Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Бюджет-2014 – голосувати не можна! (попередній аналіз)

19 грудня 2013, 17:00

1. Соціальна спрямованість держбюджету 2014 – фікція

Законопроектом знову введені обмеження на отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям. Так, працездатні особи будуть отримувати лише 21% від прожиткового мінімуму, а діти – 85%. Статтею 9 також прописано, що розмір державної допомоги малозабезпеченим сім'ям не може перевищувати 75% від рівня прожиткового мінімуму для сім'ї.

Нагадаю, що Законом України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" передбачено, що розмір такої допомоги визначається, як різниця між прожитковим мінімумом та доходом сім'ї.

Крім того, зростання прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати не забезпечують захист населення під погіршення економічної ситуації в країні. При запланованому темпі інфляції 2014 року у 8,3% прожитковим мінімум та мінімальна зарплата протягом року зростуть лише на 6,8% (прожитковий мінімум – з 1176 грн. до 1256 грн., мінімальна зарплата – з 1218 до 1250 грн.). Тобто, фактично 2014 року відбудеться падіння реальних доходів найбільш вразливих верств населення.

2. Удар по малому та середньому бізнесу та подарунок олігархам

Усупереч Податковому кодексу України з 1 січня 2014 року не зменшується ставка податку на додану вартість з 20% дол. 17%, а ставка податку на прибуток замість того, щоби зменшитися на 3% (з 19% до 16%), зменшиться лише на 1%.

Цього послаблення податкового тиску у вигляді зниження ставки ПДВ та податку на прибуток протягом останніх років чекав малий та середній бізнес. Вони розраховували на це. Але їх просто "кинули".

Фактично, у підприємців наступного року вже відібрали 20 мільярдів гривень. Водночас Янукович зробив подарунок олігархам у вигляді знижки ціни на газ. За оцінками експертів – це 7 млрд. грн.

І це ще не все. Сьогодні влада планує протягти через Верховну Раду ще один подарунок для олігархів – законопроект 2737 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо створення консолідованої групи платників податків). Він дасть можливість ухилятися від сплати податків підприємства олігархів, що входять у консолідовану групу, за рахунок виведення з-під контролю операцій між ними за допомогою механізму трансферного ціноутворення. Це – мільярдні втрати бюджету і мільярдні надприбутки Ахметова, Фірташа, Курченка й інших.

Нахабно порушено і процедуру внесення змін до Податкового кодексу, які не можуть відбуватися одночасно із ухваленням державного бюджету. Відповідно до статті 27 Бюджетного кодексу України Закони України або їхні окремі положення, які впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збільшують витрати бюджету) і ухвалюються після 15 липня року, що передує плановому, набирають чинності не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим.

3. Бюджет-2014 – бюджет поліційної держави

Фактично, збільшення видатків (до того ж, значне, на 2,4 млрд!) відбудеться лише по Міністерству внутрішніх справ:

Зокрема, зростання видатків відбудеться по:

- МВС – з 16,0 млрд. грн. до 18,4 млрд. грн.

- судовій адміністрації – з 4,4 млрд. грн. до 4,6 млрд. грн.

- міністерству доходів з зборів – з 5,9 млрд. грн. до 6,4 млрд. грн.

Водночас 2014 року відбудеться зменшення видатків:

- на охорону здоров'я – з 10 млрд. грн. до 9,8 млрд. грн.

- на агропромисловий комплекс – з 8,7 млрд. грн. до 7,7 млрд. грн.

- на оборона – з 15,3 млрд. грн. до 14,6 млрд. грн.

4. Збільшення дохідної частини бюджету не відбудеться

Деклароване збільшення дохідної частини Державного бюджету на 2014 рік порівняно з бюджетом минулого року на 5,8 відсотків (до 392,4 млрд. грн.) відбудеться виключно за рахунок потенційної інфляції.

Інфляційні процеси в країні буде стимулювати стаття 15 проекту Закону, відповідно до якої Національний банк України буде зобов'язаний протягом 2014 року перерахувати до Державного бюджету України 22,8 млрд. грн.

Резерви Нацбанку вже давно перетнули критичну відмітку, а механізмів їхнього поповнення, крім кредиту від Росії, немає. Отже, єдиним джерелом, звідки можна отримати 22,8 млрд. грн. для перерахування в держбюджет, – це емісія гривні.

22,8 млрд. грн. – це і є ті 5,8%, на які заплановане зростання доходів бюджету 2014 року. Іншими словами, 5,8% – це інфляційна складова держбюджету-2014.

Але, навіть за такого розкладу є підстави припускати, що дохідна частина бюджету є завищеною, адже доходи цьогорічного бюджету катастрофічно не виконуються.

Так само, збільшення видаткової частини бюджету відбудеться "завдяки" збільшенню на 18 % дефіциту державного бюджету, який 2014 року становитиме 59,5 млрд. грн. або сьому частину обсягу доходів бюджету.

5. Держборг перевищить у 1,5 рази обсяг бюджету

Запланований рівень державного боргу вже не просто перевищив обсяг державного бюджету. Граничний його рівень 2014 року складе 580,1 млрд. грн., що в півтора рази перевищує обсяг дохідної частини державного бюджету.

Поділіть на чисельність населення держави і отримаєте, що кожен українець завдяки "політиці фінансової стабільності" винен майже 13 тис. гривень.

Слід нагадати, що кредит у сумі 15 млрд. грн., "люб'язно" наданий Януковичу Путіним, також буде стимулювати нарощування державного боргу. Цей кредит Україні не буде здатна погасити, оскільки отримані кошти підуть на проїдання (латання бюджетних дір), а не на інвестиційні проекти. Отже, . отримані від Росії гроші не будуть працювати і не будуть створювати нові гроші.

У разі непогашення або неповного і несвоєчасного погашення зобов'язань українською державою Росія через міжнародний арбітраж буде стягувати з України в судовому порядку державне майно. А це – стратегічні державні підприємства, системи комунікацій, військові об'єкти, оборонні комплекси, ГТС...

6. Подальший крах Пенсійної системи

Фінансування з державного бюджету Пенсійного фонду 2014 року збільшиться ще на 4,1 млрд. грн. і досягне катастрофічної для скарбниці держави суми – 87,4 мільярди гривень.

Це означає, що пенсійна система в країні, незважаючи на її "реформування", як не виконувала свої функції, так і не виконує. Фактично, пенсійне забезпечення з кожним роком перетворюється з механізму заощадження населенням зароблених коштів для забезпечення старості, на механізм державної адресної бюджетної допомоги похилим громадянам.

Але з наступного року уряд Азарова ще й придумав новий спосіб наповнення Пенсійного фонду, дозволивши йому залучати банківські кредити для своєчасної і повної виплати пенсій.

Не важко здогадатися, що кредити будуть брати в банках, на які вкаже "сім'я", а рефінансувати ці банки буде Національний банк України, який контролює та ж "сім'я". Для цього Нацбанк буде вимушений запустити друкувальний верстат, наслідком чого стане новий оберт інфляції.

7. Корупційні бюджетні схеми

7.1. Приховане фінансування НАК "Нафтогаз"


Статтею 16 проекту Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" уряду надано право здійснити випуск облігацій внутрішньої державної позики на 14,9 млрд. гривень із подальшим придбанням у державну власність в обмін на ці облігації акцій додаткової емісії НАК "Нафтогаз України".

Фактично, маємо приховане фінансування у сумі майже 15 млрд. грн. підприємства-банкрута, який виконує лише посередницькі функції з продажу газу.

Для порівняння: за ці кошти можна б було у 2,5 рази збільшити фінансування медицини, втричі – фінансування сільського господарства.

7.2. Фінансові скарбничі векселі

2014 року передбачається використання фінансових скарбничих векселів для розрахунків із бюджетом, який так і не запрацював цього року. Векселями, термін погашення яких складає 5 років, будуть гасити не лише бюджетну заборгованість із різниці в тарифах для населення на тепло і воду, а й видавати їх підприємствам замість відшкодування ПДВ.

Перед підприємцями-експортерами постане вибір:

1. Пред'явити вексель скарбниці (казначейству) не раніше терміну погашення. Але якщо скарбниця сьогодні не має живих грошей на фінансування навіть захищених статей бюджету, то звідки з'являться гроші за рік, коли, крім оплати всіх поточних видатків (які, звичайно, нікуди не зникнуть), треба буде ще й оплачувати видані раніше векселі. Тобто отримати кошти за векселем "законним" шляхом буде майже неможливо.

2. Пред'явити вексель банку, який викупить його з дисконтом. Експерти називають цифру дисконту у 60 відсотків. Тобто у підприємства буде вибір: або не отримати нічого, або хоча б 40 відсотків від зароблених коштів.

Національний банк, який контролює Арбузов, здійснюватиме рефінансування банків, що скуповують векселі. Звичайно, не всіх банків, а лише тих, на які вкаже "сім'я". Рефінансування, швидше за все, буде здійснюватися за рахунок додаткової емісії або із застосуванням хитрих схем непрямого залучення коштів із бюджету.

Таким чином, у "сім'ї" є можливість покласти в кишеню до 60 відсотків видатків за окремими статтями держбюджету. Це гроші, зароблені підприємствами-експортерами, або підприємствами, які виконували роботи для бюджету.

Така ситуація може призвести до інфляційної спіралі, адже виконавці робіт, які працюють із бюджетними коштам, очевидно не будуть так просто віддавати половину зароблених коштів. Вони почнуть завищувати вартість робіт або просто виконувати вдвічі менше робіт за цю ж суму. Уявіть собі наслідки цього!

7.3. Кредити під державні гарантії

Ще один корупційним механізм, який влада не змогла реалізувати 2013 року, але планує реалізувати 2014 року, – це надання кредитів під державні гарантії на суму 50 млрд. грн. Примітно, що уряду буде дозволено надавати такі гарантії без передбачених на це бюджетних призначень. Це є грубим порушенням одного з базових принципів бюджетної системи України – принципу цільового використання коштів, який визначає, що бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями.

50 млрд. грн. нових кредитів – це багато чи мало? Для порівняння, обсяг планових доходів державного бюджету на поточний рік складає 392,4 млрд. грн. Тобто уряд планує здійснити свої видатки, переклавши на суспільство додаткові боргові зобов'язання на суму, що дорівнює восьмій частини обсягу державного бюджету. І це – без наявності на те запланованих коштів у бюджеті.

Такий механізм – це ще один шлях для нарощування державного боргу, який і так наступного року перевищить обсяг державного бюджету в півтора рази.

powered by lun.ua
Коментарі — 110
Ostap Maks _ 22.12.2013 10:05
IP: 93.180.202.---
Чомусь автор не згадав про діяльність та завдання Клменка (Податкова політика рекету) по наповненню олігархічних статків Сім'і, шляхом введення тіньового податку з обігу (більше 10%) на обігові кошти середнього та малого бізнесу українців, через "площадки гос.конверта", що призвело до руйнування бізнесу та ліквідацію середнього прошарку населення.
Ostap Maks _ 22.12.2013 08:40
IP: 93.180.202.---
Янукович і його "бригада" воістину вдячні Господарю Кремля за сендвіч взятий в борг на 15ярдов, який бригада взяла на "розпил" собі.
Завдання опозиції фіксувати кожне розкрадання бюджетних коштів та оприлюднення на Майдані по неділях на народних віче та ЗМІ (сайт "Наші гроші" та ін.). Протоколи зборів направляти в посольства європейських країн і РФ для реагування: санкції для сімей бригади.
А Путін нехай сам вирішує, що робити з "бригадою", коли вона буде робити "шухер".
  За цей борг народ України не у відповіді перед Путіним.Так вирішило народне Віче на Майдані.
gmailo _ 21.12.2013 15:09
IP: 37.229.182.---
JОсь якби Олег написав, що бюджет – задовільний і голосувати за нього – МОЖН0 – ото був би шок в державі...

Втім, оскільки ані "Свобода", ані опозиція в цілому альтернативного проекту не народила – маємо звичне наше парламентське дикунство: "Навіть якщо пропозиція уряду та більшості – золота, життєво необхідна – ми за неї не голосуватимемо, бо вона надана урядом та більшістю..."...

Парламентаризм та демократія в Україні -унікальні та неповторні.:))
Radist2010 _ 21.12.2013 14:27
IP: 93.72.76.---
coldman22:
Повністью із Вами погоджуюсь... Едине що хочу добавити, опозиція схоже сама хоче злити Майдан, в очікуванні президенських виборів. Опозиція має шанси їх виграти і отримати все без бою, що є доволі примарною надією.
coldman22 _ 21.12.2013 13:27
IP: 94.179.244.---
Доповню- народ може не бути весь готовим, але 1-1,5 млн- достатьно цілком, є такий принцип -ефект доміно, якщо Беркут,мєнти,арімя бачуть, што рєбята- протєстанти нє шутят, весь їхній хероїзм кудись швидко дівається, і вони стають сумирними як овечки, банді пох...й мирні танці навіть 10 млн протестуючих. Ті люди що виходили, вони хай не до кінця але страх уже в собі перебороли, вонисамі по собі може й не були готові ламати крушити, брати і втримувати владу в своїх руках, підкреслюю НЕ ГОТОВІ САМІ, але є ж синдром натовпу, варто зробитит декілька правильних кроків,захопити важливі приміщення, оголосити паралельні органи влади, а потім з Мйдану при 1,5 млн, телефонуєш по місцевих радах, мєнтовским і армійським начальникам і питаєш з ким ти? Мєнти звісно тупі, але не настільки, щоб не зрозуміти,коли пахне смаленим. Героїзм їхній- це результат безнаказаності
coldman22 _ 21.12.2013 13:17
IP: 94.179.244.---
Radist2010:
Я згоден, оппи далеко не бідні люди, їм є що втрачати, саме це і робить їх поганими керівниками, я вже писав, що будь шухевич чи Бандера зараз на чолі, він би не нив, що народ не такий, що він готовий, що не всі ладні вийти, йому б того мільйонна було б цілком достатньо, щоб Хам уйобував ще б 1 грудня кудись дуже далеко, а риги, хто не втік би прикрашали б стовпи і гіляки по всіх містах України, я згоден з Доком, що народ сам по собі може й не готовий, але люди на кшталт Бандери повели за собою гтових, і вийшов би вже не мільйона куди більше, УПА воювали в набагто важчих умовах, просто ці люди б не повзали на колінах перед Беркутом, вони б палили їх, це проти мирних ці птєнчики такі герої, але б тільки відчули ризик здохнути, то миттєво перейшли б на сторону народу, крапка, з такою як тепер владою, ОУН справилася б за місяць максимум. Серед Оппів є розумні люди, є полумяні революціонери, є багато теоретиків, але таких практиків як Шухевич,Бандера немає і це проблєма
coldman22 _ 21.12.2013 13:08
IP: 94.179.244.---
Лекго казати кинути все,коли маєш певний запас, от наприклад бізнесмен, що має прибутку в місяць 20-30 тис.грн відповідно має можливість це зробити, живучи на одні відсотки, а тому хто живе від зарплати до зарплати, має сімю, дитину, лишитися зовсім без засобів існування -це катастрофа, людина піде на таке,лиш знаючи, що вона дійсно робить справу, а не йде тупо постояти. В мене робота з вільним графіком- для мене страйк не проблємою, але я розумію тих, для кого це або пан або пропав, тобто якщо ризикувати, то знати заради чого, мета, ціль,засоби як цього досягнути, час що на це піде, потрібне чітке планування як мінімум 3 різних варіянтів. Захотіли мирний процес- ок, бачимо – не підходить, що далі? А тут треба,щоб кожен задався питанням- чи готовий йти до кінця заради світлої мети? Оппи повинні подати народу чіткий сигнал- що після перемоги- буде зміна Системи, а не фейсів, що винуватці будуть покарані,герої-нагороджені,а народ має це контролювати і надалі, а не залишити все на самотік
Radist2010 _ 21.12.2013 12:57
IP: 93.72.76.---
coldman22:
Оппи не хочуть ставати бижчими до народу (Бояться,що народ не піде до кінця), не хочуть брати лідерство на себе,народ відповідно (теж не без причин) не довіряє оппам (боїться,що ті кинуть, як це часто бувало, не захистять в потрібний момент.
ПРоблемма у тому що ті хто організовують подібні страйки не з цієї планети. Як я можу примусити свого друга не ходити на роботу коли у нього дитина інвалід.? Чи наприклад пенсіонерка яка живе від зарплати до зарплати бо пенсії нема. Для того щоб за тобою йшли треба давати приклад. Шухевичь сидів у лісах, а не у кабінеті закликав партизанити. Щоб люди пішли повинна бути дійсно революція. Скажімо опозиція каже ми не визнаемо Януковича, президент, умовно, Кличко, і наприклад місцеві ради починають це визнавати. Так це ризик, так це страшно але це діло... Ф Кастро взагалі революцію робив із сімома гвинтівками та 9-ма товаришами, але народ йому повірив та підтримав бо поважає сміливість та впертість.
Radist2010 _ 21.12.2013 12:42
IP: 93.72.76.---
Нахаба:
Я втомився товкти воду в ступі. Останній раз пояснюю: "рішучою та безкомпромісною" революція стане саме тоді, коли всі "встануть і вийдуть", враз подолавши свої страхи та скорботу за комфортною зарплатою. До речі, 1989 року, в рухівські часи, я мав ду-у-уже комфортний заробіток в 400-500 рублів. На той час це були грубі гроші, але я не боявся їх втратити. Ви до боротьби психологічно не готові. І не треба так багато слів на виправдання. Пісні й танці, до речі, також є ознакою неготовності до боротьби. Бувайте.
Ви втомились "пояснювати" але нічого не пояснювали. Питання головне що значить "встати і вийти"? Що КОНКРЕТНО Ви робите окрім кричати "встати і вийти", Вам мало народу на Майдані? Я наприклад не розумію що Ви хочете, ну кину, припустимо, я свою роботу шо, припустимо маю гроші щоб прожити пів року, мені далі робити, окрім як горлопанити на Майдані?
coldman22 _ 21.12.2013 12:39
IP: 94.179.244.---
Велика наша всіх проблєма- це взаємна недовіра. саме вона і заважає нам саморганізуватися, почати страйк і т.д і т.п. Ми не довіряємо один одному, кожен думає от я піду страйкувати, а ніший ні, тобто немає в нас поки солідарності, нпростий приклад в одному містечку- 3 школи страйкують, а 4 -а- засцяла. Оппи не хочуть ставати бижчими до народу (Бояться,що народ не піде до кінця), не хочуть брати лідерство на себе,народ відповідно (теж не без причин) не довіряє оппам (боїться,що ті кинуть, як це часто бувало, не захистять в потрібний момент.
Radist2010 _ 21.12.2013 10:13
IP: 93.72.76.---
Нахаба:
Ви так нічого й не зрозуміли. Або вдаєте, що не зрозуміли. Прємудрий пєскарь. Как би чєго нє вишло. Слабак, одним словом. Ад'ю.
Знаєте мене не розведете дешевими прийомчиками "пацанського" типу, назіваючи слабаком. Я думаю Ви все зрозуміли, проте заперечити нема чим. Країна очікує не страйку, країна очікує зняття Януковича. Страйки це провокація розрахована на те щоб виправдати згортання Майдану, мовляв самі винні через те що ходите на роботу. Це настільки очевидно, що окрім як провокація це назвати важко.

З чого буде харчуватися сам Майдан, якщо всі підуть на страйк? Тим більше очевидно, що якщо навіть щось подібне і буде то його не підтримають підприємства Ахметова та інші підприємства сходу... Страйк або кидання всього може бути лише в одному випадку, коли йде реальна рішуча та безкомпромісна революція, і дійсно йде борродьба за перемогу, а не танці із піснями. Заради танців гробити життя собі і своїм дітям...
Radist2010 _ 21.12.2013 08:03
IP: 93.72.76.---
Нахаба:
Radist2010:

По-перше, я заробляю більше, аніж ваші омріяні 6 тисяч. По-третє, податки я й так намагаюся не платити там, де їх можна обійти. Якщо ви так трепетно тримаєтеся за свою роботу та оті 6 тисяч, то не треба просторікувати про революцію. Йдеться, перш за все, про внутрішню здатність дати негайну відсіч негідникам, забувши при цьому про комфорт та тепле ліжко.
Ви – слабак. Я не ображаю вас, я констатую факт.
Отже щоб страйкувати потрібні гроші або сісти на шию родичам, що Ви і маєте, але вимагаєте від іншої країни щоб Вони кинули все і побиралися на Майдані. Взагалі то це називається не "сміливістью", а безвідповідальністью, а якщо ще й на шию родичів сідати то нахабством (бо хоч не хоч хтось та повинен працювати щоб прокормити "революціонера"). Але головне не зрозуміло, як добровільна втрата роботи допоможе скинути Януковича... Знаєте Ви здається телефоном цвяхи забиваєте, бо звязку ну ніяк не видно, окрім дурості.
Radist2010 _ 21.12.2013 07:53
IP: 93.72.76.---
DoctorUkraine:
Radist2010:
Якщо у вас немає можливості протриматись,немає резервів,немає плеча від родичів,друзів, то вам немає чого і давати тут поради,чи претензії до тих хто має можливість, хоче щось змінити в цій безперспективній потопельній зоні і головне бажання виступити-Вам треба тихенько сидіти дома і на тій благодатній для вас роботі.Ви тут висловлюєтесь від "багатьох".І я також висловлююсь від багатьох.Яким нестерпні ці "благодатні" умови зональної життєдіяльності. До речі -любий страйк передбачає певні структури,фонди взаємодопомоги.Чи хтось чув щоби англійці під час страйків голодували? Чи навіть наш майдан -чи там усі голодують?
Тобто страйк передбачає кинути роботу, та йти харчуватися на майдані та ночувати у палатках,щоб не еплатити за житло, та одягатися з того що люди поприносять. Це Ви вважаєте розумним?
DoctorUkraine _ 20.12.2013 22:29
IP: 77.123.20.---
Radist2010:
Якщо у вас немає можливості протриматись,немає резервів,немає плеча від родичів,друзів, то вам немає чого і давати тут поради,чи претензії до тих хто має можливість, хоче щось змінити в цій безперспективній потопельній зоні і головне бажання виступити-Вам треба тихенько сидіти дома і на тій благодатній для вас роботі.Ви тут висловлюєтесь від "багатьох".І я також висловлююсь від багатьох.Яким нестерпні ці "благодатні" умови зональної життєдіяльності. До речі -любий страйк передбачає певні структури,фонди взаємодопомоги.Чи хтось чув щоби англійці під час страйків голодували? Чи навіть наш майдан -чи там усі голодують?
Марко Жмайло _ 20.12.2013 22:11
IP: 93.74.228.---
Опаньки, бандеровцы выползли...воставшие из зада! Это вас еще не били хе.рои, так помяли. Была бы команда снесли бы к черту за две минуты.
Radist2010 _ 20.12.2013 22:02
IP: 93.72.76.---
DoctorUkraine:
Обєднатись та виступити.
ПРо шо це Ви? Куди виступити? Початок хороший а от ківнець...
Radist2010 _ 20.12.2013 22:01
IP: 93.72.76.---
Нахаба:
Radist2010:
Оце і є отой ваш страх, який тримає погань при владі...
Ви що серйозно!!!! Страйк потрібен в двох випадках коли Вам не плотять зарплату чи коли Вам її плотять мало. Все інше то провокація. Доволі тупа... З доброго дива кинути роботу лише тому що... невідомо що, для того щоб... теж невідомо. Але пафоснео городити дурницю, про себе улюбленного та чесного, та про рабів (до чого тут все це)... Ви спочатку заробіть хочаб ті 6 тисячь щоб ними розкидуватися, та пропонувати живитися духом святим...

Повторюсь гроші потрібні і в першу чергу Майдану, от якби Ви вказали чк наприклад не платити подаки державі то це б було дійсно справа, а не створити власний голодомор в знак протесту... Вибачте взагалі на якій планеті живете. У мене одне питання якщо я не піду на роботу звідки мені брати гроші на їжу, чи їсти теж абсурдно? Птиання просте хочу нормальної відповіді без посилань на відсотки тих хто голосує за ПР.
DoctorUkraine _ 20.12.2013 21:56
IP: 77.123.20.---
Радисту-будівельнику нової держави-2.
І роботавець обставленний податковими прапорцями-теж вимагає працювати за ці копійки-за 4 -х.Моїх приятелів дві фірми були знищені за 4 роки,тільки тому Що Сашко підгрібає весь буд-проектний бізнес у Києві під себе.Вночі влізли до офісів під сигналізацію,без повідомлення,без прокурора,без виклику бухгалтера, повиривали всі замки, сервера, комп'ютери, зламали сейфи...І все ха-ха. Хлопці теж мріяли,"будували "своє майбутнє і начебто нову державу))) І думали,що то не їх проблеми навкруги.Не пустили з тюрми навіть на похорон свого батька.
Та навіть,якщо б цих суто практичних прикладів не було, тільки факт перманентної ганьби та тотальної образи від наглої,хамовитої,бандитської,безпрєдєльної, зневажаючої усіх і усе урківської влади-є достатньою причиною, щоби встати на повний зріст,забути про свої справи,зважити на всі можливі проблеми та труднощі, щоби нарешті виступити.Обєднатись та виступити.
DoctorUkraine _ 20.12.2013 21:34
IP: 77.123.20.---
Radist2010:
Я так і думав.Слабенько.Як до такої "наступальної"проти опозиції аргументації.Ви ж там на самому початку висували такі претензії до поміркованості ОО.
"...Взагалі заклики про страйк це провокація..." Тоді будь який протест,майдан з цієї ж логіки- суцільна дурниця.І треба мовчати у ганчірку.Так як Ви думає "багато людей"? Це хто? Це 26% виборців ПР. Плюс ті,які тільки на потиличному (потилиця) рівні відчувають,що все таки так далі жити не можна.Ваша логіка далі ще більше абсурдна.
"...Треба працювати щоб на ці гроші і будувати нову державу, нові сили щоб було що протиставити цій державній машині..."
Це ви для якого дурачка розказуєте?Навіть при 10 тис київських зарплатах не можливо ні на що в цій країні-зоні за життя заробити.Тільки на хліб і на змінні штанці.І на тряпочку,щоб зручніше було мовчати.А середня зарплата вчителя в Києві 1,5-2,5тис.,лікарів -десь стільки ж.Інженер 3,5-6,5тис.А якщо бідолаха без квартири-половину відддай за квартиру.
Radist2010 _ 20.12.2013 20:39
IP: 93.72.76.---
DoctorUkraine:
ягнибок сколько раз кричал про тот же страйк.Нет, все шли на работу.Бо карьера.И ее ОО во всем виним.В 2010-24% пролосовало за Юлю,26%-за сволочь.25% больных проголосовало противвсих. И еще 25% тех,кто сейчас больше всех ноет, не пришло на выборы...Я вот себя спрашиваю...А че мне про свою карьеру не подумать...устроиться судьей.Судить рабов.Карьера- в шоколадном болоте. И дитина моя буде у тому ж болоті. Але ж спитає.
А це Ви будете за квартиру платити, за школу, чи дитячий садочок, . Легко горлопанити, а потім звинувачувати усіх, замісь того щоб подумати що це дурня. Що гроші з неба не падають. Я говорю лише те що думають багато людей і власне кажучи це і призвело що ніякого страйку не відбулося, бо це дурниця. Треба працювати щоб на ці гроші і будувати нову державу, нові сили щоб було що протиставити цій державній машині. Взагалі заклики про страйк це провокація. Особливо що захищати страйкарів ніхто і не думає, окрім як ДЯКУЮ сказати.
Mykola Tkachenko _ 20.12.2013 19:15
IP: 74.125.17.---
Марко Жмайло:

Teraz dla Ukraincow ugrupowaniem rosyjskim nacystowskim na terenie Ukrainy jest Partia Regionow. W stosunkach polsko-ukrainskich zas bylo niestety wiele tragedii. Niestety Polacy tez nie byli tylko ofiara, ale i agresorem. Ale musimy znalesc porozumienie. Nie trzeba sztucznie kultywowac wrogosc. Przez kilku lat znajdziemy porozumienie i w sprawie Wolynskiej tragedii. Polacy a Ukraincy musza byc dobrymi sasiedzami a kolegami. Czas przyniesie porozuminie, bo wiele bylo w nas i zlego, fle i dobrego...
Вячеслав Степанюк _ 20.12.2013 18:55
IP: 93.178.242.---
Меседж діючій владі:
Українці живуть в Англії і їм там добре.
Українці живуть в Америці і їм там добре.
Українці живуть в Австралії і їм там добре.
Українці живуть у Канаді і їм там добре.
Українці живуть в Італії і їм там добре.
Українці живуть у Бразилії і їм там добре.
Українці живуть у Новій Зеландії і їм там теж добре.
Українці живуть і в Україні і їм тут не добре.
То ж, не там добре де нас немає.
Добре там, де ВАС немає!
majorvihr _ 20.12.2013 18:26
IP: 74.125.18.---
Марко Жмайло:
Гамнюк ти рідкосний.Брехню проти українців розповсюджують комуняки та гебешники.які переодягшись в одежу УПА нищили українців і поляків,без розбору,щоб зіткнути їх в протистоянні,Так ти курва -точно виродок від кегебіста.
Марко Жмайло _ 20.12.2013 18:03
IP: 93.74.228.---
"Die innen- und vor allem sozialpolitisch begründeten Auseinandersetzungen in der Ukraine werden auch von der Bundesregierung unter der Hand zu einer West-Ost-Auseinandersetzung umgewandelt. Moskau oder Brüssel, das ist eine Schein-Alternative. Die tatsächlichen Optionen sind hingegen die Ukraine als Bollwerk gegen oder als Brücke zu Russland", so Wolfgang Gehrcke, stellvertretender Vorsitzender der Fraktion DIE LINKE, anlässlich der anhaltenden Massenproteste in der Ukraine. Gehrcke weiter:
"Ziel muss die Versöhnung und Kooperation der unterschiedlichen Regionen in der Ukraine sein und nicht innenpolitischer Machtkampf. Deeskalation ist jetzt gefragt und nicht ein Regierungswechsel mit Hilfe rechtsextremistischer Parteien und Bewegungen.

Die CDU-nahe Konrad-Adenauer-Stiftung ist Stichwortgeber und Berater für die Klitschko-Partei Udar. Die wiederum paktiert offen mit der Rechtsaußenpartei Svoboda.
DoctorUkraine _ 20.12.2013 17:50
IP: 77.123.20.---
Таня Киянка:
17:43
Ех, так отож...А все на дзеркало ображаємося...
Мовне питання191 Зеленський76 Корупція1445 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter