Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Президент не повинен потрапити в ''переговорну'' пастку Путіна!

27 червня 2014, 18:07

Довгоочікувана новина про підписання Україною угоди про асоціацію з Європейським Союзом не має бути затьмарена зволіканням Президента щодо відновлення активної протидії путінській агресії на Донбасі.

Мирні ініціативи Президента Петра Порошенка російські окупанти та їхні посібники використали для посилення своєї агресії проти України:

- Окупанти відмовилися скласти зброю та відкинули пропозицію припинити вогонь. Здійснено близько 80 нападів на українські позиції, внаслідок яких загинули і поранено кілька десятків наших солдат, терористи продовжують брати в заручники і вбивати мирних громадян, знищувати інфраструктуру. В кілька разів збільшився потік біженців із територій, захоплених окупантами.

- Агресори перегрупувалися, зміцнили позиції та отримали суттєве підкріплення бронетехнікою та найманцями з боку Росії через слабо контрольовані ділянки державного кордону. На захоплених територіях окупанти проводять примусову загальну мобілізацію чоловіків.

- Так звані "попередні консультації" відбуваються на умовах головного "миротворця" Путіна, за мовчазної згоди ОБСЄ і Європейського Союзу. Окупанти та їхній адвокат Медведчук, начебто на пропозицію німецького канцлера Ангели Меркель, добилися своєї прямої участі в переговорах з представниками України.

- Через так званий "мирний процес" ЄС відклав запровадження третього рівня санкцій проти Росії. І навіть більше: Австрія підписала з Путіним угоду про будівництво "Південного потоку", а Франція отримала аргументи, чому не треба розривати угоди про продаж Росії десантних кораблів "Містраль".

Які докази ще потрібно для того, щоб зрозуміти, що продовження такого перемир'я для України – це пастка Путіна, яка веде до капітуляції перед агресором!

Одного бажання миру недостатньо для його досягнення. Українські пропозиції мирного вирішення конфлікту Москва сприймає як слабкість та можливість для продовження агресії. Інші держави також не хочуть жертвувати своїми інтересами заради України, особливо якщо сама Україна не проявляє рішучості в протидії окупанту. Єдина можливість для України досягнути справжнього миру – зупинити агресора. Адже мир – це виграна війна!

Справжній мир та захист прав мирних громадян на Донбасі можуть забезпечити не "мирні переговори" з Путіним та його посібниками, а лише повна ліквідація терористів та звільнення захоплених ними територій.

ВО "Свобода" вимагає невідкладно запровадити воєнний стан на Донбасі, нарешті закрити державний кордон та здійснити повномасштабну військову операцію з ліквідації кремлівських окупантів.

Якщо цього не буде зроблено, Україна може втратити контроль не тільки за розвитком подій на Донбасі, але й в інших регіонах. Кожен день зволікання коштуватиме Україні щораз більших жертв та втрати нових територій.

powered by lun.ua
Коментарі — 95
Оля Горяинова _ 27.06.2014 20:46
IP: 93.127.68.---
Виталий Ященко:
Вы понимаете о чем Вы говорите? Что значит "съехали"???У людей дома,квартиры, обстоятельства в конце концов, которые могут помешать "съехать". Вы предлагаете людям поломать самим себе жизнь. Возьмите и сами "съедьте" куда-нибудь. Война должна быть прекращена любой ценой и любые переговоры, которые приведут к окончанию огня, кто бы их не проводил, успешны априори
Виталий Ященко _ 27.06.2014 20:38
IP: 37.229.209.---
Kozak Nevada:
Kozak Nevada:
Berger Hans:
Кроме оккупантов, в Донбассе есть еще и мирные жители, которые вернулись во время перемирия, давайте не будет этого забывать. Вот именно их судьба, а не жизни криминала, должны волновать политиков всех мастей и уровней при поднятии этой темы. Тягныбоку конечно же наплевать. Он сидит в тепле, в добре и строчит советы. А вот украинцам востоке не до писанины. У них АТО, криминал, боевики "соседнего" государства и множество уродов-политиков, которые мечтают уничтожить своих же сограждан. Мозгами нужно пользоваться, когда пишете подобный бред.
Berger Hans: Вы откуда свалились? Перемирие давалось не для того, что бы граждане вернулись, а для того что бы они съехали с зоны боевых действий. А кто не съехал, тот террорист или пособник террористов. А украинцы на Востоке сами пригласили террористов из соседней державы и теперь пусть сполна узнают, что такое предательство.
Гоцка _ 27.06.2014 20:23
IP: 46.149.93.---
Тягнибок б'є на сполох не безпідставно – терористи отримали час на перегрупування сил та нарощування озброєнь. Скоро у них будуть і ракети, і вже вони висуватимуть умови Києву. Бачте, у них уже є свої пропускні пункти на кордоні з росією і вони вже штурмують наші пости на танках.
Скільки можна тягнути зі знищенням терорисмтів, і чи шкода нашим керманичам тих українців, яких все більше та більше вбивають бандити?
Анатолий Дикий _ 27.06.2014 20:20
IP: 178.94.140.---
была надежда на "свободу" и...тю – тю. бойцы потешные...даже,чтоб кнопки не давили, не смогли отстоять,вояки... медведчук "поможет" примерению и получит в парламенте в десять раз больше мест,чем "Свобода",а жаль.
Kozak Nevada _ 27.06.2014 20:19
IP: 95.132.39.---
Berger Hans:
Кроме оккупантов, в Донбассе есть еще и мирные жители, которые вернулись во время перемирия, давайте не будет этого забывать. Вот именно их судьба, а не жизни криминала, должны волновать политиков всех мастей и уровней при поднятии этой темы. Тягныбоку конечно же наплевать. Он сидит в тепле, в добре и строчит советы. А вот украинцам востоке не до писанины. У них АТО, криминал, боевики "соседнего" государства и множество уродов-политиков, которые мечтают уничтожить своих же сограждан. Мозгами нужно пользоваться, когда пишете подобный бред.
Ахмєтов сидить в теплі, в добрі і сточить поради.
Але йому кулю в лоб слабо, Mr. Hans
Анатолий Дикий _ 27.06.2014 20:10
IP: 178.94.140.---
как не печально,но для путина наша власть" пустышка не значащая",только санкции и угроза следущих санкций нам что-то давало...
начав мирные переговоры, только больной мог подумать,что автомотически санкции не будут остановлены...
разбежались америка и европа вводить санкции...тут же будут обвенены в срыве мирных переговоров.
и где на так называемых "консультациях" представители от добровольцев, отдающих свои жизни...
Kozak Nevada _ 27.06.2014 20:06
IP: 95.132.39.---
Григорий Кваснюк:
А в чем не прав ovsos? Разве не "свободовцы" маршировали по улицам Одессы и Донецка с криками "москаля на гіляку"? "Москаля на ножі"? Разве не националист-"министр культуры" называл русский язык "собачою мовою"? Разве не Фарион издевалась над детьми, унижая их только потому, что по её мнению их имена не достаточно правильные? Разве не вы называли ветеранов Великой Отечественной оккупантами?
И то, что некоторые комментаторы не находят других слов в адрес антибандеровцев, кроме оскорблений и угроз, просто свидетельствует о том, что настоящих аргументов у них нет и не было. Вы, националисты, так и не поняли, что миллионы людей просто-напросто не хотят жить под бандеровской оккупацией. И в том, что сегодня в Украине нет мира – ваша прямая вина! И каждая жертва этой войны – на вашей совести!
Ай да хахол, ай да сукін син. Во дайот. Дайтє єму георгієвскій ордєн с лєнточкой
Olexandr Oryshchak _ 27.06.2014 19:52
IP: 74.125.183.---
Не думаю, що сказано Тягнибоком щось не так! Я впевнений, що більшіст українців не хоче війни! Але не оголошена війна агресором Путлером повинна зупинитись! Ніхто не зробить крім українців!

Ця неадекватна істота не зупиниться доти, поки не дістане в зуби. Не тільки я і Тягнибок, вимагаємо! Ніяких переговорів про переговори з бандитами!

З четвертої ранку 28 червня, всі наявні сили потрібно мобілізувати і роздавити цих гнид!
Анатолій Півненко _ 27.06.2014 19:49
IP: 37.55.26.---
Ми так розумiемо ситуацiю, що склалася:
той, хто прийме рiшення про продовження перемир'я сьогоднi пiсля 22.00 – МУДАК, адже кровi потiм проллеться значно бiльше
pol_tavka _ 27.06.2014 19:43
IP: 74.125.183.---
"Нам стало відомо, що (президент України) Порошенко вирішив припинити вогонь до 30-го числа, ми, зі свого боку, припиняємо вогонь на цей же термін", – заявив Бородай.
ПАНЕ ТЯГНИБОК – ВИ ТЕЖ ПРО ТЕ ЗНАЛИ ЩЕ ТИЖДЕНЬ ТОМУ? ЯК ШУФРИЧ?
pol_tavka _ 27.06.2014 19:38
IP: 74.125.183.---
"Губарев со ссылкой на Стрелка сообщил, что из Изюма на восток идут колонны украинской военной техники. "С Изюма к нам прут колонна за колонной... как раз через трое суток сосредоточатся для атаки, если мы им позволим, конечно. Так что перемирие в таких условиях соблюдать мы не будем.!" ВОТ СНОВА ЖДЕМ 10 дней? Заранее все решено? Решено безнаказанно убивать наших мужин, детей, .лучших из лучших граждан не 7 а 10 дней? Шуфричара все знал и ехидно это не скрвал у Шустера...
Виталий Ященко _ 27.06.2014 19:30
IP: 37.229.209.---
Berger Hans:
Вы наверное иностранец и не знаете, что "Свобода" это парламентская фракция и имеет более 20 мест в ЗРаде. А на счет шепотом, так это вы не по адресу. Это в России все что против Карликов, только шепотом. А в Украине можно говорить все что хочешь, в этом и есть наша основная проблема, которой кацапы и пользуются.
Nicholas Grozny _ 27.06.2014 19:30
IP: 178.93.177.---
Berger Hans, у вас проблеми з інформацією. "Свобода" уже кілька років в парламенті і має фракцію в 35 депутатів. Між іншим, навіть один із політологів визнав, що партія Тягнибока найбільш працьовита і вносить дуже потрібні законопроекти.
зеро _ 27.06.2014 19:29
IP: 95.67.84.---
Григорий Кваснюк:
Убоге створіння,що ти порівнюєш, знущання на протязі 350 років Россії над українським народом, знищення Голодоморами та війнами українського народу, пацифікації, знищення українських церков, української інтелігенції, української мови з чим? З закликом "москаляку на гілляку"? А як з окупантом-садистом треба говорити? Пішов на ххх..., як і твій Пуйло
123456 _ 27.06.2014 19:27
IP: 77.87.36.---
Berger Hans:
Оля Горяинова:
"Свобода" слишком много требует и слишком мало вносит предложений действительно конструктивных.Или "Свобода" не заинтересована в установлении мира в Украине?
За Свободу я Вам так скажу. Слава Богу, что они не получили мест в парламенте. Если бы это случилось, мы свои мысли относительно АТО могли бы выражать только шепотом и ночью, а зачистки были бы не только по национальному и языковому признаку. Радикалы – это не то, что нужно развивающемуся общетсву, какие бы "светлые" цели они не преследовали.
русские убийцы будут нам лекции читать о радикализме
pol_tavka _ 27.06.2014 19:27
IP: 74.125.183.---
Хочу с уверенностью сказать – три дня плюс к семи – это десять... Кто вспомнит или прокрутит ШУФРИЧ[А у ШУСТЕРА на прошлой неделе. Кроме его пафосного обещания быть готовым договариваться хоть с дьяволом,он упорно говорил о ДЕСЯТИ ДНЯХ ПЕРЕМИРИЯ,не смотря на то как Шустер исправлял его на СЕМЬ ДНЕЙ или спрашивал его почяему он говорит о ДЕСЯТИ.Случилось О ВДРУГ!!! так – Шуфрич тусуется с дьяволами, а теперь доумайте о ДЕСЯТИ ДНЯХ ПЕРЕМИРИЯ
Виталий Ященко _ 27.06.2014 19:26
IP: 37.229.209.---
Григорий Кваснюк:
Жаль, что свободовцы только лозунги выкрикивали? Вам надо было, что бы они как кацапы взяли в руки автоматы и начали вас валить налево и направо, как вы их в Даунбассе. Каждый может свободно высказывать свое мнение, но брать в руки оружие или топтать символы государства в котором живешь размахивая власовскими знаменами, это уже перебор. И за это надо отвечать.
А за аннексию Крыма и терроризм на Юго-Востоке кацапов и им сочувствующих надо выселить в Рассею как врагов украинского народа. Ведь вы же так поступали?
Или вам напомнить ковровые бомбометания в Грозном и "точечные" удары Градов по поселкам Чечни?
Berger Hans _ 27.06.2014 19:25
IP: 93.73.252.---
Оля Горяинова:
"Свобода" слишком много требует и слишком мало вносит предложений действительно конструктивных.Или "Свобода" не заинтересована в установлении мира в Украине?
За Свободу я Вам так скажу. Слава Богу, что они не получили мест в парламенте. Если бы это случилось, мы свои мысли относительно АТО могли бы выражать только шепотом и ночью, а зачистки были бы не только по национальному и языковому признаку. Радикалы – это не то, что нужно развивающемуся общетсву, какие бы "светлые" цели они не преследовали.
Nicholas Grozny _ 27.06.2014 19:25
IP: 178.93.177.---
Григорий Кваснюк, і не соромно тобі комуняко звинувачувати в усіх бідах "свободівців", яких тільки на Майдані загинуло 20 чоловік і які зараз хоробро воюють на передовій проти найманців-москалів. Чому ж ти нелюде не звинувачуєш царьових, яників та путінів у тому, що вони знищують твій народ, що проливають українську кров? Чому не кричиш на кожному куті, коли вбивають молоденьких хлопців, у яких життя тільки починалось?
npvol _ 27.06.2014 19:25
IP: 78.30.220.---
Не вижу смысла в продолжении "перемирия". За неделю боевики не сдали ни одной единицы оружия. Нет никаких оснований считать за следующие 3 дня произойдут какие-то реальные подвижки в этом отношении...
Berger Hans _ 27.06.2014 19:22
IP: 93.73.252.---
rujena:
Berger Hans:
а ХТО, як не "мірниє" жителі підтримують терористів і бандитів? ХТО бігав вулицями Донецька і Луганська з російськими прапорами? ХТО підносив бандитам їжу?
А тепер за цих "мірних" жителів гинуть наші хлопці! ВСЕ ПРАВИЛЬНО пише тягнибок.
Я ждал такого вопроса. Да, многие кричали "Путин, прийди". Но ведь те, кто не кричал и не поддерживал, не должны умереть, потому что большинство сошло с ума. Или Вы так не считаете*
Berger Hans _ 27.06.2014 19:20
IP: 93.73.252.---
Виталий Ященко:
Я сегодня смотрел инфографику в каком-то журнале. Так вот, все эти "лидеры" ДНР и ЛНР имеют в подчинении не более 5 тыс. человек, а некоторые и 1 тыс. И если отдельно взятой части захотелось умереть, как предатели, у них есть уникальная возможность, ведь таких будут просто отстреливать, как зайцев.
Очень жаль, что с такими "военными", мирные люди не могут чувствовать себя в безопасности.
зеро _ 27.06.2014 19:20
IP: 95.67.84.---
rujena:
Berger Hans:
а ХТО, як не "мірниє" жителі підтримують терористів і бандитів? ХТО бігав вулицями Донецька і Луганська з російськими прапорами? ХТО підносив бандитам їжу?
А тепер за цих "мірних" жителів гинуть наші хлопці! ВСЕ ПРАВИЛЬНО пише тягнибок.
100%!!!
Зінченко Руслан _ 27.06.2014 19:19
IP: 91.192.182.---
Григорий Кваснюк:
бла-бла-бла РАСЄЯ ВПЄРДЄ... ось що всі зрозуміли з твоєї маячні... лікуйся, колорадос)))
Оля Горяинова _ 27.06.2014 19:19
IP: 93.127.68.---
"Свобода" слишком много требует и слишком мало вносит предложений действительно конструктивных.Или "Свобода" не заинтересована в установлении мира в Украине?
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter