Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Чємадан – вакзал – Рассія

11 серпня 2008, 14:45

Раби, подножки, грязь Москви...

Ласкаво просимо, гості дорогі! Не соромтеся – будьте як вдома!

Затуліна знову запрошують безперешкодно в'їжджати в Україну. Ні, це не сон рябої кобили і не сюрреалістичне марення. Це – реалії нашої зовнішньої політики: посольство України в Росії 7 серпня офіційно повідомило МЗС Росії про зняття заборони в'їзду на територію України депутатові Держдуми РФ, голові т.зв. "Інституту країн СНД" (що власне досліджує цей "Інститут"?), Костянтину Затуліну. Речники СБУ підтвердили цю радісну звістку вже після того, як її розтрубила російська сторона. Підтвердили, проте ніяк не пояснили. І взагалі жоден український посадовець не вважав за потрібне щось пояснювати громадянам.



Що ж таке сталося, дорогі мої, що наша влада гостинно відкрила Затуліну двері? Оце спершу заборонила йому в'їзд на рік, а потім сама ж і дозволила... всього через 15 днів після заборони. Може цей діяч офіційно вибачився за всі свої попередні антиукраїнські дії? Ні, звичайно. Тому громадянам залишається лише гадати: що ж спонукало офіційний Київ до такого жесту "доброї волі"? Може, це такий вишуканий подарунок Москві на честь початку війни з Грузією? Бо заступник голови думського комітету із справ СНД і зв'язків з співвітчизниками К. Затулін якраз напередодні закликав Москву негайно втрутитись у ситуацію в Осетії. І вона, як бачимо, втрутилася.

До речі, раніше К. Затулін вже двічі оголошувався персоною нон грата в Україні: у 1996 р. йому заборонили відвідувати Крим (який він вимагає відірвати від України) і в 2006 р. йому на рік заборонили в'їзд на територію країни. Заборонили-дозволили, заборонили-дозволили... – крок вперед і два назад. Може хтось пояснить нарешті громадянам, що це за танці такі з заїжджими "зірками"? І навіщо був увесь цей цирк з показовим витурюванням кремлівського паяца та навмисним висвітленням у всіх ЗМІ цього скандального шоу? І що з тою кримінальною справою проти Затуліна, порушеною Службою безпеки?

Для чого взагалі починати дипломатичні війни, щоб потім здаватися?

Очевидно, деградація державних органів, які покликані захищати Україну, дійшла межі. Завтра вони так само легко підпишуть капітуляцію України. Вони здатні, як бачимо, почати війну, заради... капітуляції.

Звичайно тішить, що СБУ нарешті відкриває деякі архіви спецслужб неіснуючої держави, публікує розсекречені документи, проводить цікаві виставки. До речі, незле би відкрити ВСІ БЕЗ ВИНЯТКУ архіви ВЧК-ГПУ-НКВД-МГБ-КГБ (цього неодноразово домагалася "Свобода"). Також корисно було б оприлюднити списки агентів КГБ СССР, а особливо тих, хто донині перебуває на державній службі в Україні (ВР, до речі, підтримала мій депутатський запит до Президента на цю тему ще у березні 2005-го. Але це окрема весела і повчальна історія – при нагоді розповім). Бачимо, що розуміння проблеми подолання наслідків 70-річної окупації сьогодні навмисно примітивізується. Бо у будь-якій нормальній країні відкриття архівів означає надання доступу до цих архівів всіх зацікавлених осіб, в першу чергу істориків. У нас же все це робиться безсистемно, фрагментарно і поверхово. Видається, що СБУ вибрало собі таке хобі – порпатися в архівах і охороняти виставки – від нічого робити. Очевидно їм просто не дають виконувати свої прямі обов'язки: захищати державний суверенітет та територіальну цілісність України від розвідувально-підривної діяльності іноземних спецслужб та посягань з боку окремих організацій, груп та осіб.

В усіх нормальних країнах служби безпеки здійснюють захист національної безпеки. Ловлять шпигунів наприклад. Час від часу ми вмикаємо телевізор і чуємо повідомлення про міжнародні скандали пов'язані з викриттям чиїхось агентів: то тут, то там. Наприклад, у Великобританії регулярно ловлять шпигунів Москви. Навіть Білорусь когось там викриває. Але коли ви чули щоб наша Служба Безпеки спіймала хоча б одного російського агента?

Може ми маємо щастя жити у якійсь казковій "Країні Мрій", в якій просто неможливе засилля ворожої агентури, а тим більше – у владі? Хотілося б вірити. Але чомусь, дивлячись на те, що твориться у державі, аж ніяк не віриться.

Тепер про п'яту колону. Ви будете сміятися, але її вже давно можна було нейтралізувати. Причому, не виходячи за рамки загальноприйнятих у цивілізованих країнах методів. Наприклад, якби правоохоронні орган провели належну роботу з промосковськими провокаторами після інциденту на Графській пристань, як на цьому наполягала "Свобода", то сьогодні ніякі "грачі" не посміли би зривати Державний прапор України з держустанови, чіпляючи натомість прапор неіснуючої держави. До речі, чому орли Луценка ще там, на Графській пристані, не поклали вандалів, які напали на ошелешених морячків, мордою в асфальт? Кажете ні в СБУ, ні в міліції не знали, що готуються провокації? А для чого ж ви там штани протираєте? Ну гаразд, чому тоді досі не отримав на горіхи за організацію масових безчинств, згідно з Кримінальним кодексом?

Україножери нахабніють від безкарності, а влада ні пари з уст. Де подання Генеральної прокуратури про зняття депутатської недоторканності з Грача та притягнення його до кримінальної відповідальності? Зрозуміло, в Кабінеті Міністрів у комуністів є найвищі покровителі, і вони щедро оплачують послуги "вірних ленінців". Показові останні призначення Юлією Тимошенко в обмін на те, що фракція комуністів не голосувала за відставку Кабміну: головою Державного комітету лісового господарства – України члена фракції КПУ М. Тимошенка; заступником міністра МВС України – сина члена фракції КПУ, народного депутата шістьох скликань Є. Мармазова. Проте політичні хабарі від Юлії Тимошенко не можуть, як бачимо, змінити ставлення комуністів до Української держави.

Складається враження, що "демократична" влада чекає поки "грачі" здеруть державні прапори з Секретаріату Президента, Верховної Ради і Кабінету Міністрів. Щоб, так би мовити, остаточно "переконатись" у їхній антиукраїнській сутності. Але тоді буде пізно. Діяти треба негайно.

Якщо ж розмаїтим грачам так не терпиться вийти з України, то українська влада повинна скористатися формулою винесеною у заголовок. Бо щось надто безпечно різним москвофілам у мирній і затишній Україні. Так і рвуться грудьми на амбразури у приступі бойового маразму вже "Артек" з Рейхстагом плутають. То чому б їх туди не послати? Сьогодні Кремль дуже потребує таких незламних борців за російську імперію. В Осетії.

P.S. Заява українського МЗС України від 10.08.08 хоч і запізніла, але дає надію, що позиція України все ж може бути не лакейською, а самостійною та принциповою. У ній зокрема йдеться, що українська сторона відповідно до норм міжнародного права та законодавства України заборонить повернення на територію України кораблів та суден ЧФ РФ, якщо вони візьмуть участь у війні проти Грузії. А вони вже взяли участь. Наступний хід – за Україною. Хочеться побажати, щоб ця обіцянка знову не стала лише черговим громоподібним пуком у інформаційний простір. Будемо вірити, що цього разу не вийде так як з Затуліним, і справу таки буде доведено до кінця. Саме час в повній мірі використати порушення міжнародних угод Росією і спонукати ЧФ РФ пакувати валізи. Бо ніщо так не доб'є авторитету країни, як продовження безглуздих танців в улюбленому стилі "крок вперед і два назад".

P.P.S.Нагадаю, що "Свобода" запропонувала план дій у заяві ще 5 липня 2008 року:

"Події 5 липня 2008 року в Севастополі свідчать про початок розгортання якісно нового етапу українсько-російського протистояння. Бездіяльність офіційного Києва надихає антиукраїнські сили посилювати провокації, метою яких є остаточна втрата українського контролю над Кримським півостровом.

Лише повним розвалом державної політики в сфері безпеки та оборони можна пояснити нездатність військовослужбовців українських ВМС на українській території протистояти кільком десяткам знахабнілих від безкарності українофобів під прапорами відомих маргінальних проросійських "партій".

Демонстративна агресивність натовпу москвофільствуючих вандалів, що атакували кордон українських моряків та знищили пам'ятні знаки на честь підняння державних прапорів на кораблях Чорноморського флоту в 1918 році, може свідчити про наявність у їх лавах кадрових співробітників російських спецслужб у цивільному.

Останні виконують функцію підбурення натовпу до агресивних дій та координують ударні групи, що ініціюють масові зіткнення цивільних мешканців Севастополя з українськими моряками.

Такий спосіб провокації масових безладів є давно апробованою технологією спецслужб, покликаною використовувати цивільних в якості живого щита для вишколених груп диверсантів та продемонструвати наявність міфічного протистояння між "російським населенням" та українськими військовиками.

У зв'язку з виникненням гострої та актуальної загрози національній безпеці та територіальній цілісності України внаслідок подій у Севастополі, вимагаємо від Президента України, РНБО, державних силових структур:

Запровадження на території Автономної Республіки Крим надзвичайного стану та приведення всіх підрозділів Збройних Сил України у стан підвищеної боєготовності.

Оголошення у Севастополі стану облоги та введення на територію міста українських загонів спеціального призначення для нейтралізації ворожих диверсійних груп і агентури.

Введення на території Автономної Республіки Крим додаткових підрозділів Внутрішніх Військ МВС України з метою охорони життя та майна українців від ворожих посягань в разі виникнення інспірованих російськими спецслужбами масових заворушень в інших населених пунктах Криму.

Негайної депортації з території України негромадян України, осіб з незаконним подвійним громадянством, які брали участь в нападах на українських військових моряків.

Притягнення до кримінальної відповідальності громадян України, які брали участь в антиукраїнських масових заворушеннях в Севастополі 5 липня 2008 року".

powered by lun.ua
Коментарі — 63
Unique _ 19.08.2008 20:55
IP: 91.124.6.---
14.08.2008 21:22___ Олег-Холодноярівець
Та нема ніякої п'ятої колони: доля осетинів нашим росіянам не сподобалася.
Кремляді – не рахуються, мало їх...
Олег-Холодноярівець _ 14.08.2008 21:22
IP: 193.239.178.---
ЗАГАЛЬМУАТИ оту ВОРОЖУ Україні 5-у колону і НЕ ДОЗВОЛИТИ їй знищити ЗДОБУДКИ, про які століттями МРІЯВ УКРАЇНСЬКИЙ НАРІД, бо імперії зникають, а з ними і 5-і колони, але залишаються рани! Події з-попередніх років довели, що коли є воля народа, то члени 5-ї колони МОВ ПАЦЮКИ приховуються.
Довіривши повністю свої інтереси іншим, що виявилось помилкою, бо довіра без можливості контролю не може принести успіху в суспільстві, де кримінальний злочинець може купити свободу, або отримати державну нагороду замість державної в"язниці! Саме про це потрібно б нагадувати тим, які за Україну НЕ БОРОЛИСЬ, але нею ПРАВЛЯТЬ!
Не дарма кажуть: ДОВІРЯЙ, але ПЕРЕВІРЯЙ!
Unique _ 14.08.2008 20:06
IP: 91.124.35.---
14.08.2008 19:05___ Glaxo
Будуть, звичайно. Це їх держава, а не вождів наших.
Вожді наші в офшорах держави собі побудували. Ага, і в Лондині одна, за 160 млн.$ хатиночку собі купила.
Але ми провідали про те.
Готуємо комфортні для них нари...
Glaxo _ 14.08.2008 19:05
IP: 92.112.58.---
Ще додам. Правий DeadMamay в оцінці Саакашвілі. Просто незрозуміло, чим він керувався, коли приймав рішення про вступ до Осетії. Безвідповідальна людина. Двічі ви праві щодо спроможності нашої "еліти" вести військові дії. Годі, коли це вори були спроможні віддати життя за Батьківщину? Я вже бачу. Нас чекає зрада і ганьба. А ще я невпевнений у своїх громадянах, в своєму сусідові. Чи будуть громадяни, які зневажають своїх вождів (справедливо) захищати свою державу?
Glaxo _ 14.08.2008 18:46
IP: 92.112.58.---
Все це звичайно дуже вірно сказано. Чому Тягнибок не президент України? Але хто промиє мізки нашим урядовцям? І що робити зараз? Армія нездатна чинити опір агерсорові. Я впевнений, все що вміють наші вояки-генерали – це красти армійське майно. Моральний дух військ невисокий. Та й за що віддавати життя? Щоб ця мерзота на поверху знов збагачувалась за рахунок громадян? З іншого боку прийдуть з Півночі ще нахабніші уроди.
Олег-Холодноярівець _ 14.08.2008 10:21
IP: 193.239.178.---
На крові тих, що впали на полі бою в обороні рідних хат, семей і населення, в наступі на гестапівські та енкаведівські гнізда й загони, в індивідуальному двобою в час конспіративної підпольної роботи, на крові тих, що замучені по тюрмах і таборах, виросла безсмертна легенда воюючої поневоленої нації, що вогненним смолоскипом горить у серцях і думах народу й освічує шлях у майбутнє. Україна живе й бореться та силою здобуває перемогу. Хай же вічна буде слава впавшим героям, що склали своє життя на жертівнику нації.

(з "Деклярації" Проводу ОУН)
Calina _ 13.08.2008 16:40
IP: 92.113.250.---
"Єдиний вихід -Православна Хезболла " DeadMamay, ви самі прекрасно розумієте, що такого поєднання у нашій державі не може бути, бо немає і православ"я як такого, воно розірване не без участі тієї ж Росії Але ще зараз можна щось зробити і тому ж уряду, і Президенту. У першу чергу треба дати зрозуміти, хто в Україні хазяїн. Заборонити діяльність партій типу "партії Політики Путіна".яка ще й здається, зарейестрована Мін"юстом, не говорячи вже про комуністів і всіляких "лівих" Звернути увагу і на ті області, де правлять" регіони." Вони ведуть антидержавницьку проросійську політику, ще й прикриваючись нею... Коротше, досить спати. Мабуть, треба щоб піднялися самі люди і сказали про все це першим особам держави.
Unique _ 13.08.2008 16:29
IP: 91.124.101.---
http://grani.ru/Politics/World/Europe/Georgia/m.139978.html
Unique _ 13.08.2008 16:04
IP: 91.124.101.---
13.08.2008 11:36___ DeadMamay
Ну і що втратила Грузія?
Навіть якби росіяни розбомбили нафотопровід – весь світ його відбудовував би в першу чергу. А грузинський нафтопровід Росія вже втратила остаточно. Рівно як і будь-які можливості будувати газопроводи територією інших країн.
Не кажучи вже про те, що перерахував12.08.2008 19:05___ moroshan
Адже тепер це вже реалії.
DeadMamay _ 13.08.2008 15:50
IP: 82.207.18.---
DeadMamay, а чи не логічніше було б громадянам України облишити критику грузинського Президента і поглянути нарешті на те, що робиться у нашій державі. Адже за деякими даними,Росія веде роздачу російських паспортів у Криму. Чи не пора нарешті хоча б тепер нашим спецслужбам приступити до виконання своїх безпосередній обов"язків? А також подати голос першим особам держави. Адже небезпека вже не тільки над Грузією, а й над Україною... Поки що лише "Свобода" і ще деякі партії заявили чітко свою позицію щодо агресії Росії.
Дограємося

На чолі перших голів держави-щурі,злодіїї,сіонські потвори.Спецслужби-це хабарі,преференції,кумівство,тьолки,п'янки, величезні величезні понти.Нас реально нікому захищати на випадок чого.Можливі спасаючі варіанти об'єднання з татарами і їх зв'язками у муслімських світових колах для затяжної міжнародної партизанської боротьби на кшталт чеченської.Ортодоксально-ісламський газзават.Армія розбіжиться після дванадцяти пострілів з важкого міномета,генералітет,верхівка мусорна і спецушна капітулює за місяць до початку бойових дій,срана еліта втече в телявіви ще раніше.Парадоксально,але втричі правий той чортів клоун Корчинський.Єдиний вихід -Православна Хезболла.
Calina _ 13.08.2008 12:41
IP: 92.113.135.---
DeadMamay, а чи не логічніше було б громадянам України облишити критику грузинського Президента і поглянути нарешті на те, що робиться у нашій державі. Адже за деякими даними,Росія веде роздачу російських паспортів у Криму. Чи не пора нарешті хоча б тепер нашим спецслужбам приступити до виконання своїх безпосередній обов"язків? А також подати голос першим особам держави. Адже небезпека вже не тільки над Грузією, а й над Україною... Поки що лише "Свобода" і ще деякі партії заявили чітко свою позицію щодо агресії Росії.
Дограємося
DeadMamay _ 13.08.2008 11:36
IP: 82.207.22.---
Логічніше було б усвідомити те,що фактично вже встратила Грузія внаслідок вибриків Саакашвилі,ніж уявляти,що ТАМ, МОВЛЯВ,втратить Росія.Це ж потрібно бути такою баранюкою,ПРОВОКАТОРОМ,щоби вдиратися в Півд.Осетію без багаторічної послідовної кропіткої підготовки по вишколу армії,випрацювання будь-яких варіантів можливої ворожої адекватики,комунікативних і тактичних ходів. Так обісратися!Не тільки нічого,крім ганьби, не набути,але втратити й ті військові стратегічні позиції що були.І ще й біснується,мов прикорень.А ось тут приклад для висновків в Україні!Тільки сильна підготовлена регулярна власна армія загального призову здатна хоч якось стримувати агресію і тримати удар,а не заяви із за океану і псевдодипломатичний вереск.
gogan _ 13.08.2008 00:12
IP: 195.238.190.---
Ух ты куда я попал! Паны нацики привет! Вот освоюсь тут у вас и поговорим. А пока вопрос. Как вы думаете Юго-Восток Украины войдет в состав России через год или через два???????????
wask _ 12.08.2008 22:25
IP: 78.25.25.---
Шановний пане. Я етнічний росіянин, але я громадянин УКРАЇНИ. Я повністю погоджуюсь з вашими тезами. Але тез недостатньо. Потрібно москалям у Севастополі не просто нагадати, а вбити у їхню свідомість, що Севастополь і Крим – це УКРАЇНА, а вони тут нахабні квартиранти. Паркани навколо рос. бази потрібно увісити гаслами на кшталт "Москалі забирайтеся геть!". На всіх будівлях мають майоріти українські прапори і потрібно не просто базікати, а робити реальні кроки щодо вигнання іржавих російських бляшанок з Криму, а також вступу України у НАТО й ЄС
Unique _ 12.08.2008 21:32
IP: 91.124.101.---
11.08.2008 18:42___ zec
Не думаю. Ви удар не тримаєте: по-справжньому, по-чоловічому, не був ти в житті битий, крові і смерті – не бачив. В таких випадках – після першого перелому, наприклад, пісяєте в штаники і маму кличете.
А треба, щоб ніхто цього навіть не зауважив.
Зможеш?
Unique _ 12.08.2008 21:28
IP: 91.124.101.---
11.08.2008 18:42___ zec
Не забарилися наслідки й на побутовому рівні, антиросійські настрої, маю на увазі:
"И жена моя русская тоже. Не буду преувеличивать – поколение "пепси" воевать с вами не пойдет. И 80 000 бойцов Украина не даст на-сегодняшний момент. Но среди моего поколения еще сильны националистические традиции. И прежде чем ваши спецназовцы замочат меня и иже со мной в "сортире" лично я собираюсь унести с собой в могилу с десяток ваших солдат...
Подытожу свои мысли. Русских ненавижу, как имперскую нацию. Даже больше чем кавказцев. В мире жить готов. войны не хочу. Но если придется 8 жизней русских вояк за свою обещаю. Сергей. Днепропетровск."http://gulag.ipvnews.org/new/index.php
Unique _ 12.08.2008 21:24
IP: 91.124.101.---
11.08.2008 20:18___ Україноцентрист
Гладчука я онімів з першого разу.
Тобі пояснюю останній раз: Тимошенко не хоче спровокувати війну України із Росією, в реальності якої вже ніхто не сумнівається, про що мрієте ви із Гладчуком, Балогою та Ющенком, але терпляче вичікує, поки Ющенко продасть ще одного кума.
В зовнішню політику до заяви президента та ВР – Прем'єру зась. Субординація.
А між спільним з Путіним газовим бізнесом та Саакашвілі Ющенко вибере Мєдвєда, який має на нього компромату не менше, ніж порнушка Балоги.
А підставити Тимошенко – для вашої шайки-лєйки класний був би вихід...
moroshan _ 12.08.2008 19:13
IP: 24.79.199.---
Ану ще трошечки побряцають – побряцають, аж дивись – і Шостий флот до Чорного Моря завіта. Недарма ж уже на Босфорі стоять... Базу нову зібралися москаликам відкрить. На самій середині Чорного Моря. На глибині десь два кілометри... Новоросійську базу троха розвантажать. Та й у Севастополі смороду зменшиться...
moroshan _ 12.08.2008 19:05
IP: 24.79.199.---
рашка виграла південну осетію на пару днів, а що втратила? Давайте підрахуємо.
1. Втратила СНГ.
2. Втратила членство у Вісімці.
3. Втратила авторитет на ринках і обвалила рубель.
4. Втратила повагу міжнародної спільноти.
5. Втратила інвесторів – існуючих та майбутніх.
6. Не досягла нафтопроводу і не володітиме ним.
7. Втратить мандат миротворця на Кавказі і забереться і з Осетії, і з Абхазії.
8. Втратила підтримку навіть Білорусі.
9. Втратить Севастополь. А всі севастопольці з руськими паспортами житимуть у Севастополі на "пташиних" правах. Аби рашка потім не задумала їх у нас захищать...

Тут саме час не у "фанфари побєдниє" дуть, а похоронную виводить. І дуже жалісної, щоб за душу брало...Отож і медведик расєйскій чорну краваточку почепив і щось дуже бліденький, як на переможця...
Unique _ 12.08.2008 12:13
IP: 91.124.100.---
12.08.2008 10:21___ DeadMamay

Ви ніколи не зможете оправдати фашизм.
Росіяни завжди були тупими м'ясниками.
Навіть дресировані тварини все-одно залишаються тваринами. Двері до цивілізації Росія зачинила собі міцно, назавжди і остаточно.
Російський Нюрнберг – неминучий.
DeadMamay _ 12.08.2008 10:21
IP: 82.207.8.---
Головною небезпекою для незалежності і державності є діячі типу Саакашвилі,Тягнибока,Фаріон і т.д.Видається,що це звичайнісінькі провокатори і зрадники,які своїми нервово-психопатичними порухами свідомо дражнять монстра,який якщо дійде та межа просто розчавить,проковтне і переварить,ніхто навіть не встигне писнути!Для чого все це?Якщо постійно вивалюється і не держиться в роті язик від того,що вавка в голові ятриться і не гоїться,це одне.Але якщо тут діловий бізнесовий розрахунок? Берімо приклад з Гітлера – цей чувак почав розвертатися танками у Европі, коли наростив м'язи. А не оголосив у 34 році війну Франції і Англії,чи постійно провокував постанніх у перші роки свого панування.Всьому свій час.
МГТУ _ 12.08.2008 04:25
IP: 83.170.236.---
to _gotohell
(англ., иди (-те) в ад)
Неуважаемый Ющебалоганец с дьявольски-идиотским ником,
есть такая знаменитая песня Элвиса Пресли "Love me tender", там присутствуют слова "... All my dreams fulfil...". Учите инглиш.
Украинским гражданам газ продаётся по самым низким ценам в Европе, а Ваши стенания в стиле подельников РУЭ-ФСБшного Фирташа и его шестёрок Ю.Бойка и В.Ющенка о цене газа для якобы украинских предприятий (на самом деле, это предприятия Ахметовых & KO), то Цена = 179,5 + Доставка + Прибыль "Нафтогаза"
Именно Государственной компании "Нафтогаз Украины", а не мутных ФСБшно-Петрогазовских Оффшорок, как это было при Ющенко.
Aufwiederseen and Go To Hell, _gotohell
gotohell _ 12.08.2008 02:25
IP: 82.144.202.---
2 МГТУ -вам с утречка
все-таки до чего примитивно работает у вас воображение -если чем задел любимую в белом-то все, оскорбления сыпятся как из одного места...
А уж к нику вяжутся только полуумки -то это не вы ли, случайно, малоуважаемый?
Самое главное, что вы все знаете про Писаренко -то вы его заказник? А то уж такая полная инфо -и к чему она?
А ругать балогу -это сервилизм

Далее-никакой войны с Россией ЮВТ не вела и не ведет, все было классно договорено, а ваша все время повторяемая на всех постах инфо про какие-то интересы. которая эта мадам где-то там отстаивала -то это не наши, не украинские интересы.
И сколько можно уже повторять -уряд покупает газ по 179,5 а нашим, украинским предприятиям продает его по 321 долл
Так что хоть вы и хам, и позволяете себе табуированные выражения засланных казачков из РФ, однако ваш спам уже многих просто смешит

NBПомню, вы как-то щеголяли полиглотизмом -так вот, мечты не могут fulfil, а также
let +object+verb (-s)
Так что высказывайтесь по теме, грамотный вы наш,а не расхваливаете вашу работодательницу
МГТУ _ 12.08.2008 00:54
IP: 83.170.236.---
І ще. Зовнішню політику в нас визначає Верховна Рада, а здійснює ПРезидент Ющенко (лідер ГУАМ, до речі). Це по Конституції. Досить з нас вже одного Попранта Конституції Ющенка, який НЕЗАКОННО дає "доручення" і "вказівки" Кабміну, Генпрокуратурі, МВС і т.д.
Самміт ГУАМ пару місяців тому пройшов якраз у Тбілісі і Ющенко там помпезно позував фотографам на фоні величезних літер GUAM.
І де тепер заяви GUAM і "лідера" Ющенка?
Міністр і замміністра закордонних справ Уряду Ю.Тимошенко зараз роблять свою роботу і в Тбілісі, і в Києві.
МГТУ _ 12.08.2008 00:34
IP: 83.170.236.---
about _"Україноцентрист"
Чмо ти, фінансоване ФСБ Росії, а не україноцентрист.
Коли Ю.Тимошенко в лютому-березні вела СПРАВЖНЮ газову війну з Російсько-ФСБшним Керівництвом і відстояла Національні інтереси України, і, по суті, САМОТУЖКИ виграла цю війну, ви, КЛОУНИ всі сиділи по кущах, а ПРезидент Ющенко відверто-цинічно брав участь у газовій війні НА СТОРОНІ РОСІЇ.
Дещо про Тягнибока я виклав в коменті
11.08.2008 17:31 _МГТУ
Україна та Європа1028 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter