Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Відкриті списки ВО ''Свобода''

13 вересня 2014, 09:30

Товариство!

В неділю, передвиборчий З'їзд ВО "Свобода" затвердить списки кандидатів в депутати.

Які зауваги є до чинних нардепів-свободівців?

Хто, на Вашу думку, достойний балотуватися в Парламент, а хто – ні?

Обрані в жовтні 2012 року за списком ВО "Свобода":

1.Тягнибок Олег

2.Бенюк Богдан

3.Мохник Андрій

4.Мірошниченко Ігор

5.Шевченко Олександр

6.Вітів Анатолій

7.Панькевич Олег

8.Швайка Ігор

9.Кириленко Павло

10.Янків Ігор

11.Мартинюк Леонтій

12.Кошулинський Руслан

13.Кривецький Ігор

14.Сиротюк Юрій

15.Гелевей Олег

16.Сиротюк Олег

17.Блавацький Михайло

18.Мирний Олександр

19.Міщенко Андрій

20.Марцінків Руслан

21.Махніцький Олег

22.Черняков Валерій

23.Леонов Едуард

24.Ханенко Святослав

25. Зелик Руслан

26. Фурман Олексій

27. Бондарчук Олег

28. Осауленко Тарас

29. Лопачак Маркіян

30. Чорна Галина

Обрані в жовтні 2012 року за мажоритарними округами:

1.Мельник Євген (округ N19, Волинська область)

2.Сич Олександр (округ N83, Івано-Франківська область)

3.Фаріон Ірина (округ N116, Львівська область)

4.Михальчишин Юрій (округ N118, Львівська область)

5.Сех Ірина (округ N119, Львівська область)

6.Тягнибок Андрій (округ N125, Львівська область)

7.Бублик Юрій (округ N145, Полтавська область)

8.Осуховський Олег (округ N152, Рівненська область)

9.Кайда Олексій (округ N163, Тернопільська область)

10.Головко Михайло (округ N164, Тернопільська область)

11.Сабій Ігор (округ N189, Хмельницька область)

12.Іллєнко Андрій (округ N215, м. Київ)

powered by lun.ua
Коментарі — 106
Сергій Бей-Безпалько _ 14.09.2014 18:47
IP: 93.73.27.---
Gektor:
настоящего бойца и прирождённого лидера Эдика Леонова засунули на непроходное место в третий десяток
а сцыкливого клоуна Бенюка поставили вторым
по-моему, должно быть наоборот!
Насчет Леонова полностью согласен. Ведь те, кто голосует за "Свободу", делает это потому, что воспринимает эту партию, как идеологически честную и последовательную Поэтому во главе списка должны быть не просто узнаваемые лица, а те, кто имеет АКТИВНУЮ политическую и гражданскую позицию, созвучную с партийной идеологией.
Gektor _ 14.09.2014 14:16
IP: 212.1.72.---
настоящего бойца и прирождённого лидера Эдика Леонова засунули на непроходное место в третий десяток
а сцыкливого клоуна Бенюка поставили вторым
по-моему, должно быть наоборот!
Червоняк Галина _ 14.09.2014 11:59
IP: 91.124.5.---
В принципі Зелика і Янківа щось не дуже було чути...
Svitlana Bodnarchuk _ 14.09.2014 10:43
IP: 93.74.74.---
Депутат – це той, хто горло перегризе кривднику свого виборця. Скільки ще треба, щоб пройшло часу, щоб ви, "малюки" дозріли і, щоб впізнали своїх справжніх депутатів – свої захисників, воїнів за правду: Ірину Фаріон, Ігора Мирошніченка, Юрка Михальчишина – людей принципових – справжніх націоналістів – еліту нації? Люде-побутовці, будь ласка, не шукайте "правильної" стереотипної поведінки у депутатові, бо вона не присуща надзвичайним особистостям, якими і мають бути ваші обранці. Ідивідуальності, відважні душі творять історію, а не сіра маса з "правильною" поведінкою. Вищеназвані мною особистості – це ідивідуальності. Вони – вершки нації. Втім, хіба я вам вставлю свої мізки? Якщо ви хочете сірості, то тоді ви її отримаєте, "депутата", який за вас і рота не роздявить і голосу не подасть... Але ВОНО вам треба? Чи вам треба такого\таку, котре зчинить за вас гвалт, вступиться за вас у бійку тоді, коли вас накриє кривда і зло, що уже і було не одноразово доказано на практиці "свободівцями
Таня Киянка _ 14.09.2014 10:24
IP: 93.72.230.---
alex_kh88:
Не старайтеся, програшу Левченка немає виправдання. Ставку зробили не на ту людину.
Якщо повідомите мені свої координати (повідомл...на ФБ),я Вам відпишу те,що знаю
alex_kh88 _ 14.09.2014 09:51
IP: 176.104.39.---
Вороги України іншого відношення не заслуговують. Це закарбовано і гаслом націоналістів – "Смерть ворогам"! Якщо дії націоналістів не будуть відповідати їхнім гаслам, то це вже не націоналісти, а блазні, перевертні ряжені. Вам потрібні перевертні? Голосуйте за інші політсили, там їх достатньо.
Oleh Hushchyn _ 14.09.2014 09:34
IP: 93.75.82.---
Мiрошниченко багато разiв вiв себе як хам i неадекват. Такi депутати нам непотрiбнi.
Ну i, звичайно, мало хто зробив стiльки антиреклами украïнському нацiоналiзму, як брехлива Фарiон.

Цим двом не мicце в адекватнiй партiï.
Віталій Нечеса _ 14.09.2014 09:05
IP: 178.137.222.---
Якщо справді на коментарі під дописом на УП зважатимуть, напишу. Фаріон і Мірошниченкові однозначно не місце у свободівських списках і навіть по мажоритарці. Як вже писали коментатори, із такими друзями й ворогів не треба. Та й далеко не всіх депутатів зі списку (списку у цілому, як мажоритарників, так і тим більше класичних списочників) знають і впізнають на округах і в цілому по Україні. Добра порада, яка вже була в коментах – взяти до списків когось із наших героїв АТО, з батальйону Січ (хоча можна й з будь-якого іншого, тут же не підрозділ вирішальний). Тільки от біда, що справжній вояк, який бачив кров і смерті побратимів, дуже ймовірно НЕ захоче йти у той гадючник, що зветься українським парламентом, і спересердя може послати на...ер навіть власних побратимів-свободівців, що прийдуть до нього із подібною "спокусливою" пропозицією.
alex_kh88 _ 14.09.2014 01:13
IP: 176.104.39.---
Не старайтеся, програшу Левченка немає виправдання. Ставку зробили не на ту людину.
alex_kh88 _ 14.09.2014 01:08
IP: 176.104.39.---
Natalia Berdadyn:
Свобода позиціонується, як авангард, еліта українського народу, тому не логічно рівнятися на середній, а більш точно – на посередній рівень, який забезпечують загальні вибори. Чи "Свобода" не еліта?
Natalia Berdadyn _ 14.09.2014 01:01
IP: 37.53.92.---
alex_kh88:
Таня Киянка:
alex_kh88:
Svitlana Bodnarchuk:
Як Свободівці захищали побратима на виборах ми мали можливість спостерігати онлайн! А те, що перепишину вдалось зфальсифікувати результати ні у кого не викликає жодних сумнівів. Юрко – справжній патріот і чесна і розумна людина. До речі має дві закордонні вищі освіти. Заслані казачки – це скоріше безфамільні аккаунти тут на УП!
Ну о
alex_kh88:
А хто такий Левченко? Слабка ланка. Можливо і засланий козачок. Двічи програти на одному окрузі... Не зуміти організувати захистит результатів виборів за наявності достатньої команди, яка йому допомагала... Чи не було там зговору?
А що таке Київ, якщо він двічі програв Льоні-Космосу, у зв'язку з чим зазнав чималих втрат. Слабка ланка? А як опозиція не змогла організувати захист результатів на 5 округах – суцільні заслані? Мізки на місці?
Natalia Berdadyn _ 14.09.2014 00:51
IP: 37.53.92.---
Oleksandr Pshenik:
не включайте до списків пані Фаріон. При всій повазі до її інтелекту та патріотизму, вона псує обличчя всієї фракції своїми занадто радикальними заявами. Ми підтримуємо Свободу якраз за безкомпромісність, цінимо, Також негативної репутації, набув Ігор Мірошніченко. Особисто я голосуватиму за Свободу за любих розкладів
Справді, Фаріон висловлювала радикальні заяви, наприклад, часто повторювала, що Росія наш стратегічний ворог, а не партнер, і, як воду дивилась, оскільки в ці роки Путін готувався до вторгнення (послабленням обороноздатності, інфо війною тощо), час якого настав дещо не по плану. І взагалі багато радикальних заяв справдились, і навіть стали пророчими типу, що бандерівська армія перейде Дніпро. На Донбасі спокійно вітаються бандерівськими гаслами і скидають (замальовують) Ленінів. Врешті решт є вождистський проект Радикальна партія, яка за горе-соціологією популярніша за Свободу, то виходить радикалізм подобається
Natalia Berdadyn _ 14.09.2014 00:37
IP: 37.53.92.---
Віталій Ткачук:
Вважаю, що Юрій Мірошниченко побивши Пантелеймонова не має права балатуватись.
якби Мірошниченко не дав Пантелеймонову за парад з нагоди завоювання Криму, як відповідальному за ефір, то це би зійшло з рук узагалі, і цей ляпас Україні залишився би без найменшої реакції з боку суспільства. Що годі уявити у будь-якій цивілізованій державі. Крім того, 23 лютого рух Стоп Цензурі оприлюднив заяву про необхідність негайного звільнення декількох керівників каналів, зокрема і цього за багаторічне глумлення над правдою. І це глумлення, особливо під час Революції гідності, з боку Першого Національного Пантелеймонову зійде з рук, і за що він скоріш за все погрів руки, заробив кругленьку суму. Негідник мусить знати, що він негідник, і нагоди це сказати Пантелеймонову з боку громадянського суспільства швидше за все уже не буде.

"Стоп цензурі!" вимагає відповідальності ЗМІ, які брехали про протести в Україні
pravda.com.ua/news/2014/02/24/7016151/
Андрій Андрійченко _ 14.09.2014 00:36
IP: 74.125.181.---
Та ну. Не погоджусь абсолютно. Свободі респектище за відкритість та публічність. Однопартійці обговорили – тепер обговорює депутатів народ. На місцях і в інтернеті. Молодці. Прозоро. І мені така прозорість подобається. Якщо відверто, то навіть не очікував від Свободи. Молодці.
alex_kh88 _ 14.09.2014 00:30
IP: 176.104.39.---
Перевагу повинна забезпечити партія, а не виборці. Виборці лише обирають. Зважаючи на фінансові переваги олігархічних партій, націоналістам треба бути на два порядки інтелектуальнішими, технологічнішими, креативнішими, зрозумілішими, привабливішими, престижнішими, сучаснішими, перспективнішими... Поки що стан справ – жалюгідний і якість цього обговорення "відкритих списків" – цьому підтвердження.
DoctorUkraine _ 13.09.2014 23:58
IP: 74.125.18.---
Oleksandr Pshenik:
Ну нехай ще переживуть пару майданів, відправлять пару небесних сотень на не одну війну, і тоді нарешті перестануть вагатися.Чому вагаються-тому що дурні.Чому дурні-тому що 23 роки і досі вага-ю-ться. Тільки якщо українці забезпечать Свободі в першу чергу, іншим націоналістам, профі військовим -патріотам безумовну перевагу в українському парламенті, тільки тоді Україна й українці зможуть розраховувати на перемоги й позитивні перспективи для себе. І для країни в цілому.
alex_kh88 _ 13.09.2014 23:51
IP: 176.104.39.---
Таня Киянка:
alex_kh88:
Svitlana Bodnarchuk:
alex_kh88:
Як Свободівці захищали побратима на виборах ми мали можливість спостерігати онлайн! Так що не треба! А те, що перепишину вдалось зфальсифікувати результати ні у кого не викликає жодних сумнівів. Юрко – справжній патріот і чесна і розумна людина. До речі має дві закордонні вищі освіти. Заслані казачки – це скоріше безфамільні аккаунти тут на УП!
Ну один раз – можна зрозуміти, а два підряд – ніяк. Якщо не зговір, тоді брак інтелекту.
Тут зіграв роль фактор Пилипишина. Якби ви його знали,на що він здатен, то зрозуміли б,що Левченка провини немає.
Тоді слід визнати, що весь ресурс київської Свободи не вартий одного Пилипишина зі своїм баблом?
Таня Киянка _ 13.09.2014 23:09
IP: 93.72.230.---
alex_kh88:
Svitlana Bodnarchuk:
alex_kh88:
Як Свободівці захищали побратима на виборах ми мали можливість спостерігати онлайн! Так що не треба! А те, що перепишину вдалось зфальсифікувати результати ні у кого не викликає жодних сумнівів. Юрко – справжній патріот і чесна і розумна людина. До речі має дві закордонні вищі освіти. Заслані казачки – це скоріше безфамільні аккаунти тут на УП!
Ну один раз – можна зрозуміти, а два підряд – ніяк. Якщо не зговір, тоді брак інтелекту.
Тут зіграв роль фактор Пилипишина. Якби ви його знали,на що він здатен, то зрозуміли б,що Левченка провини немає.
alex_kh88 _ 13.09.2014 22:30
IP: 176.104.39.---
Провів простеньке опитування знайомих, сусідів. Кого вони пам'ятають зі свободівців – депутатів ВР?. Брати Тягнибоки, Фаріон, Бенюк, Юрій Сиротюк, Кошулинський, Мірошниченко, Мирний, Сех, Михальчишин, Іллєнко, Бублик, Леонов, Кривецький, Мохник, Швайка. Все... Іншим можна влаштовувати ротацію.
alex_kh88 _ 13.09.2014 22:07
IP: 176.104.39.---
Svitlana Bodnarchuk:
alex_kh88:
Як Свободівці захищали побратима на виборах ми мали можливість спостерігати онлайн! Так що не треба! А те, що перепишину вдалось зфальсифікувати результати ні у кого не викликає жодних сумнівів. Юрко – справжній патріот і чесна і розумна людина. До речі має дві закордонні вищі освіти. Заслані казачки – це скоріше безфамільні аккаунти тут на УП!
Ну один раз – можна зрозуміти, а два підряд – ніяк. Якщо не зговір, тоді брак інтелекту.
Oleksandr Pshenik _ 13.09.2014 20:47
IP: 74.125.18.---
не включайте до списків пані Фаріон. При всій повазі до її інтелекту та патріотизму, вона бува псує обличчя всієї фракції своїми занадто радикальними заявами. Ми підтримуємо Свободу якраз за безкомпромісність, цінимо, що ви завжди такі, як є, і не намагаєтесь сподобатись всім, але, будь ласка, якщо це можливо, нехай вона йде мажоритаркою, бо її наявністю в списку ви видлякаєте багато людей. Також негативної репутації, на жаль, набув Ігор Мірошніченко. Особисто я голосуватиму за Свободу за любих розкладів, але мої думки про потенційних виборців, що досі вагаються.
Андрій Андрійченко _ 13.09.2014 20:37
IP: 74.125.181.---
Люди, почитайте інтерв'ю з Кривецьким на главкомі. Ніякий він не кримінальний авторитет. І Свобода вчора виграла суд проти Експресу, який так його назвав.
zmey-15 _ 13.09.2014 20:17
IP: 46.118.169.---
ПУПСА БРАТВА ВИДЕТЬ ХОЧЕТ
Svitlana Bodnarchuk _ 13.09.2014 20:13
IP: 93.74.74.---
alex_kh88:
Як Свободівці захищали побратима на виборах ми мали можливість спостерігати онлайн! Так що не треба! А те, що перепишину вдалось зфальсифікувати результати ні у кого не викликає жодних сумнівів. Юрко – справжній патріот і чесна і розумна людина. До речі має дві закордонні вищі освіти. Заслані казачки – це скоріше безфамільні аккаунти тут на УП!
alex_kh88 _ 13.09.2014 19:52
IP: 176.104.39.---
Svitlana Bodnarchuk:
Юрія Сиротюка, Кошулинського, Андрія Іллєнка, Юрка Левченка, Мирного, Лєонова, Швайку, Мірошниченка, Фаріон, Михальчишина, Євгена Карася, Бенюка хочемо бачити на початку списку.
А хто такий Левченко? Слабка ланка. Можливо і засланий козачок. Двічи програти на одному окрузі... Не зуміти організувати захистит результатів виборів за наявності достатньої команди, яка йому допомагала... Чи не було там зговору?
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter