Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Незалежна Україна несумісна з Московським патріархатом

13 серпня 2014, 18:13

Цього року, після анексії Криму та збройної підтримки терористів на Донбасі, більшість українців уже переконалися, що Росія веде підлу, брутальну неоголошену війну проти України.

Насправді ця війна Росії проти незалежності України – у всіх її вимірах: політичному, економічному, культурному, – ніколи не припинялася.

1992 року агенти Москви завдали важкого удару по духовній незалежності України – єдину і незалежну Українську православну церкву було розколото, а значну її частину переведено в підпорядкування московського патріарха.

Відтоді, прикриваючись ярликом "канонічності", УПЦ Московського патріархату:

- русифікує український народ, принципово відмовляючись служити українською мовою, навіть у цілком україномовних регіонах;

- поширює зневагу і ненависть до православних українців-вірних УПЦ Київського патріархату та інших християнських конфесій, підриваючи національну єдність українців;

- поширює ідеї "рускава міра" та "трієдінава рускава народа", а це фактично є ідеологічною основою для знищення незалежної України та реставрації російської імперії;

- прямо або опосередковано виступає проти європейського вибору України та за геополітичне зближення з Москвою.

У час, коли путінська Росія здійснила пряму збройну агресію проти України, українці не дочекалися від УПЦ Московського патріархату прямого засудження дій агресора – загарбання Криму, постачання озброєння і найманців російським терористам на Донбасі, обстрілів української території російськими установками "Град".

Натомість ієрархи УПЦ на чолі з митрополитом Онуфрієм (Березовським), якого сьогодні обрано предстоятелем цієї церкви, закликають українців "скласти зброю та сісти за стіл переговорів" з терористами. (Звернення Священного Синоду до єпископату, кліру, ченців та мирян УПЦ від 6 липня 2014 року).

Така позиція УПЦ Московського патріархату в теперішніх умовах рівнозначна закликам не чинити збройного опору агресору, ухилятися від мобілізації, не захищати суверенітет та територіальну цілісність держави, що є прямим посібництвом ворогу, який захопив частину української території та продовжує нападати на українські підрозділи.

ЗМІ повідомляють про численні факти моральної та організаційної підтримки частиною духівників церкви Московського патріархату дій російських агресорів, зокрема зберігання зброї в храмах, поширення ідей сепаратизму, засудження проведення АТО, відмова відслужувати панахиду за загиблими українськими патріотами тощо.

Всі ці факти, як і офіційна позиція церкви, мають стати предметом розгляду правоохоронних органів України, оскільки така діяльність не має нічого спільного з вірою в Бога, а є відвертим проявом використання релігійності в політичних, а саме антидержавних та антиукраїнських цілях.

Учора народний депутат-свободівець Андрій Міщенко скерував звернення до Генеральної Прокуратури України щодо перевірки можливої причетности духовенства УПЦ Московського патріархату до підтримки терористичних рухів та антидержавної діяльності.

Дотеперішню антиукраїнську діяльність УПЦ Московського патріархату має бути припинено, оскільки вона не сумісна з незалежною і єдиною Україною.

Крім того, церква, яка ідеологічно та організаційно керується патріархом держави-агресора, не може носити назви "Українська православна церква". Вона має називатися Російською православною церквою в Україні. Ще 2005 року я звертався до міністра юстиції України з депутатським запитом про необхідність такого перейменування.

В Україні за тисячолітньою православною традицією, як і в Грузії чи Болгарії, має діяти єдина Помісна Українська Православна Церква.

Це програмова позиція "Свободи", це позиція майже половини українських громадян, як показують результати соцопитувань.

Об'єднання українського православ'я, роз'єднаного агентами Москви, уже розпочалося. Щораз більше українських православних громад, які виходять із підпорядкування патріарха держави-агресора.

"Свобода" закликає православних українців виходити громадами з підпорядкування церкви московського патріархату та спільно з УПЦ Київського патріархату творити єдину Помісну Українську Православну Церкву.

Від нас самих, українців, залежить те, як швидко ми це зробимо!

powered by lun.ua
Коментарі — 86
CreativeLady _ 13.08.2014 20:52
IP: 95.133.15.---
Sergey Marchenko:

Ось вам приклад uapress. info/uk/news/show/34445

Громада села на Рівненщині, через заклики священнослужителя, вирішила перейти під юрисдикцію Київського Патріархату
Светлана Тесленко _ 13.08.2014 20:43
IP: 95.134.247.---
Підтримую цілком
Adam Viter _ 13.08.2014 20:38
IP: 91.124.249.---
Україна повинна створити точно таку ж колону, як в Путіна, і терміново відправити в Крим, в Севастополь.
Homa Pryskiplyvy _ 13.08.2014 20:28
IP: 178.165.51.---
europan:
Пане Олеже,
1) все вірно.
2) інша тема, але напишу: ПРЕЗИДЕНТ НЕ МАЄ ПРАВА ДОЗВОЛЯТИ ВХІД У УКРАЇНУ АВТОБАТА ТАМАНСЬКОХ ДИВІЗІЇ (ПІД ВІДОМ "ГУМАНІТЕРНОЇ КОЛОНИ") – ЦЕ ЗАБОРОНЯЄ КОНСТИТУЦІЯ. Іноземні підрозділи можуть тимчасово розміщуватись на територію України лише на основі міждержавного договору, РАТИФІКОВАНОГО РАДОЮ. донесіть цю думку до АП і до колег, поки не сталось непоправного.
Sergey Marchenko _ 13.08.2014 19:55
IP: 46.211.131.---
znoinaya:
===
Вам следует поменять вашего лечащего психиатра. Срочно!
europan _ 13.08.2014 19:38
IP: 93.72.58.---
Пане Олеже,
1) все вірно.
2) інша тема, але напишу: ПРЕЗИДЕНТ НЕ МАЄ ПРАВА ДОЗВОЛЯТИ ВХІД У УКРАЇНУ АВТОБАТА ТАМАНСЬКОХ ДИВІЗІЇ (ПІД ВІДОМ "ГУМАНІТЕРНОЇ КОЛОНИ") – ЦЕ ЗАБОРОНЯЄ КОНСТИТУЦІЯ. Іноземні підрозділи можуть тимчасово розміщуватись на територію України лише на основі міждержавного договору, РАТИФІКОВАНОГО РАДОЮ. донесіть цю думку до АП і до колег, поки не сталось непоправного.
Олександр Компанієць _ 13.08.2014 19:34
IP: 93.175.192.---
ЗМІ повідомляють про численні факти моральної та організаційної підтримки частиною духівників церкви Московського патріархату дій російських агресорів, зокрема зберігання зброї в храмах, поширення ідей сепаратизму, засудження проведення АТО, відмова відслужувати панахиду за загиблими українськими патріотами тощо.
==========================================
Які питання? Посадити 5-10 попів на 5 років, ще з десяток атправіть на ісконную родіну-уродіну. Чи може у них недоторканість? Чогось я тут не розумію, пане Тягнибок. Ще можна якось зрозуміти засилля МП на сході. Але що робить бізнес-центр під назвою Почаївска лавра МП у Тернопільсьеій області?
123456 _ 13.08.2014 19:30
IP: 77.87.36.---
July July:
У нас світська держава. Сектантів взагалі слід заборонити. Немає церкви – немає проблеми.
половина сатанистов с фсб связано. сроки реальные уголовные, а организация террористическая
July July _ 13.08.2014 19:26
IP: 37.52.69.---
У нас світська держава. Сектантів взагалі слід заборонити. Немає церкви – немає проблеми.
AlMl _ 13.08.2014 19:22
IP: 92.112.3.---
123456:
опять пи3д.лей огребетесь
Да я в этом не сомневаюсь. Кто-то да победит. Только от Украины останутся одни головешки. Вы этого добиваетесь?
znoinaya _ 13.08.2014 19:22
IP: 94.248.27.---
Sergey Marchenko ТРОЛЯКА! НЕ ЛІЗЬ У СПРАВИ ДУХОВНІ. Розбирись у себе там з вірою малочисельних народів Росіі,заразом з тим не забудь розібратись з шаманами рашистів! В Украіні таке різномаіття віри тому,що за часів московітських царів петюні 1,катюні 2,а потім за часів Сталіна та КГБ землі МАТІНКИ УКРАІНИ відділяли,розділяли,долучали до чужих народів та віроісповідань А самих УКРАІНЦІВ ВИМОРЮВАЛИ як могли ГОЛОДОМ та ВІЙНАМИ...та не сталось.ВИЖИЛИ ТА ПЕРЕМОГЛИ!
123456 _ 13.08.2014 19:21
IP: 77.87.36.---
AlMl:
Sergey Marchenko:
Церковь, которая провозглашает "Киевскую народную республику" должна как террористическая организации распущенна или реорганизована. В Исламе тоже радикальных течений полно, так что? У нас есть своя православная церковь – ее вполне достаночно. А Если РПЦ в Украине хочет быть. То пусть не занимается политикой и преступной деятельностью.
Ну так правильно формулируйте претензии – а не недоумевайте, что тут делает МП. Потому что по факту – большинство церквей имею центры за пределами Украины.
Только вот что я скажу – нам еще религиозных войн не хватало. Донбасс покажется цветочками.
опять пи3д.лей огребетесь
AlMl _ 13.08.2014 19:17
IP: 92.112.3.---
Sergey Marchenko:
Церковь, которая провозглашает "Киевскую народную республику" должна как террористическая организации распущенна или реорганизована. В Исламе тоже радикальных течений полно, так что? У нас есть своя православная церковь – ее вполне достаночно. А Если РПЦ в Украине хочет быть. То пусть не занимается политикой и преступной деятельностью.
Ну так правильно формулируйте претензии – а не недоумевайте, что тут делает МП. Потому что по факту – большинство церквей имею центры за пределами Украины.
Только вот что я скажу – нам еще религиозных войн не хватало. Донбасс покажется цветочками.
4321 _ 13.08.2014 19:13
IP: 92.113.5.---
AlMl:
Sergey Marchenko:
Я русский, но я не понимаю, что российская церковь делает в Украине. Все кто не признает украинское государство – уезжайте! Вам тут нечего делать.
Что за бред? Давайте тогда вышвырнем всех католиков – Папа то сидит не в Украине, а в Ватикане. Не забудьте буддистов, мусульман и т.д.
Это у Вас бред. Католики, мусульмане – это ДРУГАЯ ВЕРА, а УПЦ МП – это другое подчинение, "мимикрия" чужих под своих. Почему – то среди раввинов нету агентов "Моссада", а среди попов УПЦ МП – сплошные ФСБшники.
Gonta_20 _ 13.08.2014 19:13
IP: 93.73.27.---
Повністю підтримую. В Україні має бути єдина автокефальна православна церква, якою має стати Київський патріархат. Саме Київському патріархату має бути передані всі православні храми, будівлі монастирів та інше церковне майно. І зробити це треба було б ще років 20 тому, коли, пам'ятається, на Грушевського тоді ще не старий С.І. Хмара на чолі мітингу вимагав: "Геть московського попа!". Та не зробили... Керівникам України не вистачило чоловічої мужності і рішучості. Хочеться сподіватися, що вистачить зараз, коли десятки тисяч звичайних громадян показали на Майдані і показують на полі бою приклад.
І дуже хочеться подивитися, на скільки вистачить церковних ідеологів "руського миру", коли їм доведеться захищати "свої переконання" (які ніби в них є) в катакомбних умовах!
Sergey Marchenko _ 13.08.2014 19:12
IP: 46.211.131.---
AlMl:
Sergey Marchenko:
Я русский, но я не понимаю, что российская церковь делает в Украине. Все кто не признает украинское государство – уезжайте! Вам тут нечего делать.
Что за бред? Давайте тогда вышвырнем всех католиков – Папа то сидит не в Украине, а в Ватикане. Не забудьте буддистов, мусульман и т.д.
===
Церковь, которая провозглашает "Киевскую народную республику" должна как террористическая организации распущенна или реорганизована. В Исламе тоже радикальных течений полно, так что? У нас есть своя православная церковь – ее вполне достаночно. А Если РПЦ в Украине хочет быть. То пусть не занимается политикой и преступной деятельностью.
AlMl _ 13.08.2014 19:10
IP: 92.112.3.---
Sergey Marchenko:
Я хочу спросить у Тягнибока, почему вы до сих пор не добились: каждый гражданин, кто считает себя гражданином должен принять присягу не верность Украине под роспись и на видео! Кто не принял, теряет этот статус через три месяца, выдворяется из страны или, если его нигде не принимают, направляется в фильтрационный лагерь, такой в каких живут беженцы по программе ООН. Так делают в США и России, а мы что самые кучерявые?!!
А чего так слабо? Нужно еще требовать чтобы умели танцевать гопак, были не ниже 170 см. и т.д.
Также нужен тест на употребление 2 кг сала.
123456 _ 13.08.2014 19:09
IP: 77.87.36.---
Sergey Marchenko:
Я хочу спросить у Тягнибока, почему вы до сих пор не добились: каждый гражданин, кто считает себя гражданином должен принять присягу не верность Украине под роспись и на видео! Кто не принял, теряет этот статус через три месяца, выдворяется из страны или, если его нигде не принимают, направляется в фильтрационный лагерь, такой в каких живут беженцы по программе ООН. Так делают в США и России, а мы что самые кучерявые?!!
так делают при вступлении в гражданство лица не имеющее на получение гражданства по рождению, для последних предусмотрена уголовная ответственность и никакого видео дополнительно не требуется. впрочем в настоящее время для лиц уклоняющихся от призыва и их мамаш не помешает упрощенная процедура выхода их гражданства, слишком много гавна
Sergey Marchenko _ 13.08.2014 19:05
IP: 46.211.131.---
Я хочу спросить у Тягнибока, почему вы до сих пор не добились: каждый гражданин, кто считает себя гражданином должен принять присягу не верность Украине под роспись и на видео! Кто не принял, теряет этот статус через три месяца, выдворяется из страны или, если его нигде не принимают, направляется в фильтрационный лагерь, такой в каких живут беженцы по программе ООН. Так делают в США и России, а мы что самые кучерявые?!!
AlMl _ 13.08.2014 19:04
IP: 92.112.3.---
Sergey Marchenko:
Я русский, но я не понимаю, что российская церковь делает в Украине. Все кто не признает украинское государство – уезжайте! Вам тут нечего делать.
Что за бред? Давайте тогда вышвырнем всех католиков – Папа то сидит не в Украине, а в Ватикане. Не забудьте буддистов, мусульман и т.д.
Ярослав Дацко _ 13.08.2014 19:03
IP: 91.201.232.---
Ярослав Дацко:
До речі АГОВ СВОБОДА!!! в такий спосіб ви і свою популярність піднімете перед виборами, якщо звичайно проведете все грамотно а не недолуго-топорно
Ярослав Дацко _ 13.08.2014 19:00
IP: 91.201.232.---
Пропоную Свободі і іншим патріотом створити громадський відкритий штаб, в якому би розроблялись засоби інформаційної війни проти УПЦ МП (а що ви хочете, йде війна з Росією, а МП є знаряддям Расєї проти України). З метою, агітувати, проводити розьяснювальні роботи з населенням, щоб власне народ виходив з підпорядкування МП, крім того пропоную моніторити всі дії (негативні) МП і тут же розкручувати у всіх ЗМІ. Максимально прискіпливо контролювати всю їх фінансову діяльність (100% Раша їм бабло перекидає можливо навіть чорним налом), всі їх тіньові схеми, всі способи помогти сепарам. Всі оці історії (небезпідставні) про корупцію, темне минуле попів, їх содомію теж максимально розкручувати в ЗМІ. Якщо відколеться значна частина людей від тих вовків в овечих шкурах це вже буде перемога. Бо як показують недавні події війна за уми людські дуже важлива складова війни. Приклад: Крим, Донбас, якому засрали мізки
znoinaya _ 13.08.2014 19:00
IP: 94.248.27.---
Процес виходу з парафій "московітського" Патріархату уже почався.Прихожани збираються на загальні збори місцевого Приходу (тобто збори місцевоі Церкви) та голосують ЗА ВИХІД усього ПРИХОДУ з Московського Патріархату та за вхід в Киівський Патріархат. Приклади в Украіні є і не один.Батюшки МП в таких церквах ВІДСТОРОНЮЮТЬСЯ від служби,а Киівський Патріархат назначає свого Батюшку,який спокійно проводить Службу Божу! ОСЬ!!!
Sergey Marchenko _ 13.08.2014 18:59
IP: 46.211.131.---
Я русский, но я не понимаю, что российская церковь делает в Украине. Все кто не признает украинское государство – уезжайте! Вам тут нечего делать.
123456 _ 13.08.2014 18:58
IP: 77.87.36.---
пан депутат, вам и карты в руки
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter