Кирило Лукеренко журналіст

Рада обговорить обов'язковість автокрісел для дітей до 12 років

08 вересня 2011, 23:45

Діти в авто, але не в автокріслі, можуть незабаром коштувати водієві від 340 до 425 гривень.

У Верховній Раді зареєстровано законопроект, котрий, якщо його ухвалять, змінить порядок перевезення дітей до 12 років у автомобілях. Подання зроблено Віктором Швецем, головою Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, після того як до нього звернувся Ігор Колтунов, журналіст програми "Агенти впливу" каналу НТН, до якої я маю пряме відношення.

Якщо закон буде ухвалено в тому вигляді, який запропоновано паном Швецем, то штраф за невикористання автокрісла сягне від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто від 340 до 425 гривень.

В разі, коли у когось виникають сумніви – чи дійсно потрібний цей новий штраф, подивіться сюжет Ігоря Колтунова, я сподівася, що ваші питання зникнуть. В ефірі повтор програми буде в неділю в 12-00.

Цікаво, що до пропозиції появи цієї зміни у правилах дорожнього руху в міліції поставилися обережно. Сергій Будник, начальник Центру безпеки дорожнього руху МВС України, сказав, що "в суспільстві погано регагують" на появу нових штрафів.

Взагалі-то шкода, що сама ідея з'явилася не від міліції. До речі, в міліцейській звітності дитяча смертність на дорогах не виокремлюється в окрему статистичну групу. Але це, як і традиційна неспроможність міліції вести і аналізувати деталізовану статистику, потребує окремої розмови.

Щодо дитячих крісел, то Україна мала би ухвалити подібний закон уже давно. Зараз вона перебуває у числі тих країн, в яких не надто переймаються долею дітей і взагалі – людськими життями.

powered by lun.ua
Коментарі — 68
ангелочек _ 09.09.2011 20:04
IP: 195.39.243.---
Олег Медведєв:
Якщо доньці близькео 12 років, і вона вища, важча за матір, кого накажет саджати в крісла? Це питання до вас і до тих, хто вже готовий по 300 долраів знімати за таке крісельце
вот и я про то же
ангелочек _ 09.09.2011 19:57
IP: 195.39.243.---
Это все хорошо. Но, думаю, что надо вносить не возрастной показатель, а антопометрические данные ребенка (рост и вес). Поскольку есть дети, которые в 12 лет выше и тяжелее любого взрослого. При росте отца под 2 м, ребенок в 8 лет как 10 -11 летний, что будет в 12 – будет сами подумайте. Здоровый дядько или тетека в кресло не поместятся.
kokok _ 09.09.2011 16:07
IP: 93.72.106.---
Скільки тобі ЯнукОвощ молодший одвалив за цю ахінею, Кірюха?
romkobalakun _ 09.09.2011 14:51
IP: 82.113.121.---
Breda:
Чекайте-чекайте, 45% в Німеччині – це податок, який платить робітник особисто (в Україні це зараз, здається, 16%). "Працівник коштує роботодавцю" – це зовсім інша стаття витрат. Вона складає в середньому по ЄС – 31%, в Німеччині – 28%. В сумі це приблизно співмірно з Україною.

Але я згідний з тим, що в Німеччині люди мають більше за ці гроші.
Breda _ 09.09.2011 14:28
IP: 93.73.193.---
waldfriedhov:
Breda:
погоджуюсь. Але за це тут кожен віддає 45% своєї зарплати, і дотримуєтсіа кожного пункту закону. Чи усі такі в Україні?
В Україні дуже високі податки. З урахуванням всіх податків (крім подохідного відрахування у всі фонди) робітник коштує роботодацю приблизно 50% від зарплатні.
Закони всі згідні виконувати – але на фоні бідності та мафіозної суті влади – всі контролюючі структури мають бізнес на "дозволах".
Тит _ 09.09.2011 14:18
IP: 194.50.169.---
Breda _ 09.09.2011 14:13
IP: 93.73.193.--

От і я про те. Вітчизняна бюрократія береться впроваджувати "європейські норми" лише там, де це ніяк не зачіпає її шкурні інтереси, а усі витрати, пов'язані з таким впровадженням, несуть пересічні громадяни.
waldfriedhov _ 09.09.2011 14:17
IP: 88.217.158.---
Breda:
погоджуюсь. Але за це тут кожен віддає 45% своєї зарплати, і дотримуєтсіа кожного пункту закону. Чи усі такі в Україні?
Breda _ 09.09.2011 14:13
IP: 93.73.193.---
Як мене "тішить" ця фрагментарна другорядна європейськість при відсутності системних основ...
Я, як водій, хочу європейських доріг, європейських ДАІшників, європейських атестаційних установ. Я хочу всього цього – бо це вносить СИСТЕМНИЙ ЛАД і покращує безпеку пересування в основі своїй.
Країна бідна? Ми, водії, повинні виконувати функції держави і доплачувати до малих зарплат ДАІшникам? А також вчителям, медикам але вже як громадяни...

Зате міліардери ростуть як гриби після дощу...

До чого всі ці висмикування європейськості накшталт цих крісел?
waldfriedhov _ 09.09.2011 14:11
IP: 88.217.158.---
живу теж в Німеччині. Купував крісло 2 катеґорії за 120 евро нове. Для друзів передавав в Украіну вживане за 40 евро. Ідея правилнa, але як буде на практиці...
Zuzuna _ 09.09.2011 14:02
IP: 178.94.45.---
Чому саме зараз кнопкодави запропонували це закон? Тому що крісло коштує від 3,5 тис, попиту ніякого, а виробляє ці крісла підприємство яке належить сину януковича. От і весь розрахунок влади, з людей ще здерти і януса дупу лизнути.
AdamO _ 09.09.2011 13:38
IP: 89.19.100.---
перший сюжет, з ютубу, – зовсім не кримська дорога, а російський кавказ. цей ролик обійшов усі блоги міцяця з півтора тому
Тит _ 09.09.2011 12:53
IP: 194.50.169.---
Написатromkobalakun _ 09.09.2011 12:32
IP: 82.113.121.-и коментар...

Я ж не кажу, що дорослі саджають дітей на коліна, щоб захистити їх при ударі. Я веду мову про те, що в авто, в якому пересувається сім'я, приміром з чотирьох чоловік – батька, матері і двох малих дітей, без проблем можна взяти ще бабусю, дідуся, або когось з інших родичів, друзів, сусідів тощо. З кріслами вже не буде такої можливості, тобто втрачається функціональність автомобіля. На мою думку, якщо і вводити обов'язковість використання крісел, то тільки для заміських трас, де високі швидкості і вища ймовірність важких ДТП.
Тит _ 09.09.2011 12:36
IP: 194.50.169.---
Крім того, владі чомусь немає жодного діла до важкохворих дітей, які помирають через брутальне порушення державою їхніх прав на безкоштовну медичну допомогу. 156 млн.грн. на ремонт резиденції Януковича в Криму, чи 400 млн.$ на вишку для Бойка є, а на ліки чи обладнання для ОХМАДИТУ "нєт дєнєх", як і на будівництво центру з трансплантації кісткового мозку, яких навіть в Росії чотири! І здоров'ям та життям таких дітей ні міністри-казнокради, ні кнопкодави-чечетовці, ні горе-"гарант" чомусь зовсім не переймаються. А тут раптом за безпеку дітей згадали! Чи не тому, що така "турбота" дозволить декому ще більше "покращити життя" (своє власне звісно) за рахунок нових поборів з автовласників?
Тит _ 09.09.2011 12:35
IP: 194.50.169.---
Крім того, владі чомусь немає жодного діла до важкохворих дітей, які помирають через брутальне порушення державою їхніх прав на безкоштовну медичну допомогу. 156 млн.грн. на ремонт резиденції Януковича в Криму, чи 400 млн.$ на вишку для Бойка є, а на ліки чи обладнання для ОХМАДИТУ "нєт дєнєх", як і на будівництво центру з трансплантації кісткового мозку, яких навіть в Росії чотири! І здоров'ям та життям таких дітей ні міністри-казнокради, ні кнопкодави-чечетовці, ні горе-"гарант" чомусь зовсім не переймаються. А тут раптом за безпеку дітей згадали! Чи не тому, що така "турбота" дозволить декому ще більше "покращити життя" (свлє власне звісно) за рахунок нових поборів з автовласників?
Тит _ 09.09.2011 12:34
IP: 194.50.169.---
Крім того, владі чомусь немає жодного діла до важкохворих дітей, які помирають через брутальне порушення державою їхніх прав на безкоштовну медичну допомогу. 156 млн.грн., чи 400 млн.$ на вишку для Бойка є, а на ліки чи обладнання для ОХМАДИТУ "нєт дєнєх", як і на будівництво центру з трансплантації кісткового мозку, яких навіть в Росії чотири! І здоров'ям та життям таких дітей ні міністри-казнокради, ні кнопкодави-чечетовці, ні горе-"гарант" чомусь зовсім не переймаються. А тут раптом за безпеку дітей згадали! Чи не тому, що така "турбота" дозволить декому ще більше "покращити життя" (свлє власне звісно) за рахунок нових поборів з автовласників?
romkobalakun _ 09.09.2011 12:32
IP: 82.113.121.---
За кордоном без спеціальних крісел їздять діти ростом від 150 см, а не 120 см. Згідний, що вимоги мають бути прив'язані до росту дитини, не до віку. 12 років – це вік у якому більшість дітей має ріс порядку 150 см і достатньо міцне тіло, щоб витримати навантаження при ударі.

Але повторюся ще раз – для того, щоб захистити дитину на рівні з дорослими, в Німеччині достатньо підвищення для сидіння, не повноцінного крісла. Таке підвищення займає менше місця і коштує дешевше. А на руки дитину брати немає змісту – жодний дорослий не втримає її при відповідному ударі. Чого себе дурити?
сергій київ _ 09.09.2011 12:24
IP: 95.133.132.---
OksanaUa
Особисто для мене питання не у вартості крісел, а у тому, що всі члени сім'ї працюють і автомобілі є робочими – постійно крісла встановлювати і знімати (і не 3-4 секунди, тим більше, якщо виносити з місця зберігання). Везти дітей в дитсадок, басейн, танці, тощо. В Києві тільки авто. Банально питання – де зберігати таку кількість крісел. В Пежо 206 – 2 дорослих і 4 дітей до 5 років нормально. Чим менше автомобіль, тим дружині простіше працювати в будні дні по Києву і паркуватися (особливо в центрі).

Таким чином простіше дітей тримати в квартирі до 12 років.
Тит _ 09.09.2011 12:15
IP: 194.50.169.---
Про те що авто, упаковане автокріслами втрачає у функціональності, і в ньому окрім трьох, максимум чотирьох дітей вже не перевезеш дорослих пасажирів, годі й казати. Вже не посадиш на заднє сидіння дорослих, які без проблем можуть взяти дітей на коліна. Згоден, що безпека дітей понад усе, але чомусь наша влада завжди береться впроваджувати "європейський досвід" не з того кінця, з того, де від неї не потребується нічогісінько, окрім впровадження штрафів. 80%, як не більше усіх аварій зі смертельним наслідком відбуваються в Україні відбуваються внаслідок виїзду на зустрічну смугу, через вузкість наших доріг, на більшості яких по одній смузі в кожен бік і відсутній відбійник чи бодай роздільна смуга. Якби влада справді дбала б про безпеку дорожнього руху, вона б замість розкрадання держбюджету переймалася модернізацією транспортної інфраструктури. Одне тільки унеможливлення віїзду на зустрічну смугу зменшило б смертність на наших автошляхах в рази!
OksanaUa _ 09.09.2011 12:14
IP: 80.50.136.---
Олег Медведєв:
Олеже.
Ви в житті досить часто бували за кордоном.
І напевне звернули увагу на те, що діти вищі 120 см їздять без спеціальних крісел.
По друге, крісла для дітей старших 3-4 років не коштують по 300 доларів. Навіть маркові типу Maxi cosi.
В Україні дуже багато нерозумних норм. Наприклад необов"язковіть включання світла. Запитайтесь колись в іноземців, що вони думать про власників старих автомобілів в Україні, котрі в навіть в темноті не завжди включають світло. Вони для себе створюють найбільшу загрозу. Бо сучасний автомобііль при ударі розпадається, але рятує пасажирів, а старий навпаки. Сам ніби витримує удар, а пасажири не мають шансів.
Entony _ 09.09.2011 12:14
IP: 193.34.61.---
Саме так, автор цього законопроекту відірвався від реальності. Якщо в якомусь селі багатодітна сім"я купила в кредит жигулі, щоб їх діти не пиляли 10 км. пішки до школи, то їх за це треба ще штрафами задавити. Нехай геніальний автор передбачить в цьому законопроекті купівлю за рахунок державного бюджету дитячих автокрісел тим, хто не може собі цього дозволити. Повірте, таких буде дуже багато. А ввести нові побори – багато розуму не треба.
Velar _ 09.09.2011 12:11
IP: 83.170.246.---
:
Velar:
Якщо діти будуть гинути і залишатися каліками, то в цій країні таки й справді не буде вже більше ніяких проблем.
Вам не кажется, что родители сами в первую очередь заинтересованы в здоровье своего ребенка? Причем гораздо сильнее, чем эти клоуны-депутаты. Лучше провести разъяснительную работу среди населения и автовладельцев, чем дать ментам дополнительную статью к поборам.
Этот закон – всего лишь очередное лобби бизнеса не более того.
BACK IN THE USSR _ 09.09.2011 12:03
IP: 178.93.15.---
Середній вік авто в Україні -18,2 року й продовжує зростати. ВАЗ 1993 року... У такому дитячи крісла практично не мають сенсу. Спочатку треба скасувати грабіжницькі мита та акцизи та дозволити людям нарешті купувати безпечні та екологічні автомобілі.
Олег Медведєв _ 09.09.2011 11:48
IP: 95.67.4.---
Якщо й ухвалювти такий закон на догоду виробникам крісел, то критерієм має бути не вік, а зріст дитини та її вага. Може ще ухвалити закон, щоб до 14 років діти ходили в памперсах – а раптом обсереться?
OksanaUa _ 09.09.2011 11:45
IP: 80.50.136.---
сергій київ:
Сергію.
4 крісла коштують значно дешевше ніж 4 хрести при дорозі.
Україна всіяна хрестами. І це при досить малій інтенсивності руху на дорогах України. Погані дороги, на яких доводиться гальмувати значно різкіше, – це ще більше підстав, щоб забезпечити себе від нещастя.
Щодо крісел, то крісла, особливо для дітей старших 3 років, знімаються і встановлюються протягом 3-4 секунд.
Якщо поділите вартість крісел, на кількість днів, коли вони будуть використовуватись, то вийде зовсім небагато.
І ще одне. У Вас в родині повинен бути один більший автомобіль, бо 4 дітей, Ви і дружина до пежо 206 ніяк не вміститесь. Якщо бракує грошей – то продайте автомобіль жінки і тещі і купіть один більший.
Олег Медведєв _ 09.09.2011 11:44
IP: 95.67.4.---
Якщо доньці близькео 12 років, і вона вища, важча за матір, кого накажет саджати в крісла? Це питання до вас і до тих, хто вже готовий по 300 долраів знімати за таке крісельце
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter