Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Жодних виборів на окупованих територіях Донбасу! Жодних посібників сепаратистів і агресора в парламенті!

03 жовтня 2014, 12:08

ВО "Свобода" категорично проти проведення дострокових парламентських виборів на територіях Донбасу, які тимчасово окуповані російськими агресорами і терористами.

Вибори до парламенту України на окупованих територіях, де не діють українські закони, де щодня вбивають українських патріотів, де сотні тисяч українців покинули свої домівки через загрозу для життя – це повний фарс, несумісний із засадами чесних і вільних виборів, зате сприятливий для 100-відсоткового фальшування виборів.

Єдина вигода з таких виборів – для посібників агресора з-поміж колишніх поплічників режиму Януковича, які зможуть елементарно потрапити в український парламент і знову сформувати там путінське лобі. Наприклад, у 41-му виборчому окрузі, в окупованому Донецьку, балотується комуніст Ігор Калетник – той самий, який організував ухвалення "диктаторських" законів 16 січня. А в 105-му окрузі, в Луганську, – "мер" міста Сергій Кравченко, який підтримував проведення сепаратистами нелегітимного референдуму.

Цікаво, що колишній ставленик Януковича, голова Центральної виборчої комісії Охендовський, вдає, що на Донбасі не існує окупованих територій, і говорить, що тільки в тих округах, де голосування не відбудеться на жодній з дільниць, вибори будуть визнані такими, що не відбулися.

Це саме той випадок, коли одна брехня породжує іншу. Якщо Президент і парламент надали окупованим районам Донбасу статус районів із "особливим порядком" самоврядування, то які гарантії, що ЦВК не проведе в цих районах вибори за таким же "особливим порядком"?

"Свобода" внесла за розгляд парламенту проект закону (N5123) про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо порядку проведення виборів в одномандатних округах, у межах яких розташовані адміністративно-територіальні одиниці, у яких здійснюється антитерористична операція). Цей документ зобов'язує Центральну виборчу комісію визнати вибори такими, що не відбулися в округах, на території яких триває антитерористична операція.

Також ми вимагаємо ухвалити в цілому затверджений у першому читанні проект закону (N4300а) про протидію і запобігання сепаратизму та подолання наслідків сепаратистської діяльності на території України (десепаратизацію), який забороняє поплічникам сепаратистів і окупантів права займати посади в органах влади, а тому – кандидувати на виборні посади до парламенту і місцевих рад.

Ухвалення цього закону дасть підстави для зняття з реєстрації на участь у дострокових парламентських виборах усіх представників московської п'ятої колони. Їхнє місце – в тюрмах, а не в залі парламенту.

"Свобода" вимагатиме ухвалити ці два законопроекти уже на найближчому засіданні парламенту 7 жовтня.

powered by lun.ua
Коментарі — 29
Оксана Ковбоша _ 06.10.2014 19:03
IP: 217.77.215.---
Це такі очевидні речі! Кого ще можуть вибрати сепаратисти? Донецька й Луганська області – це як інфіковані регіони. Їх спершу лікувати треба.
Арина Майская _ 05.10.2014 18:23
IP: 74.125.18.---
Олег Ярославович я хоть и не специалист, но сегодня прочитав комментарии о том что сепаратисты да признали что всё время нарушали перемирие из-за того, что не могли проконтролировать всех своих бандюков. И это ведь естественно. Сепарпатизм, если обратиться в словарь Р. это либо болезнь, либо – ещё не приобретение, либо утрата. В их случае, глядя на образовавшуюся вновь"Новороссию" это утрата, причём не только контроля над сфинктером, но и контроля над разумом.
Іван Радик _ 05.10.2014 14:03
IP: 176.106.192.---
Якщо вибари таки відбудуться, то в парламент потрапить ота чернь, той плебс, той люмпен, який зараз тримає в руках зброю проти українців на Сході...Наслідки цього можна тільки прогнозувати...
Позиція Свободи правильна – як і завжди...
Andrew Fisher _ 04.10.2014 13:16
IP: 194.44.185.---
Тягнибок правий, як і про Крим правий був, що його потрібно перетворити в область, бо москалі анексують так і цими законами!
vasyl484 _ 04.10.2014 08:17
IP: 188.130.197.---
І все ніби правильно. От тільки запізно, вже зараз зупинити цей поїзд неможливо, тому пане Тягнибок ваш піар цими законами вам не допоможе, а де ви були місяць назад? Чи може ви думаєте що в парламенті під ці закони назбираєте 226 голосів. Особисто для мене чітко видно як порох домовившись із ху.лом потихому здає Україну, ну а ви як відомо всім, домовились із порохом про висунення кандидатів на мажоритарних округах. А значить по тихому співпрацюєте із кремлівським ху.йлом. Та й ваша активність зараз повязана виключно із виборами, а вони пройдуть і ви якщо попадете у парламент будете займатись популізмом. Я голосував за вас у 2012р на той час це був правильний вибір (була потрібна сила яка своїми публічними акціями портила життя ПР та КПУ). Ваша політсила вже виконала своє завдання на більше вона не здатна. Тепер потрібна сила, яка б розробляла та втілювала реформи, яка б була не заплямована і патріотична, яка б могла втілити та захистити ці реформи. Для мене ця сила-обєднання САМОПОМІЧ
Яна Якимцова _ 03.10.2014 22:15
IP: 134.249.246.---
Andriy Vilyura:
Любі мої шановні українці! Правий Сектор та інші патріоти,демонструючи небачений героїзм,проливають кров за вас на Донбасі і не мають при цьому ні офіційного статусу,ні жодної підтримки з боку держави. Тому прошу вас підтримати їх на виборах,щоб було хоч якесь політичне прикриття,бо владні структури,керовані олігархами, вже починають переслідування *воїнів світла*. Навіть якщо ви не в повній мірі поділяєте наші погляди – проголосуйте за Правий Сектор! Вони рятують вас,а ви врятуєте їх,тих самих героїв майдану,які пішли на рішучий штурм і разом з вами повалили Януковоча!!!
PS. Праий Сектор зараз бере безпосередню участь в обороні Донецького аеропорту.
"Правий сектор" дійсно багато зробив для оборони нашої країни!
Андрій Пшик _ 03.10.2014 21:22
IP: 46.203.57.---
Був би радий щоб ці закони прийняли 7 жовтня – прямо на моя день народження! Ще раз переконуюся – Свобода єдина сила українців!
dnipro _ 03.10.2014 21:10
IP: 193.93.184.---
Підтримую автора в цьому питанні.
Andriy Vilyura _ 03.10.2014 17:16
IP: 213.5.193.---
Любі мої шановні українці! Правий Сектор та інші патріоти,демонструючи небачений героїзм,проливають кров за вас на Донбасі і не мають при цьому ні офіційного статусу,ні жодної підтримки з боку держави. Тому прошу вас підтримати їх на виборах,щоб було хоч якесь політичне прикриття,бо владні структури,керовані олігархами, вже починають переслідування *воїнів світла*. Навіть якщо ви не в повній мірі поділяєте наші погляди – проголосуйте за Правий Сектор! Вони рятують вас,а ви врятуєте їх,тих самих героїв майдану,які пішли на рішучий штурм і разом з вами повалили Януковоча!!!
PS. Праий Сектор зараз бере безпосередню участь в обороні Донецького аеропорту.
Karyna Andreeva _ 03.10.2014 17:14
IP: 95.111.212.---
Та через той закон триклятий там вже до виборів готуються во всю! Порошенко подякуймо за те, що тепер кожен бандюган тепер може стати главнюком!
Logic2009 _ 03.10.2014 16:45
IP: 94.179.123.---
Абсолютно згоден з автором. Вибори в зоні АТО протирічать принципам демократії.
ЦВК не має ніякого права їх визнавати.
Logic2009 _ 03.10.2014 16:42
IP: 94.179.123.---
Takozh:
З Донецької та Луганської областей виїхало багато людей (тимчасово), вони компактно проживають в містах розташування для біженців. Потрібно формувати щось на кшталт "уряду у вигнанні". Це дасть змогу отримати представників проукраїнського Донбасу в Раді. І це знівілювіє всі спроби ДНР-ЛНР щось вирішувати від імені народу.
Абсурд. Ці люди будуть голосувати за виборчі списки, тим самим реалізуючи своє право.
чорнозем _ 03.10.2014 16:23
IP: 91.202.128.---
як щодо того, аби всі майбутні депутати складали щомісячні звіти про виконану роботу і відповідно до цих навантажень голова ВР призначав їм коефіцієнт трудової дії?
Takozh _ 03.10.2014 15:52
IP: 176.8.134.---
З Донецької та Луганської областей виїхало багато людей (тимчасово), вони компактно проживають в містах розташування для біженців. Потрібно формувати щось на кшталт "уряду у вигнанні". Це дасть змогу отримати представників проукраїнського Донбасу в Раді. І це знівілювіє всі спроби ДНР-ЛНР щось вирішувати від імені народу.
zmey-15 _ 03.10.2014 15:42
IP: 46.118.169.---
Ось що означають вибори! Ніби правильно усе звучить, а зробити реальне виконання цих законів, це як? Перелік питань які додатково виникнуть по багатьом із теперешніх проблем держави, а також виконання- "так би мовити, все віложить в циферках" хтілось би почути.
Vasil Martinyuk _ 03.10.2014 14:29
IP: 93.180.193.---
Всі ці закони "Порошенко-Путіна" які були прийняті 16го вересня мають на меті одне: знищити незалежність і неподільність нашої держави!
123456 _ 03.10.2014 13:20
IP: 74.125.18.---
а ты как думал, лучше посоветоваться прежде чем принимать решение, а то можно в мусорном баке оказаться или на столбе с веревкой на шее. это у вас в параше можно творить с крепостными все что хочешь, а украина тебе не россия
руслан49 _ 03.10.2014 13:17
IP: 95.158.48.---
Olexandr Oryshchak:
Відносно закону Петра першого (шоколадного) потрібно порадитись з віче на Майдані!
З Крижополя на Вічі є представник?
Olexandr Oryshchak _ 03.10.2014 12:44
IP: 74.125.183.---
Відносно закону Петра першого (шоколадного) потрібно порадитись з віче на Майдані!
Olexandr Oryshchak _ 03.10.2014 12:42
IP: 74.125.183.---
Відносно всяких закону Петра першого (шоколадного) потрібно порадитись з віче на Майдані!
руслан49 _ 03.10.2014 12:40
IP: 95.158.48.---
Степан Фаріон:
руслан49:
Тягнибок. Про що ти пишеш. Більше немає що робити? Хто тобі дозволить проводити вибори в Донецьку, чи Луганську. Бєс, чи Гіркін.
ВО "Свобода" категорично проти проведення дострокових парламентських виборів на територіях Донбасу, які тимчасово окуповані російськими агресорами і терористами. О. Тягнибок

Не шанована пані руслана49, а може 66-шістка, перед тим, як когось критикувати, СПОЧАТКУ ПРОЧИТАЙ ПРО ЩО ПИШЕ АВТОР
А я про що пишу. Хто там дозволить Україні проводити вибори? Терористи?
123456 _ 03.10.2014 12:35
IP: 74.125.18.---
тут обсуждать нечего, выборы не могут быть признаны состоявшимися проведенные в таким условиях
Віталій Шуляк _ 03.10.2014 12:33
IP: 95.135.7.---
Повністю підтримую
Степан Фаріон _ 03.10.2014 12:31
IP: 194.44.203.---
руслан49:
Тягнибок. Про що ти пишеш. Більше немає що робити? Хто тобі дозволить проводити вибори в Донецьку, чи Луганську. Бєс, чи Гіркін.
ВО "Свобода" категорично проти проведення дострокових парламентських виборів на територіях Донбасу, які тимчасово окуповані російськими агресорами і терористами. О. Тягнибок

Не шанована пані руслана49, а може 66-шістка, перед тим, як когось критикувати, СПОЧАТКУ ПРОЧИТАЙ ПРО ЩО ПИШЕ АВТОР
Сергій Бей-Безпалько _ 03.10.2014 12:28
IP: 93.73.27.---
Проводити вибори на непідконтрольних Україні територіях – це навіть не абсурд, а "лікарня ім. Павлова".
Якщо вже хочеться дати можливість проголосувати громадянам з цих територій, то треба створити механізм, який давав би можливість розмістити виборчі дільниці цих території за їх межами (під контролем центральної влади).
Це ж стосується і Криму. Наприклад, автономну республіку рішенням ВР можна перетворити в кримсько-татарський національний округ в складі Херсонської області (перейменувавши її в Таврійську) з центром в Херсоні (чи Генічевську). І провести вибори на території, що контролюються Києвом, в т.ч. і по кримським виборчим округам.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter