Ірина Фаріон Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода"

ПРО ТРИ МІФИ МОВНОГО ЗАКОНОПРОЄКТУ N5670

27 березня 2017, 16:02

Коли про щось голосно кричать, то значить – треба мало слухати. Це стосується мовного закону начебто від "громадськости" N5670, що стоїть на трьох міфах (себто облудах), поданих за мовну панацею.

Міф 1. Начебто його створили громадські організації.

Громадські організації не пишуть законів, але можуть подавати до них свої пропозиції чи пропонувати свою концепцію. Ідеологію закону, себто ДУХ, творить політик, а правник надає йому належної форми та узгодження з Конституцією. Натомість у нас від часів Майдану, щоб чинити розбрат у суспільстві, запущено тодішньою владою технологію протиставлення політиків громадськості, хоч саме ця громадськість і коронує політиків на їхню діяльність. Коли ж все-таки ця загадкова "громадськість" створила плагіят 5670 (основні положення здерто із законопроєкту 5669, що зареєстрований у ВР опозиційними фракціями ще 10 січня 2013 року і перереєстровано 19 січня 2017 року), то прошу назвати прізвища тих ГРОМАДСЬКИХ ДІЯЧІВ, що цілеспрямовано заводять у дошкільні та шкільні навчальні заклади мови нацменшин (ст. 17), а також відверто і красномовно виписують медведчуківську ідеологію закону, скопійовану зі ст. 6 закону Ківалова-Колесніченка: "Статус української мови як єдиної державної не може бути підставою для заперечення мовних прав і потреб осіб, що належать до національних меншин" (Ст. 1, п. 2). ТО ХТО ЗНАЄ ПРІЗВИЩА ТИХ ГРОМАДСЬКИХ ДІЯЧІВ, що таке понаписували?

Коли порівняти мовну статтю 7 у Законі "Про освіту", що вже сформований із правками до другого читання, то прізвища віднайти дуже просто! І, звісно, не громадських діячів, а таки політиків. Отже, до першого пункту статті про мову освітнього процесу у першому читанні як державну, наші особливо національно свідомі депутати (НЕ ГРОМАДСЬКІ ДІЯЧІ) вносять правку про право на навчання і право на вивчення мов нацменшин. Ось вони ці сердешні захисники нацменшин у країні, титульна нація якої стікає кров'ю та мовно зневажена на кожному кроці і в кожній царині: Парубій А.В., Юринець О.В., Кириленко І.Г. Співаковський О.В. Геращенко І.В., Сироїд О.І., Подоляк І.І., Березюк О.Р. Скрипник О. О., Єленський В.Є., Кіраль С.І., Пастух Т.Т., Войцеховська С.М., Фріз І.В., Бригинець О.М., Гопко Г., Соболєв С., Кремінь Т. (див. порівняльну таблицю N3491 у комітеті з питань освіти і науки ВР). Прекрасний і логічний симбіоз БПП, НФ та Самопомочі – вершин політичного лицемірства, фарисейства та корисливости під легенькою европейською пудрою розмивання національного складника в українській освіті. Серед цих "борців" за державний статус української мови "щирі" моволюби зі Львова: А. Парубій, І. Подоляк, О. Юринець, О. Сироїд, О. Скрипник, О. Березюк. Хіба не запахущі паки львівського сміття, що конвертоване в депутатських персонах! Дякуємо за Вашу відвертість. Нарешті наша "громадськість" (тобто політична партизанка) на вашому тлі стала "біла і пухнаста".

Міф 2. Начебто законопроєкт N5670 – це Закон Про державну мову.

У цьому законопроєкті серед 59 статей я виявила понад ДВАДЦЯТЬ статей, у яких ідеться про можливість застосовувати поряд із державною мовою інші мови (зрозуміло, що тепер за займенником "інші", на противагу до терміна "регіональна мова", сховано мову окупанта – російську): ст.6, п.1; ст. 9, п. 2; ст. 10, п. 6; ст. 11, п. 2; ст. 13, п. 2; ст. 14, п. 2; ст. 16, п. 2; ст. 17, п. 3, 4, 6; ст. 18, п. 2, 3, 4; ст. 19, п. 2, 5, 6, 7; ст. 20, п. 3, 6, ст. 21, п. 2; ст. 22, п. 2, 5; ст. 23, п. 3, 6; ст. 24, п. 1; ст. 26, п. 2, 6; ст. 29, п. 2; ст. 30, п. 1, 2, 3; ст. 32, п. 3, 4; ст. 34, п. 2... Про право використовувати мови національних меншин ідеться щонайменше у ШІСТЬОХ статтях: ст.1, п. 2; ст. 10, п. 8; ст. 17, п. 3, 4; ст. 19, п. 2; ст. 20, п. 6, ст. 22, п. 3, ст. 36, п. 2... То це закон про державну мову чи також і про порядок застосування інших мов? Можна собі тільки уявити, який прекрасний окремий законопроєкт, як вони про це з ентузіязмом повідомляють, напише ця "громадськість" про мови нацменшин!

Міф 3. Начебто законопроєкт N5670 у частинах особливо запопадливого ставлення до мов нацменшин спирається на чинне законодавство. Справді, у 10 статті Конституції України йдеться про "вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України", проте аж ніяк не вказано, що це слід здійснювати коштом утвердження державної мови моноетнічної нації (українців за переписом населення 2001 року 77.8%). Вже геть безпомічною в особливому виокремленні прав нацменшин є стаття 53 Конституції, де промовисто зауважено на праві "навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через культурні товариства", а не на обов'язковості навчатися мовою нацменшини. Саме наступила пора для нацменшин студіювати свою рідну мову в їхніх культурних товариствах, як це є в Чехії, Угорщині, Росії, Франції, Німеччині та ін. Власне, саме про це і мовить ще один Закон України "Про ратифікацію Рамкової конвенції Ради Європи про захист національних меншин", де зауважено у ст. 14 на праві "вивчати мову своєї меншини" або навчатися цією мовою, але "без шкоди для вивчення офіційної мови або викладання цією мовою", натомість творці законопроекту N5670 у статті 1, п. 2 пишуть зовсім навпаки "Статус української мови як єдиної державної не може бути підставою для заперечення мовних прав і потреб осіб, що належать до національних меншин"... Себто за їхньою гібридною логікою державна мова не має обмежувати мовних прав нацменшин! Чом не втілення політики медведчука у царині нацвідносин.

Отже, то хто і для чого написав цей закон? Перша серед суб'єктів подання депутат від Самопомочі І. Подоляк, колишня начальниця управління культури Львівської міської ради, авторка ідеї "Львоф ґаваріт па рускі" 26 лютого 2014 року, людина, яка хизувалася своїм бажанням говорити в побуті мовою окупанта під час війни на знак протесту проти скасування ВР мовного закону Ківалова-Колесніченка 23 лютого 2014 року.

ВСТАВКА ВИСЛОВУ ПОДОЛЯК!!!!



Сподіваюся, що, як слушно зауважив голова комітету з питань духовности та культури у ВР М. Княжицький, у комітеті напрацюють ЄДИНИЙ мовний законопроєкт, а не видаватимуть медведчуківське лайно за мовний порятунок нації.

powered by lun.ua
Коментарі — 75
Andrey Kononenko _ 28.03.2017 09:57
IP: 188.163.73.---
Кирюха Корженко:
украинская интеллигенция пользуется мовой, как прикрытием своей великорусской сущности. Заговори Фарион по русски, её не отличишь от Жириновского. Школа то одна, душока одна и та же.
Нафига вы людям головы морочите, клоуны?
Ты не видишь разницу между притеснёнными и притеснителями? Жириновский относит себя к многовековым притеснителям (и не стесняется), Фарион относит себя к многовековым притеснённым, жаждущим восстановления в правах.
Ua Gall _ 28.03.2017 09:54
IP: 176.104.184.---
Кирюха Корженко:

Когда чёрт да москаль украдут что-нибудь,то поминай как звали.
Н.В.Гоголь

Во-первых,мы и есть руськи люди,а вы токо русськие люди.Чуешь,что первично,а что вторично?
Узелок на память.
Владимир Жарихин,курирующий украинское направление в Институте стран СНГ в интервью"Главкому"
высказал мнение,что русский язык исторически пришёл в Россию из Украины."назовите русский язык
украинским,а украинский – ЗАПАДЕНСКИМ???-так будет справедливей.И мы в России согласимся,
что разговариваем на НАСТОЯЩЕМ???украинском языке,потому что исторически это действительно так", – заявил Жарихин.
Балда,ты согласен?С маленькой поправкой;лексически это южнославянский язык по происхождению,а фонетически- чисто угро-финский;акалеть,абалдеть,харашо и т.д.
Это прекрасно подметил А.С.Пушкин;
Ua Gall _ 28.03.2017 09:07
IP: 176.104.184.---
:
dela test:
Хохлы не только в России гастарбайтничают на стройках, они ещё и на польских свинарниках вылизывают свинарники, поляки их лупят нещадно, но для хохла это как за честь попасть под плётку ляха.
По настойчивой просьбе рюся-фашиста от всей дуШИ!

Балда,а почему русские не хотят быть гастарбайтерами в Европе и не хотят им подтирать задницы?
Дык они свои не подтирают,а ходят и так воняют.Во-вторых им всё не-ка-да они "боярышник" лакают".
ЗашИбись!
Ua Gall _ 28.03.2017 08:34
IP: 176.104.184.---
Alexey Mikhaylov:

Балда,а шо здесь делает чудом выживший одБеСсыт? Дык он воду здесь мутит и ратует за русский мир.
Требует побольше прав себе и никаких обязанностей.Но так поступают истинно русские фашисты.
А он и есть оголтелый живой истинно русский,кровославный фашист.

Вот что он изрёк 12.03.2017 г.;"ХРЕН вам,а не власть и ХРЕН вам,а не одна мова."

ПОШЁЛ ВОН,ПРОВОКАТОР-ФАШИСТ!
Хайль Йоська!Хайль Путлер!
majorvihr _ 27.03.2017 23:38
IP: 104.199.238.---
Alexey Mikhaylov:
Я цю думку висловив,ще в,2007 році.Ми,як нація,вже були б поглинуті " руським світом" з головою, якби не ці,"прокляті москалями", западеньці.Бо вони тручались московітам до останньго.І зберегли мову для України.Чого не скажеш за південну"Пальміру".Українська мова нічим не поступається російській.І вона має право на захист,а не гноблення,в своїй рідній державі.Мене влаштовує і радує гомір українською діточок в місцевому дитячому садку.Вони і є надія майбутньої української на ділі,а не на словах,нації.
sidor _ 27.03.2017 22:27
IP: 77.52.118.---
ттт
dela test _ 27.03.2017 21:18
IP: 79.110.129.---
:
dela test:
:
Кацапе, забирай своїх хахлов та дуй в расєю-матушку. Тебе хтось запрошував смердіти тут?
Хохлы в краине живут, а в России они нужны на тяжёлых и неквалифицированных работах.
Отже, кацапня неграмотна й котися в краину. Як завжди, прийде, насере, а потім дивується, чого ж їх, кацапів б'ють усюди.
dela test _ 27.03.2017 21:13
IP: 79.110.129.---
Адміне, а банити Карл Шоколадов: не потрібно? Це ж не свобода слова, це антидержавні виступи шісток ФСБ.
dela test _ 27.03.2017 21:05
IP: 79.110.129.---
:
Кацапе, забирай своїх хахлов та дуй в расєю-матушку. Тебе хтось запрошував смердіти тут?
Andrey Kononenko _ 27.03.2017 20:37
IP: 188.163.73.---
Ua Gall:
Дык мы вас вот уже более 360 лет принуждаем к русскому миру.
А зачем вы нас принуждаете к русскому миру?
Ua Gall _ 27.03.2017 20:36
IP: 95.215.157.---
:
Yaroslav Yurkiv:
В Днепропетровске продавец вытащил за космы жену убитого карателя правого сектоа за волосы из своего магазина, что бы эта падла не говорила на пропольской мове где не нужно, а только дома.
ПОШЁЛ ВОН,ПРОВОКАТОР-ФАШИСТ?

Хайль Йоська!Хайль Путлер!
Ua Gall _ 27.03.2017 20:32
IP: 95.215.157.---
:

Не без урода тот народ,
В котором чёрт-москаль живёт.

Балда, а шо вы имеете?
ПониМаем и паниМаем.
А чем заниМетесь?
Баклуши бьём и гаВарим.
А мы умеем ораты,
Ну а мы умеем оРать.
ЗашИбись!
Yaroslav Yurkiv _ 27.03.2017 20:30
IP: 130.211.62.---
Alex Wright:
Фрион, когда уже Вы за мовой/языком увидете людей? Мова ради мовы? Мова ради чего?
За язиком людей не бува – там завжди зачаївся кацап, такий, як ти:)
Ua Gall _ 27.03.2017 20:01
IP: 95.215.157.---
Andrey Kononenko:
Ua Gall:
И у тебя стирают. Ты же наш – русскоязычный:)
Балда,так откуда у нас появились русскоязычные украинцы?Дык мы вас вот уже более 360 лет принуждаем к русскому миру.А кто был несогласен,того делали безгласным.Мы ещё вам суржик подарили.И шо нам делать с язычком?Поступить по-русски?
Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
ЗашИбись!
Andrey Kononenko _ 27.03.2017 19:21
IP: 188.163.73.---
Ua Gall:
И у тебя стирают. Ты же наш – русскоязычный:)
Ua Gall _ 27.03.2017 19:17
IP: 95.215.157.---
Andrey Kononenko:
Ua Gall:
Зачем суёте нам
Ущербный свой язык?
Откуда я знаю, зачем ты его суешь? Учи украинский.
Балда,почему у вас в прачечной прачки стирают,а у нас перуть?Наверное потому шо "стирать"из финского,а "прачка" из польского...

Украина,больше не плошай!
Как смовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
Andrey Kononenko _ 27.03.2017 19:02
IP: 188.163.73.---
Ua Gall:
Зачем суёте нам
Ущербный свой язык?
Откуда я знаю, зачем ты его суешь? Учи украинский.
Ua Gall _ 27.03.2017 18:20
IP: 95.215.157.---
Andrey Kononenko:
Ua Gall:
Andrey Kononenko:
Украине нужно взять курс на достижение языковой гармонии, и тем самым решить языковой вопрос и сплотить украинское общество. А вы предлагаете общественный раздор.
Балда,о какой гармонии бубнить этот господин?Дык понятное дело шо о крымской.

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
ЗашИбись!
О гармонии с твоим языком, на котором ты пишешь комменты.
Зачем суёте нам
Ущербный свой язык?
Где вам товарищ Пушкин
Тихо-тихо говорит;
"О,как беден,как груб
Русский наш язык."
Andrey Kononenko _ 27.03.2017 18:13
IP: 188.163.73.---
Ua Gall:
Andrey Kononenko:
Украине нужно взять курс на достижение языковой гармонии, и тем самым решить языковой вопрос и сплотить украинское общество. А вы предлагаете общественный раздор.
Балда,о какой гармонии бубнить этот господин?Дык понятное дело шо о крымской.

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
ЗашИбись!
О гармонии с твоим языком, на котором ты пишешь комменты.
Ua Gall _ 27.03.2017 18:12
IP: 95.215.157.---
Ua Gall:
Andrey Kononenko:
Украине нужно взять курс на достижение языковой гармонии, и тем самым решить языковой вопрос и сплотить украинское общество. А вы предлагаете общественный раздор.
Балда,о какой гармонии бубнить этот господин?Дык понятное дело шо о крымской.

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
ЗашИбись!
А чтобы не было раздора,
У нас короткий разговор;
Если мучит ностальгия
Да сильно чешется язык-
Чумайдан,вокзал,Рассея!
Ua Gall _ 27.03.2017 18:06
IP: 95.215.157.---
Andrey Kononenko:
Украине нужно взять курс на достижение языковой гармонии, и тем самым решить языковой вопрос и сплотить украинское общество. А вы предлагаете общественный раздор.
Балда,о какой гармонии бубнить этот господин?Дык понятное дело шо о крымской.

Украина,больше не плошай!
Как с мовой в Крыму поступили
Так и ты с языком поступай!
ЗашИбись!
dela test _ 27.03.2017 17:55
IP: 79.110.129.---
Alex Wright:
dela test:
=======
ну вот. сатириком и коровой все разговоры про нацию и заканчивается
Дійсно язиком і мовою думається не однаково. Для Вас в дописі головне сатирик і корова, а суть була в тому, хто чим заробляє (з чого годується) – хто мовою, а хто і язиком.
Andrey Kononenko _ 27.03.2017 17:48
IP: 188.163.73.---
Украине нужно взять курс на достижение языковой гармонии, и тем самым решить языковой вопрос и сплотить украинское общество. А вы предлагаете общественный раздор.
dela test _ 27.03.2017 17:10
IP: 79.110.129.---
Alex Wright:
Мова заради нації. І це не пропаганда, не гучні слова, це факт. Інтелігенція ж вихована в міських школах імперських метрополій визнавала і визнає тільки язик, оскільки для них він був (може й залишається) визначальним у зароблянні статків та кар'єрному зростанні.
В українського сатирика часів СРСР П. Глазового;
"Отака ж біда
І в моєї корови -
Має бідна язика
Та не знає мови".
Ua Gall _ 27.03.2017 17:07
IP: 95.215.157.---
Alex Wright:
Фрион, когда уже Вы за мовой/языком увидете людей? Мова ради мовы? Мова ради чего?
Это закон любого общества,любой страны;не считаешь страну своей,ПОШЁЛ ВОН,никто не держит.
А.Дугин,Масква

Зачем ты, рюся,всё время как попка одно и то же галдишь?Сколько раз тебе говорить,что люди бывают разные?Кто ходит на украинской земле под украинским стягом -это наши,а кто ходит под власовским триколором или мечтает об этом -это наши заклятые враги.
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter