Євген Філіндаш Директор Украинского центра социальной аналитики

ГПУ против участников "Украины без Кучмы" – дежавю?

16 грудня 2010, 14:47

Вчера была 10-я годовщина начала акции "Украина без Кучмы". Генпрокуратура решила отметить эту дату по-своему: путем возобновления дела против ее участников.

Что ж, эта структура не в первый, и подозреваю, далеко не в последний раз, выступает инструментом политического заказа. Во времена Кучмы прокуратура вкупе с МВД и СБУ давила на оппонентов Кучмы (в первую очередь, на СПУ), во времена Ющенко – на оппонентов "оранжевых" (в 2005-м – Кушнарев, Колесников и другие, в 2007-м – Цушко), сейчас вот – на оппонентов Партии регионов.

Собственно, силовые структуры во всем мире, даже в так называемых "демократических" странах Запада (дело Ассанджа – свежайший тому пример), к сожалению, используются в интересах власти против ее противников: где-то более тонкими методами, где-то – грубее.

Но вот восприниматься действия силовиков против противников режима могут очень и очень по-разному. Одно дело, когда уголовные дела ведут по фактам воровства бюджетных денег. Хотя и в этих случаях понятно, что, когда за воровство пытаются посадить, скажем "оранжевых", но при этом не трогают по аналогичным случаям "бело-голубых" (или наоборот), то дело здесь в политике, а не в борьбе с преступностью. Но при этом объективно происходит и наказание хотя бы части воров (и воровок), прикрывающихся политическими лозунгами. И такое наказание необходимо для общества, так как вор действительно должен сидеть в тюрьме.

Но вот когда пытаются сделать преступниками и привлечь к уголовной ответственности оппозиционеров (нынешних или вчерашних – не важно) за их чисто политическую деятельность (каковой были "Украины без Кучмы" и другие массовые акции, или, например, съезд в Северодонецке в 2004 году) то это однозначно является попыткой политических репрессий. И будет соответственно восприниматься в украинском обществе, да и во всем мире.

Если уж вы, господа "регионалы" и примкнувшие к вам прокуроры и судьи, никак не можете обойтись без громких дел против ваших предшественников, то сажайте тех из них, кто виновен, за их реальные преступления – благо, в тех же СМИ приводилось полно примеров, по каким схемам разворовывались при Ющенко и Тимошенко бюджетные деньги и государственное имущество. А не высасывайте из пальца "преступления" в виде протестных митингов и палаток, которые могут точно так же высосать из пальца, но уже в отношении вас, те, кто придет когда-нибудь на смену вам.

P.S. В случае, если ГПУ не уймется в отношении "Украины без Кучмы", призываю всех своих соратников по акции и палаточному городку, независимо от идеологических позиций, личных разногласий и нынешней политической принадлежности, скоординировать свои действия по поддержке и защите "УБКшников", и сам, в свою очередь, готов к таким действиям.

powered by lun.ua
Коментарі — 48
zacon333 _ 30.12.2010 18:54
IP: 93.183.250.---
"Янукович дал вольницу шантрапе. Даже при Ющенко шантрапа не вела себя настолько откровенно"
Кто на самом деле правит страной, какие перспективы у оппозиции и что будет с Украиной через пять лет – об этом и многом другом...
Читай на ТАРАСОВІЙ ПРАВДІ тарас-юа.сом (на англійській)
Тарасова правда – сайт вільних журналістів. Сайт де журналісти можуть опублікувати ті матеріали, які не пройшли цензури.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 1

Епізод 1

Кучма (Розмовляє через переговорний пристрій з Литвином). Добрий день.
Литвин – Добрий день.
Кучма- І ти мені давай це саме, по "Українській Правді"... (фраза нерозбірливо). Та будем вирішувати, шо з ним робити. Він просто абарзєл же ж.
Литвин – Мені справу потрібно.
Кучма- Га?
Литвин – Справу затребувати?... (нерозбірливо)
Кучма- Хорошо.
Литвин – Справу... дєлаєм прямо в копії.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Кучма- Ні, мені справа не потрібна... (веде розмову з невідомим чоловіком) – "Українська Правда", ну це просто вже, бля, оборзєлі. Подонок, бля. Грузін, грузін.
Невідомий – Гонгадзе?
Кучма- Гонгадзе. Ну, кто же его фінансіруєт?...
Невідомий- Ну, він активно співпрацює з цим, з Морозом, з "Гранями". Я в суботу його... з Матвієнко.
Кучма- В суд може, тут нардеп, хай би юристи подали в суд. Це ж до прокуратури, да?
Невідомий- Нєт, пусть Кравченко скажет на мєня и єщьо на (незрозуміле слово – Горбанєєва чи Компанєєва) і Халандовіча.
Кучма- Просто, бля... есть какая-то, сука, бля... Департіровать його, бл_ять, в Грузію і викінуть там на х_уй.
Невідомий- Отвєзті єго в Грузію і кінуть там.
Кучма – Чєчєнцев надо, чтоби укралі єго і викінулі.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 2

Епізод 2

Кравченко- Я, щось прізвище таке...
Кучма- Ну, подонок, бля висшей мєри.
Кравченко- Гонгадзе. Він у нас уже десь проходив...
Кучма- Га?
Кравченко- Він проходив десь. Пошукаємо.
Кучма- Значить, те шо він пише весь час у якусь "Українську ж там правду", її в Інтернет шурує, розумієш? Ну хто його? Фінансує хтось.
Кравченко – (нерозбірливо). У мене люди... (нерозбірливо, можливо, контрозвідка?)
Кучма – А головне треба його, я кажу, на зразок, так Володя каже, треба шоб чеченці його вкрали і вивезли його в Чечню на х_уй і викуп попросили.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Кравченко – Та ми його десь... я вам скажу... Та це такі люди (сміється) капітальні... (нерозбірливо), не розтрощив ніде.
Кучма – Ну, а його в Грузію відвезти і та й все.
Кравченко – Значить, по-перше, доручення чи будем давати, не доручення, по цьому начальнику райвідділу..., ну, пам'ятаєте, що в Чернігівській області казав: "Хай вам президент плате".
Кучма- Да-да-да.
Кравченко – Заступника уже опустили, так. На нього порушили кримінальну справу. Значить по 165-й, це службові порушення, так 187-а. Так, що я думаю, що десь, на цій неділі ми йому покажемо.
Кучма – Да-да. Хай.
Кравченко – Теж покажемо, кому що говорити.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 3

Епізод 3

Кучма- Під Гонгадзем є окрім того, що він співпрацює з Морозом, він же для Мороза там пише в його "Грані" ці з самого літку, що його фінансує Бродський.
Кравченко- Ну, це така скотина, що може бути. Я не здивуюсь, якщо у них там є з соціалістами зв'язки там... Ну ми з ним розберемось. Я думаю, що це... єсть.
Кучма- А Бродський це ж Медведчук і Суркіс? Через Суркіса.
Кравченко- Це те, що в них зв'язок єсть, це ж...
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:38
IP: 178.95.63.---
Кучма- Ні, так щас вони друзі, стовідсотково! Я ж пам'ятаю цю гру біля "Киевских ведомостей" Суркіс, да я на цього, бл_ядь, жида, бл_ядь... добра. А щас я почитал там кілька тіх самих розмов їхніх.
Кравченко- Та ну, він же їх і ставить. В них була тоді така методика. Та вона й залишається. Вони створюють там проблему, потім вродє як ідуть до людини, допомогають, а потім получається, що людина стає залежна. І оце таким чином вона десь... Це великий спектакль на такій почві, мабуть, національній розігрували. І воно попадалося. Ну, це таке діло... Ну, оце, мабуть...
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 4

Епізод 4

Кучма- Я хотів попросити вас про от таку форму. Ну, використать, щоб я не забув. Гонгадзе цей.
Кравченко – А я, ми працюємо по ньому. Значить...
Кучма- Я ж кажу, вивезіть його, викиньте. Оддайте чеченцам. (нерозбірливо), а тоді викуп.
Кравченко- Ми продумаємо. Ми сдєлаєм так, чтоб.
Кучма – Значить вивезти його, роздягнуть, бля, без штанів оставить, хай сидить. Я б зробив просто, бля...
Кравченко – Сьогодні мені доповідали. Ми там дєлаєм трошки, трошки треба вивчити, ми зробимо. В мене зараз команда боєвая, орли такіє, що делают все, что хочеш. Значіт вот такая сітуація.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 5

Епізод 5

Литвин – Щось я не зрозумів, по Гонгадзе ви промовчуєте?
Кравченко- Відверто. Ну, я вам доповідаю. Там ми трохи прокололися.
Кучма – Там у нього команда, во главе якої стоїть прізвище там мені сказали, бля.
Кравченко – Значить, написав жалобу Генеральному прокурору. Ну, я думаю...
Кучма- Хто?
Кравченко – Він. Трошки я тут проколовся. Ну, я тепер думаю, почєму прокололся. Щас доповідаю. Я вийшов на замначальника по оператівной города Кієва Опанасенко. Думаю, что Опанасєнко будєт нам, і что тєпєрь... група била закрита. То Опанасєнко черєз своїх почал пробивать шо це за машіни і напісав Потебеньку, значить, жалобу.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Кучма- Хто? Опанасєнко?
Кравченко- Нє, Гонгадзе. Ну, тут он указиваєт номера, які унічтожени год назад. Я трошки тут тактіку мєняю, потому, что... Я хочу убрать етого Опанасєнко. У мене закрался сумнів, коли мені доповіли аж туда в Кіргізію, що Опанасєнко інтересується номерами, то я сказав: підождіть, щоб оно... Прієзжаю, когда жалоба єсть. Так что... я єго сдєлаю. Я сдєлаю, Леонід Даніловіч. Я просто, щоб воно значить, шоб воно ніде не получилось. Ну, він буде жаловаться. Він тут пише, що це може буть как расчьот на мої справи. Та таке.
Кучма- Ну, тут якого бруду вони кидають в Росію через Інтернет. Ну, в Інтернет через Росію. Ясно.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Слухати епізод 6

Епізод 6

Кравченко- Я Гонгадзе не випускаю. Просто для мене тепер питання теж воно... Я там екіпажі... єсть контакти... Я туда кінул наружного наблюдєнія. Я хочу єго контакти подізучіть. Шо воно...
Кучма- А Гонгадзе єсть команда? Казали якісь там прізвища. Це строчать цей бруд.
Кравченко- Їх три чєловєка. У мєня єсть оні. У мєня всє оні єсть. Ну, я хочу з нього почати. Ну, оце, я хочу подивитися, як Генеральна відреагує. Номерів немає, там, чи я знаю. Ну, він тут пише..., що це може.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Слухати епізоди 7 і 8

Епізод 7
Кучма телефонує Деркачу (?)

Кучма – Слухай, мені щас показали газети, бл_ять, ці вся, бл_ять, які випускають. Ну, Гриша Омельченко в Крємєнчугє продовжує випускати газету. (Пауза) Ну, что ти** піз_дішь. Та нєт, вот сейчас за 15 сентября випустіл газету. (Пауза) А я тєбє говорю, 15 сєнтября випустіл свєжую газєту. "Свобода", бля, випускаєтся, а ти мнє еще про ето... Ну, там, ну, там, там такіє карікатури. (Пауза) Ну, так ти прігласі Юлю. Йоб твою мать, ти прігласі Юлю, і спросі: "Дорогая, что ж ти сучка, бля, дєлаєшь? Ти хочешь, чтоб ми тєбя, бля, совсєм, бля, что лі". І скажи: "Чєго ти фінансіруєшь Омельченка, чєго ти дєлаєшь то-то". Ти не знаєшь мєтоди вашей работи что лі, как єто дєлаєтся во всьом мірє. Так єслі оні тебя ніх_уя нє бояться. Йоб твою мать, ну чєго ж ти. Чєго тєбє боятся? Службу ж то нашу оні не боятся... Я ж тєбя назначіл. Поєтому, давай.
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:37
IP: 178.95.63.---
Епізод 8
Ще одна розмова з Деркачем (?)

Кучма- Слухаю. А куди ви дивитесь. В Полтавській області, в Крємєнчугє, цей ублюдок Омельченко там випускає газету таку, бля, просто шаленну. З карикатурами, бля, на президента, грязними публікаціями. Так шо, він не може...служба безпеки разом з прокуратурою порушити кримінальну справу. Так там це, подивилися ці адвокати, і кажуть, що є підстави порушити таку справу. Де ж Служба. Ну, так. А чого сєйчас не доповідають. Мені привозять цю газету... Газети, бля, сюди привозять, а служба ніхуя вообщє не доповідає. (Пауза) Ну, от саме цікаве. А я подивлюся, хто там приймає участь, в цій самій. Всі ці антипрезидентські кореспонденти...
kharkіv_kvitka _ 16.12.2010 20:36
IP: 178.95.63.---
...Да, в тому числі Коробова, "Грані". Йоб твою мать, представляєте, ця сучка, бля, порха (яка?) по газетам, в яку він її взяв...Той же Гонгадзе, бля, пішло-поїхало.
Литвин – Надо їх всіх...
Кучма – Ступінь впливу Верховної Ради 4 %, ступінь впливу Кабінету міністрів чи прем'єру – 0...
Литвин – На засоби масової інформації?
Кучма – Ну, да.
Литвин – Розумієш, який він розраховує, щоб не дай бог рукой не показали
-...
-...
-...
vts-m _ 16.12.2010 20:00
IP: 91.154.252.---
Євген Філіндаш:
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:37
"ви протягли руку саме тій політичній силі, яка відправляла учасників антикучмівської акції у вязниці"
Коли учасників антикучмівської акції відправляли до в'язниці, прем'єром, до вашого відома, був Ющенко, я не Янукович. І Ющенко, а не Янукович, разом з Плющем (який в нинішній парламент теж, до речі, пройшов за списком Нашої України, а не ПР) та Кучмою підписав в лютому 2001 р. листа, де нас, учасників акції "УБК", порівнював із нацистами.
Так що ви дещо плутаєте чи свідомо викривляєте.
Не з нацистами, а з фашистами
baronvrangel _ 16.12.2010 18:44
IP: 91.193.71.---
Господин Филиндаш! Не пойму, что же вы так горько сетуете на наши реалии? неужели потому,что только сейчас реально испугались, что эти реалии (в лице наших "гуманнейших" "ПРавохоронцев") потрогают вас холодными пальцами за влажное вымя? Напомните, не сочтите за труд, фракция СПУ и лично вы и ее "наичеснейший" лидер А.А Мороз в бытность свою в парламенте много ли сил приложили к реформированию насквозь проеденой коррупцией,телефонным правом и правовым беспределом совковой милиции, суда и прокуратуры? Тех самых правоохоронных органов от которых даже наизаконопослушнейший гражданин Украины не защищенный депутатским значком или иными "отмазками" и "крышами" предпочитает держаться не то что подальше, а вне зоны видимого контакта. Напомните,ваш одномайданец по УБК пан Ю. Луценко, как-то попытался реформировать гноившую его и вас во время УБК систему? Так что же вы сетуете?
ValeryMMM _ 16.12.2010 18:05
IP: 193.239.254.---
Євген Філіндаш:
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:37
"ви протягли руку саме тій політичній силі, яка відправляла учасників антикучмівської акції у вязниці"
Коли учасників антикучмівської акції відправляли до в'язниці, прем'єром, до вашого відома, був Ющенко, я не Янукович. І Ющенко, а не Янукович, разом з Плющем (який в нинішній парламент теж, до речі, пройшов за списком Нашої України, а не ПР) та Кучмою підписав в лютому 2001 р. листа, де нас, учасників акції "УБК", порівнював із нацистами.
Так що ви дещо плутаєте чи свідомо викривляєте.
Вибачаюсь, забув вже як все було. Тоді тим більш дивно: якого диявола ви підтримали Ющенка? До того ж, президент зробив ставку на ПР саме через антикучмівську акцію. Як вона стала провідною силою, вона кинулась реабілітовувати ваших соратників? Мабуть, ні. ПР була потрібна для продовження репресій. І не треба робити вигляд, що ви того не розумієте.
Євген Філіндаш _ 16.12.2010 17:52
IP: 82.193.124.---
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:37
"ви протягли руку саме тій політичній силі, яка відправляла учасників антикучмівської акції у вязниці"
Коли учасників антикучмівської акції відправляли до в'язниці, прем'єром, до вашого відома, був Ющенко, я не Янукович. І Ющенко, а не Янукович, разом з Плющем (який в нинішній парламент теж, до речі, пройшов за списком Нашої України, а не ПР) та Кучмою підписав в лютому 2001 р. листа, де нас, учасників акції "УБК", порівнював із нацистами.
Так що ви дещо плутаєте чи свідомо викривляєте.
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:37
IP: 193.239.254.---
Євген Філіндаш:
Думаю, це відомий вам факт, він неодноразово за всі ці роки лунав у пресі.
Тому і кажу, що відповідаю за себе особисто.
Не перебільшуйте мою обізнаність. Не знав і не чув. Але можу сказать, що людина, яка відповідає тільки за себе, не приєднується до більшості і не боїться залишитися за межами партії. А те, що більшість людей у світі – не відверті покидьки, а ні се, ні те, я знаю. Ви ж тоді з дулею у кишнгі залишилися серед тих, хто переміг і знаходився біля роздачі слонів. А найдивовижніше є те, що й зараз у вас не вистачає сміливості визнати, що той крок був не таким, щоб ним пишатися. Тоді ви протягли руку саме тій політичній силі, яка відправляла учасників антикучмівської акції у вязниці. А тепер ви про них пишете і, мабуть, чекаєте, що вам повірять? За все, пане Євгене, треба відповідати. І, перш за все, за свої вчинки. Тут ви абсолютно праві.
Євген Філіндаш _ 16.12.2010 17:31
IP: 82.193.124.---
B812 _ 16.12.2010 17:27
Согласен, но это уже совсем другой разговор, к политрепрессиям отношения не имеющий:))
B812 _ 16.12.2010 17:27
IP: 178.94.85.---
Євген Філіндаш:
Если б УК и понятие справедливости были идентичны...
Євген Філіндаш _ 16.12.2010 17:24
IP: 82.193.124.---
B812 _ 16.12.2010 17:16
О конкретной дате можно спорить, но, даже если и согласиться с этим, то раскол по политцветам – это не преступление – нет такой статьи в уголовном кодексе.
Євген Філіндаш _ 16.12.2010 17:20
IP: 82.193.124.---
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:10
"те, що покинути одних покидьків є можливим лише при умові коаліції з іншими покидьками – навть не пробуйте переконати. Не вірю"
Залишаючи на вашій совісті слова про те, що всі "регіонали", бютівці чи "нунсівці" – покидьки (я так не вважаю – серед членів усіх цих партій є дуже різні, в тому числі і порядні, люди), погоджуюсь, що для СПУ кращим рішенням в 2006 р. був перехід в опозицію і до тих, і до тих. Я, власне, це і пропонував на засіданні фракції та Політради, але, як і інші мої тодішні однодумці, ми опинились в меншості – більшість підтримала тоді Мороза. Думаю, це відомий вам факт, він неодноразово за всі ці роки лунав у пресі.
Тому і кажу, що відповідаю за себе особисто.
B812 _ 16.12.2010 17:16
IP: 178.94.85.---
Євген Філіндаш:
Деление Украины на две по политцветам началось с того времени.
ValeryMMM _ 16.12.2010 17:10
IP: 193.239.254.---
Євген Філіндаш:
ValeryMMM _ 16.12.2010 16:29
В політиці не буває друзів – бувають інтереси. якщо хтось вам буде доводити зворотнє – це свідома брехня або нерозуміння політики.
Я в лавах Партії регіонів ніколи не перебував, так само як і в лавах БЮТ чи НУНС, з якими теж одного часу був в коаліції, і які нічим кращим за ПР не були, тому за дії і тих, і інших відповідати не збираюсь – я відповідаю за себе.
Хай не буде друзів. Тоді вважайте, що я писав про "подєльників". НУНС і БЮТ складалися з покидьків? Вірю. Але те, що покинути одних покидьків є можливим лише при умові коаліції з іншими покидьками – навть не пробуйте переконати. Не вірю. І у тезу, що серед покидьків можливо зберегти порядність і відповідати лише за себе – теж не вірю. Краще б ви написали: дурний був, біс попутав, тоді я повірив би. Хоча й деякі сумніви залишились би.
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter