Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Мстивий бездушний Президент – політичне сміття

19 січня 2017, 13:38

Я не є адвокатом Андрія Садового, ми в різних партіях і, в принципі, є політичними конкурентами. Однак у критичній ситуації, що склалася у Львові й навколо Львова, промовчати не можу.

Коли Президент (і його Уряд) в угарі політичних ігрищ на знищення Садового, разом з його рейтингом і фракцією Самопоміч, вже явно заступили за червону межу – не лише відповідальності, але й людської моралі. Коли від мстивого Президента і його умисної бездіяльності щодня, вже протягом восьми місяців, потерпають сотні тисяч львів'ян.

Напевно Садовий як міський голова міг і мав би зробити більше для завчасного і системного вирішення проблеми з вивезенням/утилізацією сміття. Пообіцяв на виборах – зроби, врешті це питання політичної відповідальності. Але...

Коли вже сталося лихо і нависла реальна небезпека екологічної катастрофи, коли мер неодноразово звертається за допомогою до Президента, Уряду – чому замість допомоги, не меру навіть, а сотням тисяч людей, Порошенко і підпорядковані йому порошенки проявляють повну бездушність і безвідповідальність?!

Врешті, ти ж Гарант, маєш захищати людей і їхні права – хіба твої власні політичні ігрища й виборчі розклади/наперстки важливіші людського горя?!

Неприпустимо, коли для локалізації екологічної катастрофи міський голова змушений за допомогою звертатися не до власної держави, а до зарубіжних держав, іноземних послів, іноземних міст-побратимів.

Соромно за такого Президента і за таку державу, в якій людина, її права і інтереси для найвищих посадовців – не на першому, а на десятому місці.

powered by lun.ua
Коментарі — 120
Mezzo _ 19.01.2017 14:51
IP: 104.199.55.---
Судячи з позицї центральної влади..."не барское это дело". А в цілому проглядається стійка тенденція перекладати всю відповідальність на плечі самих громад в масиві питань від екології і до жкг. Державною програмою по вирішенню проблем утилізації відходів і не пахне.
Higgs _ 19.01.2017 14:49
IP: 104.199.55.---
Вот так децентрализация расставляет всех и вся на свое место в том числе и провинциальные имперские замашки.
руслан49 _ 19.01.2017 14:45
IP: 178.92.72.---
От я не знаю, що конкретно Садовий і Гриценко хоче від президента. Щоб президент об'явив Львів зоною стихійного лиха і щоб сміття зі Львова вивозили автомобілі МНС? А в додачу до цього поряд з цими машинами їхали автоматчики і силою примушували сміттєзвалища в Рівному, Житомирі і Києві приймати це сміття?
koine _ 19.01.2017 14:41
IP: 104.155.120.---
wictors:
ПРАВИЛА з організації збирання, перевезення, перероблення та утилізації твердих побутових відходів Наказ Мінбуду України 11.12.2006 N 407, читали? Правила є і їх виконання виключно у компетенції місцевої влади. Ви дайте відповідь чому Садовий не зробив за 7 місяців новий полігон для сміття коли технічні терміни реалізації проекту 3 місяці?
Іван Кайдашенко _ 19.01.2017 14:38
IP: 37.115.251.---
Для чого залучати Державну службу України з надзвичайних ситуацій? Садовий – конкурент Порошенка. Ліпшої нагоди, щоб знищити Садового, не було.
Oleksa Piddubniak _ 19.01.2017 14:34
IP: 104.155.92.---
wictors'ові: Цілком згоден з дописувачем. Додам також, що в Польші при утилізації старих авт до них навіть треба вставляти нові фари і внести певну плату. В тій же Польщі теж немало проблем з переробкою сміття, але там ця справа державної ваги. І може великого руху й не було б, але членство в Європейській Унії зобов'язує дотримуватись відповідних стандартів. Нам треба теж прагнути до запровадження європейських стандартів, якщо хочемо бути цивілізованою державою. Потрібно громадою заставити всі ланки державної і місцевої влади повернутись обличчям до цієї проблеми, бо буде лихо! Нехай ні Порошенко, ні Гройсман, ні Садовий не кивають один на одного, а виконують свої обов'язки перед Українським народом!
Іван Кайдашенко _ 19.01.2017 14:34
IP: 37.115.251.---
constant sm:
"... Президент (і його Уряд) "? Пане Гриценко, спробуйте почитати Конституцію України. Уряд формує Верховна Рада. Де докази впливу Президента на ситуацію? Це тільки Ваші фантазії.
Порошенко вже втратив вплив на Кононенка?:) 21) приймає у разі необхідності рішення про введення в Україні або в окремих її місцевостях надзвичайного стану, а також оголошує у разі необхідності окремі місцевості України зонами надзвичайної екологічної ситуації – з наступним затвердженням цих рішень Верховною Радою України;
руслан49 _ 19.01.2017 14:33
IP: 178.92.72.---
В чому президент повинен допомагати Садовому? По всих нині діючих законах саме Львівська облрада повинна виділити землю під нове смітєзвалище. А там сидить Свобода і Самопоміч. І цих козлів хоч бий, а вони не поступаються своїми партійними амбіциями і не хочуть домовлятися. Є ще "передові, освічені, культурні" галичани з області у яких діти вчаться у Львові, і у яких половину родичів теж живе у Львові. І тим не менш ці люди перекривають шлях автомобілям, які вивозять сміття. А президент винен. Завра Чернігів буде вимагати у президента, щоб він вивозив сміття, потім Жмеринка і так далі. Всі міста України худо-бідно вирішують проблему з сміттям, а навколо Садового вже всесвітня змова.
wictors _ 19.01.2017 14:33
IP: 46.211.112.---
koine:
ЦЕНТРАЛЬНА ДЕРЖАВА може тільки законодавчо встановити правила утилізації сміття
Сподіваюсь правильно зрозумів, що в нас вже це давно зроблено?
В нас діє система на кшалт "Duales System Deutschland GmbH"?
Ось клятий Садовий не виконує
koine:
правила утилізації сміття
???
Oleksa Piddubniak _ 19.01.2017 14:30
IP: 104.199.47.---
Перепрошую: вставити фари.
Igor Cevukh _ 19.01.2017 14:29
IP: 185.53.76.---
П. Гриценко, а Ви вважаєте що до Президента можна ще комусь апелювати??? Його вуха відкриті тільки для "запарєбріка" мабуть.
Oleksa Piddubniak _ 19.01.2017 14:29
IP: 104.155.51.---
wictors'ові: Цілком згоден з дописувачем. Додам також, що в Польші при утилізації старих авт навіть треба до них вставляти нові фори і внести певну плату. В тій же Польщі теж немало проблем з переобкою сміття, але там ця справа державної ваги. І може великого руху і не було б, але членство в Євромейській Унії зобов'язує дотримуватись відповідних стандартів. Нам треба теж прагнути до запровадження європейських стандартів, якщо хочемо бути цивілізованою державою. Потрібно громадою заставити всі ланки державної і місцевої влади повернутись обличчям до цієї проблеми, бо буде лихо!.
koine _ 19.01.2017 14:26
IP: 104.155.120.---
wictors:
Шановний не плутайте святе з грішним, ЦЕНТРАЛЬНА ДЕРЖАВА може тільки законодавчо встановити правила утилізації сміття, а реалізація була і буде завжди на МІСЦЕВІЙ владі. Чому у Неаполі також завжди проблеми з утилізацією сміття? Тому що і там місцева влада у змові зі злочинним світом хочуть заробити. Садовий вибрав позицію: ми обрали місце для полігону, але місцеві жителі проти облаштування і тому поки ми не домовимося нехай вся Україна приймає наше сміття. Також обіцяє, що з часом побудують завод по переробці, але на то потрібен час. Виникає питання чим кращі львів'яни, які проти побудови полігони біля власних домівок від жителів інших регіонів України, котрі повинні приймати ще й чуже львівське сміття?
wictors _ 19.01.2017 14:19
IP: 46.211.112.---
constant sm:
Де докази впливу Президента на ситуацію? Це тільки Ваші фантазії.
Та деякі стверджують, що в Онищенко. Мо' брешуть?
По суті. Не нагадаєте який найчисельніший блок в коаліції ВР?
Чи Ви вважаєте, що дописувачі з дитсадочка?
constant sm _ 19.01.2017 14:13
IP: 93.73.89.---
"... Президент (і його Уряд) "? Пане Гриценко, спробуйте почитати Конституцію України. Уряд формує Верховна Рада. Де докази впливу Президента на ситуацію? Це тільки Ваші фантазії.
wictors _ 19.01.2017 14:09
IP: 46.211.114.---
Ох як ці боти мене дістали!
Проблема сміття державна та повинна вирішуватись на державному рівні.
Для прикладу подивіться на ту Німеччину.
Сортування сміття вже на початковому етапі.
Держава, для екологічно шкідливих виробів (акумулятори, батарейки, згорілі електроплилади, тощо), повинна ввести залогову ціну Враховуючи досить тривалий строк служби цих виробів отримаємо обігові кошти для створення та модернізації переробних підприємств.
Це складний комплекс заходів від навчання в школі до покарання неохайних.
Та для цього потрібна ДЕРЖАВА, а не приватне безвідповідальне товариство по грабунку країни!
Проблема не лише тільки Львова, але і всієї України.
Зараз реальний вихід для Львова на початковому етапі терміново вводити сортування та складування в спеціальних ангарах до термінової побудови переробного заводу. Залишки їжі окремо і хоча б до метантенків.
koine _ 19.01.2017 14:06
IP: 104.155.33.---
Я проти прийняття львівського сміття у своєму місті, як і кожен хто при здоровому глузді. Коли сталася трагедія з пожежею, тоді дійсно потребував Львів допомогу і цю допомогу надало багато міст, але чи можна вимагати приймати сміття через 7 місяців після трагедії? Чи не достатньо часу щоб зробити новий полігон для сміття у Львові? При звичайному режимі робіт достатньо 3 місяці для обладнання такої площадки, про це говорило багато спеціалістів, тому всі питання до Садового. Мені не подобається ця влада, це мабуть найгірша влада за всі роки незалежності, але не потрібно всіх собак вішати на неї, вона і без того винувата у практичному знищенню власного народу, свободи слова та встановленню тоталітарного режиму. п.с. згідно дослідження кожна 2 дитина в Україні не доїдає, саме такі факти говорять про теперішню владу в Україні, а не піар на львівському смітті.
Mykola Tolerantny _ 19.01.2017 14:06
IP: 46.211.228.---
doktor35:
А мені соромно за Гриценка,який став на шлях голого популізму. Легше всього всіх звинуватити а не запропонувати якийсь реальний вихід. Корінь проблеми в тому що Львівщина заселена досить густо і ніхто не хоче біля свого дому ні смітника ні сміттєпереробного заводу. Жодна районна рада не дасть дозволу на відведення землі під смітник. Тим більше що проблема штучно роздута ЗМІ.
Пане дохтур, в чому не прав Гриценко?
Robert Bruce _ 19.01.2017 14:00
IP: 104.155.51.---
Вам вже всім пояснили, що це – януковощ, тільки хитріший... Їжте, хай очі повилазять...
doktor35 _ 19.01.2017 13:49
IP: 104.155.33.---
А мені соромно за Гриценка,який став на шлях голого популізму. Легше всього всіх звинуватити а не запропонувати якийсь реальний вихід. Корінь проблеми в тому що Львівщина заселена досить густо і ніхто не хоче біля свого дому ні смітника ні сміттєпереробного заводу. Жодна районна рада не дасть дозволу на відведення землі під смітник. Тим більше що проблема штучно роздута ЗМІ.
Корупція1412 Aтака Путіна1279 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter