Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Свободівці першими пройдуть люстраційну перевірку і першими здійснять люстрацію в підпорядкованих їм відомствах

02 жовтня 2014, 13:32

Змушений відреагувати на появу в ЗМІ публікацій, в яких стверджується, що представники "Свободи" в уряді продовжують тримати у своїх відомствах чиновників режиму Януковича, замість того, щоб люструвати їх.

Я вдячний журналістам за увагу до діяльності ВО "Свобода" і його представників. Але лише тоді, коли вони об'єктивно висвітлюють тему, а не вдаються до "інформаційного кілерства" на чиєсь передвиборче замовлення.

По-перше, автори публікацій навіть не поцікавилися, а що зробили свободівці в люстраційному напрямку за півроку в уряді.

Наведу лише приклад міністра екології Андрія Мохника, який із початку березня цього року ініціював звільнення всіх заступників міністра, трьох радників, чотирьох директорів департаментів та заступника директора департаменту, начальника управління та трьох керівників відділів. Також було повністю змінено керівництво трьох центральних органів виконавчої влади, діяльність яких координує Мінприроди: Державної служби геології та надр, Державної екологічної інспекції та Державного агентства екологічних інвестицій.

Загалом за півроку роботи в центральних та місцевих органах влади свободівці за результатами службових розслідувань ініціювали звільнення кілька сотень чиновників керівної ланки.

По-друге, згідно з частиною 7 статті 21 Закону України "Про Кабінет Міністрів України", керівників центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу уряду, їхніх заступників, заступників міністра призначає та звільняє Кабінет Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України. Тобто названі кадрові призначення в уряді є результатом спільних рішень політичних сил, які після Революції гідності сформували коаліцію, а не однієї "Свободи".

По-третє, йдеться про кадрові зміни в органах влади, а не приватних підприємствах. І чинний Закон "Про державну службу" суттєво ускладнює процес кадрового очищення, надаючи "старим кадрам" 100 і 1 законний спосіб якомога довше утриматися на своїх посадах (наприклад, вигаданий "лікарняний"). До речі, один з останніх "винаходів" – похід чиновників у депутати, що дає можливість до кінця жовтня відтермінувати звільнення.

Головна обставина, яка ускладнює здійснення люстрації в органах виконавчої влади – досі не набув чинності закон "Про очищення влади", ухвалений парламентом 16 вересня.

Хочу поінформувати громадськість, що відразу після ухвалення закону "Про очищення влади" в парламенті я як голова партії дав доручення представникам "Свободи" в центральних та місцевих органах виконавчої влади розпочати здійснення люстраційної перевірки, як це передбачає Закон. Зокрема, я доручив найближчим часом звільнити усіх чиновників, які підпадають під люстраційні вимоги ухваленого закону, навіть якщо цей документ не підпише Президент.

Запевняю Вас, що свободівці першими пройдуть люстраційну перевірку та першими здійснять люстрацію в підпорядкованих їм відомствах. Запрошую громадських активістів і журналістів взяти активну участь у цьому суспільно важливому процесі.

Крім того, "Свобода" уже розпочала оприлюднювати декларації про доходи кандидатів від партії на дострокових парламентських виборах. Якщо громадськість надасть нам докази невідповідності котрогось із наших кандидатів вимогам закону "Про очищення влади" або іншим антикорупційним законодавчим нормам, такого кандидата буде відкликано.

Як один зі співавторів закону "Про очищення влади" хочу нагадати, що в його основу було покладено свободівський проект закону N4570 "Про проведення люстрації в Україні". Це був той проект, який я вперше 2005 року – 10 років тому – вносив на розгляд парламенту, однак тоді його навіть не включили до порядку денного. Цей законопроєкт було вдосконалено, і я повторно зареєстрував його 26 березня 2014 року – вже як вимогу Майдану.

В ухваленому законі "Про очищення влади" суттєво послаблено люстраційні вимоги, порівняно зі свободівським проектом. Але в наступному парламенті "Свобода" обов'язково внесе доповнення до цього Закону і зробить його більш наближеним до люстраційних законів Польщі, Чехії та країн Балтії.

Здійснення люстрації – заборони займати посади в органах влади агентам совєцьких та іноземних спецслужб, керівним чиновникам совєцького колоніального періоду та злочинного режиму Януковича, корупціонерам, майновий стан яких не узгоджується з офіційними доходами – одна з програмних вимог "Свободи", починаючи з 1991 року.

Саме завдяки послідовній позиції "Свободи" вимога здійснити люстрацію здобула підтримку мільйонів українців під час Революції гідності. І сьогодні з цією позицією змушені рахуватися всі політичні сили.

Відмова від люстрації – це одна з головних причин реваншу олігархічно-українофобських сил після Помаранчевої революції. Сьогодні ми не маємо права допустити помилок, які призведуть повторення такого реваншу.

Чекаємо від Президента підпису під законом "Про очищення влади" і набуття законом чинності.

P.S. Очевидно, що згадані публікації в ЗМІ про "Свободу" є відповіддю на оприлюднення громадською організацією "Всеукраїнська люстрація" результатів голосування в парламенті за закон "Про очищення влади" на інформаційних щитах.

Така небайдужа реакція підштовхує мене просити ГО "Всеукраїнська люстрація" підготувати такі ж таблиці про голосування за інші вкрай необхідні Україні проекти законів. Зокрема й ті, які так і не набрали потрібної кількості голосів у цьому парламенті. Впевнений, ми всі дізнаємося багато цікавого і корисного.

Закликаємо також інших громадських діячів і журналістів долучитися до цієї корисної справи. Адже ж найперше, що повинні знати виборці, – хто і як голосує. Чи не так? Вибори – справді ефективний спосіб люстрації. Але тільки за однієї умови: коли виборці мають повну і неупереджено інформацію про те, як їхні обранці виконують свої прямі трудові обов'язки. А просто чесно і сумлінно голосувати – це і є основна повинність кожного депутата. Власне, саме для цього їх і наймають громадяни. І вони мають повне право знати, хто як голосував/не голосував не тільки за диктаторські закони 16 січня, але й за всі інші ключові ініціативи: антикорупційні чи корупційні, антиолігархічні чи олігархічні, українські чи антиукраїнські.

powered by lun.ua
Коментарі — 27
Calina _ 05.10.2014 09:08
IP: 94.179.50.---
Гоцка:
Інформувати не достаньо. Треба ретельніше тримати під котролем тих, хто прийшов до влади від Свободи. При потребі допомагати. а також і карати. На Сході керівництво кинуло тих, кого призначено за підтримки Свободи напризволяще. Це люди без досвіду, іноді і взагалі випадкові. Їх призначено після революціїї, бо вони члени партії, ото і весь багаж. А на що здатні? Завалили свою роботу у владі. а заодно і партію.
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 18:12
IP: 74.125.178.---
@80000
Ага, бреши, бреши... як хто в Парламенті голосував за антикорупційні закони показує хто корупціонер. А Свобода голосовала 100%во всім складом. І хто люстрацію пропхав – чому Петрик ще не підписав?
Чому Коломойський купляє бронжилети в 4 рази дорожче спражньої ціну? І прагне любою ціною "своіх людей протолкнуть". Хто форму "пласмасову" в Харкові шиє через 6!x посередників – якщо на таких дурницях так крадуть по чорному (чи по новому) то тільки можна уявити що робиться з більш серйозними речами.
Давай я тебе виведу на чисту воду – конкретно, яка ПЕРЕВІРЕНА партія заслужила більшу довіру чим Свобода? За яку ти бu проголосовав би чмо заказне? Tвоя робота сидіти тут i чoрнити Свободy і вводити людей в свою брехливу плутанину. Просто хочеш каламутити водy і шукати зачіпку ввести в свої заказні фантазії. Назвеш ліпшу партiю? Не назвеш бо не має ліпшої Пepeвіреної партії ніж Свобода. I як хто в Парламенті голосували за антикорупційні закони тільки це підтверджує...
Андрій Бардис _ 03.10.2014 13:57
IP: 188.231.144.---
Треба повісити щити із інформацією по голосуванню за створення Антикорупційного бюро. Там принциповість Свободи краще видно.
80000 _ 03.10.2014 11:54
IP: 46.202.39.---
Inna Gritsay
Cволота це чергове лай*но яке треба прибрати люструвати та чиновників сво-лоті-вських продажних посадити.
Подивись хамлива дівчинка у головного лісника СВолотівського помічником сидить Про Регіональний бандюк – учасник Януковицького дерибану -типу Атаманенко якийсь ну прогугль дівчинка із сволоти та подивись на кого ваша зграя Майдан поміняла – замість того щоби свою отруйну слюну розкидати ти подивись у ДОВІДНИК помічник Чернякова на букву А і де він з ким і як він зад Янеку вилизував у київських лісах його місце в тюрьмі а у вас з ним дружба – нема про що з вашим бидлячеством робити – запроданці зрадники та лицеміри смердючі.
Гоцка _ 03.10.2014 10:37
IP: 195.191.58.---
Пане Олеже, продовжуйте як почали, але частіше інформуйте виборців про свої починання та наміри.
Зараз збільшується підтримка Свободи виборцями, але це ще не досить для успіху.
Активніше, і ми переможемо.
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 06:59
IP: 74.125.178.---
@80000
Ага, бреши, бреши... як хто в Парламенті голосував за антикорупційні закони показує хто корупціонер. А Свобода голосовала 100%во всім складом. І хто люстрацію пропхав – чому Петрик ще не підписав?
Чому Коломойський купляє бронежилети в 4 рази дорожче спражзньої ціну? І прагне любою ціною "своіх людей протолкнуть". Хто форму "пласмасову" в Харкові шиє через 6! посередників – якщо на таких дурнуцях так крадуть по чорному (чи по новому) то тільки можна уявити що робиться з більш серйозними речами.
Давай я тебе виведу на чисту воду – конкретно, яка ПЕРЕВІРЕНА партія заслужила більшу довіру чим Свобода? За яку ти бu проголосовав чмо заказне? Tвоя робота сидіти тут i чoрнити Свободy і вводити людей в свою брехливу плутанину. Просто хочеш каламутити водy і шукати зачіпку ввести в свої заказні фантазії. Назвеш ліпшу партiю? Не назвеш бо не має ліпшої Пepeвіреної партії ніж Свобода. I як хто в Парламенті голосували за антикорупційні закони тільки це підтверджує...
80000 _ 03.10.2014 06:29
IP: 46.203.207.---
Andy Inna Gritsay -"Свобода не свята"...
звісно Інна – яка сволота може бути свята коли всі чиновники із сволоти – жирно себе дерибаном і корупцією намазали. а такі як Мохник – міністр екології навіть титул отримав – як найхабарніше міністерство України. Так що хоч тут сво-ло-та на першому місці.
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 01:41
IP: 74.125.178.---
Свобода не свята але порівняно з усіма іншими – це небо і земля. Самі логічні закони, ідеальне голосування. Завжди впевнено знаєш що ця партія не зрадить національним інтересам. Як би не Свобода то би вже сиділи в таможномі союзі. Так що дякуйте Богу за Свободу. А те що олігархам мішають справжні Українці – то це не секрет.

Через місяць буде шанс щось змінити – давайте не втратимо його. Свобода є наша, перевіренa українська партія яка дійсно відстоює Українські інтереси і словом і ділом. Українa потребує сильну національну партію як ніколи щоб урівноважувати слабого президента яким всі крутять і вертять як їм завгідно. Голосуйтe за перевіренi партії а не за всяке нове тріпло i троянськi кoнi. "Патріотiчна" злодійня яка контролює ЗМІ робить все щоб дискредитувати націонал партії бо знають що не дадуть красти по чорному (чи по новому)...
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 01:37
IP: 74.125.178.---
Свобода не свята але порівняно з усіма іншими – це небо і земля. Самі логічні закони, ідеальне голосування. Завжди впевнено знаєш що ця партія не зрадить національним інтересам. Як би не Свобода то би вже сиділи в таможномі союзі. Так що дякуйте Богу за Свободу. А те що олігархам мішають справжні Українці – то це не секрет.

Через місяць буде шанс щось змінити – давайте не втратимо його. Свобода є наша, перевіренa українська партія яка дійсно відстоює Українські інтереси і словом і ділом. Українa потребує сильну національну партію як ніколи щоб урівноважувати слабого президента яким всі крутять і вертять як їм завгідно. Голосуйтe за перевіренi партії а не за всяке нове тріпло i троянськi кoнi. "Патріотiчна" злодійня яка контролює ЗМІ робить все щоб дискредитувати націонал партії бо знають що не дадуть красти по чорному (чи по новому)...
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 01:36
IP: 74.125.178.---
Свобода не свята але порівняно з усіма іншими – це небо і земля. Самі логічні закони, ідеальне голосування. Завжди впевнено знаєш що ця партія не зрадить національним інтересам. Як би не Свобода то би вже сиділи в таможномі союзі. Так що дякуйте Богу за Свободу. А те що олігархам мішають справжні Українці – то це не секрет.

Через місяць буде шанс щось змінити – давайте не втратимо його. Свобода є наша, перевіренa українська партія яка дійсно відстоює Українські інтереси і словом і ділом. Українa потребує сильну національну партію як ніколи щоб урівноважувати слабого президента яким всі крутять і вертять як їм завгідно. Голосуйтe за перевіренi партії а не за всяке нове тріпло i троянськi кoнi. "Патріотiчна" злодійня яка контролює ЗМІ робить все щоб дискредитувати націонал партії бо знають що не дадуть красти по чорному (чи по новому)...
Andy Inna Gritsay _ 03.10.2014 01:36
IP: 74.125.178.---
Свобода не свята але порівняно з усіма іншими – це небо і земля. Самі логічні закони, ідеальне голосування. Завжди впевнено знаєш що ця партія не зрадить національним інтересам. Як би не Свобода то би вже сиділи в таможномі союзі. Так що дякуйте Богу за Свободу. А те що олігархам мішають справжні Українці – то це не секрет.

Через місяць буде шанс щось змінити – давайте не втратимо його. Свобода є наша, перевіренa українська партія яка дійсно відстоює Українські інтереси і словом і ділом. Українa потребує сильну національну партію як ніколи щоб урівноважувати слабого президента яким всі крутять і вертять як їм завгідно. Голосуйтe за перевіренi партії а не за всяке нове тріпло i троянськi кoнi. "Патріотiчна" злодійня яка контролює ЗМІ робить все щоб дискредитувати націонал партії бо знають що не дадуть красти по чорному (чи по новому)...
Тімур Кондратюк _ 03.10.2014 00:06
IP: 93.126.104.---
Victor Karpyak:
Цікаво, чи пройде люстрацію товариш Фаріон?
з огляду на ту обставину, що в українофобів усіх мастей, калібрів, рангів та ступенів, лише від одного прізвища – Фаріон, починається істерія і повна втрата самоконтролю..., особисто я переконаний, що 26 жовтня 2014 року Ірину Фаріон знову буде обрано Народним депутатом України з поміж 16 мажоритарних кандидатів (з яких 8 від політичних партій)... Тим самим, виборці пані Ірини дадуть оцінку її діяльності, це називається – Народна люстрація...
Яна Якимцова _ 02.10.2014 22:59
IP: 134.249.243.---
Іван Мазепа:
Иван, вам хочется поддержать "Свободу" – поддерживайте. Это далеко не самая худшая партия, рвущаяся во власть. И не на кого не обращайте внимания.
80000 _ 02.10.2014 22:09
IP: 46.203.109.---
Мазепі – коли я пишу дійсно тими словами яких ваша св*ол*ота заслуговує – у мене теж вибиває "заборонена лексика".
Правда я на відміну від тебе розуміє що моральна людина навіть високоінтелегентна нажаль немає у своєму лексиконі слів які вірно окреслять ваші аморальні м*о*р*д*и.
Іван Мазепа _ 02.10.2014 21:38
IP: 46.200.9.---
Peter Blood:
Іван Мазепа:
===
Чому мене не банять? Бо говорю тілько ПРАВДУ, причому у дуже креативному (творчому) стилі! Не чую бурхливих оплесків. які через хвилин п"ять переходять у суцільну овацію!
==========
По-перше: не говориш, а вистукуєш.
По-друге: знаєш правду – іди до прокурора.
І по-третє: сприймають вас тролів за тих ким ви є.
123456 _ 02.10.2014 21:19
IP: 74.125.18.---
Іван Мазепа:
Я не розумію принципу модерації на УП.
Із-за слова "р о б л я т ь" не пропускають комент, бач, за "використання забороненої лексики".
За критичне слово на адресу когось із редакції – бан.
А такі професійні тролі як, Peter Blood, 80000, trilby постійно виливають на сторінки УП масу бруду, ненависті, ворожнечі, "братньої" пропаганди, а їх чомусь не банять.

Чому?
очень просто модерация устроена. человека специального чтоб копаться в дерьме комментариев никто не держит. есть некий словарь набитый в попыхах запрещенных слов типа р о б л я т ь. жалобы никто серьезно не рассматривает, поступают они само собой от украинофобов, почему думаю и так понятно
Іван Мазепа _ 02.10.2014 21:00
IP: 46.200.9.---
Я не розумію принципу модерації на УП.
Із-за слова "р о б л я т ь" не пропускають комент, бач, за "використання забороненої лексики".
За критичне слово на адресу когось із редакції – бан.
А такі професійні тролі як, Peter Blood, 80000, trilby постійно виливають на сторінки УП масу бруду, ненависті, ворожнечі, "братньої" пропаганди, а їх чомусь не банять.

Чому?
Андрій Андрійченко _ 02.10.2014 20:44
IP: 74.125.181.---
Таня Киянка:
Окрім таблиць із голосуванням можна ще раз продублювати блог із внесеними "Свободою" законопроектами, які не з вини "Свободи" або не поставлені в порядок денний,або не проголосовані іншими фракціями. Нехай люди переконаються. що заяви,які робить "Собода" ніколи не бувають голослівними – вони підкріплюються або діями, або законодавчими ініціативами.
+++
80000 _ 02.10.2014 19:56
IP: 46.203.109.---
А з кого Ви начнете – перший із вашої зграї – хабарників та взяточників – іуд та лицемірів, це пьос смєрдящій Махніцький. Ну ця собака тільки за дерибан прокурорських крісел при ставці 1млн-3млн.долл за обласні та 0.1 -0.5 районних та міських – міг НАХАБАРИТЬ не менше 100млн. доллярів. Ну це не саме важливе це так доці на Мальдіви. Далі закриті справи наприклад Бойко -вишки- 150-300 млн.долл переплати. Вкрадені у українців – думаю за млн.50 собаку Махніцького уламали.
Далі моральне – будучи на Майдані??? що він там робив???він обіцяв найти винних у убивстві Небесної Сотні – ну і що – виконав свою обіцянку цей виб-ля-док.
Так що починайте з Махніцького – а завтра я вам дам ще одне призвіще. Так до Нового року і трохи вичистим ваш сволотівський гадюш-ник.
Таня Киянка _ 02.10.2014 18:34
IP: 93.72.230.---
Окрім таблиць із голосуванням можна ще раз продублювати блог із внесеними "Свободою" законопроектами, які не з вини "Свободи" або не поставлені в порядок денний,або не проголосовані іншими фракціями. Нехай люди переконаються. що заяви,які робить "Собода" ніколи не бувають голослівними – вони підкріплюються або діями, або законодавчими ініціативами.
kraika _ 02.10.2014 18:29
IP: 94.158.95.---
Прочитала. Тому раджу,а не критикую. А також знаю хто від Свободи при владі яку має історію і репутацію.
Таня Киянка _ 02.10.2014 18:24
IP: 93.72.230.---
kraika:
Розділяючи погляди Свободи і підтримуючі її на втборах, раджу провести люстрацію на корупційні дії серед своїх діючих можновладців. А то про любов декотрих з них до грошей ходять легенди. Говорять в народі, що навіть від деяких бувших беруть за вирішення питань. А про побори чи відкати при розподілі держаних або техдопомоги, то вже й годі говорити.
Голосувати, ще не позначає провести повноцінну перевірку серед своїх.
З повагою.
А Ви прочитали назву блогу?
kraika _ 02.10.2014 17:59
IP: 94.158.95.---
Розділяючи погляди Свободи і підтримуючі її на втборах, раджу провести люстрацію на корупційні дії серед своїх діючих можновладців. А то про любов декотрих з них до грошей ходять легенди. Говорять в народі, що навіть від деяких бувших беруть за вирішення питань. А про побори чи відкати при розподілі держаних або техдопомоги, то вже й годі говорити.
Голосувати, ще не позначає провести повноцінну перевірку серед своїх.
З повагою.
Політичний Солдат _ 02.10.2014 16:57
IP: 95.69.192.---
Так тримати! Молодці!
Андрій Андрійченко _ 02.10.2014 16:03
IP: 74.125.181.---
Молодці!
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter