Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Геть з СНД! Україну чекають нові перспективи

15 серпня 2008, 11:31

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вимагає, аби українська влада чітко і однозначно підтримала заклик Президента Грузії Саакашвілі до України вийти зі Співдружності Незалежних Держав (СНД).

Цинічна військова агресія Росії (ініціатора СНД) проти незалежної Грузії (члена СНД) зайвий раз доводить, що будь-які союзи з центром у Москві – не варті паперу, на якому вони написані.

Усі 17 років існування СНД довели єдине: ніяка це не "співдружність незалежних держав". СНД – інструмент утримання держав у геополітичній орбіті Москви. Цей інструмент в руках Кремля не просто задовольняє імперські комплекси "російського ведмедя", але й легітимізує в очах світу його геополітичні претензії до усього т.зв. "пострадянського простору". За допомогою СНД, наче циркуля, Кремль окреслив символічне коло своїх інтересів у 1991-му, не маючи на той час змоги реально втримати народи, які вирвалися на волю. Окрім того, "співдружність" стала знаряддям ідеологічного впливу на населення незалежних держав, за допомогою якого досі прищеплюють психологічну залежність від Москви.



Натомість Україна ніколи не мала від СНД жодної користі. Усі важливі торгово-економічні справи між країнами-членами СНД однаково вирішують на двосторонньому рівні. Участь у СНД не рятує ні від енергетичного тиску, ні від торгових війн, ні, як бачимо, від збройній агресії з боку Росії.

Те, що Україна де-юре не є членом Співдружності (наша держава не підписала статуту СНД) не повинно бути відмовкою чиновників, які бояться зробити бодай символічний крок від Москви. Навпаки, цей факт полегшує завдання – необхідно лише ухвалити відповідний указ, оприлюднити це рішення та скерувати офіційний документ у керівні органи СНД.

ВО "Свобода" вважає, що чітка заява України про припинення будь-якої участі в СНД матиме потужний ідеологічний ефект на міжнародній арені. Оскільки Україна (разом з Російською Федерацією та Білоруссю) є державою-засновницею СНД, то такий крок покаже світові, що останній геополітичний символ Імперії Зла демонтовано – т.зв. "співдружність" перестала існувати. Важливо також, аби наше суспільство відчуло себе громадою України, а не населенням чергової "співдружності" з центром у Москві. Усі, і в Україні, і поза нею, повинні зарубати собі на носі – останні рудименти СРСР відмерли, повернення до "тюрми народів" не буде. І найголовніше – відмова від СНД розв'яже Україні руки для самостійної міжнародної політики.

Сьогодні Україна, усвідомивши реальну загрозу втрати самостійності, повинна докорінно переосмислити стратегію зовнішньої політики, національної безпеки та оборони. Точніше, нарешті її створити. Оскільки досі стратегія України полягає в її відсутності, на нашій території зіштовхуються якісь інші, чужі стратегії.

Тепер вже абсолютно очевидно – або Україна стане могутньою державою, або перестане існувати взагалі. Прийшов час скинути рожеві окуляри дитинства – "чужий дядя" нам добра не зробить. Маємо покладатися на власні сили.

ВО "Свобода" пропонує відмовитися від безглуздих реверансів то в бік Росії, то в бік ЄС, натомість – розбудовувати і укріплювати власні геополітичні проекти. Насамперед зосередити зусилля на зв'язках з країнами Балто-Чорноморської осі. До речі, саме Литва, Латвія, Естонія, Польща та Україна одностайно і однозначно підтримали Грузію та рішуче засудили агресію Росії. У цій кризовій ситуації вони вже проявили себе як найнадійніші природні союзники. Очевидно також, що союзи з цими державами (а в перспективі – і з Білоруссю та іншими країнами Балтії і Чорноморського басейну) мають неоціненні торгово-економічні (в т.ч. транзитні) та політичні можливості. У цьому контексті Україні важливо реанімувати та наповнити реальним змістом свій єдиний самостійний міжнародний проект – ГУАМ. Саме ГУАМ міг би стати твердою опорою для Балто-Чорноморської геополітичної осі, продовживши її в керунку Кавказу та Каспію. Тільки такий "серп стабільності" на мапі світу може обтяти імперські апетити Москви по саму Азію, не зважаючи на лицемірство деяких країн Європи (тих, що сидять у кишені Газпрому). І найголовніше – розбудова міцних зв'язків у цих напрямках забезпечить Україні гідне місце у центрі Європи не лише у географічному, але й у політичному та економічному сенсі.

Геть з СНД!

За Балто-Чорноморську дружбу вільних народів!

P.S. ВО "Свобода" не один рік послідовно виступала за вихід України з СНД та припинення участі в ЄЕП. Ці положення прописані у "Програмі захисту українців". Як інші програмові вимоги "Свободи", вони до останнього часу ігнорувалися та викликали скепсис у "плавномислячих" "демократів". Сьогодні, як бачимо, війна між двома країнами-членами СНД поставила питання руба. Залишається дочекатися якоїсь виразної відповіді владної верхівки.

powered by lun.ua
Коментарі — 31
Vladislaff-V _ 18.08.2008 21:57
IP: 93.180.239.---
М-да, господин Тягнибок...слов нет...вы наверное от жары немного перегрелись...КОМУ ВЫ НУЖНЫ??? ЕС, который кормит Украины своими бесконечными обещаниями и каждый раз ставит новые условия. США, которые готовы взять в свои хищные лапы любой клочок земли в Евроазии, лишь поближе подобраться к России? НАТО, которое манипулирует нашим дорогим Ющенко как маринеткой...то "Да", то "Нет"... Знаете, Украину с её нынешней властью, в мире воспринимают как большой цирк ШАПИТО, где кучка высокопоставленных ЛОХОВ не может определиться, что она хочет для себя...про народ у них нет времени даже подумать. Скажите "СПАСИБО" России, что она с такой страной вообще имеет какие-то дела. И внимательно изучите товарооборот между двумя странами...очень внимательно... а потом задайте себе вопрос, кто захочет с Украиной иметь такие отношения...неужели Украина ничего для себя не выносит из содружества с Россией? Подумайте, Тягнибок не только о себе и своих националистических потребностях, а подумайте о народе Украины, который в большинстве своём составляют не украинцы, национальные БОЛЬШИНСТВА! Отделяйте свою западную Украину) / (которая, даром не нужна была нам до 30-х годов, и без неё тогда жили и сейчас проживём!) и там создавайте свой Украинское государство, а вот если Вы здесь, то тогда будьте добры УВАЖАЙТЕ мнение всех украинских граждан, а не кучки украинских нацистов!
Р.S. Родился и живу на Украине. Сейчас, мне как никогда стыдно за своё государство. Низкий Вам полон за это...
Klepariv-2 _ 18.08.2008 18:37
IP: 77.109.8.---
2 cerg
"мне не нравится что Тягнибок хочет меня заставить и весь Восток Украиы только на украинском языке не дождетесь на каком хочу на том и говорю"

Якби Ви уважно прочитали програму ВО Свобода, то зауважили б, що ця партія ЄДИНА в Україні ГАРАНТУЄ збереження ідентичності національним меншинам. Тягнибок ГАРАНТУЄ національним меншинам мову, пресу, ефір і т.д. в пропорціях, в яких вони представлені в державі. Інша річ, що росія (і її підгавкувачі) все ще плекають надію асимілювати українців... Але часи міняються! І єдиний спосіб для нацменів запобігти асиміляції – голосувати за ВО Свобода!:-)
cerg _ 17.08.2008 00:02
IP: 193.201.98.---
Тягнибок дурак или притворяется или историю не знает что Осетию Сталин присоединил только в 1920 году и Абхазию так что это не исконно Грузинские земли.А после 1991 года Украина.Грузия.Абхазия.Южная Осетия обьявили о своей независимости так что мы все в равных условиях.И еще мне не нравится что Тягнибок хочет меня заставить и весь Восток Украиы только на украинском языке не дождетесь на каком хочу на том и говорю.Даже под дулом автомата не буду из принципа только потому что хотят заставить.И почему он Грузию не называет агрессором ведь она первая город бомбить стала.
Deutsch _ 16.08.2008 21:31
IP: 89.247.214.---
15.08.2008 14:10___ Историчка

Aber wem gehoert Ausdruck SAGRANOTRJAD oder KONZENRATIONNIY LAGER? Ich denke – LENIN. Sind sie andere Meinung?
Calina _ 16.08.2008 18:50
IP: 92.113.146.---
___ Карлик / Тягнибоку зараз багато хто вірить А от як зробити, щоб він і політична сила, яку він представляє,прийшли до влади?
Карлик _ 15.08.2008 22:29
IP: 194.29.62.---
Ющенко крім заяв не пускати кораблі нічого не зробив.А народ України чекав від нього підтримки Саакашвіллі,тобто виходу з СНД.Ющенко навіть своїх кумів зраджує.Олеже,українці підтримують сили,які прагнуть творити історію України,а не спостерігати як МЗС Орди вказує де російським кораблям бути на території України та які висловлювання доречні або як попереджувати другу сторону про однобічні дії військових (виводу військ для загарбання території) чи (невпускання на чужу базу).Ми вам віримо.
Україноцентрист _ 15.08.2008 18:34
IP: 79.124.168.---
"Цинічна військова агресія Росії (ініціатора СНД) проти незалежної Грузії (члена СНД) зайвий раз доводить, що будь-які союзи з центром у Москві – не варті паперу, на якому вони написані."

100%-на правда.

Хтось може назвати хоча б одну вагому причину, чому Україна має далі номінально перебувати в СНД??? (голимі аргументи на кшталт: "Ми маємо дружити з кацапами, бо вони – братья славьянє" – до уваги не приймаються.)
Є хоч якась конкретна користь Україні від СНД? Нема? Так отож...
незграба _ 15.08.2008 18:30
IP: 194.29.60.---
Щось мені останнім часом здається, що в Україні не буде єдності у відношенні до Росії, доки ми не пройдемо через те, що зараз проходить Грузія. Не дай нам, Боже.
Але як інакше наші т.зв. російськомовні громадяни Півдня і Сходу зрозуміють, що таке Росія? Любитимуть її і молитимуться на кремлівські зорі, доки з неба російські бомби не посиплються. Потім почнуть потихеньку прозрівати (поховавши рідних), а там дивись і Україну полюблять.
Олеже, я завжди з Вами, хоч і не на 100% згоден. Більше немає поки що патріотично налаштованих політиків.
Помагай Вам Бог.
Историчка _ 15.08.2008 17:56
IP: 91.124.221.---
15.08.2008 14:36___ letter --------- (Не) уважаемая,Ваши исторические экскурсы смахивают на выдержки из лекций по марксисзму-ленинизму.

Уважаемая letter, этот исторический экскурс принадлежит юной ТР. Как говорится, устами младенца глаголит истина. Смотрите коммент ТР от 14.08.2008 21:08 на блоге Олега Медведєва Росія – озброєна до зубів. Україну – ненавидить. Готова напасти будь-коли
Сiчень _ 15.08.2008 15:18
IP: 79.124.141.---
Тягнибок немного перегибает, но, как сказал Мао: не перегнешь- не выправишь.
На Украину еще есть надежда стать приличным государством, а на Рашу уже не надеемся.
Wladek _ 15.08.2008 15:16
IP: 92.112.28.---
15.08.2008 14:27___ letter

Повністю з Вами згідний і не треба гаяти ні секунди, а починати з самого простого: негайно лишити всіх хитрозадих подвійних паспортів і захистити людей від антиукраїнських базікань, подібних помиям, різної сволоти, яка вірно служить кремлівським шибздикам.
Calina _ 15.08.2008 14:54
IP: 92.113.151.---
letter. було б з ким об"єднуватисяХай патріоти самі думають, з ким їм бути і хто є хто
letter _ 15.08.2008 14:36
IP: 212.92.240.---
Историчка:

(Не) уважаемая,Ваши исторические экскурсы смахивают на выдержки из лекций по марксисзму-ленинизму.Вы,как бывшая совковая историчка, не прекращаете проводить уроки Вашей истории,только они никому не интересны.Думаю, люди вступающие с Вами в дискуссию, знают не только о 5 колонне.Ясно,Вам на пенсии скучновато,достали свои лекции из ВПШ и "творите", подрабатываете. Переходите в рубрику "Бабушкины советы", коль тема патриотизма Вам чужда.Пока!
letter _ 15.08.2008 14:27
IP: 212.92.240.---
Пане Тягнибок! Розумно та швидко об*єднуйтесь з українськими патріотичними політичними силами (є такі,крім Вашої?) та приходьте до влади! Бо УКРАЇНЦІ вже зневірилися в своєму майбутньому! Без патріотичних сил в ВР проросійські нардепи ефективно підтримують агресивну Росію і ніхто не може стати на захист українських інтересів!Треба захистити нашу країну від інформаційного хамства з боку російських ЗМІ! Бо нове покоління (особливо південь,схід) виховується на нелюбові до своєї країни. З ЗМІ РФ ллється бруд,зневаження, а наш народ виглядає як недолугий та придуркуватий.Наші ж співвітчизники -артисти,щоб повеселити росіян (за великі гроші),виставляють українців убогими,нікчемними. Соромно та прикро,що з деяких зомбованих ТБ діточок, виростають не патріоти, а майже ідіоти!Україна повинна пишатися своїми здобутками, культурою,людьми.Для цього її треба поважати та любити.Ми з ВАМИ,пане Олеже!м.Миколаїв
Ігор_з_Києва _ 15.08.2008 14:13
IP: 193.93.185.---
Підтримую Тягнибока. Пояс безпеки "від моря до моря" – Від Балтійського до Чорного. Литва, Латвія, Естонія, Польща, Україна, Грузія. З перспективою приєднання Бєларусі після зміни там режиму Лукашенка. Разом переможемо!
Историчка _ 15.08.2008 14:10
IP: 91.124.210.---
15.08.2008 12:48___ PVN -------А наша п"ята колона брехливо видає інтереси Москви за наші власні інтереси. Це стосується і мови і історії і території України.

Уважаемый PVN, "наша п"ята колона" – это Вы.

Термин "пятая колонна" принадлежит испанскому генералу Э. Мола, командовавшему армией националистов в ходе гражданской войны. Наступая на Мадрид, он передал по радио в начале октября 1936 года обращение к населению испанской столицы, в котором заявил, что, помимо имеющихся в его распоряжении четырёх армейских колонн, он располагает ещё пятой колонной в самом Мадриде, которая в решающий момент ударит с тыла. "Пятая колонна" сеяла панику, занималась саботажем, шпионажем и диверсиями...
http://ru.wikipedia.org/wiki/Пятая_колонна
DeadMamay _ 15.08.2008 14:00
IP: 82.207.52.---
Закликати вийти з СНД,те саме,що відмовитися від виконання пунктів наприклад 2-гого Універсалу Центральної Ради,чи Програми кандидата в презики-2004 р. В.А.Ющенка "10 кроків на зустріч людям".Та ще й так серйозно.Краще скрутити дулю в кишені і піти посьорбати пивця чи зайнятися сексом з чарівною дівчиною.Лібідо,знаєте,дещо...А то крутитеся п.Олєже в цьому колесі сансари НАТО-СНД-ФСБ-РОСІЯ-УПА-КПРС аж нудити починає.
Fredegond _ 15.08.2008 13:58
IP: 80.92.224.---
Я вот все пытаюсь понять, где выросли и где учились люди, которые считают,что Украина способна вернуть себе ядерный статус. Вы вообще хоть чуть-чуть понимаете как устроен этот мир или вы домохозяйки здесь все? А что касается Польши и Балтийских стран – ну весь мир не считает их за людей, а тут...
Vlad_iz_Kharkova _ 15.08.2008 13:51
IP: 195.26.93.---
Украина и так в СНГ не состоит, он договор не ратифицировала. В СНГ никто ничего ине делаетЮ, клуб для встреч и бесед. Есть серьезныевещиЮ на которые надо обращатьвниманиеЮ, а не на детские игрушки.
Nofrost _ 15.08.2008 13:20
IP: 89.105.226.---
СНГ – нафіг, це зрозуміло... Діло за діями влади, котрі б формували привабливість держави Україна для її громадян... Банально: Україна – держава кожного громадянина України, а не лише Ющенків, Януковичів, Тимошенків, і інших таких... А ось з цим туго, і просвітку не видно...
Calina _ 15.08.2008 13:00
IP: 92.113.151.---
Якби Тягнибок був при владі. вже зараз Україна не знаходилася у такому ганебному політичному становищі
Calina _ 15.08.2008 12:58
IP: 92.113.151.---
15.08.2008 12:30___ жекка
Тягнибок потрібний у своій державі.
PVN _ 15.08.2008 12:48
IP: 77.247.216.---
Правильно сказано.

СНД – якесь фантомне утворення, ніякої користі воно не приносить.
Чи багато користі воно принесло грузинам?
А Україні?

Москва знає тільки свої збочені інтереси, а всі інші держави СНД повинні слідувати тїй політиці, яка нав"язана Москвою.

Що для Москви добре, для інших – смерть у прямому і переносному сенсі.
А наша п"ята колона брехливо видає інтереси Москви за наші власні інтереси. Це стосується і мови і історії і території України.

Приєднуюсь до боротьби, пане Олеже!
Слава Україні!
_IV _ 15.08.2008 12:31
IP: 195.248.177.---
Олег, любопытно знать: какими еще активами своей свободы Украина будет расплачиваться за дешевый газ, кроме, например, продажи газораспределительной системы, шельфа ЧМ и др...?
жекка _ 15.08.2008 12:30
IP: 212.35.161.---
Олеже, чому ви ще не в Грузії?
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter