Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

22 січня – 100-річчя проголошення Української Незалежності

21 січня 2018, 20:23

У понеділок ми святкуємо 100-річчя від проголошення України незалежною державою. 22 січня 1918 року Мала Рада Центральної Ради затвердила IV Універсал, котрий проголошував, що "...однині Українська Народна Республіка стає самостійною, ні від кого не залежною, вільною, суверенною державою українського народу...".

Із революційних та воєнних подій 100-літньої давності відлік своєї незалежності починають литовці, поляки, фіни... Але не українці. І це не провина нації, не провина народу, який повставав за покликом українського козацького волелюбного гену, не героїв, які завжди були на передовій. Як і зараз, 100 років тому шанс змарнувала недолуга псевдоеліта, що так і не навчилася бачити далі своєї кишені, свого кабінету, своєї посади.

Коли сто років тому нація вже повстала, люди, які волею випадку опинилися на її чолі, гендлювали та бігали домовлятися з одвічним ворогом – московитом. А тодішніх українських революціонерів і добровольців цькували, дискредитували, а потім репресовували.

Як і сьогодні, тоді ця псевдоеліта думала, що можна опертися на вчорашню номенклатуру, ігноруючи двигун і творців революції – українську націю. І сьогоднішня влада по колу намагається завести українську націю на ту ж слизьку доріжку.

Саме тому в нас досі не визнано на державному рівні факту окупації українських земель комуністичною Москвою у 1917-91 рр. Кагебісти, які відправляли в концтабори Василя Стуса, 80-річчя якого ми недавно відзначали, і далі отримують від нашої держави захмарні пенсії, коли справжні герої ледве зводять кінці з кінцями.

Саме тому замість завершити війну перемогою ці бариги торгують із окупантом. Замість садити убивць Небесної Сотні – вони садять добровольців і активістів Революції Гідності. Не дивно, що гідра московського реваншизму знову піднімає голову.

Годі наступати на старі граблі! Наш святий обов'язок, місія, яку поклало провидіння на наше покоління – не змарнувати той шанс, який дає Бог раз на 100 років. Бо попередній шанс був змарнований, що коштувало українській нації найбільшим в історії людства геноцидом і ріками української крові, пролитими в боротьбі за свою свободу.

Ще 2007 року "Свобода" розробила проект Національної Конституції, де зафіксовано, що сьогоднішня Україна є спадкоємницею Української Народної Республіки, а УРСР була окупаційною адміністрацією. Тож символічно, що 22 січня депутати-націоналісти зареєструють у парламенті законопроект "Про правонаступництво України щодо Української Народної Республіки".

Ми завершимо Українську Революцію перемогою. Щоб ані наші діти, ані внуки не мусили більше боротися за Україну, а користалися плодами Великої і Справедливої Української Держави.

Загрузка...
Коментарі — 77
Victor Gondar _ 23.01.2018 21:06
IP: 93.74.191.---
А Тягнибок до цієї ж псевдоеліти і належить. Думає, що ми забули, як він по ночам доЯнуковича шастав.
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 15:00
IP: 46.200.183.---
Anatol Zubenko:
Yurkiv Yaroslav:
Anatol Zubenko:
Свободі-признати українську політичну націю, право українців на приватну власність, включно з правом на землю,а також перестати сподіватись на бога, -і можна рухатись далі...
Без Бога ані до порога!
Так казала моя бабуся, і я їй вірив і досі вірю.
А даремно...Бог ніколи не був на стороні українців, тому треба вірить в бога мать і вперед!
Чому ж не був, якщо ми досі існуємо, і навіть, БЕЗ ДЕРЖАВИ?
ГОСПОДЬ і ВІРА замінили нам ДЕРЖАВУ.
Ось вам і наша Національна ТРІЙЦЯ!
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 14:12
IP: 46.200.183.---
Nord Ost:
Yurkiv Yaroslav:
Nord Ost:
УРСР була окупаційною адміністрацією. – замечательно. Верните землю и имущество раскулаченным и репрессированым представителям украинского народа – евреям, украинцам, русским, венграм, немцам, чехам, полякам, грекам... – мирно проживавшим на территории своей Украины! Или это уже не символично?

Балабол ты, Тягнибок.
А чому жиди пєрвіє в списку, а не по писку?
Тепер зрозуміло, чьїх будєшь?
люди делятся не по национальному признаку, а по количеству тараканов в голове. Вот тут ты несомненный лидер.
Якби було так, то вже був би'м жидом, бо найспритніші "таргани" – банківські і на банківській...
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 14:06
IP: 46.200.183.---
Orest Jj:
Yurkiv Yaroslav:
Anatol Zubenko:
Свободі-признати українську політичну націю, право українців на приватну власність, включно з правом на землю,а також перестати сподіватись на бога, -і можна рухатись далі...
Без Бога ані до порога!
Так казала моя бабуся, і я їй вірив і досі вірю.
Бабка бендерка, лес валила на Урале?
Кацапів в лєсу!
Nord Ost _ 22.01.2018 14:03
IP: 95.133.223.---
Yurkiv Yaroslav:
Nord Ost:
УРСР була окупаційною адміністрацією. – замечательно. Верните землю и имущество раскулаченным и репрессированым представителям украинского народа – евреям, украинцам, русским, венграм, немцам, чехам, полякам, грекам... – мирно проживавшим на территории своей Украины! Или это уже не символично?

Балабол ты, Тягнибок.
А чому жиди пєрвіє в списку, а не по писку?
Тепер зрозуміло, чьїх будєшь?
люди делятся не по национальному признаку, а по количеству тараканов в голове. Вот тут ты несомненный лидер.
Orest Jj _ 22.01.2018 13:55
IP: 35.195.88.---
Yurkiv Yaroslav:
Anatol Zubenko:
Свободі-признати українську політичну націю, право українців на приватну власність, включно з правом на землю,а також перестати сподіватись на бога, -і можна рухатись далі...
Без Бога ані до порога!
Так казала моя бабуся, і я їй вірив і досі вірю.
Бабка бендерка, лес валила на Урале?
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:48
IP: 46.200.183.---
Anatol Zubenko:
Свободі-признати українську політичну націю, право українців на приватну власність, включно з правом на землю,а також перестати сподіватись на бога, -і можна рухатись далі...
Без Бога ані до порога!
Так казала моя бабуся, і я їй вірив і досі вірю.
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:45
IP: 46.200.183.---
Orest Jj:
Yurkiv Yaroslav:
Ты выкидыш, поэтому ты и такой!
Усі викідиші, ніхто сам не виліз!
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:43
IP: 46.200.183.---
Петро Бурчак:
" Як і зараз, 100 років тому шанс змарнувала недолуга псевдоеліта, що так і не навчилася бачити далі своєї кишені, свого кабінету, своєї посади."

До автора: ви – активний член цієї недолугої псевдоеліти. Навесні 2014р. ви зрадили націю і лягли під сіоністів. Українська революція буде завершена, але без вас.
Ну, ну, пане, не варто так голосно бурчати про те, що станеться...
А раптом, ні?
Я би заборонив в Україні вживати майбутній час, лише – з р о б и в і р о б л ю:)
Orest Jj _ 22.01.2018 13:42
IP: 104.199.68.---
Yurkiv Yaroslav:
Ты выкидыш, поэтому ты и такой!
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:39
IP: 46.200.183.---
Олександр Перший:
Вітаю всіх українців з роковинами важливої історичної події.

Підтримую ініціативу ВО "Свобода" (і Інституту національної пам'яті), яка стосується визнання правонаступництва України сучасної Української Народної Республіки. Це правильно і корисно з історичної точки зору. Українці повинні знати і пам'ятати, що незалежність здобувалась не випадково і не через волю Леніна, а через героїчну боротьбу, вірність ідеї, через кров та помилки впродовж століття. І що боротьба багатьох поколінь привела в кінці кінців до перемоги – створення незалежної Української держави, яку зараз зовнішній ворог намагається в черговий раз знищити.

Але цього разу світ на нашому боці, тому "кирдик" буде агресору.

Слава Україні! Смерть ворогам!
І я Вас вітаю, шановний пане, бо Ви – правдивий УКРАЇНЕЦЬ, правдивіший, аніж я:), бо я ним лише народився, а Ви ним зробилися!
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:35
IP: 46.200.183.---
Orest Jj:
Александр Первый:
Поздравляю всех украинцев с годовщиной важного исторического события.

Поддерживаю инициативу ВО "Свобода" и Института национальной памяти), которая касается признания правопреемства Украины современной Украинской Народной Республики. Это правильно и полезно с исторической точки зрения. Украинцы должны знать и помнить, что независимость добыта не случайно и не через волю Ленина, а через героическую борьбу, верность идее, через кровь и ошибок на протяжении века. И что борьба многих поколений привела в конце концов к победе – создание независимого Украинского государства, которую сейчас внешний враг пытается в очередной раз уничтожить.

Но на этот раз мир на нашей стороне, поэтому "кирдык" будет агрессору.

Слава Украине! Смерть врагам!
Если бы не Ленин и не Сталин, не было бы и Украины!
хи-хи-хи
Не було б України, не було б і цих бланків-мойшешвілі, бо хто б їх годував, як не дурні українці?
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:32
IP: 46.200.183.---
Nord Ost:
УРСР була окупаційною адміністрацією. – замечательно. Верните землю и имущество раскулаченным и репрессированым представителям украинского народа – евреям, украинцам, русским, венграм, немцам, чехам, полякам, грекам... – мирно проживавшим на территории своей Украины! Или это уже не символично?

Балабол ты, Тягнибок.
А чому жиди пєрвіє в списку, а не по писку?
Тепер зрозуміло, чьїх будєшь?
Yurkiv Yaroslav _ 22.01.2018 13:27
IP: 46.200.183.---
Andrey Kononenko:
Yurkiv Yaroslav:
Andrey Kononenko:
Yurkiv Yaroslav:
Andrey Kononenko:
Yurkiv Yaroslav:
То есть если Украина заимеет общую границу с Китаем, ты предлагаешь украинцам учить китайский. Следовательно, сейчас, когда Украина имеет общую границу с Россией, украинцам, чтобы не иметь проблем, всего-то навсего нужно выучить русский?
Ну так это же не проблема, Юркив: украинцы уже знают русский в той или иной степени. А если бы и не знали, то близкородственный язык выучить легко.
Ну как я тебя обнулил?
І ніби за 400 років і язик вивчили, а проковтнути так і не змогли!
А у китайцев рот больше.
???
Китайцы захотят общую границу с Венгрией. И сделают.
А чому не з Америкою, з обох сторін?
Але до того часу американці повернуть Україні ядерну зброю, щоби відновити стус-кво у Еуропі.
Об бачиш, Ондрєйка, як ми з тобою кацапів відкуярили, не сповзаючи з дивану?
А ти кажеш за грудініна:)
Nord Ost _ 22.01.2018 13:03
IP: 95.133.223.---
УРСР була окупаційною адміністрацією. – замечательно. Верните землю и имущество раскулаченным и репрессированым представителям украинского народа – евреям, украинцам, русским, венграм, немцам, чехам, полякам, грекам... – мирно проживавшим на территории своей Украины! Или это уже не символично?

Балабол ты, Тягнибок.
Катерина Серко _ 22.01.2018 12:10
IP: 62.80.182.---
Символічна дата, наштовхує на правильні роздуми, підсумки і завдання на майбутнє.
З історії треба черпати методи і застороги.
Думаю, у тих, хто пам'ятає її, має більше шансів на щасливе майбутнє.
Orest Jj _ 22.01.2018 12:10
IP: 35.205.45.---
Александр Первый:
Поздравляю всех украинцев с годовщиной важного исторического события.

Поддерживаю инициативу ВО "Свобода" и Института национальной памяти), которая касается признания правопреемства Украины современной Украинской Народной Республики. Это правильно и полезно с исторической точки зрения. Украинцы должны знать и помнить, что независимость добыта не случайно и не через волю Ленина, а через героическую борьбу, верность идее, через кровь и ошибок на протяжении века. И что борьба многих поколений привела в конце концов к победе – создание независимого Украинского государства, которую сейчас внешний враг пытается в очередной раз уничтожить.

Но на этот раз мир на нашей стороне, поэтому "кирдык" будет агрессору.

Слава Украине! Смерть врагам!
Если бы не Ленин и не Сталин, не было бы и Украины!
хи-хи-хи
Сергей Папков _ 22.01.2018 12:06
IP: 35.189.235.---
Andrey Kononenko:
Сергей Папков:
Грушевський, Вінниченко, Петлюра були інтелігентами, а ось Манергейм і Пілсудський ними не були. В результаті Фінляндія і Польща втримали незалежність (Польща навіть при цьому вщент розбила Тухачевського і Будьоного під Варшавою), а Україна ні.
Те тёмные времена, когда нужны были не-интеллегенты, остались в прошлом. Сейчас нужны исключительно интеллектуальне правители.
Інтелігентність і інтелект, то не є тотожні поняття, хоча перше має включати наявність другого. Але наявність інтелекту це не обов'язково інтелігентська ментальність і світогляд. На жаль війни і на початку 21 ст. проходять так само, як і тисячу років тому: з реальним, а не віртуальним знищенням супротивника. А тому жорстка ситуація потребує дуже часто і жорстких та не гуманних рішень, бо лише вони реально ефективні. І керівники мають це усвідомлювати і мати певні риси характеру, звичайно не будучи при цьому ідіотами.
Олександр Перший _ 22.01.2018 11:48
IP: 188.163.12.---
Вітаю всіх українців з роковинами важливої історичної події.

Підтримую ініціативу ВО "Свобода" (і Інституту національної пам'яті), яка стосується визнання правонаступництва України сучасної Української Народної Республіки. Це правильно і корисно з історичної точки зору. Українці повинні знати і пам'ятати, що незалежність здобувалась не випадково і не через волю Леніна, а через героїчну боротьбу, вірність ідеї, через кров та помилки впродовж століття. І що боротьба багатьох поколінь привела в кінці кінців до перемоги – створення незалежної Української держави, яку зараз зовнішній ворог намагається в черговий раз знищити.

Але цього разу світ на нашому боці, тому "кирдик" буде агресору.

Слава Україні! Смерть ворогам!
Петро Бурчак _ 22.01.2018 11:48
IP: 193.41.185.---
" Як і зараз, 100 років тому шанс змарнувала недолуга псевдоеліта, що так і не навчилася бачити далі своєї кишені, свого кабінету, своєї посади."

До автора: ви – активний член цієї недолугої псевдоеліти. Навесні 2014р. ви зрадили націю і лягли під сіоністів. Українська революція буде завершена, але без вас.
Андрій Бардис _ 22.01.2018 11:33
IP: 194.105.145.---
100 років незалежності – визначна дата! Радий, що "Свобода" пояснює значемість цієї дати і виховує нові покоління в правильному руслі.
Дмитро Кропотов _ 22.01.2018 11:33
IP: 37.73.211.---
Одразу видно хто послідовно бореться за утвердження українських цінностей в Україні!
Orest Jj _ 22.01.2018 10:41
IP: 35.205.42.---
Для показушной "Дня соборности", казна Киева выдавала каждому участнику 20 гривен.
- люди гривны схватили и уже к 10 временам дня все разбежались, жевто-блакитовый флаг валяется и сейчас на мосту.
Олександр Самосик _ 22.01.2018 10:37
IP: 193.109.145.---
В ідеї соборності закладена основа збереження української державності та національної самосвідомості. У всі історичні віхи українці вірили і прагнули до створення єдиної, неподільної і самостійної країни.
morshin _ 22.01.2018 09:32
IP: 35.205.45.---
Олександр Аронець:
и, тому їх викинули звідти. викинули означає під зад ногою. якщо ви маєте фактаж що вони встигли піти раніше копняка під сраку поділіться – це нев*бенний факт з літопису вашої партії.
espreso.tv/news/2014/11/12/kabmin_zalyshyvsya_bez_trokh_ministriv__quotsvobodivciquot_podaly_u_vidstavku
бла бла бла
півтораметровий Лесик Довгий пиз див Клячу в Київській раді.
а ви тільки язиком ляпаєте і грізні твітери пишете.
позорище...
ONLINE
Уряд реформ301 Україна та Європа903 тітушки10 Корупція1083 Aтака Путіна1109
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter