Костянтин Матвієнко Політичний експерт

Щодо підвищення вартості проїзду

14 липня 2018, 10:35

Система транспортного обслуговування у Києві являє собою один з найбільших і безвідмовних генераторів готівкових коштів в Україні. Щодня 3 200 000 пасажирів користуються міським транспортом – від маршрутних таксі до метрополітену. Облік та розподіл цих коштів являє собою таємницю так само як і обсяги різноманітних побічних заробітків на транспорті.

Разом з тим транспортний комплекс столиці майже припинив свій розвиток. Перед усім через припинення розбудови мережі метрополітену. В кращому разі у 2019 році відкриються дві станції на Виноградарі. Далі глухий кут. Всесвітньо сумнозвісний міст на Троєщину залишається потворною пам'яткою тупості і захланності трьох генерацій київської міської влади.

Якісь та надійність транспортного обслуговування у Києві впевнено деградує. Надто у порівнянні з іншими містами Європи – від Казані до Лісабону. Аварійність, перед усім перевезень у маршрутних таксі, спека або холод, хамство і безвідповідальність водіїв, збої регулярності, неприйнятна тіснява – це все київський пасажирський транспорт.

Які підстави підвищувати вартість проїзду? Двомільярдний борг російським кампаніям за 100 метровагонів?

Якість роботи київського транспорту після зростання тарифу на проїзд не поліпшиться. Проте автори ідеї підвищити ціну, схоже, і не мали того на увазі.

Добігає кінця термін перебування "біля ясел" поточної генерації влади – спочатку президента, тоді парламенту, тоді Київради та міського голови. Генератор готівки має інтенсифікуватися, бо не факт, що доступ до нього зберігатиметься після вісімнадцятого – двадцятого року.

Підвищення вартості проїзду у Києві є величезним злом для всієї української економіки, тому, що на ціни у Києві орієнтуються і транспортні підприємства в усій країні. Зростання київського транспортного тарифу запускає загальний інфляційний мультиплікатор. Додайте до цього анонсоване сімнадцятивідсоткове зростання ціни газу та адміністративне знецінення гривні, днями здійснене Нацбанком, ще чимало очевидних чинників стагнації, і ви прийдете до висновку, що поточна влада сама не вірить у те, що їй вдасться зберегтися.

Утім вона завжди зможе замаскуватися під щось на зразок "помаранчевого", або "гідного", як це сталося після обох революцій.

Коментарі — 17
Vl Kov _ 18.07.2018 13:05
IP: 35.235.226.---
К моему комментарию 16.07.2018 10:39.
"До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов до Київської міської ради, Виконавчого органу КМР (Київської міської державної адміністрації) щодо встановлення нових тарифів на перевезення пасажирів у міському транспорті: метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та у міській електричці. Наразі судом вирішується питання про відкриття провадження.

Прес-служба Окружного адміністративного суду міста Києва "

Ждем.
Елена Величко _ 16.07.2018 12:09
IP: 178.95.130.---
До Кличка
Зробіть БІЛУ бухгалтерію, бо інакше ваші усі потуги будуть проти вас. Почніть з ПРАВИЛЬНОГО, щоб знати як управляти. Підняття цін – ТО ПОМИЛКА, що зовсім може знищити останнє в економіці, бо не можуть тягнути усе пенсіонери, що не мають фактично пенсії – на рівні та нижче прожиткового мінімума.
Почніть з аналізу економіки та ЗАРПЛАТ й з доходів населення, а також умов праці. ВЗАГАЛІ, пане МЕР, РОБІТЬ ЩОСЬ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ – для цього ВАС вибрали, щоб Ви лад навели, бо усюди майже на підприємствах крутять та перегоняють, тобто фактично нищать економіку та підприємства,а людей тримають за рабів – у такому стані нічого не буде гарного, бо НЕМОЖЛИВО, нема за що зачепитись. Почніть РОБИТИ.
Елена Величко _ 16.07.2018 12:02
IP: 178.95.130.---
Андрій Павловський:
До речі, хтось би з оточення Кличка поки від підвищував ціну за проїзд вдвічі, підсказали б Віталіку, що муніпаліцети Берліна та Хельсінки готуються до переходу на безкоштовних комунальний транспорт, а Таллін вже успішно перейшов і все добре працює!
В НИХ ПРАЦЮЮТЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ.
А по- друге, Кличко може й хотів зробити, а З ЧОГО? Усюди нема грошей, бо НЕ РАХУЮТЬ, чорні схеми, дурять. Он тепломережі забрали, а буде не краще або гірше. бо БОРГИ робили спеціально, НЕ РАХУВАЛИ, тобто невідомо що в економіці – так і в транспорті, й усюди. Поки ладу не буде та білого ведення бізнесу, а це ОСОБЛИВО важливе у комунальній сфері та й в інших – ми не вийдемо З КОЛАПСУ. Починати треба З ВЕДЕННЯ БІЛОГО економічного стану підприємств та ЗП БІЛОЇ.
Vl Kov _ 16.07.2018 10:39
IP: 35.235.227.---
Вопрос можно решить очень просто. Любая из партий, которые "готовы за народ жизнь отдать", подает иск в суд о незаконности повышения тарифов. Как минимум, на время рассмотрения – прежние тарифы возвращаются.
Костянтин Матвієнко _ 16.07.2018 09:57
IP: 37.73.198.---
Сергей Папков:
Фунікулер має взагалі бути безкоштовним.
Костянтин Матвієнко _ 16.07.2018 09:32
IP: 37.73.198.---
Сергей Папков:
Фунікулер має взагалі бути безкоштовним.
Сергей Папков _ 16.07.2018 02:01
IP: 35.235.227.---
І ще хочу висловитися що до того, що "підвищення плати за проїзд нібито необхідне для оновлення транспортного парку". Абсолютна дурниця! Скільки буде потрібно років, щоб акумулювати необхідну для цього суму, якщо плановий термін амортизації громадських транспортних засобів років 10, не менше (а в собівартість проїзду закладається амортизаційні відрахування, які обраховуються в залежності від строку амортизації і мають йти саме на ремонт та заміну засобу)? І що буде з тими коштами внаслідок інфляції допоки їх будуть збирати?
Здоровий глузд підказує, що для оновлення транспортного парку мають бути застосовані спеціальні міські бюджетні (або кредитні) програми.І так робиться в усьому світі.
Не думаю, що наші міські посадовці такі абсолютні дурні, які цього не знають. Просто вони навпаки вважають абсолютними ідіотами нас, киян. Особисто мене це ображає не менше, ніж коли залазять в мою кишеню!
Сергей Папков _ 16.07.2018 01:48
IP: 35.235.227.---
Кличко і надалі розказуватиме казочки про "ціну проїзду, яка не покриває собівартості громадського транспорту"? А може чесніще було б сказати: "Панове кияни, виявилося, що керувати вашим містом значно складніше, ніж бити пики на рингу – я переоцінив свої, знання, сили і можливості. А тому я йду, достроково!".
Чомусь приватні "маршрутники" (і в Києві, і в інших містах) є цілком рентабельними та прибутковими при ціні проїзду в 4-6 грн... (інауше б жодної "маршрутка" не було б на маршруті вже максимум через місяць).
Ну НЕ МОЖЕ В ПРИНЦИПІ бензиновий мікроавтобус, що перевозить 30 пасажирів, бути економічнішим за електротранспорт (трамвай та тролейбус), який первозить 60-70 пасажирів (це суперечить об'єктивним законам фізики і економіки)! Не кажучи вже про метро, де один потяг перевозить сотні пасажирів.
Фунікульор взагалі за визначенням є найекономічнішим видом транспорту, бо він використовує електроенергію лише для компенсації різниці в завантаженості "верхньої" та "нижньої" кабін.
Tamara Stefanova _ 15.07.2018 09:20
IP: 212.90.63.---
У киевлян сейчас выходные, дачи, отпуска...
Костянтин Матвієнко _ 15.07.2018 07:39
IP: 93.75.19.---
Кирило Нарочницький:
Бот
meua _ 15.07.2018 04:17
IP: 93.72.11.---
Почему Кличку никто не подсказал, чтобы установили цены на уровне Мюнхен+ – чем его художества с тарифами отличаются от ситуации с тарифами на газ и уголь?
Никакого учета реальных затрат в автобусах-трамваях, троллейбусах, потоки неучтенного нала в машрутках. Вот захотелось ему сегодня 8, а завтра захочется 12 – ведь нужно возвращать долги за вагоны метро, которыми он не занимался несколько лет. У него приоритет сегодня дороги и застройки его друзей, которым он отказать не в силе. Киевляне нужны на выборах.
Kostiantyn Kostya _ 14.07.2018 19:51
IP: 188.163.10.---
Андрій Павловський:
Протестувати проти підвищення тарифів – це совок. Треба вимагати прозорих правил та конкурсів. Вимагати усунення монополій. Вимагати судів над корупціонерами. Тоді тарифи будуть ринковими а послуги конкурентними.
Елена Величко _ 14.07.2018 19:42
IP: 178.95.130.---
Андрій Павловський:
Євробляхери, що купили авто у Європі чи з Європи – мали підтримку тих, хто ці авто продавав та самі чи живуть у Європі, чи їзжять туди-сюди та знову ТАМ мають гроші. В нас люди ЗАДАВЛЕНІ, у тому числі безгрошів"ям. Ви бачили, що там на Почайній та далі по курсу 27 тролейбуса та навкруги...
Що дасть цей протест? Нічого, бо введуть нове, нове та далі, у той час,коли нема де гроші заробити, щоб жити можна було. А що на роботі? Жах, людей пресує бидло, люди перероб.ляють та під "смотрящими" – це ВСЕ НЕ МОЖЛИВО ТЕРПІТИ. Це Незалежність та гідність? Чи є в нас де люди працюють не в рабстві, а в задоволенні, з інтузіазмом, де нема цих дегенератів- братків та платять нормальні гроші за справу, а не за покруч? От коли будуть такі структури, що виженуть оцих усіх потвор, що принижують та тримають усіх у рабстві – ТОДІ ЛЮДИ відчують гідність, а так тільки бігти зосталось, бо УСЮДИ свавілля, потворне...
zmey-15 _ 14.07.2018 15:13
IP: 188.163.33.---
Киевляне стали свидетелями очередного пиара партии Свобода. Почему? Потому что взять областной центр Хмельницкий. Мер-свободовец, приличная фракция в гор. совете. Сразу после выборов, подняли стоимость проезда, в ближайшее время снова собираются поднять. Деньги потратили на транспортную реформу с бюджета, результат-нет результата! Все, что в Киеве предъявляют свободовцы Кличку, все тоже самое есть в Хмельницком. Только в Хмельницкий не приехал Ильенко и другие, и не обвиняет мера, не врывается на сессию.
Костянтин Матвієнко _ 14.07.2018 13:24
IP: 35.235.226.---
Андрій Павловський:
Дуже великі питання до опозиційних фракцій у Київраді!
Костянтин Матвієнко _ 14.07.2018 12:21
IP: 193.104.178.---
Микола Южний:
100% правда
Микола Южний _ 14.07.2018 11:11
IP: 104.199.48.---
Файна статейка – подяка автору...
Євангелія пише всяка влада від Бога...подивіться скільтки Киян вийшло на протест за підвищення цін, і скільки стояло вчора в чергах, щоб накупити жетонів на проїзд...
ONLINE
Свобода слова558 Корупція1210 Уряд реформ357 Aтака Путіна1145 Україна та Європа982
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter