Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), член Ради політичної партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Париж: очікування і підсумки

10 грудня 2019, 09:58

1. Чи досягнув Зеленський у Парижі стійкого миру? Ні, не досягнув, І маємо визнати: це було неможливим.

2. Чи відбулася у Парижі зрада/капітуляція? Ні, не відбулася, хоча от це – було можливим, і тиск на Зеленського був шаленим.

3. Чи позначив Зеленський у Парижі ті "червоні лінії", за які Україна не заступить? Так, позначив. Досить чітко і до того ж публічно. Це було найважче зробити, адже у "Мінську-2" Україна (попередня влада) сама заступила за "червоні лінії", зафіксувавши підписом і "особий статус" в Конституції, і вибори за присутності російських військ, і початок передачі нам контролю над кордоном лише після виборів.

4. Чи вдалося Зеленському в Парижі вирішити/узгодити хоч якісь питання стратегічної ваги, що дало би нам з Вами впевненість, що стійкий мир настане точно і що окуповані/анексовані території буде нам повернено на гідних умовах? Ні, не вдалося. Але точно не з вини української сторони – з вини агресора.

5. Коли позиції сторін з ключових питань несумісні, по суті протилежні (це бачив і чув увесь світ), то швидкого миру чи швидких виборів очікувати – немає підстав. Це буде довгий і тяжкий процес. На багато років, напевно й десятиліть.

6. Чи зроблено в Парижі хоч якісь позитивні кроки, аби цей довготривалий процес розпочати? Так, зроблено. Обмін полоненими до 31.12.19, припинення вогню до 31.12.19 – це дуже важливі позитивні домовленості. Адже йдеться про долі й захист життя наших людей.

7. Ці позитивні кроки сприятимуть дальшому руху до миру, якщо... Якщо вони будуть дійсно реалізовані. Тому що за 5+ років війни це не перші такі домовленості, їх були вже десятки, на різних рівнях і в різних форматах...

8. На жаль, навіть під час перемовин у Парижі ворог продовжував обстрілювати на фронті позиції наших військових: з БМП, гранатометів, крупнокаліберних кулеметів... І поки в Парижі голосно говорили про мир, за цей час ще троє українських солдат на фронті загинули!

9. Не дотиснувши Зеленського наскоком у Нормандському форматі, Путін напевно переключиться ближчим часом на економічні батоги/коврижки – щоб заманити Україну у свою пастку через "дешевий газ", через його транзит, через який-небудь консорціум газовий, або обіцянками інвестицій/кредитів та іншими подібними ласощами...

Тож витримавши гідно іспит у Парижі, українська влада має зберігати пильність – постійно!

powered by lun.ua
Коментарі — 32
Log Log _ 11.12.2019 12:23
IP: 35.235.227.---
Анатолію Степановичу, мої поздоровлення:
==================
В Главном следственном управлении Следственного комитета Российской Федерации завершено расследование уголовного дела в отношении бывшего Министра обороны Украины, экс-кандидата в Президенты Украины Анатолия Гриценко. Он обвиняется в совершении публичных призывов к осуществлению террористической деятельности на территории Российской Федерации с использованием средств массовой информации (ч. 2 ст. 205.2 УК РФ). Гриценко был объявлен в международный розыск и в апреле 2019 года заочно арестован. В настоящее время он продолжает скрываться на территории Украины, откуда не может быть экстрадирован в соответствии с нормами международного права и национального законодательства Украины.
===============================
Тобто в розшук подали саме з приходом до влади Зеленського.
Схоже праві Піонтковський і Чекалкін, що привели його до влади гроші Коломойського і пропаганда Путлера.
Grenader45 _ 11.12.2019 12:05
IP: 35.235.227.---
_ABM_:
...Як каже Grenader45: "Трохи пошкодився розумом", хоч і йому з Урологом бажано до лікаря сходити.:-))
...що за несправедливість. ЯкЕсь "колективний Порошенко" з закосом на психіатра, тебе цитує, потім діагностує і відправляє до лікаря. От і поводься з людьми ввічливо...
Будєм біть, вазможна ногамі...
_ABM_ _ 11.12.2019 10:13
IP: 35.235.227.---
Log Log:
Анатолий Герасименко – Терміново до лікаря!!!:
- А про це, між іншим, говорив сам Петро Олексійович
- "У кого що болить..." Турбуйтесь про свої хвороби, у Порошенка лікарів хватає. Яке це взагалі має відношення до Паризької зустрічі?
Так, очевидні ознаки хвороби – маніакально-депресивного психозу. Найвище вираження -"стрибок ідей" (фуга іде арум). Потім настане депресивна фаза, буде вважати себе винним перед сім'єю, друзями, суспільством... Як каже Grenader45: "Трохи пошкодився розумом", хоч і йому з Урологом бажано до лікаря сходити.:-))
Log Log _ 10.12.2019 22:15
IP: 35.235.227.---
Андрій Маковецький-Левенгук:
ведь то, что произошло во французской столице – это позор какой-то.
Логический вывод:
За кого ни голосует Уролог-Анабиозный, тот оказывается "маньяком".
Янукович – "с полными штанами", Зеленский – "несамостоятельная фигура"
Местечковый "политолух", "а может что-то в консерватории подправить"?
Андрій Маковецький-Левенгук _ 10.12.2019 18:28
IP: 35.235.227.---
Непонятно зачем Зеленский с такой, прямо-таки маниакальной настойчивостью, стремился принять участие во встрече Нормандской четверки в Париже, ведь то, что произошло во французской столице – это позор какой-то. Украинский президент предстал там абсолютно несамостоятельной фигурой, полностью зависящей от немногочисленной, но крайне агрессивной клаки нациствующих украинских ястребков, загнавших его за красные флажки их видения того, что считать зрадой, а что пэрэмогой и приставившей к нему в качестве соглядатая Арсена Борисовича, регулярно выходившего к прессе и оповещавшего: Всё под моим контролем, президент ведет себя послушно.
Log Log _ 10.12.2019 18:15
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
А про це, між іншим, говорив сам Петро Олексійович
"У кого що болить..."
Турбуйтесь про свої хвороби, у Порошенка лікарів хватає.
Яке це взагалі має відношення до Паризької зустрічі?
Сергей Папков _ 10.12.2019 18:07
IP: 35.235.227.---
Згодний з більшістю пунктів, защначених Гриценком.
Але, наприклад, обмін полонених стане позитивним кроком лише тоді, коли він буде не задекларований, а реально відбудеться: та й тоді, коли "всі" реально будуть всі, а не "всіма" будуть оголошені кілька десятків наших полонених, як було попередні рази.
Припинення вогню... Добре, воно відбудеться, а що далі? Російські та проросійські формування добровільно відійдуть за поребрик, чи ми відкотимося до Дніпра, чи зафіксуємо нову лінію держкордону, адже на війні ведення вогню це не самоціль, а лише засіб та інструмент?
В п.7 взагалі є внутрішнє протиріччя. Яка гарантія, що навіть суперпозитивні кроки сприятимуть руху до миру, при тому, що сам Гриценко в наступному реченні пише, що таких кроків вже було чимало і вони нічому не посприяли?
Анатолий Герасименко _ 10.12.2019 17:52
IP: 35.235.227.---
Log Log:
Анатолий Герасименко:
Порошенко президентом знову не стане! Ніколи!
А це по Фрейду. Ніхто тут про це не говорить, а Ви видаєте свої фобії.
А про це, між іншим, говорив сам Петро Олексійович, Пам"ятаєте, коли він, прощаючись з посадою, зібрав у дворику Банкової своїх, вибачаюсь на слові, лизоблюдів (щоб не сказати крутіше) і запевних іх, що максимум,через рік він сюди знову повернеться. А вони у відповідь захльобуючись сльозми, дякували йому за своє щасливе життя. Тьфу! Тьфу! Тьфу! Ось звідки і випливає уся його хвороблива мотивація. Так що, виходить, фобії не у мене, а у Петра Олексійовича.
Grenader45 _ 10.12.2019 15:58
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Віктор Совщак:
...Вищо не розумієте що гинуть люди І при чому абсолютно не при ділах Ну якщо зявилася надія – то вже добре
Яка надія? При Зеленськом наші втрати лише зросли. Кажуть, в три рази.
...кажуть? В три рази?? Такий рівень аргументації???
Кажуть, дехто з імператорськими замашками, трохи пошкодився розумом, що "зради " не відбулося, і його камлання про "червоні лінії", очікувано виявились плодом "воспальонного воображенія"... Кажуть так!
Grenader45 _ 10.12.2019 15:43
IP: 35.235.227.---
...як на мене, Анатолію, достатньо було скопіпастити фразу із блогу А. Гетьманчук (зроблю сам (:
"Потрібно мати мужність визнати, що Зеленський вів себе впевнено і достойно."
_ABM_ _ 10.12.2019 15:34
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
...Головне питання: коли, нарешті, буде заарештовано Порошенка...!!!???
Це кому питання? Зеленському? Чи Трубі? Чи дописувачам Леониду Шкляру, а може "безмозглому дебилу Унитазу Семижопову из Воронежской области"?
Log Log _ 10.12.2019 15:28
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
Порошенко президентом знову не стане! Ніколи!
А це по Фрейду. Ніхто тут про це не говорить, а Ви видаєте свої фобії.
Log Log _ 10.12.2019 14:51
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
ЗЕботе, поговоримо першого січня, коли ніякого "припинення вогню" і близько
не буде.
А Вам Зеленський з Японії повелів сходити на поліграф, і перевірити адекватність.
Анатолий Герасименко _ 10.12.2019 14:23
IP: 35.235.227.---
Log Log:
Анатолий Герасименко:
проплачені Майдани.
ЗЕботе, керівництво СН вже вибачилось, а Ви продовжуєте нести маячню.
"Жаждешь крови – стань блохой" (С)
Хоча..., Ви і так та гнида, про яку говорив Петлюра.
Порохоботський Прямий канал з ранку вже кричить про приховану зраду. І наводить цитати Ірини Геращенко, якогось ветерана АТО, та ще купки проплачених неадекватів. Коли ж ви вже схаменетесь? Пора усвідомити, що реваншу не буде! Порошенко президентом знову не стане! Ніколи! Бо, народ цього не допустить, як би ви не шкодили Україні. Визнайте, що ваш час минув.
Віктор Совщак _ 10.12.2019 14:19
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Питання Чому Україна спочатку застосовувала авіацію а потім перестала?
Александр 1 _ 10.12.2019 13:06
IP: 35.235.227.---
Віктор Совщак:
...Вищо не розумієте що гинуть люди І при чому абсолютно не при ділах Ну якщо зявилася надія – то вже добре
Яка надія? При Зеленськом наші втрати лише зросли. Кажуть, в три рази. Надіятись треба на свою армію, на її міць, на захисні споруди, які були збудовані, на адекватну відповідь ворогу, щоб у нього і в думках не було когось обстрілювати. Це аксіома. І так і було до приходу нової влади, вже в ОРДЛО важко стало знайти осіб, які бажають воювати. Вони по трохи почали розбігатись. А тут, на тобі, ми самі залишаємо свої укріплені споруди. І готові на мир за любу ціну? А знаєте, що міст в станиці Луганської, який контролювали наші військові з нашого боку, вже цілком контролюють сепари? Тому що ми його, цей стратегічний об'єкт, залишили добровільно.
Log Log _ 10.12.2019 13:05
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
проплачені Майдани.
ЗЕботе, керівництво СН вже вибачилось, а Ви продовжуєте нести маячню.
"Жаждешь крови – стань блохой" (С)
Хоча..., Ви і так та гнида, про яку говорив Петлюра.
Анатолій Півненко _ 10.12.2019 13:00
IP: 35.235.227.---
Згоден з Анатолieм Гриценко повнiстю. На жаль, аналiтикiв на телеканалах слухати важко, вiд розмаiття iх позицiй тошнить...
Log Log _ 10.12.2019 12:59
IP: 35.235.227.---
"припинення вогню до 31.12.19"
Анатолію Степановичу, і Ви у це вірите?
Log Log _ 10.12.2019 12:55
IP: 35.235.227.---
Боря Дубецкой – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области
А если бы сам Гриценко чудом стал президентом, что бы он делал на нормандском формате?
Что бы их не было, нужно
Безграмотная скотина, ты не знашь РУССКОГО языка.
В этих предложениях есть "что бы" и "чтобы", но различить их – задача не не для твоего слабого
ума.
Идиот, ты так и не ответил для чего гримируешься украинцем, когда и без оптики видно,
что ты "истопник" из Верхней Хавы.
Пошел вон.
Александр 1 _ 10.12.2019 12:41
IP: 35.235.227.---
alleks67:
Ви не уважно читаєте. Спеціально для Вас: "адже у "Мінську-2" Україна (попередня влада) сама заступила за "червоні лінії", зафіксувавши підписом і "особий статус" в Конституції, і вибори за присутності російських військ, і початок передачі нам контролю над кордоном лише після виборів."
Мені це відомо. Але Мінськ-2 був підписаний так, що його неможливо було виконати без повного контролю України над ОРДЛО, хай і без контролю над самою границею з РФ. І незважаючи на тиск Україна спромоглася переконати союзників, що ніякі вибори без повного контролю над ОРДЛО неможливі, і ніякої формули Штайнмайєра не існує, і ніякої підготовки до виборів на окупованих територіях не може бути. Крім того, не здавались укріплення/позиції українських військових, навпаки, поступово Україна повертала собі позиції у сірої зоні і зміцнювала свою здатність їх захищати.
Анатолий Герасименко _ 10.12.2019 12:31
IP: 35.235.227.---
Леонид Шкляр:
Погоджуюся з аналізом пана Гриценка! Ворог – підступний, цинічний, меркантильний, а головне – безпринципний і нахабний!
Безпринципний і нахабний ворог безперешкодно розгулює по Київу і збирає якісь проплачені Майдани. Головне питання: коли, нарешті, буде заарештовано Порошенка і коли він відповість за свою зраду!!!???
Сергей Левин _ 10.12.2019 12:26
IP: 35.235.227.---
+1
Anatol Zubenko _ 10.12.2019 12:25
IP: 35.235.227.---
Щодо обміну полоненими...Добре обміняєте, а що далі? Путін набере ще собі скільки завгодно, благо у нього в Криму і ордло ресурс необмежений. А де Україна буде брати, в разі припинення вогню? Не обмінювати ж на Медведчука і весь жопоблок, хоча було б непогано...
Елена Величко _ 10.12.2019 12:02
IP: 35.235.227.---
Стосовно різних коментарів.
Нас підтримали, й не ТРЕБА РІЗКИХ рухів.
Від нас ЧЕКАЮТЬ розумних дій. Чи здатен цей роздутий апарат, очолений тими, хто хизується своїми самокатами до професійної роботи?
Ми стаємо на порозі: або робимо свою політику виважену,
у тому числі ЕКОНОМІЧНУ, АБО...
Й міцність країни – то скільки має САМИЙ БІДНИЙ.
Міцність держави – то ВЛАСНІ ЗАВОДИ та солдат, ЩО НАГОДОВАНИЙ.
Міцність держави – то СУМІСНА гуманітарна політика для КОЖНОГО громадянина або тоді треба таку політику допустити по регіонах, ЩОБ НЕ ТЕРОРИЗУВАТИ ГРОМАДЯН.
МІЦНІСТЬ ДЕРЖАВИ – то відчуття громадянина, що він захищений, що з нього не викачують останнє...
Міцність держави – то ПРАВА громадян.
Міцність держави – ТО ПОЛІТИКА, ЩО РОБИТЬСЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН та виконується...
Принаймі треба ПОЧАТИ ТАКУ політику.
Україна та Європа1083 Корупція1327 Зеленський15 Aтака Путіна1213 Уряд реформ402
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter