Альона Шкрум Народний депутат України, голова підкомітету з реформи держслужби

Чому 4 роки не розривали Договір про дружбу з РФ? "Архіви не горять"

06 грудня 2018, 20:58

Інколи особливо важливо розуміти історію питання, аргументи сторін, причини рішень або їх відсутності.

Президенту та МЗС знадобилося "лише" 4 роки, щоб "прозріти" нарешті, зайняти державницьку позицію та пристати на вимоги нашої фракції та інших патріотичних сил у Парламенті щодо необхідності розірвання ганебного Договору про вічну дружбу з агресором – Російською Федерацією.

Ще на початку 2015 року фаховий дипломат та мій колега Борис Іванович Тарасюк з колегами з інших фракцій зареєстрував Законопроект за номером 0005 про припинення дій положень цього Договору "про дружбу". Це було одне з перших питань цього Парламенту!

Так само, як питання розірванні дипвідносин (проти чого до сих пір виступає Президент та МЗС), як і питання введення воєнного стану (за яке нас 4 роки таврували "рукою Кремля"), – всі ці питання – прямо саботувало МЗС, Президент, його Адміністрація та представники його фракції.

Тоді Комітет із закордонних справ дав лише 2 голоси "За" скасування окремих статей договору і виступив категорично проти розірвання Договору! 2 голоси.

Тоді ж активні голосні представники Президента у Раді, пан Клімкін, пані Зеркаль та депутати БПП на ефірах – кричали, що розірвання договору – це "голий популізм", це "гра на руку Кремлю" і ще "страшне порушення Мінських угод". І, звісно, що всі, хто згадую про потенційне розірвання – є зрадниками та самим злом.

Так само, як сьогодні – виявляється, є зрадниками та рукою Кремля всі, хто не славить мудрого Президента та задає питання щодо торгівлі з агресором та дип зв'язків, або питання про припинення, а не денонсацію Договору.

То чому ж 4 роки не розривали Договір про дружбу з РФ? І чому сьогодні наважилися "припинити" його дію з 1 квітня – тобто лише з каденції наступного Президента України?

До вашої уваги нижче в тексті та на фото: позиція МЗС та найближчих поплічників (*) Президента щодо того, чому ніяк не можна зупинити/припинити чи розірвати договір про дружбу з РФ.

Тут аргументи від:

• "це протирічить Мінським угодам, тому ні" – до –

• "Різкі дії, пов'язані із відносинами з РФ – не на нашу користь" (які відносини?!) – до -

• "Ми категорично проти, бо нам судитися на основі цього договору" – і до зовсім маразматичного -

• "Це може означати відмову України від визнання Росії як суверенної держави" (??) та –

• "це позиція Держдуми Росії, що договір треба розірвати", а "ми вимагаємо його виконувати" (прекрасно;).

Звісно, будь-хто, хто колись вивчав міжнародне право, чи читав Віденську конвенцію про право міжнародних договорів 1969 року – знає, що це маячня і намагання непрофесійно прикрити просте політичне небажання припиняти дію Договору з агресором.

Пан Професор Василенко ще у 2015 говорив тоді на Комітеті, що така позиція МЗС та Президента є: "бездоганною... але от тільки за умови мирного часу та дружніх відносин двох країн". І просив прокинутися МЗС від сну, побачити реальність та захищати державні інтереси.

Але представники МЗС, голова Фракції Президента у ВР та Віце-спікер парламенту тоді не один раз заявляли, що припинення/денонсація договору чи навіть окремих його статей – це тези Путіна, і цього як раз і хоче РФ.

Це незмінна вічна риторика на всі випадки, бо і зараз всі, хто ставить під сумнів на 4-му році війни дії нашого мудрого Гаранта та МЗС – оголошуються ворогами та зрадниками. На жаль, головними ворогами Порошенка у воюючій країні виявилися – не російські олігархи та куми Путіна, а усі думаючі українці.

На жаль, подвійні стандарти, гібриди та вічний піар – ось ваші "мова віра армія".

А зовнішня політика – має бути чіткою, зрозумілою та позбавленою подвійних стандартів.

То що ж мала зробити Україна ще в кінці 2014 – на початку 2015 років? Коротко:

• назвати війну війною – а не АТО;

• ввести воєнний стан в окремих районах двох областей Донбасу для переведення економіки на воєнні рейки;

• назвати РФ чітко країною агресором та вимагати консультацій з приводу гарантій захисту, наданих нам у Будапештському меморандумі;

• розірвати дип відносини з РФ;

• розірвати Договір про вічну дружбу з агресором, відповідно до принципів міжнародного права та Віденської конвенції про міжнародні договори 1969 року та у зв'язку із порушенням РФ великої кількості статей Договору, і – збирати докази та подавати позови проти РФ до міжнародних судів та арбітражів; в тому числі про компенсацію;

• переглянути усю договірну базу з РФ та визначити, які договори були прямо порушені і йти за такою самою процедурою розірвання та судових позовів.

Все інше – "від лукавого". Ой, вибачте, в вашому випадку – від "Медвечука" та його нічних візитів.

--

П.С. Повний перелік документів із виділеними цитатами, текстами та описом ви знайдете тут: https://t.me/XrumMP #архівиНЕгорять

--

(*) обурена якоюсь образою своєї колеги на слово "поплічники". Буду використовувати і пропагувати це чудове українське слово, що з українського словника означає:

"Товариш, співучасник в якій-небудь справі, сподвижник. || Той, хто допомагає в якій-небудь роботі; помічник, підручний. || Той, хто поділяє напрямок чиїх-небудь думок, дій; прибічник, однодумець." Та просто комплімент)



Стенограма засідання Погоджувальної ради ВРУ від 15 січня 2018 року



- Стенограма засідання Комітету у закордонних справах від 25 березня 2015 року



- Стенограма засідання Комітету у закордонних справах від 25 березня 2015 року



- Стенограма засідання Комітету у закордонних справах від 25 березня 2015 року

Коментарі — 19
Ya Yurkiv _ 08.12.2018 19:20
IP: 46.200.203.---
Георгий Петров:
мля... если бы в этом договоре не было слова "Дружба", то он просуществовал бы ещё много лет, но украинским патриотам и фашистам, слово "дружба" как красная тряпка для быка.
Но две страны были в СССР и там слово "дружба" была культовым и обзывали этим слово всё и вся, но на самом деле, это банальный договор о взаимоотношении двух соседних стран, не обязательно дружных.
Теперь у Украины и России его нет и неизвестно кому он больше нужнее, во всяком случае, что бы куда то вступить, нужны справки и диагноз, а Украина у нас хочет вступить в НАТО и Евросоюз, то без справок о "дружбе", её вряд ли куда то возьмут, ну зачем им сомнительный и взрывоопасный народ.
Яка з пацаком дружба, як він лише с валкамі дружит?
Ya Yurkiv _ 08.12.2018 09:51
IP: 46.200.203.---
Mike_Kharkov:
Сергей Романюк:
Сразу видно что вы инфицированный адепт росийской пропаганды
Прям адепт?:)
Тогда у меня для вас плохая новость – Путин бреется. Надеюсь, вы ж не станете ничего повторять за Путиным? как истинный патриот.
Неправда!
Фуйла броют, усі, кому не ліньки, аж лисніє!
Ya Yurkiv _ 08.12.2018 00:23
IP: 46.200.203.---
Чому 4 роки не розривали Договір про дружбу з РФ? "Архіви не горять"
==============
На маєш!
А коли дозріли, БЮТікі згоріли?
Tatyana Supryaga _ 07.12.2018 21:34
IP: 77.121.154.---
Як можна було розривати договір з росією тоді, коли у Липецьку ще працював Рошен, а до наступних виборів було цілих 5 років?.
Андрей Красуненко _ 07.12.2018 13:40
IP: 35.235.227.---
Mike_Kharkov:
ЩО ще ви дізнались про путина?Бачу вас ця людина дуже цікавить та не здоровий інтерес до нього у вас є в цілому.
Викуля Вешнякова _ 07.12.2018 13:36
IP: 35.235.231.---
Mike_Kharkov:
цікаво те що людина від якої напряму чути симпатію та пропаганду агресора ще намагається нам щось довести.РФ скористалось положенням та має багатьох людей союзників яки зараз є у нас в парламенті.Для них війна це гроші
Mike_Kharkov _ 07.12.2018 13:34
IP: 178.137.189.---
Сергей Романюк:
Сразу видно что вы инфицированный адепт росийской пропаганды

Прям адепт?:)
Тогда у меня для вас плохая новость – Путин бреется. Надеюсь, вы ж не станете ничего повторять за Путиным? как истинный патриот.
Викуля Вешнякова _ 07.12.2018 13:20
IP: 35.235.231.---
Я вважаю що наш уряд усіляко намагається звернути увагу людей на все тільки не на хаос у самої країни.Знайти крайніх та знов закрити очі людей на реальні проблеми.Те що робиться зараз це вже давно було заплановано самим президентом.Нас усіх вводять в оману, а потім ми тільки починаємо (по) ставити питання чому не розривали Договір про дружбу з РФ.Тепер усе зрозуміло.
Андрей Красуненко _ 07.12.2018 13:06
IP: 35.235.227.---
Ось коли прижало тоді й роблять В.С. та розриви всіляких договорів.Чому раніше це не робилось, бо тому що це було не вигідно владі Порошенко.Повністю підтримую думку Альони Шкрум.
Александр 1 _ 07.12.2018 10:51
IP: 188.163.12.---
Сергей Романюк:
- А зараз ми не користуємось російським газом? Чи в нас є своя нафта якою ми заправляємл власні танки?
- Допомога МВФ витрачається на інвестування в економіку країни чи для погашення попередніх боргів?
в 2014 році?
- Ні, не користуємось вже роками. Дизельне паливо також не купуємо в РФ, бо заборонив Кремль з часом, коли зрозумів.
- Так, займи МВФ йдуть на погашення боргів, але без цього наступив би дефолт і долар був би по 80 – 100 грн., не кажу вже про інші негативні наслідки. Ви до цього готові були в 2014 році?
lohik _ 07.12.2018 10:35
IP: 188.163.32.---
Держави всього свiту торгують мiж собою, не маючи ніяких договорів "про дружбу"...Такі договори, де прописані в основному культурні та гуманітарні відносини, до торгівлі ніякого відношення не мають...Треба мати тільки нерозірвані дипломатичні відносини...Важливі також воєнні договори...
Сергей Романюк _ 07.12.2018 10:13
IP: 95.134.171.---
Mike_Kharkov:
"То що ж мала зробити Україна ще в кінці 2014 – на початку 2015 років? Коротко:
• назвати війну війною – а не АТО..."
===
Стоп-стоп. какая еще Украина? новая власть, а не Украина. Для новой власти это было АТО, а вот для Украины – действительно война, только гражданская, потому что восток (не без помощи России) противился насильственной ассимиляции и ОУНовской идеологии. И как показали последующие 4 года имел на то все основания. Не был бы Киевом (по указке) избран путь поголовной идеологизации, не было бы никакой войны. Однако, олигархия с западом так решили, поскольку сохранить капиталл и лояльность запада иначе, видимо, не получалось. Так что изначально не верен субъект агрессии. Запад уже использовал Украину, но что-то тут улучшать и выводить в развитые страны никто даже не обещал, т.е. выгодополучатель – олигархия, продавшая страну именно для военных действий.
Сразу видно что вы инфицированный адепт росийской пропаганды
Сергей Романюк _ 07.12.2018 10:09
IP: 95.134.171.---
Александр 1:
Є така приказка: "Кожен вважає себе стратегом, коли бачить бій зі сторони". Як би у 2014 році виконати поради Олени, то ми б ще тоді втратили державу: в Україні стався б дефолт (МВФ не надала б фінансову допомогу країні, тому що війна), народ змерз би без російського газу. А військові не могли б рухати танки без російського дизельного палива. Стратеги мля... заднім числом.
А зараз ми не користуємось російським газом? Чи в нас є своя нафта якою ми заправляємл власні танки? Допомога МВФ витрачається на інвестування в економіку країни чи для погашення попередніх боргів?
Сергей Романюк _ 07.12.2018 10:07
IP: 95.134.171.---
На моё мнение президент понимает что рейтинги поднять возможно только если сменить повестку дня с социальных поражений в военное русло. Повестка дня военного положения очень выгодна так как основное действуещее лицо к которому притягнуто внимание людей это президент
Александр 1 _ 07.12.2018 10:04
IP: 188.163.12.---
Є така приказка: "Кожен вважає себе стратегом, коли бачить бій зі сторони". Як би у 2014 році виконати поради Олени, то ми б ще тоді втратили державу: в Україні стався б дефолт (МВФ не надала б фінансову допомогу країні, тому що війна), народ змерз би без російського газу. А військові не могли б рухати танки без російського дизельного палива. Стратеги мля... заднім числом.
Максименко Володимир _ 07.12.2018 08:30
IP: 35.235.226.---
Сумно і прикро. Хочу нагадати нашому президенту і його брехливим крикунам 74-й афоризм Козьми Пруткова – "Единожды солгавший, кто тебе поверит?".
Log Log _ 07.12.2018 00:30
IP: 46.133.64.---
Mike_Kharkov:
"Не без помощи Росси".
Воістину "СТОП".
100% визнаєте агресію, а говорите про громадянську
війну. Шизофренія?
Mike_Kharkov _ 06.12.2018 23:58
IP: 35.235.227.---
"То що ж мала зробити Україна ще в кінці 2014 – на початку 2015 років? Коротко:
• назвати війну війною – а не АТО..."
===
Стоп-стоп. какая еще Украина? новая власть, а не Украина. Для новой власти это было АТО, а вот для Украины – действительно война, только гражданская, потому что восток (не без помощи России) противился насильственной ассимиляции и ОУНовской идеологии. И как показали последующие 4 года имел на то все основания. Не был бы Киевом (по указке) избран путь поголовной идеологизации, не было бы никакой войны. Однако, олигархия с западом так решили, поскольку сохранить капиталл и лояльность запада иначе, видимо, не получалось. Так что изначально не верен субъект агрессии. Запад уже использовал Украину, но что-то тут улучшать и выводить в развитые страны никто даже не обещал, т.е. выгодополучатель – олигархия, продавшая страну именно для военных действий.
Alexander Vasilevsky _ 06.12.2018 23:13
IP: 93.73.67.---
Портніков каже – нам потрібні реформи і через 25 років будемо жити як в Румунії. Якщо виберимо популістів то через 35 років. Коли Юля каже що знизить ціна на газ в два рази, то я розумію що ніяких реформ не буде.:- (
Україна та Європа983 Уряд реформ358 Свобода слова558 Корупція1210 Aтака Путіна1145
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter