ЯК ВИГЛЯДАЄ ІМПОТЕНЦІЯ
Нещодавно, з колегами, спробували розібратись з правовою ситуацією навколо Саакашвілі і прийшли до шокуючих висновків.
Всі висновки писати не буду, але частину розповім. Ми спробували піти "простым логическим ходом".
Я не буду говорити про ту погану людину, яка Президенту України підказала скасувати українське громадянство у Михайла Саакашвілі (чи це була його особиста ідея), що поставила в незручне становище всіх гравців у владі і політиці, ще і не тільки в цій країні. Таким чином створила правовий прецедент, в якому немає нормального виходу. Дискредитувала ідею швидкого надання українського громадянства багатьом іноземцям, які працювали на міністерських посадах.
Також я не буду говорити, що Грузія звернулась не тільки до України, а і до Польщі щодо видачи їм пана Саакашвілі, але Польща тихо проігнорувала це, коли він був у них. І в Польщі багато хто перехрестився, коли пан Михайло опинився на території України, навіть таким екстравагантним способом.
Але все цікаве відбулося після цього. І тут постали дуже серйозні питання.
Це власне про імпотенцію влади, в цій ситуаціїї, з далекосяжними наслідками.
1. Дії Саакашвілі і його прихильників на прикордонному пропуску "Щегені" підпадають як мінімум під кваліфікацію п'яти статей кримінального кодексу, а саме:
1.) ч.1 ст. 332 "Незаконне переправлення осіб через державний кордон України";
2.) ч.2 ст. 342 "Опір представникові державної влади;
3.) ч.4 ст.345" Загрози насильством представнику держвлади;
4.) ч.2 ст. 348 "Посягання на життя працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця;
5.) ст. 293 "Групове порушення громадського порядку " Кримінального кодексу України.
Є просте логічне питання – чому він не затриманий правоохоронними органами? Чому прикордонна служба і поліція нічого не зробили і не роблять???
Якщо проста людина в селі вкраде мішок картоплі, то він може дуже швидко опинитися в тюрмі, а тут такі тяжкі статті і нічого...
Мало того, Саакашвілі спокійно вечеряє з мером Львова Садовим в ресторані "Mons Pius", дає прес-конференції і при цьому його охороняють бійці батальйону "Донбас". Виходить, що це підрозділ не підпорядковується Верховному головнокомандувачу – Президенту України?
При цьому СБУ та ГУ НП в Львівській області демонструють свою повну неспроможність, в деяких епізодах – логічно напрошується питання, чи це саботаж виконання вказівки керівництва?
Або Львівська область вже відділилася від України і закони вже не діють на її території? Може це вже ЛНР?
Йдемо далі. Наприклад, влада боїться заарештувати пана Саакашвілі, тому що буде суспільно-політичний резонанс. Тоді напрошується просте питання, якщо, порушивши стільки статей Кримінального кодексу, Михайло Саакашвілі захоче зробити промо-тур по різним областям України, про що він, до речі, вже заявив, то як будуть себе себе вести правоохоронні органи? Заїжджаючи кожен раз в інший регіон, легітимність державної влади України буде все нижче і нижче!
Далі – ще цікавіше. Україна щойно отримала безвізовий режим з країнами ЄС. Я не буду говорити якою "кров'ю і потом" це нам дісталося. Але вся ця історія, для наших партнерів з Америки чи Європи виглядяє взагалі шокуючи. Вони не знають і не хочуть розбиратися в тому, що зараз відбувається. Вони логічно запитують про "перший хід" – чому таким екстравагантним способом Саакашвілі позбавили українського громадянства? Про всі подальші кроки вони просто або не знають, або не хочуть засмічувати собі голову...
Ті, хто стежать за подіями в нашій країні з за кордону, дивилсь по телебаченню, як група людей вільно проходить крізь державний кордон України, калічачи на своєму шляху прикордонників і поліцейських, а ті мовчки споглядали отримуючи травми! І нічого не робили. Жодних пострілів навіть у повітря! До речі, прикордонники, теж порушили свої правила та інструкції реагуючи так в цій ситуації! Щоб в Європі не виникло питання, чи потрібний цей безвіз Україні?
Тепер про дуже серйозні речі. Якщо подивитись на правоохоронні органи, іх реакцію на події, то напрошуються, до болю знайомі сюжети 2013-2014 років. Як себе вели тоді правоохоронні органи? Цей урок вони вивчили і не хочуть повторення. Багато хто думає – що вони будуть робити, якщо влада раптом зміниться? Навіщо? А якщо це майбутній Президент України?
І лізти в політику ніхто не хоче, але ж тут реальні правопорушення! І у нас закон один для всіх?
Ну і наостанок. Логічно зрозуміти – чи будуть правоохоронні органи підтримувати владу і її захищати? І якщо продовжити цю логіку, то висновки не тільки про імпотенцію...
Не складно уявити ситуацію, що якщо хтось почне тему зміни влади не шляхом виборів, а іншим, то потрібно чітко зрозуміти і знати – хто з правоохоронних органів буде на якому боці...
Я маю надію, що у влади знайдуться радники, які не тілько тактично, але і стратегічно зроблять правильні кроки в цій ситуації. Я мало вірю в дострокові вибори – як президентські так і парламентські (немає політичної волі), але роздмухування ситуаціїї я бачу серйозне. І послаблення (після таких кроків) Української Держави ми теж бачимо. Також ми розуміємо, кому ця ситуація вигідна, навіть якщо не буде виборів...
Тому потрібно якось боротися з цією імпотенцією, тому що всі вже починають здогадуватись що вона є... (особливо загадуючи про бурштин, "діамантових прокурорів", "вишки Бойка", "діло Пашинського", рахунки Януковича, корупцію тощо).
Читайте мою статтю: "КОРДОН НЕДОТОРКАНОСТІ" http://blogs.pravda.com.ua/authors/bogush/59b5ce83310d4/
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.