Ігор Жданов Міністр молоді та спорту України

Чому я вийшов з "Нашої України"

30 вересня 2008, 14:26

Сьогодні я написав свою заяву про вихід з партії Народний Союз "Наша Україна".

Не скажу, що це було досить легке рішення. Але після довгих роздумів, я вирішив це зробити. Чому?



Відповідь досить проста: тому що не згоден з тією політикою, яку зараз відстоює "Наша Україна" та її почесний Голова – Президент України Віктор Ющенко.

Поясню свою позицію.

По-перше, не можна ставити інтереси зовнішніх союзників (а тим більше не Грузії, а особисто Михайла Саакашвілі) вище інтересів України. Не можна малювати й російсько-грузинський військовий конфлікт лише у чорно-білих тонах.

В 90-х роках демократична громадськість засуджувала наведення конституційного порядку Росії у Чечні, коли військовими методами забезпечувалася територіальна цілісність Російської Федерації.

У серпні місяці президент Грузії Михайло Саакашвілі під таким же гаслом розпочав військові дії у Південній Осетії, почавши обстріл Цхінвалі системами залпового вогню.

Я не можу виправдати таке рішення, хоча мені абсолютно зрозуміло, що грузинського президента просто спровокували на неадекватні дії.

В той же час, я відстоюю територіальну цілісність Грузії і не можу підтримати визнання незалежності Південної Осетії та Абхазії (як і Косово), оскільки це руйнує світову ситему міжнародного права та несе реальні загрози для України.

Як я не можу й не засудити агресію Росії проти Грузії, захват її території російськими військами, жертви серед мирного грузинського населення, обстріли та авіаудари по Тбілісі, Горі, Поті, іншим грузинським селам та містам.

Та можливо я помиляюся і суперрадикальна позиція Президента України та "Нашої України" стосовно Росії зміцнить нашу незалежність?

Боюся, що ні. Реакція України на конфлікт повинна відповідати власним національним інтересам та ресурсним можливостям.

Неприпустимо для Президента країни їхати до Тбілісі на відомий мітинг. Адже за спиною Україна, яка розділена навпіл у ставленні до конфлікту, та примара російського "Газпрому" із захмарними цінами на газ. Навіть більш потужні країни Західної Європи не дозволили собі однозначно жорсткої позиції стосовно дій Кремля.

Невже хотілося бути святіше самого Папи Римського?

Не можна ставити в залежність від грузино-російського питання діяльність або відновлення демократичної коаліції. Однак "Наша Україна" пропонує своїм можливим партнерам по коаліції саме такий вибір: або ви підтримуєте нашу позицію по Грузії, або коаліції не буде.

Висновок з цього дуже простий – "Наша Україна" або лише імітує переговори, або дійсно вважає, що інтереси Саакашвілі вище, ніж необхідність подолання внутрішньополітичної кризи.

По-друге, абсолютно незрозумілою з точки зору елементарної людяності і гуманізму була поведінка Президента України Віктора Ющенка і "Нашої України у цьому конфлікті. Акцентувалася увага лише на жертвах серед грузинського населення та наданні їм допомоги.

Закономірне питання: а що, осетини не постраждали внаслідок військового конфлікту і їм не потрібна гуманітарна допомога?

(Як я не можу зрозуміти і поведінку Партії регіонів, яка відкрила пункти збору гуманітарної допомоги лише для жителів Південної Осетії.

Аналогічне питання для "регіоналів": а що, грузини не постраждали внаслідок військового конфлікту і їм не потрібна гуманітарна допомога?)

По-третє, не можу підтримати рішення фракції про вихід з демократичної коаліції, курс Президента України Віктора Ющенка та "Нашої України", який спрямований на проведення дострокових виборів.

Так, БЮТ далеко не ангел і він несе свою частку відповідальності за події в парламенті та країні.

Однак я, як донедавна член "Нашої України", хотів би говорити про відповідальність політичної сили, в лавах якої перебував.

Заявляючи про необхідність відновлення демократичної коаліції, "Наша Україна" прийняла радикальні та безкомпромісні принципи її створення. Навіть нашоукраїнцям зрозуміло, що у повному обсязі їх беззастережно може підтримати лише сама "Наша Україна".

Нагадаю своїм однопартійцям, що в основі будь-якої коаліції лежать компроміси, без цього політичний союз в парламенті просто неможливий. А до компромісів "Наша Україна" не готова.

Тому виникає досить закономірне питання: невже глава держави та нашоукраїнці не бачуть тих загроз, які несуть в собі дострокові вибори?

Країна забуде про ухвалення державного бюджету на 2009 рік. Поглибиться розкол України, оскільки всі політичні сили з новим натхненням будуть експлуатувати роз'єднавчі теми. Знизиться легітимність усіх гілок влади та можливості адекватних відповідей на загрози, пов'язані зі світовою фінансовою кризою, послабне позиція наших урядовців на переговорах з росіянами по газовому питанню, однозначно не буде ухвалений ПДЧ, яким так опікується Президент України.

А якщо говорити простою мовою, то бардак та політичний безлад буде продовжуватися до лютого місяця. І це у кращому випадку.

У гіршому випадку парламент та новий уряд запрацює у квітні – травні 2009 року. Поясню чому.

Якщо дострокові вибори будуть проголошені одразу після 3 жовтня, то дата їх проведення прийдеться акурат на передноворічні або післяноворічні свята. Прогнозовано низькою буде явка виборців.

За діючим законом про вибори народних депутатів, явка на них має бути не меншою ніж 50% виборців. Отже, з великою долею імовірності можна спрогнозувати, що вибори не відбудуться.

А отже, будуть призначені ще одні вибори, що означає ще 2 – 3 місяці, коли країна буде перебувати у невизначеному стані. У кращому випадку, парламент і уряд в такому разі запрацює не раніше квітня – травня наступного року. Це один бік медалі.

З іншого боку, проведення виборів напередодні Нового року або зразу після нього створює чудовий простір для масових фальсифікацій.

Я не знаю, чи розуміє Президент України Віктор Ющенко ці загрози. Якщо штатні аналітики не змалювали йому цей сценарій, то достатньо відкрити Інтернет, там багато про це написано.

Якщо ж глава держави, почесний голова "Нашої України" цілком свідомо йде на проведення позачергових виборів, то такі дії я підтримувати не можу.

Тому що це не європейський, не демократичний вибір.

В такій партії я залишатися не можу.

Ігор Жданов, член Організаційного комітету зі створення "Нашої України", делегат Установчого з'їзду партії "Наша Україна", партійний квиток N50, член Політради партії (2005 – 2008 роки), Перший заступник Голови Центрального виконавчого комітету партії (2005-2007 роки)

powered by lun.ua
Коментарі — 88
Ares _ 30.09.2008 15:46
IP: 193.84.90.---
Я не знаю кто такой Жданов.
Но я понял, что из партии он вышел, а депутатский мандат остался при нём.
Понял, что больше всего этому рады все, кроме нунс, и особенно рады в данный момент этому шагу бют. Ещё таких с десяток и бют может спокойно объединятся с регионами, есть как объяснить что то народу. Будем ждать ещё скоро разных ждановых, которых я не знаю и чем они занимались в партии тоже. А Жданову можно только предложить попасть в какой то новый проект и ещё там побыть
Zhdanov _ 30.09.2008 15:46
IP: 77.122.48.---
Для коментаторів
Я не є (не був) народним депутатом ні від "Нашої України", ні від жодної іншої політичної сили.
Тому не голосував ані "за", ані "проти" виходу з дем.коаліції. На Політраді партії це питання не розглядалося взагалі.
Про свою політичну позицію стосовно розвалу дем. коаліції я заявив у цьому блозі.
Жданов
Ф-Всеволод _ 30.09.2008 15:44
IP: 195.93.190.---
30.09.2008 15:40___ ACTIONDIRECT

Это тебе Ковтуненко с Надошей сказали, или Моня Бродский просветил?
Ф-Всеволод _ 30.09.2008 15:42
IP: 195.93.190.---
30.09.2008 14:57___ Rezon

Вы хоть думайте что пишете. К чему эти упреки Игорю, если он САМ УШЕЛ еще в прошлом году из всех руководящих органов НСНУ? И не пошел, как Бессмертный, вылизывать по новой.
Если у людей есть хоть какое-то самоуважение и понятие о порядочности, то они все покинут эту гнилую организацию, которая легла под закарпатского барыгу и контрабаса Балогу и только ножками дрыгает. А ЕЦ! Почему никто из вас, ющелюбов, нигде и никто даже беззвучно рот не раскрыл?
Хотя, если вы из породы Славка Криленко и Лили Григорович, то вам не понять.
ACTIONDIRECT _ 30.09.2008 15:40
IP: 93.73.142.---
snickers
Вакарчук, Жданов... кто следующий?

следующих много))) В БЮТе те же процессы, если не хуже- там будут писать на выход пачками по 5-7 человек из непроходняка!))
ACTIONDIRECT _ 30.09.2008 15:37
IP: 93.73.142.---
Игорь, в список БЮТ тебя не возьмут- кинут (ты их сам не раз подставлял;), не возьмет и Арсений в свой проходняк.Посотрудничать могут, но не более. Твои аргументы примитивные, мог бы поднапрячься на что-то более креативное.
MonAmi _ 30.09.2008 15:35
IP: 92.112.86.---
30.09.2008 15:10___ Vaka Совершенно очевидно другое: гарант не способен к созиданию, разваливает не только коалицию, но и саму партию, что просто аморально. Посему любой мало-мальски вменяемый человек оставаться в таком униженном состоянии и в такой компании не может. Куда бы он после этого не перебегал. Поступок Жданова правильный, взрослый, хоть и запоздалый.

Ось в цьому і полягає справжня причина, чому Жданов пішов із лав НУ (як і Вакарчук), але ж саме цього пан Ігор в блозі і не сказав. Кого-чого боятися?
Ф-Всеволод _ 30.09.2008 15:34
IP: 195.93.190.---
30.09.2008 14:47___ Shef

Дурило ты хоруживское, Жданов никакой не нардеп в ВР этого созыва.

И вообще, первые шесть "коментов" зашибись!
cannavaro _ 30.09.2008 15:33
IP: 212.90.178.---
2 efendy
Разница в том, что Россия – сторона конфликта и у них свои националистические тараканы в голове, а мы – нет. И рьяно поддерживать дурачка Михо только потому что он кум Юща – это глупо. А уж когда я услышал аргументацию этого холуя Зварича, что мы-де поставили под риск свою территорию и Грузия могла жахнуть по Севастополю всей своей боевой мощью – долго смеялся.
_Netko_ _ 30.09.2008 15:30
IP: 195.42.130.---
Не знаю, з якою метою написано текст блогу, і що було справжньою причиною виходу з НУ Ігора Жданова. Але написано все аргументовано й логічно. І вельми толерантно й дипломатично, між іншим.
Досить порівняти з тим, що кукурікав наш дИбірант у Штатах:
http://2000.net.ua/a/59677
"Я не хочу портить вам аппетит..."
Что Ющенко поведал американцам о Тимошенко, НАТО и Грузии
snickers _ 30.09.2008 15:27
IP: 212.92.246.---
Вакарчук, Жданов... кто следующий?
Флинт _ 30.09.2008 15:26
IP: 217.87.98.---
Спасибо автору за аргументированную позицию. Но, как мне представляется, не за Саакашвили сегодня борется Ющенко. Его основной мотив – выкарабкаться из той политической ямы, в которую он попал из-за своей слабости и беспринципности. И, при этом, столкнуть в эту яму своих главных оппонентов, прежде всего Тимошенко. Украина, народ – лишь только те сваи, которые загоняются под землю, ради своих корыстных интересов. Иначе все было бы по-другому. Была бы команда, коалиция, не без споров и внутренних конфликтов, но не такая оголтелая травля. Причем, крайне неумная, просто самоубийственная. Что выиграл Ющенко, потеряв остатки уважения абсолютного большинства? Только снисходительное похлопывание по плечу уходящего Буша. И туманные обещания похлопотать. Может я не прав, но выглядит все именно так.
галушка _ 30.09.2008 15:25
IP: 195.39.249.---
Молодець пане Ігоре! Не зважайте на гавкітню осоружних мерзотників,остогидли вже! Тримайтесь!
ля_мажор _ 30.09.2008 15:24
IP: 82.144.208.---
Ігор Жданов
ЧОМУ Я ВИЙШОВ З "НАШОЇ УКРАЇНИ"
--

на мою думку, ТОМУ ЩО так хочеться стояти серед цього натовпу негідників у білому спортивному костюмі "Одедас". і у білому взутті, звичайно
efendy _ 30.09.2008 15:24
IP: 62.64.123.---
"Не можна малювати й російсько-грузинський військовий конфлікт лише у чорно-білих тонах" каже автор і тут же став малювати чорними красками президента... Дуже інтересно!
Дивно, але я ще не зустрів ні одного росіянина, який поінтересувався б документами з хронологією подій в Грузії, виклав її в неті і запропонував кожному зробити свої висновки.
Жданов здатний на таке і обєктивність?
спам _ 30.09.2008 15:22
IP: 77.52.248.---
Игорь, Ваш Поступок – не просто жест, а выбор порядочного человека. Ваше мужество не только в принятом решении, а в том, что вы смогли назвать настоящие причины этого шага. Славик Вакарчук поступил так же, но мужества озвучить действительные причины у него не хватило. Буду надеяться, что он о них споет.
Считаю, что должен выразить вам свою поддержку, потому, что сейчас на вас обрушиться не критика, а оскорбления и клевета. Зато вы сможете вполне ощутить, как чувствует себя ЮВТ начиная с февраля 2005г., и что она терпит, ради выполнения своих обещаний Майдану.
_Netko_ _ 30.09.2008 15:21
IP: 195.42.130.---
30.09.2008 14:50___ DADDY
О, і сАлдат прЄзідЄнта вигулькнув, ти ба. Що нудно стало у тому зрачі, на який разом з шонами, микитюками, 123-ми тощо перетворили ВФ Майдану?
Vaka _ 30.09.2008 15:10
IP: 91.197.48.---
Ну зачем же сразу (как учили?) выискивать преславутую чёрную кошку в мотивах автора. Мне, в данном случае, совершенно не интересно, кто такой Игорь Жданов. Как не интересен и кухонно-жлобский подход – а за какие деньги, а побежит ли к БЮТ итп. Совершенно очевидно другое: гарант не способен к созиданию, разваливает не только коалицию, но и саму партию, что просто аморально. Посему любой мало-мальски вменяемый человек оставаться в таком униженном состоянии и в такой компании не может. Куда бы он после этого не перебегал. Поступок Жданова правильный, взрослый, хоть и запоздалый.
ОГОГО _ 30.09.2008 15:09
IP: 194.153.128.---
А зачем туда входил. Любому нормальному человеку с расстояния в тыщи килиметров было видно то, что Жданов с тысячного раза разглядел находящееся у него буквально под носом!
Наталья _ 30.09.2008 15:05
IP: 212.115.225.---
Нужно быть совсем тупорылым, чтобы не видеть раскола НУлями Украины, отталкивания не национальнообеспокоенных украинцев,а тем более не по крови, от поддерживания ими даже в будущем преоритетов национальной идеи после разочарования в сегоднешних дискредитовавших себя национал-патриотах.

Жданов ПРАВ,и ему моя поддержка.Одеть в вышиванки можна даже Льоню Мудрого с Тэлэлэсыком,а вот оскорбить огромную часть страны ещё легче,и совсем тяжело после этого растить патриотичную молодёжь на утраченном уважаении к бутафорнопроповедуемым принципахм
Saesar _ 30.09.2008 15:04
IP: 193.27.243.---
Жданов молодець! Краще з розумним знайти, чим з дурним втратити!
Saesar _ 30.09.2008 15:02
IP: 193.27.243.---
30.09.2008 14:45___ Patriotic
Поступок Игоря Жданова вызывает уважение.
Аргументация достойная.
Порядочный человек!!!

Жданов молодець, краще з розумним знайти, чим з дурним втратити!
rudne _ 30.09.2008 15:02
IP: 92.112.214.---
Пане Ігоре- не зважайте на коменти проплачених (їх зара багато на вих сайтах) а нормальні люди поважають і розуміють Ваші дії! Дуже велике бажання закінчити з цим бардаком-ніколи не була прихильником ПР але наразі вбачаю все таки що вижід в цій ситауції все ж в союзі БЮТ та ПР! З повагою -Донецьк
das _ 30.09.2008 15:00
IP: 82.207.118.---
"не Грузії, а особисто Михайла Саакашвілі"
Авторе, хіба це чесна позиція? Можливо ви собі й уявляєте інтереси грузинів по-своєму, але загальновідомо, що Саакашвіллі підтримала навіть грузинська опозиція. Вахтанг Кікабідзе теж підтримав особисто Саакашвіллі?
Інакше ніж цинізмом такі слова не можу назвати.
Nazroz _ 30.09.2008 14:58
IP: 194.44.33.---
правильно зробив...підтримую
Уряд реформ366 Україна та Європа1001 Aтака Путіна1153 Корупція1227 Свобода слова561
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter