Тарас Кузьо Науковий співробітник Центру трансатлантичних відносин (ЦТВ) Школи фундаментальних міжнародних досліджень (ШФМД) при Університеті Джонса Гопкінса.

Хто вчинив ''зраду''?

26 січня 2009, 19:03

Владнання Юлією Тимошенко газової кризи 2009 р. показує безпідставність звинувачень у "зраді", звернених у бік Тимошенко минулого літа президентським секретаріатом.

Західні ЗМІ регулярно використовують термін "проросійський" для характеристики пост-радянських лідерів, не пояснюючи при цьому, що "проросійський" може мати дуже відмінне значення в Мінську та Києві у порівнянні з Москвою. Росія виявилася нездатною утворити союз, незважаючи на десять років намагань, з найбільш "проросійським" лідером у світі, президентом Білорусі Олександром Лукашенком.

Чи це не говорить нам про те, що "проросійський" має дуже відмінне значення в Москві у порівнянні з Мінськом і Києвом?

Чи вивчила Росія урок 2004 р. стосовно того, що в Україні немає жодного "проросійського", у розумінні Москви цього слова, політика? Росія ніколи не знайде в Україні політика, що може бути визначений як достатньо "проросійський" (Комуністична партія ніколи не отримає президентську посаду).

У лютому 2007 р. Прем'єр-Міністр Тимошенко, український політик, з яким Росія змогла домовитися про укладення 10-річного контракту, мобілізувала 430 депутатів у парламенті, які проголосували проти приватизації української газотранспортної системи, за що виступала більшість "проросійської" Партії регіонів. Тимошенко підготувалася до газової кризи, створивши запаси газу на 4 місяці, дотримувалася твердої лінії протягом газової кризи 2009 р. і добилася взаємності від Росії з приводу спостерігачів від ЄС, що могли бути допущені на територію України лише в разі, якщо Росія допустить їх на власну територію.

Тим часом "антиросійський" президент підтримав допуск РосУкрЕнерго до газових відносин України чотири роки тому і дозволив йому, відповідно до слів співвласника РосУкрЕнерго Дмитра Фірташа, контролювати три чверті розподілу газу всередині України. Цей факт, як зазначив колишній Міністр оборони Анатолій Гриценко, є свідченням прямої загрози національній безпеці України.

Більше того, головою Нафтогазу України на час підписання газового контракту 2006 р. був лідер крайньо правого Конгресу українських націоналістів, спадкоємця бандерівського крила Організації українських націоналістів і однієї з найбільш антиросійських політичних організацій в Україні. Не дивно, що КУН жартівливо називали Комітетом управління Нафтогазом.

Хто ж тоді є "проросійським" політиком в Україні? І, що більш важливо, хто зрадив національні інтереси України? Тимошенко у 2009 р. чи Ющенко у 2006 р.?

Цей рік стане першим роком, коли Україна не буде імпортувати газ через посередників. Наступний рік стане першим роком, коли Україна буде платити "ринкові" ціни за газ і російські "ринкові" ціни за транзит. Таким чином, 2010 р. стане першим роком, коли Україна матиме можливість проводити справді незалежну зовнішню політику.

Як написала Юлія Мостова в останньому випуску "Дзеркала тижня", "Хіба не було ясно молодій помаранчевій владі з самого початку, що незалежну політику, зовнішню і внутрішню, поруч із Росією може проводити тільки та країна, яка платить "ринкову ціну" за газ? Хіба не було зрозуміло, що НАТО, Голодомор, підтримка Грузії і вимога своєчасного виведення Чорноморського флоту цілком спокійно можуть бути частиною політики суверенної української держави, але при цьому влада України не повинна розраховувати на пільгові ціни на газ від країни, чиї інтереси вона зачіпає, проводячи таку політику?".

powered by lun.ua
Коментарі — 130
Простір _ 31.01.2009 15:33
IP: 92.113.237.---
Та такої зради ще світ не бачив! Кабальні умови та космічні штрафи і (і все ТІЛЬКИ з боку "Нафтогазу"), а також збиткові ціни – призведе до здачі суверенітету (як з ЧФ РФ)!
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 28.01.2009 13:28
IP: 77.123.205.---
Можно було й не коментувати, але як кажуть: факти досить уперта річ. Безкорисний, принциповий та послідовний Хорошковський, ще до відставки з посади головного таможника з подачі В.Балоги призначений Президентом Першим зам. голови СБУ. Воістинно, розумом ВА зрозуміти не те що складно, а майже не можливо. Для чистоти експерименту дотримав би паузу, що б "обіцяний бонус за зраду Юлії" не виперав із під штанів Хорошковського. Марнославство поганий порадник. Він не дозволяє робити саме згаданих пауз. Сергій Лещенко "козлив" Тимошенко за сам факт розмов про інвестування "Інтера", коли та є держслужбовцем. Що скаже Сергій, коли держслужбовець високого рангу служби безпеки країни є співвласником однієї з ведучих українських телекомпаній? Коли Хорошковський був держслужбовцем – головним таможником країни і став причетним до конфликту своїх особистих інтересів з загально державними, перемогла "своя сорочка" і нічого. Хорошковський майже "рицарь без страха и упрека".
Тепер цей "рицар" буде суміщать в одній особі щось середнє між Гебельсом та Мюллером!
_Netko_ _ 27.01.2009 23:26
IP: 195.42.130.---
27.01.2009 22:31___ suspiria
А как же прозрачная влада? А как же ответственность за неправдивую информацию для госслужащего? Или для Юлии закон не писан? Супер!
До чого тут Юля?!
Надії на прозору владу розтали у квітні 2005 року ("не чіпай моїх хлопців")
Почитайте декларацію Ющенка за 2004 рік:)
Отож, повторюю, за теперішньої ситуації в країні тільки нерозумний (делікатно кажучи) оприлюднить всі свої прибутки, статки. зарібки тощо.
Вам кортить аби то зробила Юля? А після того як її знищать Ви промовляючи "шкода. файна була людина, чесна, не та. як решта" розпочнете процес мислення у напрямку – "кого б то тепер обрати", а навколо ющенківсько-фірташівсько-януківсько-ахметівське болото. Ну-ну
Насчет ситуации в стране. Вы из дому выходите? В магазине давно были?
прошу дуже:
1.риба свіжа (короп) 20 грн, потрошена 25 грн
2.риба свіжа (товстолоб) 15 грн потрошена 20 грн
3.олія 8-9 грн
4.шоколад (рошен) 4-09 (трьох сортів)
5.батон (галицький) 1-88
6.сік томатний (1л) 4-99 (1,5л) 8грн (2л) 11грн
7.гречка – 3-29
8.цукор – 4грн
9.морква – 1,5-2грн
Порівняйте з 2005-2006 роком:). І будете приємно вражені
10.рис (900) 7-89
11.борошно (2) -5-79, (5) -14-39
12.макарони (1) – 3-38
13.м'ясо (свиняче) – піджарка -32, шпондер – 35, лопатка – 44, шия – 49
Если даже Пинзеник сам охренел
про нього помовчу
suspiria _ 27.01.2009 22:31
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 22:03___ _Netko_
Який дурень в нашій країні буде давати правдиву декларацію? Дається виключно формально юридично правильно оформлена

А как же прозрачная влада? А как же ответственность за неправдивую информацию для госслужащего? Или для Юлии закон не писан? Супер!
Насчет ситуации в стране. Вы из дому выходите? В магазине давно были?
Если даже Пинзеник сам охренел. А он повидал и сотворил чудес сам немало.
Если бы не было за что критиковать, поверьте был бы сам рад. Мне все равно было бы кто у власти, если бы результаты ручного управления экономикой и сотрясания регулярные воздуха очередными скандалами не расшатывали эту несчастную страну.
suspiria _ 27.01.2009 22:24
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 22:14___ nepatriot
27.01.2009 22:06___ _Netko_
27.01.2009 21:38___ suspiria

Як назвати ТАКУ людину. та фірташка він, фірташка...

Фирташка всю страну разорил,а Вы смеетесь. Инфляцию поднял до 27%, кукуруза в полях несробранная стоит, бензин не падает в цене, производство упало на 40%, гривня в два раза упала.
Все он, сатана.
suspiria _ 27.01.2009 22:21
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 22:04___ командор
27.01.2009 21:25___ suspiria

Паша как раз отказался жить по мафиозным правилам.

Очень смешно. Паша-пылесос отказался добровольно от мафиозной структуры, которую сам создал.
Вы, кстати, в курсе почему его так прозвали?
nepatriot _ 27.01.2009 22:14
IP: 213.160.140.---
27.01.2009 22:06___ _Netko_
27.01.2009 21:38___ suspiria

Як назвати ТАКУ людину. та фірташка він, фірташка...
_Netko_ _ 27.01.2009 22:06
IP: 195.42.130.---
27.01.2009 21:38___ suspiria
27.01.2009 21:24___ nepatriot
Точно, никто про него ничего и не знал. Оказалось это главный виновник всех бед украинских, демон, черт и сатана и шайтан в одном лице.
а як назвати людину що тримає президента за яйця й водить його пером?
як назвати людину що може зірвати міждержавні угоди?
nepatriot _ 27.01.2009 22:05
IP: 213.160.140.---
Так як "закопав" прокладку ФіртЕша (фірташку) Путін (зверніться до словників із давніх мов). НІХТО НІКОЛИ ЩЕ НЕ ПРИНИЖУВАВ. Офіцери ФСБ, очевидно, вивчають давні мови...
командор _ 27.01.2009 22:04
IP: 94.248.9.---
27.01.2009 21:25___ suspiria

Паша как раз отказался жить по мафиозным правилам.
_Netko_ _ 27.01.2009 22:03
IP: 195.42.130.---
27.01.2009 21:36___ suspiria
Опять возвращаемся к исходнику. Если банкрот – как может руководить государством?
Если не банкрот – где деньги, если в декларации мышь от голода повесилась.
Який дурень в нашій країні буде давати правдиву декларацію? Дається виключно формально юридично правильно оформлена

О критериях работы недавно хорошо сказал президент Латвии о своем парламенте – работать и работать эффективно есть две большие разницы.
Цитувати президента, прем'єра чи члена парламенту Латвії – це самому себе спростовувати:)
Пока эффект от работы Тимошенко – как от разорвавшейся в стране мегатонной бомбы – склоки, разруха и крах. Все остальное – только на словах.
1.Неправда
2.Умови в яких працює Тимошенко – у страшному сні іншим прем'єрам не побажаєш
Согласен. Вор должен сидеть в тюрьме. Прокуратура пусть занимается под наблюдением тех же депутатов БЮТа. Ничего невозможного нет – вперед. Пусть бы хоть кто-то ответил за 4 года. Сотрясания воздуха впустую осточертели.
Ну якщо Ви завели мову про наші ГПУ та СБУ – хто й під чиїм началом і на кого працює – тоді я пас

Ви волієте критикувати прем'єра України посилаючись при цьому на правоохоронні органи Штатів – вельми некоректно
nepatriot _ 27.01.2009 21:59
IP: 213.160.140.---
27.01.2009 21:38___ suspiria
Точно, никто про него ничего и не знал. Оказалось это главный виновник всех бед украинских, демон, черт и сатана и шайтан в одном лице.

Ні, він ФІРТЕШ, "великий деятель современности..." (ХА-ХА_ХА!!!!) Фірташка... Учіть давні мови (гідіш, наприклад, тоді зрозумієте, про ЩО говорив Путін) ГА-ГА-ГА!!!!!
nepatriot _ 27.01.2009 21:56
IP: 213.160.140.---
27.01.2009 21:21___ suspiria
Та Фірташа у цій схемі ДАВНО ВЖЕ ВИКОРИСТАЛИ. Він же ж так, фірташка... є, немає, ніхто й не помітить...
suspiria _ 27.01.2009 21:38
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 21:24___ nepatriot
Точно, никто про него ничего и не знал. Оказалось это главный виновник всех бед украинских, демон, черт и сатана и шайтан в одном лице.
suspiria _ 27.01.2009 21:36
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 17:32___ _Netko_
27.01.2009 17:24___ _Netko_
1.Звідки висновок що вона банкрот?!
2.Які критерії до оцінки її роботи?

Опять возвращаемся к исходнику. Если банкрот – как может руководить государством?
Если не банкрот – где деньги, если в декларации мышь от голода повесилась.
О критериях работы недавно хорошо сказал президент Латвии о своем парламенте – работать и работать эффективно есть две большие разницы.
Пока эффект от работы Тимошенко – как от разорвавшейся в стране мегатонной бомбы – склоки, разруха и крах. Все остальное – только на словах.

Щодо Тимошенко скажу тільки одне: кожна суперечка з її приводу впирається у ЄЕСУ:), тоді як на кодло злодіїв від Ющенка до Януковича нема де печатку ставити

Согласен. Вор должен сидеть в тюрьме. Прокуратура пусть занимается под наблюдением тех же депутатов БЮТа. Ничего невозможного нет – вперед. Пусть бы хоть кто-то ответил за 4 года. Сотрясания воздуха впустую осточертели.
suspiria _ 27.01.2009 21:25
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 17:14___ командор
...Тимошенко правильно сказала,если есть претензии,обращайтесь в прокуратуру.И не нужно ничего придумывать.

И долг ЕЕСУ списался по решению суда.

Основная причина по которой был резко снят Лазаренко и команда это было нарушение одного из принципов мафии-надо делиться.

Вот насчет тождества пашиной команды и мафии – в точку.
nepatriot _ 27.01.2009 21:24
IP: 213.160.140.---
27.01.2009 21:21___ suspiria
Та Фірташа у цій схемі ДАВНО ВЖЕ ВИКОРИСТАЛИ. Він же ж так, фірташка... є, немає, ніхто й не помітить...
suspiria _ 27.01.2009 21:21
IP: 194.44.18.---
27.01.2009 17:51___ БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ
Да нет, это все Фирташ.
nepatriot _ 27.01.2009 21:00
IP: 213.160.140.---
As a person who, as you've told in your previous blogs, has grown up in the times of Maragaret Thatcher, could you please answer HOW THE PERSON like Ms Zabuzhko who've proclaimed herself "Ukrainian feminist" can DISGUST Ms Tymoshenko SO MUCH?

Why so called Ukrainian intelligentsia (intellectuals) DISLIKE YULIYA TYMOSHENKO?

Regards, I DO VALUE YOUR OPINION.
nepatriot _ 27.01.2009 20:45
IP: 213.160.140.---
I think (even if I have Cyrillic keaboard) that'd be better for Mr Kuzio to answer my qestion in English:

1. Do you still think that so-called "pro-Western wing'" of the Party of Regions (Akhmetov, Bohatyryova, well, she still should be considered like that) IS AVAILABLE TO DO SOMETHING? (I ask this in a sense of the definition 'pro-Western "national capital"' like Akhmetov you've presented this in your previous blogs)? This so-called "national capital" just was shut up by the mafiozo group – former Naftogaz Head Yuriy Boyko, former SOMETHING Lyovochkin, his sister Yuliya Novikova and their paid satelites like Inna Bohoslovska and Hanna Herman. DO YOU STILL THINK WE HAVE "NATIONAL CAPITAL", which is available to challenge trans-national mafiozo group "Rosukenergo"?

2. Mr Kuzio, DO YOU STILL THINK MR YATSENYUK IS SOMEBODY AVAILABLE to challenge the current economic crisis in Ukraine?
nepatriot _ 27.01.2009 20:20
IP: 213.160.140.---
26.01.2009 19:31___ nepatriot
Про Лукашенка Ви повністю маєте рацію. Він дуже гарно Ющенка "обламав" під час нещодавньої зустрічі, коли той почав заводити пісню про дорогий газ. Він сказав: "Нам би ваші проблеми. Та Україна добуває 20 млрд. кубів свого газу, у вас потужна гідроелектроенергетика. Та українська економіка витримає будь-яку ціну на газ". І нашого гаранта заціпило, бо що на це скажеш?

Окреме слово про нашу славетну інтелігенцію. Коли я бачу, що пані Забужко сидить поряд із "благодійником" Івченком під час вручення благодійницьких нагород за відбудову Батурина, то мене це просто дивує. Коли ячитаю інтерв"ю пана Андруховича, який сидить на західному гранті в Берліні і перед газовою війною із Росією, виміщаючи якісь свої дешеві чоловічі комплекси, розповідає в інтерв"ю журналу "Шпігель" про те, що Тимошенко – актриса дешевого провінційного театру, Ющенко – слабкий президент, Гриценко занадто критикує Ющенка, хоч був йому союзником, то я не дивуюся, ЧОМУ Україна програла інформаційну війну на Заході.
nepatriot _ 27.01.2009 20:13
IP: 213.160.140.---
Пане Кузьо, ТРИМАЙТЕЯ!!!!!!
Roman_pilgrim _ 27.01.2009 19:06
IP: 129.128.161.---
To: Yuri_D (Dr. Kuzyo's secretary?)
I cannot possibly care less about your post and allegations that I, somehow, profit from expressing my opinion. Also, I don't have Cyrillic keyboard available at this very moment, but dislike transliteration. Please, don't bother answering (unless you are Taras Kuzyo's official secretary).
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 27.01.2009 17:51
IP: 77.123.205.---
И вообще в процессе глобального потепления на планете виновата Ю.Тимошенко.
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 27.01.2009 17:48
IP: 77.123.205.---
Откровения господина Хорошковского на УП: "Изначально я как руководитель таможни был крайне лоялен, исходя из того, что пытался максимум обеспечить доходы бюджета. Когда меня назначали на должность, мне поставили конкретную задачу: "Смогу ли я в два раза увеличить доходы?" Я взял на себя эти обязательства. Мы этого добились, доказательством чему была почетная грамота Кабинета министров. Но известно: от любви до ненависти один шаг.
Ты хороший до тех пор, пока следуешь логике премьер-министра. Но если твоя логика, даже подтвержденная законодательством, противоречит задачам премьер-министра, то любовь заканчивается".
Когда логика Президента Л.Кучмы позволила бывшему водиле зоопарка стать миллионером он понял, что институт частной собственности – свято. "Заработал" денежку на телеканал. Это, якобы его собственность. Но его грошей там не так и много. Оказывается, что в силу ряда обстоятельств, он может стать не только исключительной собственностью Хорошковского, но и 50Х50 Фирташа, главный таможенник вспомнил, что первое образование у него-образование юриста. А он человек принципов. Хватит паясничать. Что тут не понятного? Разтаможка газа приведет к санкциям со стороны Фирташа и с Интером можно попрощаться навсегда. Хорошковский просто подельник, хозяин Фирташ. Теперь о бескорыстии последнего. Может он кому-то из вопящих – "батька родной" поскольку есть рукой дающей, не подорвитесь. Придет время, стыдно будет. И еще раз пожалейте Фирташа, БЕДНЫЙ БЕДНЫЙ ФИРТАШ!
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter