Тарас Кузьо Науковий співробітник Центру трансатлантичних відносин (ЦТВ) Школи фундаментальних міжнародних досліджень (ШФМД) при Університеті Джонса Гопкінса.

Хто вчинив ''зраду''?

26 січня 2009, 19:03

Владнання Юлією Тимошенко газової кризи 2009 р. показує безпідставність звинувачень у "зраді", звернених у бік Тимошенко минулого літа президентським секретаріатом.

Західні ЗМІ регулярно використовують термін "проросійський" для характеристики пост-радянських лідерів, не пояснюючи при цьому, що "проросійський" може мати дуже відмінне значення в Мінську та Києві у порівнянні з Москвою. Росія виявилася нездатною утворити союз, незважаючи на десять років намагань, з найбільш "проросійським" лідером у світі, президентом Білорусі Олександром Лукашенком.

Чи це не говорить нам про те, що "проросійський" має дуже відмінне значення в Москві у порівнянні з Мінськом і Києвом?

Чи вивчила Росія урок 2004 р. стосовно того, що в Україні немає жодного "проросійського", у розумінні Москви цього слова, політика? Росія ніколи не знайде в Україні політика, що може бути визначений як достатньо "проросійський" (Комуністична партія ніколи не отримає президентську посаду).

У лютому 2007 р. Прем'єр-Міністр Тимошенко, український політик, з яким Росія змогла домовитися про укладення 10-річного контракту, мобілізувала 430 депутатів у парламенті, які проголосували проти приватизації української газотранспортної системи, за що виступала більшість "проросійської" Партії регіонів. Тимошенко підготувалася до газової кризи, створивши запаси газу на 4 місяці, дотримувалася твердої лінії протягом газової кризи 2009 р. і добилася взаємності від Росії з приводу спостерігачів від ЄС, що могли бути допущені на територію України лише в разі, якщо Росія допустить їх на власну територію.

Тим часом "антиросійський" президент підтримав допуск РосУкрЕнерго до газових відносин України чотири роки тому і дозволив йому, відповідно до слів співвласника РосУкрЕнерго Дмитра Фірташа, контролювати три чверті розподілу газу всередині України. Цей факт, як зазначив колишній Міністр оборони Анатолій Гриценко, є свідченням прямої загрози національній безпеці України.

Більше того, головою Нафтогазу України на час підписання газового контракту 2006 р. був лідер крайньо правого Конгресу українських націоналістів, спадкоємця бандерівського крила Організації українських націоналістів і однієї з найбільш антиросійських політичних організацій в Україні. Не дивно, що КУН жартівливо називали Комітетом управління Нафтогазом.

Хто ж тоді є "проросійським" політиком в Україні? І, що більш важливо, хто зрадив національні інтереси України? Тимошенко у 2009 р. чи Ющенко у 2006 р.?

Цей рік стане першим роком, коли Україна не буде імпортувати газ через посередників. Наступний рік стане першим роком, коли Україна буде платити "ринкові" ціни за газ і російські "ринкові" ціни за транзит. Таким чином, 2010 р. стане першим роком, коли Україна матиме можливість проводити справді незалежну зовнішню політику.

Як написала Юлія Мостова в останньому випуску "Дзеркала тижня", "Хіба не було ясно молодій помаранчевій владі з самого початку, що незалежну політику, зовнішню і внутрішню, поруч із Росією може проводити тільки та країна, яка платить "ринкову ціну" за газ? Хіба не було зрозуміло, що НАТО, Голодомор, підтримка Грузії і вимога своєчасного виведення Чорноморського флоту цілком спокійно можуть бути частиною політики суверенної української держави, але при цьому влада України не повинна розраховувати на пільгові ціни на газ від країни, чиї інтереси вона зачіпає, проводячи таку політику?".

powered by lun.ua
Коментарі — 130
latvia _ 27.01.2009 11:09
IP: 193.111.133.---
Браво, пане Кузьо! Згідний на всі 100%. Шавки-казявки з секретаріату президента гавкають з ранку до ночі про зраду. Напсравді той секреатріат – вже давно зрадники і Ющеннка, і України і всього святого, що є на цій землі. Ваш голос, пане Кузьо, дуже важливий, бо в Україні катастрофічно бояться говорити правду, бо Балога не спить. Але час правди – радше розплати – близько. Правда переможе. Слава Україні!
Yuri_D _ 27.01.2009 11:06
IP: 91.124.102.---
27.01.2009 03:10___ Roman_pilgrim
По-перше – не знаю, який сантехнік замовив цей переклад на англійську, але могли б не напружуватися – п.Тарас Кузьо чудово розуміє українську.
it is Yushchenko, who stands out as the most patriotic leader modern Ukraine has ever had.
Таке може щиро сказати лише дуже екзальтована людина, як скажімо Л.Григорович (за це релігійне почуття до себе мабуть Ющенко і нагородив її нещодавно в Батурині). До таких як вона – лише співчуття, а ось до тих, хто вихваляє Ющенка заради власної вигоди – почуття огиди. Особисто в мене чомусь дії Ющенка після Майдану давно викликають асоціації не з героями-захисниками Батурина, а певним полковником...
І про патріотизм – слід було б давно навчитися відрізняти справжніх патріотів від фальшивих – останніх завжди було набагато більше і їх дуже легко розпізнати. Це ті, що кожного дня бьють себе в груди і вголос кричуть: "я – патріот". До речі, почитайте статтю п.Кузьо в цьому ж блозі.
А взагалі хотів би зауважити – як не дивно, але п.Кузьо набагато об'єктивніше оцінює політичну ситуацію в Україні, – не до порівняння з нашою "рідною" продажною політологічно-журналістською тусовкою.
Depp _ 27.01.2009 10:51
IP: 91.124.95.---
Це й так ясно. Те, що написано все вірно... Але не ясно, що робити з Ющенком? Якби він був "проукраїнським", то б відмовився на користь Тимошенко, бо йому другого терміну все одно не бачити. А якби Тимошенко відмовилася на користь Ющенка, то програли б обоє Януковичу, якому Україна до одного місця. Він згоден і на расєйського губернатора, лише б біля корита... А кацапня та агенти ФСБ, що засіли і на цьому сайті, даремно бздять. Україна все одно буде в НАТО. І Грузія, до речі, також... А якщо кацапам щось у нас не ндравіцца, то нехай пензлюють у свою Расєю і там їм буде харашо, цілуватимуть в дупу свого путятю з його медведятьою хоч навіть і у засос, нам то що... Нам своє робить!
шурві _ 27.01.2009 10:25
IP: 91.124.23.---
Чоловіче, невже ти сам віриш в те що намазграв???
suspiria _ 27.01.2009 10:01
IP: 194.44.18.---
26.01.2009 22:46___ _Netko_
Это только один эпизод. Да, это было последней каплей для Кучмы. А то что было до этого, Леониду Данилычу очень нравилось. Или Вы считаете, что Кучма такой же нищий как и Юлия Владимировна?
Кстати, возникает любопытная коллизия. Человек проработал в крупнейшей корпорации с многомиллиардными оборотами и закрыв предприятие, оказалось, что этот человек гол как сокол. И еще и должен государству круглую сумму в виде штрафов (которую, впрочем, списывает в нарушении законов, придя к власти и воспользовавшись служебным положением)
Затем, рассказывая какой он великолепный управленец и крупный бизнесмен (без гроша в кармане) человек этот выдвигается на самый верхний уровень власти в стране, несет ответственность за судьбы страны и миллионов ее граждан.
Возникает два вопроса – либо те, кто выдвигал это чудо и выбирал его – болваны, ибо как можно такого идиота двигать? Либо человек этот патологический лжец.
Как Вы считаете?
Referendum _ 27.01.2009 09:45
IP: 194.44.242.---
Пане Кузьо, вам мало тих долярів, які за подібне платить Росія, так тепер ще й у Тимошенки відбираєте останню копійчину – їй же не буде за що купляти чергові наряди:-)
Згадайте спочатку хто в Україні вперше запропонував з усіма країнами вести розрахунки за світовими цінами і зробив це з нафтою?
І чи не на Ющенку ви заробили свій капітал, коли давали хвалебні інтерв'ю у штатах в 2004-2005?
vam _ 27.01.2009 09:32
IP: 85.90.217.---
Цей рік стане першим роком, коли Україна не буде імпортувати газ через посередників.

Ну це вже зовсім смішно, пане Тарас. А якщо так сказала ЮТ то такого точно не буде. Нафтогаз навіть по факту поставки ніколи не міг розрахуватися з Газпромом, коли ми (підприємства) попередню оплату робили, а зараз звідки кошти? як мінімум споживатимемо газ через Газпромзбут. (ЄЕСУ чи іншу заразу)
bharat _ 27.01.2009 06:06
IP: 121.127.198.---
кузя зрадник, прислужник зрадників
НЛО _ 27.01.2009 03:12
IP: 77.123.158.---
Коли увесь балоган вилазить на поминки по своєму кориту – це приємно. Вереск, прокльони, лемент, спогади про чиїсь гріхи (справжні, а як немає, то вигадані) останнім осіннім промінчиком зігрівають захолодаючий крисячий насосик у грудях, який живиться одним – печерною злобою та курокрадською поживою, а частіше – поживою, яка залишається після того, як стерв.ятники роздерибанять свій харч мід собою, тобто об,їдками.
А тепер це корито щезло – нема РУЕ, нема – і прокльони на увесь ефір, на увесь інтернет, на всю Україну – від самих стерв.ятників до останнього дрібного бандерлога готові розірвати усе і всіх – бо забрали корито. Великі криси вже розбігаються врізнобіч, а маленькі, ще не зорієнтувавшись, леметують про зниклий харч...їм не віриться, що час їх ситого існування, та й взагалі існування – приходить кінця.
Roman_pilgrim _ 27.01.2009 03:10
IP: 68.149.209.---
Dr. Kuzyo,
Frankly, your opinion regarding Yushchenko's alleged treason is revolting. Indeed, if you look at Ukrainian politicians, their agendas and the rate at which they fulfill their electoral promises, then it is Yushchenko, who stands out as the most patriotic leader modern Ukraine has ever had.
As for the allegations of him profiting from Rosukrenergo' s operations: Petro Symonenko was muttering something about Yushchenko's family's "interest" of 27% from this scheme and he is now being sued for those lies. Obviously, those accusations are without substance and there is no proof of any wrongdoing on President's part. However, I can see certain rationale behind toppling Victor Yushchenko: it clears the path for Tymoshenko and her entourage. They will profit from ousting Yushchenko, but what about Ukraine?
Vlad_iz_Kharkova _ 27.01.2009 01:59
IP: 92.113.139.---
26.01.2009 21:06_ nepatriot Слова благодарности им сказал и Президент, и Премьер. А вот на счет платить больше – не волнуйтесь за них, они себе взяли сколько надо и еще возьмут. Вы не пробовали работу для Нефтегаза выполнить или товар им поставить? 40% отката при заключении договора, потом столько же при получении денег. Такой обдираловки еще не было в истории. Можете представить, какие там цены на товары и услуги. Госмонополия сама себя прокормит за счет страны. не переживайте.
__Borya _ 27.01.2009 01:22
IP: 77.122.53.---
http://www2.carleton.ca/directories/faculty-staff-dir.php

введіть first name Tar last name Kuz

дає

http://www2.carleton.ca/directories/faculty-staff-dir.php

НЕМАЄ В ЦЬОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТАКОГО ПРОФФЕСОРА...
__Borya _ 26.01.2009 23:58
IP: 77.122.53.---
добилася взаємності від Росії з приводу спостерігачів від ЄС, що могли бути допущені на територію України лише в разі, якщо Росія допустить їх на власну територію.

ТУТ ГРИГЯН БУЛА НІ ДО ЧОГО. ТУТ СПРАЦЮВАЛА ПРЕЗИДЕНТСЬКА МАШИНА – СОКОЛОВСЬКИЙ ТОЩО – У ПЕРЕМОВИНАХ У РІЗНИХ ЄВРОПЕЙСБКИХ СТОЛИЦЯХ.

А КУЗЬО, МОСТОВА ТА ГРИЦЕНКО – СЛУЖАКИ В ГРИГЯНИХИ. КУЗЬО – ЯК ВЕЛИКИЙ ПОЛІТТЕХНОЛОГ – ЗРОСТОМ У 1,50 М. (ЯК ЙОГО НОВИЙ ПАТРОН ДІМКА "ОХ, ВОВОЧКА, ВСТАВ МЕНІ В ДУПУ!" МЕДВЄДЄВ), МОСТОВА, ЯК ДАВНЯ ПОДРУГА ГРИГЯН, А ГРИЦЕНКО – ЯК МАЙБУТНІЙ ТЕХНІЧНИЙ КАНДИДАТ ГРИГЯНИХИ.
ihor62 _ 26.01.2009 23:54
IP: 99.255.185.---
Djakyy za vupravlennia, nehay meni probachut P.Svystovych
_Netko_ _ 26.01.2009 22:46
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 22:33___ suspiria

Что Вам схему описать?
Извольте. Поставки газа велись на предприятие, ликвидная продукция в счет оплаты переходила в собственность ЕЕСУ, оплата за нее шла на четыре счета – один собственно за товар и на три другие оффшора – например доллар с тонны металла, как с меткомбинатов. С Криворожстали это было примерно 50млн.долларов ежегодно – каждому.
Три эти счета принадлежали Тимошенко, Лазаренко и Кучме. Когда Паша-пылесос с Юлией решили кинуть Данилыча, ему это естественно не понравилось и Лазаренко оказался там где и сейчас, а Тимошенко в СИЗО. Но у нас садят за кражу шапки, а если украл несколько миллиардов – можешь ничего не опасаться.
То, что Тимошенко допрашивали пиндосы, для Вас тоже новость?
Или Вы считаете, что можно быть правой рукой Лазаренко и оставаться белой и пушистой?
я ж кажу, що Ви не добре поінформовані, то – раз, і наголоси Ваші тільки замулюють ситуацію, це – два.
Гаразд, пояснюю:
1.У законодавстві (за згодою Данілича) робиться спеціальна "дірка"
2."Дірка" полягає в тому, що в Україні газ Кацапії можна придбати по $80 баксів. а в Англії – по $50 (не по $30:))
3.Юля "має нахабство" цією діркою скористатися – організовує в Англії фірму, яка купує газ в Кацапії по $50 і доручає ЄЕСУ його з Кацапії забрати (відповідно продати по $80 в Україні)
4.Кучма такого "нахабства" довго терпіти не міг – чим то ся скінчило – Ви знаєте
5.Доля Паші мене не цікавить
_Netko_ _ 26.01.2009 22:36
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 22:33___ Black_Sea
26.01.2009 21:41___ _Netko_
"...У квітні хоружівський неадекват поставив на вуха самого ліліпута Медведєва. коли заявив що Україна платитиме $400 за газ..."
Шановний, а можна лінк на пряму мову з цього приводу, чи це Вам баба Параска нашептала?
ґугл для Вас придумано:), шановний, конкретно цей факт – ЗАГАЛЬНОВІДОМИЙ, Медвєдєв від такої несподіванки мало ся не всрав від щастя:)
Black_Sea _ 26.01.2009 22:33
IP: 195.230.115.---
26.01.2009 21:41___ _Netko_
"...У квітні хоружівський неадекват поставив на вуха самого ліліпута Медведєва. коли заявив що Україна платитиме $400 за газ..."

Шановний, а можна лінк на пряму мову з цього приводу, чи це Вам баба Параска нашептала?
suspiria _ 26.01.2009 22:33
IP: 194.44.18.---
26.01.2009 22:10___ _Netko_
Весьма эффективные контраргументы. Что Вам схему описать?
Извольте. Поставки газа велись на предприятие, ликвидная продукция в счет оплаты переходила в собственность ЕЕСУ, оплата за нее шла на четыре счета – один собственно за товар и на три другие оффшора – например доллар с тонны металла, как с меткомбинатов. С Криворожстали это было примерно 50млн.долларов ежегодно – каждому.
Три эти счета принадлежали Тимошенко, Лазаренко и Кучме. Когда Паша-пылесос с Юлией решили кинуть Данилыча, ему это естественно не понравилось и Лазаренко оказался там где и сейчас, а Тимошенко в СИЗО. Но у нас садят за кражу шапки, а если украл несколько миллиардов – можешь ничего не опасаться.
То, что Тимошенко допрашивали пиндосы, для Вас тоже новость?
Или Вы считаете, что можно быть правой рукой Лазаренко и оставаться белой и пушистой?
_Netko_ _ 26.01.2009 22:10
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 21:56___ suspiria
26.01.2009 21:44___ _Netko_
1. Я очень хорошо информирован, так как работал с ЕЕСУ и меткомбинатами
Не демонструєте
2. Мои выводы верны, а память в порядке.
аж ніяк
3. Логична позиция ЮВТ, как в 90-е, так и сейчас – ни перед чем не останавливаться, ибо МНЕ так надо.
а тут Ви навіть мене не зрозуміли:).
Повторюю – ВАША Логічна Побудова попереднього допису – ХИБНА:)

Когда я работал с Криворожсталью, Дубина был генеральным. И схема, по которой работало ЕЕСУ мне известна превосходно.
от коли мені на конкретне питання відповідають, я працював, робив, читав тощо... я чогось мимоволі уявляю непідготовленого учня, який на питання вчителя – чому він не знає питання – відповідає "маріванна, я вчив":)
_Netko_ _ 26.01.2009 22:05
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 21:55___ Андрі
А хто ти такий, щоб поради мені давати, примітиве? Ти спочатку дозволу спитайся, а потім поради давай.
тобі, йолопе, поради не потрібні, я згоден
Плутон _ 26.01.2009 22:00
IP: 77.123.107.---
Пане Тарасе,або ви дуже погано розумієтеся на укр реаліях,звідси-політиці,або ви зумисне займаєтеся підбурюванням.З усіх проблем-тимошенко найбільша загроза її існуванню,її незалежності.Який ворог небезпечніший:той,хто відкритий,чи той,що замаскований?Правильно,замаскований.Саме такою є ця фурія.Облеслива шахрайка,інтриганка домогається влади задля самозадоволення й помсти над всіма "кривдниками".Аби довести всім...Задля цього вона переступить через все,зрадить, збреше,наобіцяє,продасть,підпише,відмовиться,заручиться підтримкою нечистої сили (медведчука,путіна,березовського і тп),без національної свідомості.Актриса,правда,давно вже переграє саму себе.Небезпечна,підступна,з чітко вираженим істерично-параноїдальним синдромом, ...На превеликий жаль,так станеться,що поміж двох Віть (Ющен-Янук) виберуть юлю-розумну й сильну... Відплата буде страшною, Україну чекають тяжкі часи смути,випробувань й потрясінь., й дороге прозріння Так що пане Тарасе,кому допомогаєте,на кого працюєте?- На Путіна!?
suspiria _ 26.01.2009 21:56
IP: 194.44.18.---
26.01.2009 21:44___ _Netko_
1. Я очень хорошо информирован, так как работал с ЕЕСУ и меткомбинатами
2. Мои выводы верны, а память в порядке.
3. Логична позиция ЮВТ, как в 90-е, так и сейчас – ни перед чем не останавливаться, ибо МНЕ так надо.
Когда я работал с Криворожсталью, Дубина был генеральным. И схема, по которой работало ЕЕСУ мне известна превосходно.
Андрі _ 26.01.2009 21:55
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 21:47___ _Netko_
Москалику, ТИкай своїй мамі (зверхникам – ні в якому разі бо можеш дістати в чоло:))

А хто ти такий, щоб поради мені давати, примітиве? Ти спочатку дозволу спитайся, а потім поради давай.
Андрі _ 26.01.2009 21:50
IP: 195.42.130.---
26.01.2009 21:43___ nepatriot
Думаю, що Ющенку буде велика покара і за доведення до серцевого нападу Дубини

Ти зовсім дурний, чи напівдурень?
алекс23 _ 26.01.2009 21:49
IP: 213.227.219.---
26.01.2009 19:20___ nepatriot...26.01.2009 19:31___ nepatriot...+++++++++++++++++++++
ONLINE
Донбас9 Свобода слова567 Корупція1316 Річниця Майдану79 Aтака Путіна1208
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter