Сергій Дацюк Філософ

ВІЙНА ТА МИР В УКРАЇНІ

29 квітня 2016, 11:35

Останнє засідання Ради Безпеки ООН показало, що не тільки у України чи у Росії, а й у цілого світу в репрезентації ООН, немає концепції виходу з ситуації російсько-української війни.

"Мінські домовленості" це шлях до подальшої фрагментації України

"Мінські домовленості" це фейковий мир, який неможливо імплементувати в міжнародні домовленості, тому що "мінський підхід" не дає відповідь на ряд важливих питань.

Перше питання: яким має бути кінцевий статус ДНР і ЛНР (в Україні, в Росії, окремо як незалежні держави, окремо під протекторатом Росії чи України, чи спільним). Статус "особливості самоврядування", норми яких Україну змушують прийняти на рівні Конституції, це тимчасовий статус. А отже Україну змушують приймати тимчасову Конституцію, цим самим закладаючи прецедент втручання міжнародної спільноти всередину суверенітету країни на боці сильнішого і агресивнішого.

Тимчасова українська Конституція за "Мінськими домовленостями" фіксує розпад України як процес, що розпочався і буде продовжуватися. "Мінські домовленості" це домовленості про цивілізований розпад України, на який українська олігархічна влада погодилася і тепер шукає спосіб, як найменш вразливо донести це своїй громаді.

"Мінські домовленості" це більше, ніж зрада українського правлячого класу своєї громади – це зрада міжнародної спільноти самому принципу ООН (преамбула Статуту ООН – принцип "рівності прав великих та малих націй").

Друге питання: як бути з Кримом? Чи визнавати Крим як окуповану територію не стільки політично, скільки економічно та культурно? Президент України заявив, що "Крим не продається". Але в дійсності це означало, що Крим оптом не продається (від держави до держави), а вроздріб Крим продається (про що свідчать позови українського бізнесу щодо повернення своїх кримських активів).

За час незалежності України Крим не був включений в український міф, в українську державну історіографію. Українські діти не вчили в школі, що кримська земля полита українською кров'ю, на відміну від російських дітей, яким це постійно пояснювали. Не полите власною кров'ю не мотивує до захисту.

Крим як був неукраїнським, так і лишається неукраїнським. Важко зберігати всередині ідентичності щось поєднане з нею лише умовно. Територіальна поєднаність Криму з материковою Україною не означає однак включення кримської історії всередину української історії, кримських перспектив всередину українських перспектив.

Для олігархічного дерибану – основного процесу освоєння Криму українським правлячим класом – питання державної приналежності Криму не було принциповим. А південний берег Криму виявився в сучасному висококоннективному світі не дуже сильним мотиватором, бо відпочивати можна в інших місцях світу – дешевше і якісніше.

Отже "Мінські домовленості", уникаючи питання Криму, насправді свідчать про те, що на здачу Криму українська олігархічна влада уже погодилися, і тепер вичікує лише час, щоб найменш вразливо дати зрозуміти це своїй громаді.

Третє питання: як бути з кримськотатарським народом? Всередині національної ідентичності, якої більш-менш дотримувалась попередня влада і якої позірно дотримується нинішня влада, на це відповідь знайти неможливо.

Якщо говорити про політичну націю в розумінні держави, то конституційна автономія Криму автоматично проекціюється на автономію кримськотатарського народу від українського народу. А значить будь-який український націоналіст (особливо державник і особливо інтегральний націоналіст) може сказати, що кримськотатарський народ є автономним щодо українського народу, а значить про нього можна дбати лише за залишковим принципом, тобто лише після того, як подбаємо про свій народ.

Українці можуть взяти відповідальність за кримськотатарський народ лише всередині концепту громадянської ідентичності – тобто всередині спільного процесу антиколоніальної боротьби з російським імперіалізмом за громадянські права і свободи. Але й тут є проблема – подолання російського імперіалізму зовсім не означає повернення Криму до України, бо цього направду не хоче український правлячий клас.

Тут виникає проблема національного диспаритету українців та кримських татар, тому що кримськотатарський народ не бажає розчинятися серед українського народу. Забезпечити ж місце компактного проживання кримськотатарському народу на материковій Україні це означає впустити всередину себе швидко зростаючий в демографічному плані народ. А це породжує майбутні проблеми етнічних, релігійних та територіальних конфліктів між народами. Крим в цьому сенсі був ареалом природнього життя кримських татар. Життя кримськотатарського народ на материковій Україні це по суті виокремлення материкового "Криму" як окремого ареалу.

Якщо українці не збираються відвойовувати Крим, а олігархічна влада саме не збирається, то ми фактично підставляємо кримських татар в середньостроковій перспективі. Вони змушені боротися, щоб вижити, а українці не змушені боротися, бо фактично зреклися Криму. Відтак ми отримуємо ще і пасіонарний диспаритет обох народів.

Всі ці фрагментації країни, про які не хоче думати правлячий клас, про які не хочуть думати наші експерти, саме і породжують "мінський процес" у середньостроковій перспективі.

Два консенсуси в Україні

Українська влада в особі Президента та Уряду, які представляють позицію олігархічного консенсусу всередині країни, вдавшись до цинічного контрреволюційного перевороту в Парламенті, досі не змогла і в принципі не здатна запропонувати бачення виходу з війни.

Ми маємо два консенсуси щодо війни та миру в Україні – олігархічний консенсус та громадянський консенсус. Ще до 14-го квітня 2016-го року можна було робити вигляд, що є солідарність цих консенсусів, але тепер ці консенсуси жорстко розмежовані як в економіці, так і в політиці. І особливо вони розмежовані щодо миру та війни в Україні.

Давайте коротко покажемо це на прикладі економіки.

З точки зору громадянського консенсусу – спочатку потрібно було би зменшити драконівські податки, провести деоффшоризацію, дерегулювати бізнес-діяльність середнього класу, дочекатися зменшення кризи неплатежів в сфері інфраструктурних послуг і лише потім піднімати тарифи.

З точки зору олігархічного консенсусу потрібно було зробити протилежне – підняти тарифи, податки не чіпати (щоб далі перерозподіляти їх в свою кишеню з державного бюджету через свої монополії), деоффшоризацію затягнути дуже надовго і потім провести її у вигляді фейку, потім так само зробити фейкову дерегуляцію.

Тобто ось що відбулося: олігархи, по-перше, переклали всі ризики за реформи на українську громаду, а, по-друге, знайшли спосіб як затягнути реформи і навіть повністю їх саботувати. Якщо уважно спостерігати за нинішнім так званим процесом деоффшоризації, то відсутність чіткої та змістовної позиції у лідера цього процесу, спрямованість на довгі узгодження між експертами свідчить про те, що це збираються затягнути дуже надовго. Те ж саме можна сказати і про податкову реформу – фейк і затягування процесу.

Так само і в питанні війни та миру влада все більше схиляється до олігархічного консенсусу.

Громадянський консенсус полягає в наступному:

1) не дати владі продавати суверенітет країни ні на рівні тексту Конституції, ні на рівні території, ні на рівні зовнішнього управління МВФ;

2) розвивати реальне самоврядування, зменшувати вплив центральної влади і встановлювати жорсткий контроль над діяльністю корпорацій;

3) вести економічну війну проти Криму, ставлячи за мету його повернення;

4) визнати Донбас окупованим, припинити будь-яку його підтримку з держбюджету, і так, як і проти Криму, вести економічну війну, ставлячи за мету його повернення винятково на власних умовах;

5) забезпечити повітряний щит території України і бути готовим до великої війни з Росією.

Олігархічний консенсус полягає в наступному:

1) торгівля суверенітетом (з Росією, зі світом, і навіть один з одним), торгівля Конституцією, торгівля окупованими територіально активами, отримання преференцій від кредитів МВФ;

2) замість реального самоврядування просувати децентралізацію для організації олігархічних республік, оскільки контрабандна торгівля між регіонами не менш вигідна, ніж під дахом держави чи СОТ;

3) економічна війни проти Криму зменшує ціну і можливість відшкодування вартості їх кримських активів, тому їй потрібно запобігти;

4) Донбас має залишитися в зоні впливу олігархів через українську державу в будь-якому вигляді (у вигляді протекторату Росії, України чи спільного України з Росією);

5) велику війну потрібно відвернути за будь-яку ціну, бо вона дуже заважає бізнесу та торгівлі.

Олігархічний консенсус не визнає територіальний суверенітет країни як обов'язкову умову. Олігархи впевнені, що вони виживуть за будь-якої влади, за будь-якої політичної приналежності територій їх активів. А це не так.

Вибір між миром та війною в Україні ї його наслідки

Небажання української громади політично оформлювати статус фрагментованих територій та боротися за суверенітет веде тільки до ще більшої фрагментації.

Зараз є всі підстави вважати, що починається вже внутрішня війна в Україні, війна громадянська, якої ми так хотіли уникнути.

Тобто так чи інакше небажання української громади вести війну з Росією, просто змінює спосіб цієї війни, перетворює її на війну громадянську.

Олігархічний консенсус має бути знищений. Громадянський консенсус має досягти домінування. Мирними засобами це вже навряд чи можна здійснити.

Уникнення водночас зовнішньої війни та громадянської війни дасть мир, але ціною втрати України як держави.

Отже – або війна з Росією, або громадянська війна, або поступова втрата України.

powered by lun.ua
Коментарі — 133
-Vesna- _ 29.04.2016 20:45
IP: 93.72.134.---
_yurkiv_:
sidor:
Є тільки одна проблемка – хто начинятиме ці бомби пілью з 4-го реактору?
Сидор конечно.
Как аффтар патента.
_yurkiv_ _ 29.04.2016 20:40
IP: 23.251.135.---
Константин Державин:
_yurkiv_:
Константин Державин:
Если Украина прошлёпает мирное решение по Донбасса, то как только снимут санкции с России, а это уже больше нужнее Европе чем России (аграрии против снятия антисанкций с Запада), то в Украине сразу же забудут как о вчерашней говне.Так же было и с Грузией.
Эта) (уйло все прашльопал – G8, G20, $ 100 / barrel, $ 500 / 1000m3, 5% lending rate, Stab. Fund, 30 Rub / $..., а Украина получила поддержку всего цивилизованного мира.

и Крым вернется, потому и Кацапия никому в цивилизованном мире вместе с Крымом не нужна, а сама по себе не выживет, как выжил СеРиСеРы.
Вот такая хфилософия!
СеРиСеРы это были хохлы и узбеки и прочая шваль на шеи у России,теперь Слава Богу их нет,и продают свою жопу кому непопадя.
Дуже добра нагода вимити собі шиї, а усім решта – жопи!
_yurkiv_ _ 29.04.2016 20:39
IP: 146.148.11.---
sidor:
_yurkiv_:
-vts-m-:
Ну що господа...
Якщо повірити авторові, то ми маємо зараз те, що мала царська Росія напередодні октября семнадцатого...
Нехвата лиш Лєніна, да, пане Дацюк?
Нехвата Бандери та атомної бомби.
Усе решта хвата.
та атомных "бомб" можно наклепать штук 500. Начинки в 4-ом реакторе несколько тонн. Какая в принципе разница если радиоактивная пыль в начале взлетит с земли а потом упадет на землю или просто будет сыпаться на землю с воздуха. Такое оружие еще более эффективное чем обыкновенное – чем больше ракет будут сбивать в воздухе – тем больше упадет на землю радиоактивной пыли.
Є тільки одна проблемка – хто начинятиме ці бомби пілью з 4-го реактору?
Ті, що могли б це зробити, як у 1986-му, давно повмирали, а Ви особисто та інші диванні херої не робитимуть цього ні за які гроші.
Так що продовжуйте експерементувати зі своїм агнємьотом, авось знадобиться?
Александр 1 _ 29.04.2016 20:36
IP: 188.163.12.---
sidor:
Есть мнение, что такие меры приведут к потере около миллиона бывших граждан Украины. но на это надо идти, дабы не оставлять причин продолжения кровавой бойни...
Я вже писав, пане Сидір, що де які пропозиції (ваші чи то ви когось цитуєте?) щодо окремих областей Донбасу мало чим відрізняються від планів Сталіна чи Гітлера. Тому я вважаю доречнішим та у 1000 разів розумнішим та виваженішим те, що роб.лють наші дипломати, президент та РНБО.
Константин Державин _ 29.04.2016 20:33
IP: 192.158.29.---
sidor:
Мне интересно было узнать у тебя,как ты чтишь память о своей героической бабушке партизанке.
Но чудес не бывает,хохлы были мразями и мразями подохнут.
Ты просто подлый трус и лебезишь сегодня перед фашистами за обещанную морковку.
Константин Державин _ 29.04.2016 20:28
IP: 130.211.85.---
sidor:
Теперь расскажи чем будут заниматься остальные, чудом выжившие хохлы.
sidor _ 29.04.2016 20:28
IP: 77.52.81.---
Константин Державин:
sidor:
Ты можешь представить себе, как выходишь ты на площадь с портретом своей героической бабушки партизанки,которая воевала против фашистов,против варваров с запада,а тебя в Киеве окружают фашистские молодчики с "Айдара" с "Галичины" с УПА-УНСО и прочей швали,отбирают портрет,топчут его сапогами и тебе разбивают морду.
Это современный Киев.
Дегрель (Леон Дегрель, Несмотря на звание всего лишь штандартенфюрера СС, этот бельгиец был последним, 12-м рыцарем внутреннего (руководящего) круга СС ("Орден Черного Солнца") после войны неоднократно говорил, что, вторгнувшись в СССР, вермахт, вопреки ожиданиям, столкнулся не с азиатами, а с самыми настоящими арийцами. Рассказывают, что в кабинете Дегреля после войны висели картины, изображающие немца и русского – двух блондинов с голубыми гла-зами, сошедшимися в смертельной схватке. Дегрель выражал сожаление, что два "братских северных народа" уничтожали друг друга...
sidor _ 29.04.2016 20:24
IP: 77.52.81.---
Александр 1:
...Остаются лица, которые взяли в руки оружие и вели с Украиной вооруженную борьбу. Нам кажется, что здесь должно использоваться два подхода, но оба – на стадии освобождения территорий. В определенный момент, следует объявить ультиматум всем членам НВФ о сдаче оружия и явке пункты сбора, для последующего прохождения следствия, суда и отбывания наказания. Для кого-то это окажется пожизненным лишением свободы. Все, кто не внял голосу разума и не успел отступить на территорию РФ, следует пояснить, что в данном случае, они не будут рассматриваться как военнослужащие страны-агрессора, но как наемники. Как известно, наемники не попадают под действие гуманитарных конвенций, касающихся правил ведения войны, а потому – подлежат уничтожению.
Есть мнение, что такие меры приведут к потере около миллиона бывших граждан Украины. но на это надо идти, дабы не оставлять причин продолжения кровавой бойни...
Константин Державин _ 29.04.2016 20:18
IP: 23.251.143.---
sidor:
Ты можешь представить себе, как выходишь ты на площадь с портретом своей героической бабушки партизанки,которая воевала против фашистов,против варваров с запада,а тебя в Киеве окружают фашистские молодчики с "Айдара" с "Галичины" с УПА-УНСО и прочей швали,отбирают портрет,топчут его сапогами и тебе разбивают морду.
Это современный Киев.
sidor _ 29.04.2016 20:12
IP: 77.52.81.---
Александр 1:
sidor:
та атомных "бомб" можно наклепать штук 500... Война с Мордором – от 500 тысяч невосполнимых потерь.Победа за Украиной 100%.
А я колись вас сприймав серйозно. Вважав, що у вас лише один заскок – Юля. Ммм да...
заскок – это у фантикоедов. Сами поедая дерьмецо и говоря что это очень вкусно, настойчиво заставляют отведать сие другим. Таких уже процентов 8 – 10, ну 15, но они еще есть.
А по поводу "атомного"оружия такого типа – страну загнали в угол нынешние правители – страну заставляют легализировать бандитов и террористов и "слева" и "справа", нужны кардинальные шаги. Раз сделали ракеты достигающие Кремля (зачем???) – то и начинка должна быть соответствующая.
Константин Державин _ 29.04.2016 20:12
IP: 146.148.31.---
Александр 1:
sidor:
и атомных "бомб" можно клевете штук 500... Война с Мордором – вот 500 тысяч невосполнимых потерь.Победа за Украиной 100%.
А я когда-то вас воспринимал серьезно. Считал, что у вас только один заскок – Юля. Ммм да...
Шура Вы тоже так можете опустится.Это всё от безысходности,от понимании того,что народ просто обманули,поманили красивой морковкой,а на деле получилось как всегда.
Александр 1 _ 29.04.2016 19:58
IP: 188.163.12.---
sidor:
та атомных "бомб" можно наклепать штук 500... Война с Мордором – от 500 тысяч невосполнимых потерь.Победа за Украиной 100%.
А я колись вас сприймав серйозно. Вважав, що у вас лише один заскок – Юля. Ммм да...
Константин Державин _ 29.04.2016 19:53
IP: 130.211.92.---
sidor:
Ты можешь представить себе, как выходишь ты на площадь с портретом своей героической бабушки партизанки,которая воевала против фашистов,против варваров с запада,а тебя в Киеве окружают фашистские молодчики с "Айдара" с "Галичины" с УПА-УНСО и прочей швали,отбирают портрет,топчут его сапогами и тебе разбивают морду.
Это современный Киев.
sidor _ 29.04.2016 19:17
IP: 77.52.81.---
_yurkiv_:
-vts-m-:
Ну що господа...
Якщо повірити авторові, то ми маємо зараз те, що мала царська Росія напередодні октября семнадцатого...
Нехвата лиш Лєніна, да, пане Дацюк?
Нехвата Бандери та атомної бомби.
Усе решта хвата.
та атомных "бомб" можно наклепать штук 500. Начинки в 4-ом реакторе несколько тонн. Какая в принципе разница если радиоактивная пыль в начале взлетит с земли а потом упадет на землю или просто будет сыпаться на землю с воздуха. Такое оружие еще более эффективное чем обыкновенное – чем больше ракет будут сбивать в воздухе – тем больше упадет на землю радиоактивной пыли.
sidor _ 29.04.2016 19:02
IP: 77.52.81.---
-vts-m-:
Ну що господа...
Якщо повірити авторові, то ми маємо зараз те, що мала царська Росія напередодні октября семнадцатого...
Нехвата лиш Лєніна, да, пане Дацюк?
та есть и "Ленин". Только треба подать руку что бы помочь взобраться на броневик
1. Война с Мордором – от 500 тысяч невосполнимых потерь.Победа за Украиной 100%.
2. Гражданская война а затем война и с Мордором – от полутора миллионов невосполнимых потерь. Победа Мордора 100%.
3. "Лечь" под Мордор – войны нет но практическое полное уничтожения украинского этноса через "ГУЛаги", черносотенцев... Уничижительное отношение к "лояльным".
"...спасибо жителям донбасса за президента...раса" – украинское биостадо упивалось клеймением...
Хотя помогли ему забраться на трон поголовье некоторых регионов запУкраины.
Был бы джин знакомый – попросил бы вырастить фаллос на лбу избирателям "однотурового" – видно было бы кому в фейс плюнуть.
Константин Державин _ 29.04.2016 18:46
IP: 130.211.85.---
_yurkiv_:
Константин Державин:
Если Украина прошлёпает мирное решение по Донбасса, то как только снимут санкции с России, а это уже больше нужнее Европе чем России (аграрии против снятия антисанкций с Запада), то в Украине сразу же забудут как о вчерашней говне.Так же было и с Грузией.
Эта) (уйло все прашльопал – G8, G20, $ 100 / barrel, $ 500 / 1000m3, 5% lending rate, Stab. Fund, 30 Rub / $..., а Украина получила поддержку всего цивилизованного мира.

и Крым вернется, потому и Кацапия никому в цивилизованном мире вместе с Крымом не нужна, а сама по себе не выживет, как выжил СеРиСеРы.
Вот такая хфилософия!
СеРиСеРы это были хохлы и узбеки и прочая шваль на шеи у России,теперь Слава Богу их нет,и продают свою жопу кому непопадя.
Елена Величко _ 29.04.2016 18:45
IP: 95.133.235.---
На мою думку ще, та ця думка є продовженням попередньої, Ви, пане Дацюк постійно призиваєте воювати, бо саме ВИХІД з ситуації бачите саме в цьому, мабуть вважаєте, що суспільство консолідується навколо однієї проблеми, але ураховуючи, що я написала внизу, я вважаю, що Ви помиляєтесь, бо ще раз підкеслюю, що ТРЕБА СУСПІЛЬСТВО КОНСОЛІДУВАТИ на основі суспільно-економічних процесів та налагодити дійсне державне управління, інакше ми будемо мати непередбачуванні наслідки та й великі втрати, у тому числі й людей, й буде поглиблення в морок.
Robert Bruce _ 29.04.2016 18:45
IP: 23.251.128.---
Елена Величко:
Без лідера – нород як вівці... І навіть війна такого лідера не породила... Це значить, що українці безнадійні...
Елена Величко _ 29.04.2016 18:37
IP: 95.133.235.---
Robert Bruce:
Згодна з Вами, усе розвалювали НАВМИСНО 25 років, наразі треба сказати, що внас були одні з найкращих військових та військові традицї, й є хто це пам"ятає ще, тобто є кому зробити.
Зміст у тому, що я вже теж починаю вірити у 3 силу, що нас "форматує." Так от до тієї тоді 3 сили і звернуся. По-перше – в нас управління ПОВИННО БУТИ З КИЄВА, й правити державою,
основна частина управлінців повинна бути КИЯНАМИ, тобто народженними у Києві й десь середнього віку, та не з "золотої молоді", бо коли САМІ не управляємо – ВТРАЧАЄМО.
По-друге, поважаю пана Дацюка так як і Гриценко, бо ці люди підіймають питання, однак як ми можемо воювати повноцінно, коли НЕ ЗДАТНІ налагодити навіть економіку та суспільні відносини?
Тобто, треба ПОЧИНАТИ налагоджувати усі державні процеси на основі СВОЄЇ економічної системи,
є ТАКІ, що можуть почати ці поцеси? То починайте.
Damir Medjit _ 29.04.2016 18:33
IP: 146.148.14.---
P712:
Або однотурові йолопи-виборці мають зрозуміти, що самі спровокували це все, що коїться зараз, і заморожені конфлікти, і тарифи, і зарплатню мінімальну у 1378 грн., і пенсію у 1100 грн., і ціни драконівські, і пресинг кримських татар. Тому або вони розумнішають (що фантастика!), або розвал держави неминучий.
Ніхто, повторюю, НІХТО нічого не зрозумів і не зрозуміє!
З багатьох десятків людей, з ким я спілкуюся, і хто, всупереч моїм аргументам, голосував за олігарха, тільки один чоловік сказав, що я тоді мав рацію, а він сам не тяме, чому так помилився... Решта, десятки людей, – жоден не зізнався у власному лоховстві, на всі мої нагадування тупо кажуть: "так а за кого?" Вівці й досі НІЧОГО не втямили!!!
_yurkiv_ _ 29.04.2016 18:27
IP: 23.251.135.---
Константин Державин:
Если Украина прошлёпает мирное решение по Донбассу,то как только снимут санкции с России,а это уже больше нужнее Европе чем России (аграрии против снятия антисанкций с Запада),то о Украине сразу же забудут как о вчерашнем говне.Так же было и с Грузией.
Эта) (уйло все прашльопал – G8, G20, $100/barrel, $500/1000m3, 5% lending rate, Stab. fund, 30 Rub/$..., а Україна отримала підтримку всього Цивілізованого Світу.
Данбасс у порівнянні з цим НІЩО, і нікуди від України не подінеться, бо навіть) (уйлові не потрібен.
І Крим повернеться, бо і Кацапія нікому у Цивілізованому Світі разом з Кримом не потрібна, а сама по собі не виживе, як не вижив СеРиСеРи.
Ось така хфілософія!
Damir Medjit _ 29.04.2016 18:26
IP: 192.158.29.---
Пане Сергію, жде нас громадянська війна й розподіл країни на дві. Олігархат не відступе, і в останню мить зіграє на реальних світоглядних і національноідентифікаційних розбіжностях захід-схід – ветерани АТО битимуться між собою... Олігархат витисне з країни ВСЕ, й кине її у велику бійку, облудно сподіваючись знов ПРАПЄТЛЯТЬ.
Хотілося б побачити Вас, пане Сергію, в керівництві НОВОЇ, Української України.
_yurkiv_ _ 29.04.2016 18:04
IP: 192.158.29.---
P712:
_yurkiv_:
-vts-m-:
Ну що господа...
Якщо повірити авторові, то ми маємо зараз те, що мала царська Росія напередодні октября семнадцатого...
Нехвата лиш Лєніна, да, пане Дацюк?
Нехвата Бандери та атомної бомби.
Усе решта хвата.
Таку особистість, як Бандера, зараз би затоптали на поступах до влади. Бо Бандера – то інший світ, інша філософія. Хіба бариги типа Пецо і К на те здатні?
"Здобудеш...або згинеш!"
Що тут можна затоптати?
Константин Державин _ 29.04.2016 17:44
IP: 146.148.14.---
Если Украина прошлёпает мирное решение по Донбассу,то как только снимут санкции с России,а это уже больше нужнее Европе чем России (аграрии против снятия антисанкций с Запада),то о Украине сразу же забудут как о вчерашнем говне.Так же было и с Грузией.
kren _ 29.04.2016 16:53
IP: 37.52.241.---
Валерий Николаев:
"Отже – або війна з Росією, або громадянська війна, або поступова втрата України".

Так вот они какие – украинские ястребы, глашатаи войны, герольды Апокалипсиса. Судя по персоне Дацюка, – это пожилые националиствующие псевдоинтеллектуалы, чья радикальность находится в обратной пропорциональности к их значимости, неинтересные и занудные, отягощенные целым букетом хронических болезней, связанных с их малоподвижным образом жизни – от геморроя до ишемической болезни сердца.
власне,все це і так видно з Ваших коментів,що якраз супутньо пропорційні справжній значимості
зачуханого,говорячи росіянським язиком- врачішкі-урінотерапевта,десь на межі совкової санітар
ної служби і медицини.
ONLINE
Мовне питання191 Зеленський76 Корупція1445 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter