ботів у мережу, як це відбувається зараз, у часи правління Порошенка.

Минулої п'ятниці, публічне нагадування у студії того ж Савіка Шустера що корупція – це вбивство (кваліфікація не моя, ООН), а корупціонери – вбивці, зірвало порошенкам дах. Ціла свора порохоботів (пустих акаунтів) рванула за командою "фас!" захищати голого короля. Логіка "аргументації" – з хворої голови на здорову: "корупціонер", "знищив", "розпродав", "розікрав", "агент Кремля", "шатун"! Заблокував уже 300+, а вони все лізуть і лізуть, лізуть у мережу, в ефіри...

До речі, коли в часи Януковича я публічно вимагав розпуску ПР і притягнення Януковича & Со до кримінальної відповідальності, Петро Олексійович енергійно працював міністром в Уряді Януковича, тихенько опікував там свій бізнес і як міністр економіки, за функціоналом, формував Державне оборонне замовлення (ремонт і модернізація військової техніки), формував Перелік надлишкового військового майна (військової техніки і військових містечок на продаж), погоджував ціну продажу конкретної військової техніки за конкретними контрактами Укроборонпрому – це до дискусії про хто "розпродав" і "розікрав". А у вільний час, як виявилося тепер, міністр Уряду Януковича ще писав своєму патрону численні клопотання щодо надання кой-кому громадянства України.

Тож порівнювати Порошенка з Януковичем, попри клептоманію і "смотрящіх", не зовсім вірно. Порошенко набагато більш цинічно-технологічний і від того – небезпечніший. Для країни.

powered by lun.ua
Коментарі — 103
sadam _ 13.12.2016 13:04
IP: 194.0.206.---
Brokerman:
А в России народ ПРОСРАЛ БУДУЩЕЕ СВОИХ ДЕТЕЙ...

Мне абсолютно всё равно, что происходит в России. А вот у нас, где, как Вы говорите "... меняются нанятые слуги народа в рамках процедуры президентстких выборов.", эти замены каждый раз приводят к власти более слабую или более воровитую фигуру, каждая их которых ведёт Украину к потери государственности.
Александр 1 _ 13.12.2016 12:52
IP: 188.163.12.---
sadam:
Ну, воспользовался Ярош, как вы выражаетесь, плодами революции. И, что?
В том-то и дело, что не воспользовался. Не взял на себя ответственность руководить процессом. А имел возможность. Если бы возглавил Революцию (поддержка народа была достаточной; спасибо Кремлю, раскрутившему авторитет "Правого сектора" до небес), то стал бы президентом Украины. Я просто констатирую факт не в осуждение Яроша, потому что для такого поступка нужна личность грандиозного масштаба, отчаянно смелая и достаточно подготовленная для такой миссии (Ленин, Фидель Кастро, Наполеон). У нас пока таких личностей не видно.
Adam Viter _ 13.12.2016 12:44
IP: 94.179.158.---
Повільна смерть від тортур у полоні, або підпис про співпрацю. По іншому із Мордору Путріна – Кирила наші полонені військові вийти просто не можуть. Навіть якщо військовополонений – жінка. Вони всі є заручниками залякування Народу України всіх національностей тортурами і смертю, навіть якщо за них хтось заплатить викуп. Так навіть було із вищим керівництвом часів Кучми і Януковича, які по різним причинам, але в результаті змушені були продаватися ФСБ за мільйони. Тому у нас так масово, на ура, пройшло скорочення Збройних Сил України. Фактично Державу роззброїли і лишили один на один, перед лицем озброєних до зубів тамбовських вовків. І ні одного міністра оборони при тому не гризла совість, як Кравченко і Кірпу
Александр 1 _ 13.12.2016 12:40
IP: 188.163.12.---
Додам ще наступне. Можливо головною причиною негативних дописів на вашу адресу, пане Анатолію, є не стільки тролі, скільки занадто високі очікування, які були у людей відносно саме вас, але які не виправдались ні під час Революції Гідності, ні зараз під час війни.
На мій погляд, для успіху вам обов'язково треба з кимось об'єднуватись. Наприклад, об'єднання з ВО "Свобода" на минулих виборах до парламенту України надали б обом партіям ("Громадянської позиції" та "Свободі") гарантовану можливість потрапити у ВРУ. Тобто, було б взаємовигідним. Треба шукати політичних партнерів хоча б тимчасових.
Микола Луценко _ 13.12.2016 12:35
IP: 109.197.220.---
Найбезглуздіше, що можна прочитати в цих коментарях, це – "сам дурак".
Adam Viter _ 13.12.2016 12:33
IP: 94.179.158.---
Повільна смерть від тортур у полоні, або підпис про співпрацю. По іншому із Мордору Путріна – Кирила наші полонені військові вийти просто не можуть. Навіть якщо військовополонений – жінка. Вони всі є заручниками залякування Народу України всіх національностей тортурами і смертю, навіть якщо за них хтось заплатить викуп. Так навіть було із вищим керівництвом часів Кучми і Януковича, які по різним причинам, але в результаті змушені були продаватися ФСБ за мільйони. Тому у нас так масово, на ура, пройшло скорочення Збройних Сил України. Фактично Державу роззброїли і лишили один на один, перед лицем озброєних до зубів тамбовських вовків. І ні одного міністра при тому не гризла совість, як Кравченко.
Igor Kvilinsky _ 13.12.2016 11:42
IP: 91.227.180.---
І чому було оці визначення чоколадного жлоба не волати дурним голосом під час виборів?
Бачили дурні очі що вибирали, їжте хочь повилазьте.
_ 13.12.2016 11:35
IP: 213.110.136.---
Davlat Rebko:
Нажрались хохлы гидности,скоро жрать нечего будет и замёрзнуть могут, теперь стали разбирать кто больше, а кто меньше говна принёс с переворотом.
Маючи заможного сусіда вбивцю тільки гідність нас може врятувати. Польша і Фінляндія відбивши посягання на " дружбу" з боку росії – процвітають. Але алкоголіки не зможуть добувати нафту і газ, росії доведеться пропонувати дружбу китайцям.
Brokerman _ 13.12.2016 11:09
IP: 95.133.225.---
Многие ПОДДЕВАЮТ, типа голосовать за президента в Украине не за кого...

Уважаемые проснитесь!
МЫ ЖИВЕМ ПОЧТИ В РАЮ... в отличие от России, где царя выбрали еще в конце 20 века... из КГБ...
У нас меняются нанятые слуги народа в рамках процедуры президенстких выборов.

А в России народ ПРОСРАЛ БУДУЩЕЕ СВОИХ ДЕТЕЙ...
sadam _ 13.12.2016 10:42
IP: 194.0.206.---
Александр 1:
Як, до речі і Ярош

Ну, воспользовался Ярош, как вы выражаетесь, плодами революции. И, что?
wictors _ 13.12.2016 10:41
IP: 46.211.5.---
Davlat Rebko:
Нажрались хохлы гидности,скоро жрать нечего будет и замёрзнуть могут, теперь стали разбирать кто больше, а кто меньше говна принёс с переворотом.
Та на хвилюйтесь так за нас! Якщо б не було Вашої "братерської допомоги" ми б вже давно самостiйно розiбрались хто бiльше а хто менше.
Та й не замерзнемо В крайньому випадку спалимо багатотомник робiт Ленiна.
Хоча й шкода буде.
Мо' Ви нам допоможете, та виберете на виборах Президентом пана Жириновського?
Лише вiн обiцяв конкретну допомогу Україні в вигляді ватників
Valentyn Inchenko _ 13.12.2016 10:38
IP: 146.148.4.---
Davlat Rebko:
ну вот куда кацапня лезет...смотри у себя что творится.
Александр 1 _ 13.12.2016 10:36
IP: 188.163.12.---
Пане Анатолію! Ви ж політик та державний діяч, тому повинні знати, що завжди є ображені на таких людей, як ви. Когось ви звільнили з армії (при вас в МО здається теж були значні скорочення), комусь не дали щось вкрасти, когось образили словами, а дехто (не треба перебільшувати їх кількість) дійсно виконує завдання по вашої дискредитації. Політики не повинні такі речі приймати занадто близько до серця.
Вважав і вважаю вас абсолютно чесною порядною людиною, але, здається, цього недостатньо для справжнього успіху у сучасної політиці. Без грошей і зв'язків є лише один шлях піднятися на Олімп: революційний. Але ви не використали цей шанс. Чому під час Революції Гідності ви не перехопили ініціативу, не звернулись до Майдану за підтримкою? Як, до речі і Ярош. Може не всі речі ви оцінюєте об'єктивно та адекватно?
sadam _ 13.12.2016 10:36
IP: 194.0.206.---
Brokerman:
за порошенко мы все голосали...

"Люди, которые голосуют за неудачников, воров, предателей и мошенников, не являются их жертвами. Они соучастники..." Джордж Оруэлл
sadam _ 13.12.2016 10:33
IP: 194.0.206.---
руслан49:
, а Гриценко ось він, живчик. Неділю лежить на дивані, набирається сил, а потім закипає, як чайник і починає всіх повчати і обвинувачувати.

Даже, если Вы и правы в оценки личности г. Гриценко, – это не меняет дела, – Гриценко абсолютно прав в оценки личности нашего Президента. Об этом и статья, по этому обсуждать надо тему статьи, а не переводить стрелки на личность автора.
В чём, в чём, а в переводе стрелок мы преуспели, вместо того, чтобы наводить порядок в стране.
wictors _ 13.12.2016 10:33
IP: 46.211.5.---
руслан49:
Один тільки факт. Із 2500 основних танків Т-64, .
Другий факт (пище клятий "Кореспондент"):
За год войны Украина продала мини-армию
Корреспондент.biz, 7 июля 2015, 08:27

Знову пан Грценко винен?
sadam _ 13.12.2016 10:27
IP: 194.0.206.---
Brokerman:
... ВЫБЕРЕМ БОЛЕЕ ДОСТОЙНОГО...

Оптимист Вы батенька!
Стесняюсь спросить, – когда? И, уже, даже не спрашиваю, – кого?
wictors _ 13.12.2016 10:23
IP: 46.211.5.---
Сергій Ївженко:
Гриценко, краще скажи куди ти подів 1,5 тисячі ПЗРК Ігла та Стріла, які були на озброєнні ЗСУ? Розкажи, які угоди готував в Кремлі в 2007 році, скільки продав танків, БМП, БТРів, літаків, вертольотів, ракетно-артилерійських систем. Скільки землі МО роздеребанив? Кому були продані два комплекса С300?
Припустимо Анатолій Степанович Вам про це розкаже, ситуація від цого поліпшиться?
Ще одне запитяння, на Вашу думку хто відовідає в Україні за торгівлю зброєю?
Гриценко, чо можливо син пана Пашинського?
Ще нагадаю одне, ніщо не коштує так дешево та не ціниться так дорого як ввічливість.
Хоча якщо Ви пили з Анатолієм Степановичем на брудершафт, то панібратство Вам дозволено!
wictors _ 13.12.2016 10:13
IP: 46.211.114.---
Brokerman:
. за порошенко мы все голосали... посколкьу выбора не было, ...
Уточнюю: Ви всі голосували!
Хоча й атеїст, та рекомендую почитати Біблію:
вибір є завжди!
Для того, щоб ним скористатись, хоч інколи спробуйте спочатку самостійно подумати, а вже потім приймайте рішення.
Для мене пан Порошенко як політик перетворився на нуль ще тоді коли був тільки простим початковим олігархом. На зауваження якогось дідуся, мовляв Ви ж порушили Закон, відповів:
мовляв, а що хотіли, щоб Закон був однаковим для Вас і для мене?
wictors _ 13.12.2016 10:01
IP: 46.211.114.---
mihaylenco:
Порошенко життя віддасть за свободу слова.
Чиє?
wictors _ 13.12.2016 09:58
IP: 46.211.114.---
Шановний Анатолію Степановичу!
Я, "маленький українець" точно не бот, ніяк не можу погодитись з Вами.
Хоча й противник пана Януковича, але прихильник технології:
"Dura lex, sed lex."
Тобто мо' Закон і дурний але це Закон.
До цього часу суду над Януковичем не було. Тому Янукович до цього часу повноправний громадянин України.
Більш того, рішення ВР про зняття звання Президента з Януковича незаконне. Подивіться Конституцію України.
На мій погляд все це зроблено спеціально.
Ціково, що Ви скажете, коли єспл скаже:
звільнення з роботи пана Януковича незаконне і держава Україна повинна поновити його на роботі та виплатити компесацію за вимушений прогул?
Щодо іншого погоджуюсь, пан Порошенко набагато хитріший та підступніший, не так просто буде з ним боротись.
Ще гірше, необхідно знайти залізно законні дієві методи боротьби.
mihaylenco _ 13.12.2016 09:57
IP: 93.171.73.---
Brokerman
Анатолий не преувеличивай... за порошенко мы все голосали... посколкьу выбора не было, если станет ясно, что ПУСТЫШКА...

А що ще треба зробити, аби стало ясно?
Елена Величко _ 13.12.2016 09:56
IP: 37.53.137.---
Анатолій Степанович -це як ковток свіжого повітря, так ріже правду,але це зараз необїхідно.
Що до армї та зберігання, оскільки в державі усе 25 рокв "тирили" й здебільшого офіційно, Фонд держмайна
наприклад, що нам належав – а де майно? кому від цього зиск? До речі "успіх " Я-ча – то розпродаж усього,
а коли розподали –..., бо розпродаж дурна суспільного майна нічого корисного не принесла – а навпаки,
до речі,хто тоді Міністром економіки був? Так от для належного зберігання та іншого, НЕОБХІДНІ кошти,
й людям теж – в нас нічого не робилось, бо йсі "люди"були зайняті розпродажем -от і маємо, окрім тих,хто розпродавав.
Andrey Kononenko _ 13.12.2016 09:49
IP: 188.163.73.---
Янукович не отличался умом и сообразительностью, поэтому не относился серьёзно к информационным угрозам.
Alexander Vasilevsky _ 13.12.2016 09:45
IP: 93.74.205.---
Покайтеся за те що 3g у нас з'явився тільки зараз, а не тоді коли ви були міністром оборони
Aтака Путіна1200 Зеленський2 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter